Gathering of Tweakers

Quicksearch
txt pag 888

Paar daagjes terug de demo gespeeld (360)
Het ziet er best aardig uit al voelde het schieten een beetje houterig.
De AI kan ook nog wel wat werk gebruiken, vaak genoeg meegemaakt dat vijanden van een afstand op mij aan het schieten waren terwijl mijn teamgenoten zo goed als naast hun op ze aan het schieten waren.
Maar ik denk dat dit best een leuke arcade shooter kan worden.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

:) FRONTLINES OPEN BETA.
quote: Mitch
http://i212.photobucket.com/albums/cc159/KaosMitch/frontlines-explosion.jpg

Open beta is out on Fileplanet! Go there now!

http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/

The NDA is dropped! Share your thoughts, screenshots, movies and more!

The beta forums are now open to everyone! Visit us at http://community.kaosstudios.com/

Take a look at the new beta client on Planet Frontlines - http://www.planetfrontlines.com/

Like the sound effects? Download them at Frontlines Warfare - http://frontlineswar.com/

Fantastic new AU/NZ site launched! - http://frontlines.com.au/

WOOT!

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Waarom alweer alleen te downloaden via fileplanet????

amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc

quote:
Mart Ini schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:23:
Waarom alweer alleen te downloaden via fileplanet????
je moet nogs steeds een key krijgen dan moet je wel bij FP inloggen....
maar de beta is hier ook te downloaden : http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=13991

thx

amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc

quote:
ace heb je geen snellere mirrors ?
dit is gewoon fileplanet 2 :+

Def!ance wijzigde dit bericht 15-12-2007 23:37 (64%)

Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

Hé euuh , ik denk dat het hier goed gelezen heb in de reacties maar waar kan dan een key krijgen, die waren toch al allemaal weggegeven , snap niet zoveel van die beta's . Maar een open beta is toch dat iedereen zo'n key kan krijgen ? Srr hoor maar ben nogal onhandig in dit
.

Laat maar is me al gelukt

p.s. Nu kan eindelijk zien of er wel of niet ironsight ingame zit , wel zo belangrijk hier zo persoonlijk .

Ten4 wijzigde dit bericht 16-12-2007 00:17 (21%)

.

Reg. datum: 28 november 2004

Ik heb eerst wat gameplay filmpjes gezien; leek me wel ok toen ("gewone" fps ben ik al tevreden mee; timeshift heb ik me bv ook goed mee vermaakt). Van de week dus maar eens de demo gedownload op de 360. Wat een teleurstelling zeg. Het speelt gewoon echt niet lekker. Moeilijk te omschrijven wat er mist maar het voelt gewoon niet lekker aan. Controls waren ook onhandig vond ik. Nee dit wordt geen kopertje voor mij.

quote:
am2 schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:29:
Ik heb eerst wat gameplay filmpjes gezien; leek me wel ok toen ("gewone" fps ben ik al tevreden mee; timeshift heb ik me bv ook goed mee vermaakt). Van de week dus maar eens de demo gedownload op de 360. Wat een teleurstelling zeg. Het speelt gewoon echt niet lekker. Moeilijk te omschrijven wat er mist maar het voelt gewoon niet lekker aan. Controls waren ook onhandig vond ik. Nee dit wordt geen kopertje voor mij.
Ik zeg het nog 1x keer het is een oudere build :P maar mij maakt de xbox 360 niet uit eigenlijk

Ace Lightning wijzigde dit bericht 16-12-2007 12:15 (3%)

It's me, Mario!

Heb deze game eens gespeeld bij de eerste beta. Man man man, zelfs het menu werkte dusdanig niet dat ik doormiddel van pijltjestoetsen en snelle muisbewegingen eindelijk online kon. En daarna, eenmaal online, vielen de graphics echt enorm tegen. Net alsof het op low stond.

Dus nee, deze game raak ik niet meer aan. Het leek me een zeer leuke game, maar als je een beta vrijgeeft met een brak werkend menu, nee dankje. :P

mjah ik moet zeggen dat het er grafisch bij mij wel ok uit ziet
alleen breek me de bek niet open over hoe lomp dat het speelt , lijkt wel alsof ik met houten poppetjes speel oid.

btw zijn er voertuigen in de open beta

quote:
Def!ance schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:30:
mjah ik moet zeggen dat het er grafisch bij mij wel ok uit ziet
alleen breek me de bek niet open over hoe lomp dat het speelt , lijkt wel alsof ik met houten poppetjes speel oid.

btw zijn er voertuigen in de open beta
Ik snap dit even niet je zegt dat het grafish wel oke zit, dus je speelt hem?
maar je weet niet of er voertuigen inzitten :P
quote:
MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:19:
Heb deze game eens gespeeld bij de eerste beta. Man man man, zelfs het menu werkte dusdanig niet dat ik doormiddel van pijltjestoetsen en snelle muisbewegingen eindelijk online kon. En daarna, eenmaal online, vielen de graphics echt enorm tegen. Net alsof het op low stond.

Dus nee, deze game raak ik niet meer aan. Het leek me een zeer leuke game, maar als je een beta vrijgeeft met een brak werkend menu, nee dankje. :P
hee dat noemen we beta kerel niet een beta als ET:QW dat meer een pre-demo was
FFOW was echt nog 6 maanden in ontwikkeling toen de beta werd vrij gegeven. met ET:QW was dat maar 2 maanden.

.

Ace Lightning wijzigde dit bericht 16-12-2007 13:36 (44%)

quote:
Ace Lightning schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:34:
[...]

Ik snap dit even niet je zegt dat het grafish wel oke zit, dus je speelt hem?
maar je weet niet of er voertuigen inzitten :P

[...]

hee dat noemen we beta kerel niet een beta als ET:QW dat meer een pre-demo was
FFOW was echt nog 6 maanden in ontwikkeling toen de beta werd vrij gegeven. met ET:QW was dat maar 2 maanden.

.
jah had hem 10 sec aan tot ik me bewoog ^^ quit

It's me, Mario!

Ik weet wat een beta is, en hij mag volop fouten bevatten vind ik. Alleen fouten waardoor je amper het spel kan opstarten zijn toch wel heel erg zwak. Ok, als er een keer iets niet werkt reboot je en is het 9/10 weg, alleen het menu probleem bleef ik maar houden.

Wel jammer, maar ach, de game is inmiddels niet meer zo heel intressant (teveel goede games..)

quote:
MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:45:
Ik weet wat een beta is, en hij mag volop fouten bevatten vind ik. Alleen fouten waardoor je amper het spel kan opstarten zijn toch wel heel erg zwak. Ok, als er een keer iets niet werkt reboot je en is het 9/10 weg, alleen het menu probleem bleef ik maar houden.

Wel jammer, maar ach, de game is inmiddels niet meer zo heel intressant (teveel goede games..)
http://en.wikipedia.org/w...e_release_life_cycle#Beta

Goeie uitleg. pas als het GOLD is dan verwacht dat mijn game gewoon werkt op je pc als je aan de specs voldoet. zo doen moet je niet klagen want van mij doet het ook niet meer :P. Komt dat Ace een single core heeft maar dat wordt nog gefixd

PS ben geen fanboy kan je zien op de Beta forums wat FFOW lackt nog heel wat voor goeie esport game..(Like I said: They are on the right track )

Beta screens

Stuk sfeervoller dan BF2 met al dat puin, maar er wordt gezegd dat het geen high texture er in zitten net als in de UT3 demo.

http://www.pcgames.de/aid...ntlines_Fuel_of_War-Beta/

Ace Lightning wijzigde dit bericht 16-12-2007 13:58 (5%)

quote:
MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:19:

Ben het helemaal met je eens, heb 2 eerdere beta's gespeeld. Die waren helemaal niks. Kon niet eens je keys aanpassen.
MAAR! Deze is stukken beter! Als je het een zeer leuke game leek zou ik 'm toch nog eens proberen. Deze beta is prima speelbaar. Er zijn zelfs zat spelers op de servers.
Het zou zeker tof kunnen worden als ie eenmaal af is.
quote:
Roppedop schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:43:
[...]

Ben het helemaal met je eens, heb 2 eerdere beta's gespeeld. Die waren helemaal niks. Kon niet eens je keys aanpassen.
MAAR! Deze is stukken beter! Als je het een zeer leuke game leek zou ik 'm toch nog eens proberen. Deze beta is prima speelbaar. Er zijn zelfs zat spelers op de servers.
Het zou zeker tof kunnen worden als ie eenmaal af is.
De game is goed op weg maar geen Bf2 killer omdat het Bf2 meer functionaliteit heeft
daar bedoel ik mee:

- Meer maps
- Battlerecorder
- Geen 16/32 of 64 player range voor maps
- Meerdere wapen mogelijkheden voor de basic kits
- En interface and server broweser moet nog heel wat gedaan worden.

En dan weet ik zeker dat dit goeie Bf killer kan worden.

Yep geen BF2 killer , dus wachten op BF3(hoeft ookNiet want BF is aeen ander sp[elleke)) , maar deze game heeft zeker leuke gameplay en waarschijnlijk koop ik deze wel . Net zoals alle ander nieuwe games moet deze eerst ff vatten en dan is ie echt goed te spelen . Veel mogelijkheden hier en is echt fun .

p.s . Op afstand betuurbare wapens zijn super om te bespelen .

Ten4 wijzigde dit bericht 16-12-2007 19:13 (16%)

.

quote:
Ten4 schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:11:
Yep geen BF2 killer , dus wachten op BF3(hoeft ookNiet want BF is aeen ander sp[elleke)) , maar deze game heeft zeker leuke gameplay en waarschijnlijk koop ik deze wel . Net zoals alle ander nieuwe games moet deze eerst ff vatten en dan is ie echt goed te spelen . Veel mogelijkheden hier en is echt fun .

p.s . Op afstand betuurbare wapens zijn super om te bespelen .
Nieuw strake build ... whoo ziet er wat beter uit.. of light het aan mij...

Squad
http://www.stage6.com/Gam...ines-Fuel-of-War-Squad-HD
Light vehicle's
http://www.stage6.com/Gam...el-of-War-Light-Armour-HD

Voooral die helikopters op afst. bestuurbaar zijn echt leuk , de rest ook maar ff wennen en je hebt het.

.

Reg. datum: 29 augustus 2006

zojuist de beta gespeeld nadat ik hem hier zag staan, ik wilde wel eens weten of dit inderdaad een bf* killer ging worden: nee dus.

Het draait op de unreal engine, nieuwste unreal engine gok ik zo, zal wel de shit zijn kwa graphics: ook niet -_-

Graphics:
- De graphics zijn ZWAAR outdated als je dit vergelijkt met een unreal tournament 3, het ziet er minder uit dan bf2 in vele opzichten
- Met een bloomfilter ziet het er nog wel leuk uit maar dat komt meer omdat het een stukje 'photo-realisme' toe voegt
- Level of Detail is verschrikkelijk slecht uitgevoerd, een rots transformeert opeens 3 meter voor mijn neus in een nieuwe rots waardoor ik mijn enemy niet meer zag? handig als je sniper bent...
- Textures zijn niet om over naar huis te schrijven, vergelijkbaar met bf2142 op medium.

Dan de gameplay:
+ Super idee van die RC vehicles (heb ze nog niet uitgeprobeerd omdat ik het na 5 minuten snipen zat was)
- Het voelt alsof je een blok lood vooruit moet sjouwen met pinokkio. Het gaat traag, houterig, het reageert niet lekker op je toetsaanslagen.
- Als ik van ladder naar ladder jump over 2 meter verwacht ik niet dood te gaan
- boven aan een ladder blijf je elke keer weer VAST zitten, probeer je los te komen donder je meestal een meter naar beneden en ben je dood (ook zoiets... pak dan opnieuw die ladder vast)
- vehicles reageren niet realistisch, geen idee in welke richting mijn tank rijdt omdat je wel kunt roteren los van je turret maar niet kunt zien waar je vervolgens heen rijdt.

Controls:
+ De menu's navigeren lekker snel (wat je dus gewoon gewend bent van UT) en reageren snel
- je score menu (tab) die komt wel tevoorschijn als je tab drukt, maarrr.... gaat ie ook weg als je loslaat / opnieuw indrukt? soms wel, soms niet
- chatten... als je je toets in drukt: soms wel, soms niet

Physics (PhysX):
- Je moet ageia troep installeren om het te spelen (dat hoefde ik voor Havok en anderen ook niet, dat vind ik dus een minpunt) (nee ik heb geen PhysX kaart)
- Animaties in de verte zien er... NIET uit (als je inzoomt op een tank over 200 meter dan is het net of je naar een stop motion film zit te kijken wanneer deze explodeert)
- Ooit een stuiterende chopper gezien? I did!
- Elke tank klapt hetzelfde uit elkaar, lekker realistisch aangezien dit nou juist een van de verkooppunten van ageia is.
- Zwevende mannetjes aan de randen van gebouwen, niet als ze er half op liggen maar als ze het hele gebouw dus gewoon missen.
- Particles die ik in vele games al veel beter uitgevoerd heb gezien (explosies, "debris", sparks) zonder dat daar PhysX voor nodig was.

Kortgezegd vind ik het idee ontzettend goed maar het is een monster van een product geworden. Op screenshot ziet het er leuk uit en in principe is het vrij vermakelijk als je niet al te veel op details let. Het is al vele malen uitgevoerd en het is ook al vele malen beter uitgevoerd. Hadden ze de gameplay verbeterd dan was het vele malen beter geweest.

Het is inderdaad nog maar een beta maar is dat niet een product wat moet tonen hoe het spel straks werkt en de mogelijkheden er van? Had dan de graphics gelaten voor wat het is en de gameplay verbeterd, dat had het er misschien nog minder mooi op gemaakt maar in ieder geval vermakelijker!

Nou ik snap er geen reet meer van in ieder geval. Ik download dus een demo op de 360 zodat ik kan kijken hoe het complete spel is. Alleen nu blijkt dat die demo dus blijkbaar oude meuk is die niet speelt zoals de final game? 8)7

Als dat zo is mogen ze het genie die de demo online gegooid heeft per direct ontslaan; het heeft ze in ieder geval al 1 klant gekost, want ik heb zoiets van ja het zal allemaal wel.

De demo speelde in ieder geval voor geen meter.

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
am2 schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:09:
Als dat zo is mogen ze het genie die de demo online gegooid heeft per direct ontslaan; het heeft ze in ieder geval al 1 klant gekost, want ik heb zoiets van ja het zal allemaal wel.
Het is dan ook geen demo maar een beta.
Ik kan het wel waarderen dat met de beta al online gespeeld kan worden en vind het spelprincipe erg gaaf. Kijk al uit naar de release begin 2008! :9~

quote:
fmb schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:15:
[...]

Het is dan ook geen demo maar een beta.
Ik kan het wel waarderen dat met de beta al online gespeeld kan worden en vind het spelprincipe erg gaaf. Kijk al uit naar de release begin 2008! :9~
Dan heb ik dat ff gemist... Als het er bij staat heb ik er overheen gekeken. Ik zag hem in ieder geval wel gewoon tussen de demo's staan op live. Zal morgen eens kijken of ik ergens het woordje beta zie staan.

De echte xbox360 demo zal vanzelf wel opvallen..... een leuke nieuwe feature heeft die namelijk die nog geen enkele xbox360 game heeft :)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws