Reg. datum: 14 januari 2000
Ja, dat ie de netwerken accepteert om te connecten. Maar een netwerk niet als roaming beschouwen is nog een stap verder.quote:
GoT Index » Telecomproviders » Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ja, dat ie de netwerken accepteert om te connecten. Maar een netwerk niet als roaming beschouwen is nog een stap verder.quote:Ngamer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:58:
Ik vermoed dat het wel kan; T-Mobile heeft je SIM-kaart immers ook zo gemanipuleerd dat hij nu met het T-Mobile netwerk verbinding maakt ipv het Orange-netwerk
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Blog: De Burgemeester Live | Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".quote:Pretorian_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:43:
goed nieuws voor iphone gebruikers: er is eindelijk een oplossing om je orange sim in een iphone te gebruiken. ze bellen je zelf van t-mobile. of bel zelf ff met de KS zoals ik deed.
Helemaal mee eens...quote:Helsie schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:56:
Zouden ze besluiten om gewoon alle Orange gebruikers maar eenvoudig te laten opzeggen danwel overstappen? Is wel zo overzichtelijk voor hen als organisatie, lijkt me...
4tune wijzigde dit bericht 01-09-2008 21:14 (87%)
geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."quote:-Unicorn- schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:51:
[...]
je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".
dus plz.........meer info
-Unicorn- wijzigde dit bericht 02-09-2008 10:07 (16%)
Inderdaad voor hun wel overzichtelijker, maar het kost ze wel een hoop winst. En vermoedelijk is de investering om alle Orange klanten aan hun abo te houden een stuk minder dan de winst die ze daarmee kunnen innen.quote:
tja dude...je hoeft het niet te doen van mij ;-) Ik heb gebeld en het is bevestigd. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een unlock code wilt hebben voor je orange sim op de iphone? zeggen ze ja dat kan, dan zit je goed. zeggen ze nee dan zeg je dat je je dan vergist hebt.quote:-Unicorn- schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:23:
[i]geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."
Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?[/i]
zo bedoelde ik 't helemaal niet hoor.
maar ik kom liever met een paar feiten aan bij een ks, als met het het verhaal "ik las iets op een forum".
heb jij al iets meer gehoord van t-mobile en waneer was je migratie officieel geplant ?
Spurlie wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:14 (7%)
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Dat moet, volgens de opta zijn ze daartoe verplicht. Je kan volgens mij 2 dingen doen:quote:Spurlie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:12:
Ik kreeg vandaag een brief van T-mobile dat de randvoorwaarden van mijn orange music abonnement flink veranderd worden. Ze zouden een mooi aanbod hebben of ik kan per 1 oktober het contract kostenloos ontbinden.
Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik het contract opzeg en een mooi los abonnement neem waar flinke korting op zit, zo heb ik mijn gsm alsnog goedkoop (:
Heeft hoofdzakelijk 2 redenen. 1: Het kosten aspect natuurlijk. 2: sinds het netwerk van orange en t-mobile één is geworden is mijn bereik op meerdere plaatsen een stuk minder geworden en ik heb zelfs soms helemaal geen bereik...
Is het overigens nu wel nog mogelijk om nummerbehoud te kiezen indien ik op 1 oktober overstap?
thx voor je info. ik heb mij dinsdagmorgen 09.00uur aangemeld. hoop dus morgen wat te horen.quote:Pretorian_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:58:
@unicorn: ik ben zojuist gebeld, T-mobile zet iets voor me klaar in iTunes. Moet wat handelingen verrichten en dan kan ik bellen met de orange sim.
Om laten zetten naar een prepaid kaart.quote:Abarth1961 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:14:
Heb brief gehad van T mobile dat ik per 1 oktober kosteloos kan opzeggen.
Weet iemand ook wat er met je beltegoed gebeurd als je opzeg, ik heb nog circa 75,00 euro
beltegoed.
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wii fan!
GoT Index » Telecomproviders » Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea