Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
Ngamer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:58:
Ik vermoed dat het wel kan; T-Mobile heeft je SIM-kaart immers ook zo gemanipuleerd dat hij nu met het T-Mobile netwerk verbinding maakt ipv het Orange-netwerk ;)
Ja, dat ie de netwerken accepteert om te connecten. Maar een netwerk niet als roaming beschouwen is nog een stap verder.

Case Designer

Sinds een paar dagen ben ik ook verbonden via het T-Mobile NL Orange netwerk. Helaas kan ik nu geen verbinding maken via Orange World. Hebben meer mensen hier last van?

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Reg. datum: 11 oktober 2007

Orange World doet het met mijn standaard browser wel, maar met andere diensten (Google Earth enzo) werkt hij ook niet meer bij mij; zowel via de wap als internet poort krijgt hij geen verbinding... Maar goed, aangezien m'n brief om m'n contract te beëindigen toch al de deur uit is, maakt het me niet veel meer uit.

Mail for exchange werkt bij mij ook niet meer via Orange World... Echt bagger. Maar ook hier is de opzegging rond en stopt Orange voor mij op 18-9.

Haha, ik werd net gebeld of ik mijn abonnement wil verlengen met een T-mobile abbo (veel goedkoper omdat ik weinig bel) maar opzeggen mag ook omdat een paar diensten dus verdwijnen..

Weet nog niet wat ik ga doen.. hangt ervan af wat goedkoper is!

Maar om jullie even up-to-date te houden post ik dit effe ;)

Zouden ze besluiten om gewoon alle Orange gebruikers maar eenvoudig te laten opzeggen danwel overstappen? Is wel zo overzichtelijk voor hen als organisatie, lijkt me...

ik zit nog steeds op het orange netwerk, af en toe een keer t-mobile. Wel vreemd, slechte GPRS ontvangst en soms niet bereikbaar...

Blog: De Burgemeester Live | Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

goed nieuws voor iphone gebruikers: er is eindelijk een oplossing om je orange sim in een iphone te gebruiken. ze bellen je zelf van t-mobile. of bel zelf ff met de KS zoals ik deed.

Reg. datum: 16 september 2002

quote:
Pretorian_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:43:
goed nieuws voor iphone gebruikers: er is eindelijk een oplossing om je orange sim in een iphone te gebruiken. ze bellen je zelf van t-mobile. of bel zelf ff met de KS zoals ik deed.
je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".
dus plz.........meer info

Reg. datum: 02 april 2000

quote:
Helsie schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:56:
Zouden ze besluiten om gewoon alle Orange gebruikers maar eenvoudig te laten opzeggen danwel overstappen? Is wel zo overzichtelijk voor hen als organisatie, lijkt me...
Helemaal mee eens...

4tune wijzigde dit bericht 01-09-2008 21:14 (87%)

quote:
-Unicorn- schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:51:
[...]

je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".
dus plz.........meer info
geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."

Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?

[i]geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."

Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?[/i]

zo bedoelde ik 't helemaal niet hoor.
maar ik kom liever met een paar feiten aan bij een ks, als met het het verhaal "ik las iets op een forum".
heb jij al iets meer gehoord van t-mobile en waneer was je migratie officieel geplant ?

-Unicorn- wijzigde dit bericht 02-09-2008 10:07 (16%)

Had twee weken terug geprobeerd mijn tweejarige orange music abo (wat ik nog maar een jaar heb) op te zeggen ivm webmail beeindiging, maar de eerste brief was geweigerd.Wou net een tweede brief opsturen, bellen ze me net op dat mijn contract binnenkort verloopt, en ik per direct kan kiezen tussen verlengen naar t-mobile en kosteloos opzeggen... nu nog even bedenken of ik een iphone wil of gewoon vodafone sim-only

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
Inderdaad voor hun wel overzichtelijker, maar het kost ze wel een hoop winst. En vermoedelijk is de investering om alle Orange klanten aan hun abo te houden een stuk minder dan de winst die ze daarmee kunnen innen.

quote:
-Unicorn- schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:23:
[i]geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."

Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?[/i]

zo bedoelde ik 't helemaal niet hoor.
maar ik kom liever met een paar feiten aan bij een ks, als met het het verhaal "ik las iets op een forum".
heb jij al iets meer gehoord van t-mobile en waneer was je migratie officieel geplant ?
tja dude...je hoeft het niet te doen van mij ;-) Ik heb gebeld en het is bevestigd. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een unlock code wilt hebben voor je orange sim op de iphone? zeggen ze ja dat kan, dan zit je goed. zeggen ze nee dan zeg je dat je je dan vergist hebt. ;)

Reg. datum: 18 september 2006

Ben ook gebeld door orange. De samsung touchwiz vond ik niet zo interessant, maar de iphone wel. Deze heb ik maar besteld. Hoor dat meerderen dit hebben gedaan. Moesten jullie bijbetalen voor de iphone??

ik wel, maar dat had ik ook gemoeten als ik bij orange was gebleven en die (in theorie) de iPhone hadden gehad.

Ik kreeg vandaag een brief van T-mobile dat de randvoorwaarden van mijn orange music abonnement flink veranderd worden. Ze zouden een mooi aanbod hebben of ik kan per 1 oktober het contract kostenloos ontbinden.

Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik het contract opzeg en een mooi los abonnement neem waar flinke korting op zit, zo heb ik mijn gsm alsnog goedkoop (:
Heeft hoofdzakelijk 2 redenen. 1: Het kosten aspect natuurlijk. 2: sinds het netwerk van orange en t-mobile één is geworden is mijn bereik op meerdere plaatsen een stuk minder geworden en ik heb zelfs soms helemaal geen bereik...

Is het overigens nu wel nog mogelijk om nummerbehoud te kiezen indien ik op 1 oktober overstap?

Spurlie wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:14 (7%)

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Reg. datum: 18 september 2006

quote:
Spurlie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:12:
Ik kreeg vandaag een brief van T-mobile dat de randvoorwaarden van mijn orange music abonnement flink veranderd worden. Ze zouden een mooi aanbod hebben of ik kan per 1 oktober het contract kostenloos ontbinden.

Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik het contract opzeg en een mooi los abonnement neem waar flinke korting op zit, zo heb ik mijn gsm alsnog goedkoop (:
Heeft hoofdzakelijk 2 redenen. 1: Het kosten aspect natuurlijk. 2: sinds het netwerk van orange en t-mobile één is geworden is mijn bereik op meerdere plaatsen een stuk minder geworden en ik heb zelfs soms helemaal geen bereik...

Is het overigens nu wel nog mogelijk om nummerbehoud te kiezen indien ik op 1 oktober overstap?
Dat moet, volgens de opta zijn ze daartoe verplicht. Je kan volgens mij 2 dingen doen:

Of een brief sturen/bellen om aan te geven dat je het over wilt laten zetten naar een prepaid kaart, zodat je later het nr kan laten porteren.

Of een brief sturen waar je aangeeft niet akkoord te gaan met de voorwaarden, maar dat het niet direct per 1 oktober beëindigd moet worden omdat je je nummer wilt laten overnemen door een andere aanbieder.

Heb brief gehad van T mobile dat ik per 1 oktober kosteloos kan opzeggen.
Weet iemand ook wat er met je beltegoed gebeurd als je opzeg, ik heb nog circa 75,00 euro
beltegoed.

@unicorn: ik ben zojuist gebeld, T-mobile zet iets voor me klaar in iTunes. Moet wat handelingen verrichten en dan kan ik bellen met de orange sim.

quote:
Pretorian_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:58:
@unicorn: ik ben zojuist gebeld, T-mobile zet iets voor me klaar in iTunes. Moet wat handelingen verrichten en dan kan ik bellen met de orange sim.
thx voor je info. ik heb mij dinsdagmorgen 09.00uur aangemeld. hoop dus morgen wat te horen.
ter info : andere berichtgeving hierover is te volgen op http://www.iphoneclub.nl/...verzoek-ook-in-iphone-3g/

Case Designer

quote:
Abarth1961 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:14:
Heb brief gehad van T mobile dat ik per 1 oktober kosteloos kan opzeggen.
Weet iemand ook wat er met je beltegoed gebeurd als je opzeg, ik heb nog circa 75,00 euro
beltegoed.
Om laten zetten naar een prepaid kaart.

Ik heb zelf ook de brief gekregen. Heel mooi aangezien ik een tweejarig abo had afgesloten op het laatste moment. Betaalde de eerste drie maanden slechts 17.50. Heb dus een HTC Touch Cruise gekregen voor slechts EUR 122,50 en gratis gebeld.

Nu maar eens uitzoeken of ik overstap naar kpn of vodafone. Bereik is tegenwoordig belabberd in de grensstreek. En ik heb een goedkope laptop nodig.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Ik kreeg van de week een briefje van T-Mobile/Orange in de bus dat ik m'n abo kon verlengen met 2 jaar, en bij een flex 20 abo een SE C902 gratis zou krijgen.

Omdat ik al een tijdje zat te denken om deze SE te nemen heb ik het maar gedaan, 2 jaar dat abo vind ik wel prima. Heb nu ook 2 jaar m'n SE W810 gehad.

Meer mensen die van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt? Kan ik m'n foontje binnen een week thuis verwachten? :*)

Wii fan!

ha, het is gelukt. Ik kan bellen met mijn orange sim in mn iphone!
bij activatie moet je een wel 3g en dataroaming ff aanzetten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws