Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:30:
De echte xbox360 demo zal vanzelf wel opvallen..... een leuke nieuwe feature heeft die namelijk die nog geen enkele xbox360 game heeft :)
32 players online mogelijk heden en dicated servers?

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Correct _/-\o_

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

quote:
Dat duurde wel lang als je na gaat hoelag PC dat al hebben.

heeft iemand een key over ?

Http://www.pimpatist.nl C2D E6750 | XFX 8800 GTX | 4096 MB DDR | X-Fi Fatal1ty | Canon EOS 350D | 18-55mm | 75-300mm|

Deze week is FilePlanet only. Je kan elke woensdag de komende 4-5 weken naar FilePlanet, om 19:00 onze tijd geven ze steeds 10.000 nieuwe keys weg.

Volgende week heb ik er zelf ook 5000 weg te geven op http://www.frontlinesfuelofwar.net in samenwerking met THQ.

Ik zit nu bij de developers de game te spelen, 't wordt echt steeds beter _/-\o_
Graphics van de eindversie zijn een stuk beter dan de beta 8)

Begin januari hebben wij in samenwerking met The Burning Truth site, http://www.burningtruth.com/, een interview met Art Director Luis Catildi.

Je mag Luis alle vragen stellen met betrekking tot Frontlines en zijn werkt. Post je vragen hier, de beste 5 vragen zullen worden uitgekozen en gesteld worden, en uiteraard zal Luis ze uitgebreid beantwoorden!

quote:
FRONTLINES: FUEL OF WAR MULTIPLAYER DEMO CONFIRMED FOR XBOX LIVE!
And Kaos Studios have been listening to your feedback...

Xbox 360 owners were able to get an early taste of Frontlines: Fuel of War's single player mode thanks to last week's demo, but the question most people have been asking us is 'Why isn't there a multiplayer demo?' Given Kaos Studios’ heritage, and the fact that Frontlines has been designed to deliver epic multiplayer gameplay supporting 32 players over Xbox LIVE in gigantic open world environments packed with next-gen weapons, drones and vehicles, that's a pretty good question…

So we’re happy to report that a Multiplayer demo is indeed on its way to Xbox LIVE in the New Year, with a number of substantial improvements to graphics, performance and controls. Kaos have been listening very closely to feedback since the release of the single-player demo, and the results should be immediately apparent. Specifically, a slicker, consistent frame rate combined with additional graphical oomph as the code is polished for a February release date, together with a substantial improvement to the control scheme and stick sensitivity.

For a full run-down of improvements, check out Kaos Studio's official comment to CVG.com here . If you have any feedback to add regarding the Beta or Demo, head over to the Kaos community forums here http://community.kaosstudios.com/.

To take part in the Beta, check out CVG.com where there are clients and keys still up for grabs.

http://www.thq-games.com/uk/news/show/3138
Dus: de MP beta (gratis) komt er zeer snel aan op de Xbox360! :)

Heb op oudejaarsdag bij Fileplanet een beta-key voor de PC versie geregistreerd :

http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/

blijkbaar kunnen ze er daar elke week 5000 weggeven.

Ziet er best leuk uit en speelt lekker, loopt voor een beta soepel, weing/geen problemen

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3

Game heeft wel potentie maar:

Nog veel bugs/glitches

Vooral in de street map schiet je op bepaalde plaatsen op een enemy (heel magazijn) maar ze ketsen voor hem af, dit gebeurd vooral bij de stukken beton tegen de gebouwen.
Een hoop glitchers maken hiervan gebruik.

In oilfield is dit minder maar daar werken alle trappen bij de silo's niet helemaal, je kan ook vaak niet fatsoenlijk van de ladders afkomen (val je dood neer)
Ook kun je niet door bladeren van bomen heen schieten, ketsen de kogels ook op af.

Heb al een paar keer midden in een silo gestaan waar ik niet meer uit kon, dit gebeurde na een para drop uit de chopper.

Tank is te zwak
Chopper heeft wel een boost maar die is alleen hoorbaar en de chopper blijft dan net zo sloom vliegen.

Gameplay zal hopelijk ook nog bijgesteld worden hier en daar ; een hoop mensen ergeren zich nu al kapot aan de van afstand bestuurbare drones ... recon drones zijn leuk, maar met deze beesten kun je veilig op je reet achterin blijven zitten en mensen op aftsand killen (alsof snipers al niet erg genoeg zijn).

Maar het spelletje met de verschillende loadouts/roles/classes 'frontlines' is in ieder geval erg leuk en moedigt teamplay aan ...

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3

Met dank aan THQ Benelux: 5000 Frontlines beta keys die per direct gratis beschikbaar zijn op http://www.frontlinesfuelofwar.net/frontlines-beta-keys.php

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:53:
Met dank aan THQ Benelux: 5000 Frontlines beta keys die per direct gratis beschikbaar zijn op http://www.frontlinesfuelofwar.net/frontlines-beta-keys.php
Bedankt voor de herinnering. Heb me net een beta key gehaald. Ben benieuw wat dit voor spel is heb er eigenlijk nog niet veel van gehoord!

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

XB360: OctagonQontrol

Bezig met downloaden van de client... Het is ff druk, maar ja... :+

:w @ DaMorpheus
Reg. datum: 26 september 2004

quote:
MAX3400 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:39:
Bezig met downloaden van de client... Het is ff druk, maar ja... :+

:w @ DaMorpheus
Moet je ff hier download gaat super spel als je de dl.uksites.futureus.com
link pakt:

http://www.findfiles.com/...1893556988&db=Mirrors

Bart1983 wijzigde dit bericht 03-01-2008 17:48 (3%)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

XB360: OctagonQontrol

quote:
Bart1983 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:47:
[...]

Moet je ff hier download gaat super spel als je de dl.uksites.futureus.com
link pakt:

http://www.findfiles.com/...1893556988&db=Mirrors
_/-\o_ Thanks... Nog een kwartiertje dus... Maar eerst de file in op weg naar huis en supermarkt.

Reg. datum: 28 november 2004

Ik kreeg van i3d spam dat de 5000 keys weggaven. Ik dacht mooi, blijkt dat je ALSNOG op dat verrotte fileplanet in moet loggen om een key te krijgen :/ Kan dat ook anders?

Helaas! THQ en FilePlanet werken daarmee samen, je gaat dus eenmalig via FilePlanet. De download kan echter wel bij ons, dus wel snel :P

Reg. datum: 28 november 2004

Ik heb het ff geprobeerd maar het is wat lastig vergelijken met de 360 aangezien dit een compleet andere demo is :/ Het voelt allemaal wel wat minder houterig aan moet ik zeggen, maar ik vind het nog wel heel erg "unpolished". Op dit moment vind ik het meer een soort van battlefield 2 wannabe waar nog een hoop aan gesleuteld moet worden. Aangezien hij al in Februari uit moet komen denk ik niet dat dit een kopertje wordt voor mij.

Fear Me

Met mijn x800 draait het toch van geen meter, dus ik sla deze beta over ;)
Denk dat het wel veel potentioneel heeft, zal zien hoe het is als hij uitkomt voor x360.

Xbox live: Frits Blits

Trotse oom

Gisteren even gespeeld en hoewel mijn bak het niet heel lekker trekt lijkt het me toch wel een leuk spel :)

/edit:

Heb nu een paar uurtjes de beta getest, hoewel het me wel wat lijkt speelt het echt voor geen meter op mijn pc. Nu is die ook wel een paar jaartjes oud maar kom op, zo slecht is het ding nou ook weer niet:
PIV 2,8c
Radeon 1950 GT
Asus p4p-800
1gb ram
Audigy 2 ZS

UT3 loopt best op dit beestje, maar FFoW op 800x600 met alles op low of uit gaat zo ontzettend traag, vooral als ik net gespawned ben, dan krijg ik de eerste vier/vijf secondes gewoon een diashow. En als je dan ook flink wordt belaagd door die helden van een spawnrapers, tja, dan is de lol er wel gauw af :{

Tevens is het menu vrij langzaam als je je spawnpoints uit kan kiezen. Ik klik de point, moet daarna welgeteld twee tellen wachten en kan dan pas deployen. Makkelijk was geweest als je gewoon kon dubbelklikken.

Dus wat ik graag zou willen zien is: Betere schaalbaarheid, snellere menu's en een vorm van spawnprotectie, dit is soms gewoon kansloos als er ergens iemand in een toren met een sniper zit te campen.

TroonStaal wijzigde dit bericht 05-01-2008 12:28 (82%)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Snipers zijn zeer goed. Weet je wat nog beter is? Drones :D

Dat de beta traag draait komt door de berg debug code die erin zit. Ook de graphics zijn verre van optimaal. Ik heb in december een nieuwe build gespeeld, dat zag er al beter uit. De beta is vooral om de gameplay en de bugs in de game en het online gedeelte eruit te halen voordat de game in de winkel ligt. Zie het als een grote online multiplayer en stress test voor het online gedeelte :)

DaMorpheus wijzigde dit bericht 05-01-2008 15:08 (76%)

Trotse oom

Idd, ik verwacht ook nog helemaal geen perfect lopend spel, tis immers niet voor niets de beta.

Wat ik ook heb gemerkt, maar misschien is dat alleen bij mij zo, is dat als je ingame de resolutie wil wijzigen, het beeld even op zwart gaat en je daarna weer op dezelfde res zit. Doe je dat voordat je een spel ingaat, dan zie je de keuze nog wel. En ik krijg met het wisselen van de res ook groene artifacts. Die verdwijnen wel maar tis toch vreemd.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:05:
Snipers zijn zeer goed. Weet je wat nog beter is? Drones :D

Dat de beta traag draait komt door de berg debug code die erin zit. Ook de graphics zijn verre van optimaal. Ik heb in december een nieuwe build gespeeld, dat zag er al beter uit. De beta is vooral om de gameplay en de bugs in de game en het online gedeelte eruit te halen voordat de game in de winkel ligt. Zie het als een grote online multiplayer en stress test voor het online gedeelte :)
jep sommigen zijn nu 64 player servers terwijl de limiet eerst rond de 24 was.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws