Reg. datum: 14 februari 2002
Misschien dat ik op een later stadium nog wel eens over ga stappen naar WHS, maar nu nog niet...
GoT Index » Windows Servers en Server-software » [WHS] Windows Home Server ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]sjolmers wijzigde dit bericht 29-11-2007 16:30 (5%)
www.eldert.org
www.eldert.org
Dat zou inderdaad een mooie plugin zijn, ook om een win2k pc te synchroniseren.quote:Greenthumb1982 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 06:41:
Je zou eens kunnen kijken naar SyncBack (de freeware uitvoering).
Deze kan op vooraf ingestelde tijden synchroniseren of backuppen, ook via FTP.
Eventueel kun je nog aangeven welke bestanden en / of mappen hij moet pakken.
Helaas weet ik (nog) geen plugin voor WHS.
GoT Motorrijders Actie Groep
Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!
www.eldert.org
Simpel antwoord: add-in: Webguide for Windows Home Serverquote:Daros schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:25:
Simpele vraag waar ik maar geen antwoord op krijg.
zit er in WHS MCE?
Of kan je al bestaande MCE hierop aansluiten.
Heb nu een MCE draaien maaar wil graag WHS maar wil wel mijn MCE functionaliteit behouden.
Dit is niet wat ik zoek, gebruik dit programma al alleen dan op mijn eigen MCE die nu als server handeld.quote:s4nd3r schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:15:
[...]
Simpel antwoord: add-in: Webguide for Windows Home Server
http://www.wegotserved.co.uk/windows-home-server-add-ins/
Even configuren en dan kan je via internet zelfs je "eigen" tv afleveringen kijken (als je op school of werk zit en je je verveelt)
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Dat heb ik een tijdje gedaan, maar puur om te testen. Volgens mij kun je er beter een aparte computer voor bouwen, dat hoeft niet veel te zijn hoor. een beetje WHS draait al op een 1000mHz met 512MB.quote:UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:53:Ik speel met de gedachte om een WHS in te richten op VMware server.
Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!
Ik heb hem vooralsnog in 'productie' draaien op mijn Windows Vista bak in een VMWare Workstation 6.0. Ik kan keurig mijn werkstations backupen (behalve dus m'n x64 Vista bak waar op draait aangeizen er nog geen x64 connector voor is) en ook het streamen van media naar m'n XBOX 360 gaat keurig!quote:UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:53:
Zijn er eigenlijk mensen die WHS gevirtualiseerd "in produktie" draaien?
Ik speel met de gedachte om een WHS in te richten op VMware server.
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
troftnom wijzigde dit bericht 15-12-2007 12:43 (17%)
Reden: Vraag toegevoegd.
Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!
Gaat prima! let er wel op dat als je gaat kopieeren dat je als doel: \\server\shares gebruikt, en niet D:\shares !! Anders gaat Drive extender over de kop. (Lees mijn vorige reactie hierop na, staat een stukje hierboven).quote:Maar nu vroeg ik me het volgende af: als ik een keyboard/muis/monitor aan de homeserver hang, kan ik dan inloggen op het OS zelf en deze data via een directe USB connectie erop zetten?
Ik heb een beta getest met een vrij lage CPU, ik meende een AMD 1800+ XP (1,5 gHz?). Deed het prima. MAar als ik jou was zou ik die 2 gHz proc gebruiken. De server wil nog wel eens op tijden erg druk doen, dan is een beetje CPU power wel fijn. Met name als je er nog eens uTorrent/eMule als service aan toe gaat voegen, wat ik dus ook heb. Ik bestuur uTorrent en eMule via de Web UI.quote:Hoe is jullie ervaring met lage specs?
Intel C2D 6600@3.4 | Gigabyte P35-DS4 | XFX 8800GTS320MB | 4x 1GiB PC6400 Kingston DDR2 | 2x Seagate Baracuda 7200.7 SATA 8MB 320GiB
mocht je hem vinden....ben ik zeer geinterresseerd!quote:SlinkingAnt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:16:
Je kunt als je een disk eruit haalt, 'm gewoon in een andere pc stoppen en de data van die schijf lezen, het is gewoon NTFS. Het 'raid-gebeuren' zit op file-niveau, je kunt per share aangeven of deze gedupliceerd moet worden of niet. Het is wel zo dat als je OS-disk crashed, dat je 'm compleet overnieuw moet installeren, maar je shares blijven (waar gedupliceerd) gewoon intact
Er is ergens een pdf-je waarin precies de techniek staat beschreven, en die is zeker interessant om te lezen. Ik kan hem helaas niet zo snel terugvinden voor je
Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008
GoT Index » Windows Servers en Server-software » [WHS] Windows Home Server ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus