@
The_Zeroorez:
Start Blender, stel je layouts in zoals jij dat graag zou zien (je hebt meer dan 1 layout waarmee je kunt switchen mbv Ctrl+links/rechts (pijltjestoetsen)) en geef dan Ctrl+U een aanslag.
Ik ben benieuwd wanneer de RVD voor m'n deur staat omdat ik net "aanslag" schreef
Wat je daarmee doet is het opslaan van de standaard instellingen in een bestand dat altijd
.B.blend heet. Dit is het bestand waarin Blender al z'n instellingen opslaat. Wanneer dit ontbreekt, worden de standaard (ingebakken) instellingen gebruikt. Waar die instellingen worden opgeslagen is afhankelijk van waar je voor hebt gekozen tijdens de installatie van Blender:
Heb je gekozen voor de application directory? Dan is je .B.blend afaik terug te vinden onder %APPDATA%/.blender (Blender Foundation/.blender zou ook kunnen, maar dat weet ik zo even niet uit m'n hoofd).
De rest van de opties spreken voor zich, lijkt me
@
o0O KAASKOP O0o:
Heb even geen tijd meer voor een uitgebreide reactie, maar je kan gewoon een filmpje laden, kiezen in de opties dat het een filmpje/animatie is en die gebruiken als texture (image..).
Tijden kan je instellen via dezelfde opties.