Reg. datum: 16 september 2006
Is er bijvoorbeeld een mogelijkheid om een externe harde schijf erbij te kopen en daar dagelijks de server op te laten backupen? Of een Raid 1 oplossing?
(al eerder over gehad maar toen niet op gereageerd)
GoT Index » Windows Servers en Server-software » [WHS] Windows Home Server ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008
Selfsigned certificates zijn vrij gangbaar. Je kan zelf een certificaat kopen wat door jan en alleman vertrouwd wordt, kost wel varierend van een paar tientjes tot een paarhonderd euro per jaarquote:bvk schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:17:
Nou nog het probleem met het ongeldige webcertificaat oplossen en dan is het wel "klaar" denk ik zo
Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008
Ok, maar dat kost weer extra centjes, ik wacht dan liever tot Microsoft het zelf oplost:quote:sanfranjake schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:25:
[...]
Selfsigned certificates zijn vrij gangbaar. Je kan zelf een certificaat kopen wat door jan en alleman vertrouwd wordt, kost wel varierend van een paar tientjes tot een paarhonderd euro per jaar
quote:Hi,
Thank you for submitting this feedback. I am a Home Server Beta Support Engineer and I will be assisting you with this issue.
I will bring your request to the attention of the engineering team and they will investigate.
We value you input so please continue submitting feedback through http://connect.microsoft.com and let us know if you have any additional questions.
Thank You,
Dave Meyer
Beta Support Engineer
Windows Home Server
Gepost door Microsoft op 29-1-2007 om 16:30
We will address this issue before release. It is known and scheduled work item.
Gepost door Microsoft op 5-2-2007 om 9:36
Windows Server 2008
Yep, dat is tenminste wel wat ik er van begrijp. Snap alleen niet dat er ondertussen nog geen Windows Update van geweest is, melding is al uit februari. Tenzij ze de repair expres voor de RTM bewaard hebben...quote:sanfranjake schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:43:
Aha, is dat een onderdeel van de service, een certificaat met jouw whsserver.live.com ?
work items worden als ik het goed begrijp in RTM versies opgelost en dus zal je die nooit op windows update zien.quote:bvk schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:34:
[...]
Yep, dat is tenminste wel wat ik er van begrijp. Snap alleen niet dat er ondertussen nog geen Windows Update van geweest is, melding is al uit februari. Tenzij ze de repair expres voor de RTM bewaard hebben...
bvk wijzigde dit bericht 20-08-2007 22:14 (29%)
Als je nu een beta draait, dan zal je toch geen updates meer krijgen tenzij je de RTM koopt en die installeert vermoed ik?quote:bvk schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:34:
[...]
Yep, dat is tenminste wel wat ik er van begrijp. Snap alleen niet dat er ondertussen nog geen Windows Update van geweest is, melding is al uit februari. Tenzij ze de repair expres voor de RTM bewaard hebben...
Windows Server 2008
Werkt idd goed en makkelijk op te zettenquote:_PM schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:40:
Ik draai inmiddels 2 weekjes met WHS. Werkt ideaal, ik had voorheen een linux server en dat bied veel mogelijkheden, maar ook veel configuratie werk. WHS is simpel te installeren en in te richten. Ideaal en je kan altijd nog wat extra add-ins of programma's installeren om je server-functionaliteit uit te breiden..
De RC draait goed op een Athlon 1200, 512mb, Intel PCI gbit kaart en 1tb storage.
Een volledige backup van je systeem duurt wel lang, mijn desktop met +/- 270gb aan data duurde een uur of 7 (over gbit ethernet waarmee ik lezend vanaf de server zo'n 28 megabyte p/sec haal). Nu nog eens kijken of er over een maandje de officieel versie ergens te krijgen is (zonder nieuwe hardware te kopen). Als ik het goed begrijp is dat niet meteen de bedoeling, wel?
Helemaal geen VGA aansluitingquote:Ferret schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:49:
Hier is al meer te vinden over die HP bakkies: http://www.wegotserved.co.uk/
Tegenwoordig zijn dvi-aansluitingen best wel gangbaarquote:dude88 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:55:
[...]
Helemaal geen VGA aansluiting![]()
Als er nu om wat voor rede dan ook Windows opnieuw geinstalleerd moet worden?
Windows Server 2008
Er zit helemaal geen video uitgang op.... (voor zover ik op de plaatjes kan zien)...quote:sanfranjake schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
Tegenwoordig zijn dvi-aansluitingen best wel gangbaar
Windows Server 2008
In Nieuw Zeeland is hij nu al te koop voor omgerekend ¤137.52.quote:dude88 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:21:
500 euro gaat het niet kosten
<knip>
Ik denk zelf dat een oem licentie niet veel meer gaat kosten als VHP
NEE: dit is geen signature...
quote:sanfranjake schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:25:
Kan ik me eerlijkgezegd weinig bij voorstellen, aangezien Windows er op cd's of dvd's bijgeleverd wordt. Misschien is het zo ingericht dat die cd automatisch z'n werk doet en je er als "lampje x" knippert remote bij kan om dingen in te stellen. Al is dat inderdaad nog steeds een obstakel als de netwerkkaart om wat voor reden dan ook niet werkt.
USB/PCI videokaartje is natuurlijk altijd nog los te kopen, maar ben het er mee eens dat het niet handig zou zijn

Je kunt de machine natuurlijk ook gewoon via Extern bureaublad overnemen en zo alles configureren qua rechten, virussen en software installatie. Moet inderdaad je NIC niet stuk zijn...quote:dude88 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:05:
[...]
[afbeelding]
Ik ben bang dat er helemaal niets uit te breiden is![]()
Idd als je onboard NIC mol gaat dan kan je hem afschrijven zo ongeveer..
Maar problemen met bijvoorbeeld een virus wordt ook lastig oplossen vanaf een client.
Nog maar niet te denken dat er iemand zomaar software gaat installeren die eigenlijk al het netwerk verkeer blokeerd![]()
Als ik ooit zo'n ding koop bouw ik er zelf wel 1 met een oem licentie
GoT Index » Windows Servers en Server-software » [WHS] Windows Home Server ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius