Reg. datum: 13 april 2005
Samsung Ultra Smart F700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 241
Reg. datum: 20 juni 2005
Ik heb voor 5 euro een accu op ebay gekocht en het werkt uitstekend. Staat dan wel geen Samsung op maar qua vermogen doet hij niet onder voor die van Samsung :]. Een extra accu kan ik altijd goed gebruiken aangezien ik sommige dagen het apparaaat intensief gebruiK ^^.quote:marc1977 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:50:
Nou ik heb ook een mooi iets. Mijn telefoon was gevallen gelukkig niks aan de hand. Ja kapje eraf
ik er weer op gedaan. En dacht het zit wel goed. Ik kom thuis. Wilde hem op de oplader aansluiten.
Maar de telefoon stond uit . He gek en ik kon hem niet opladen. Ach nee he door het vallen was de accu er ook uit gevallen.
Dus ik dacht ja ik bestel gewoon een nieuwe. Want terug gaan naar waar hij was gevallen was geen optie.
Euh bij Vodafoon zelf hadden ze heb niet. Ik zeg jullie verkopen wel de telefoon maar niet de accu's. Ik moest maar naar de telefoon boer om de hoek gaan.
Dus ik erheen. Ja we bestellen hem wel. Ik 2 weken wachten nog niks. Ik terug. Ja dat wordt erg lastig. Meneer we hebben alles gebelt maar nergens verkrijgbaar.
Ik dus elke winkel in de stad afgegaan om die accu te regelen. Nee sorry. Nee sorry.
Ik on-line besteld. Ik dacht daar hebben ze hem wel. Ik bestelt. Krijg ik een mail. Dat het weer ongeveer 2 tot 10 dagen gaat duren.
Wat een gedoe zeg. Ik kan mijn telefoon al een maand niet gebruiken.
Reg. datum: 23 maart 2006
Euhm heel makkelijk, je steekt het usb kabel in je f700 en computer en klaar is keesquote:RRRobert schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:15:
In deze posting van Bosmonster wordt gezegd dat opladen mogelijk zou zijn via usb. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies wordt opgestart?
Fijn, maar bij mij dus niet. Ben nog wel verder aan het googelen geweest, maar ik krijg er heel tegenstrijdige berichten over op m'n scherm...quote:xminator schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:35:
[...]
Euhm heel makkelijk, je steekt het usb kabel in je f700 en computer en klaar is kees.
Bill Gates: "People should just buy a cd and rip it. You are legal then." Amen.
Als je telefoon helemaal leeg is, dan werkt het niet, dan werkt het alleen met de oplader. Staat de telefoon aan, dan laadt ie wel op... vaag... maar zo werkt het bij mij in elk geval...
Less = more
Reg. datum: 16 juli 2008
Reg. datum: 16 juli 2008
Zie op de officiele Samsung site staan dat dit toestel de volgende video bestanden ondersteunt;
MPEG4, 3GPP, H.263, H.264, WMV
Maar in welke resolutie kan je ze op het toestel afspelen?
MPEG4, 3GPP, H.263, H.264, WMV
Maar in welke resolutie kan je ze op het toestel afspelen?
Reg. datum: 05 augustus 2008
Reg. datum: 05 augustus 2008
een vriend van mij beweerde dat je de software die op de f700v staat. kan verwijderen en er gewoon windows mobile kan opgooien? Is dat mogelijk? en als dat mogelijk kan iemand mij dan een handleiding geven?
MVG
MVG
Laat die vriend maar eens aangeven hoe dat moet, want voor zover ik weet is het niet mogelijk. 
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 28 december 2007
Lijkt mij ook een slechte 1-april grapquote:pven schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:25:
Laat die vriend maar eens aangeven hoe dat moet, want voor zover ik weet is het niet mogelijk.
Heeft de samsung f700 eigenlijk een tv out functie? Ik las op internet van wel maar ik denk het niet -_-.
Nee, helaas nietquote:xminator schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:22:
Heeft de samsung f700 eigenlijk een tv out functie? Ik las op internet van wel maar ik denk het niet -_-.
Reg. datum: 23 oktober 2007
Reg. datum: 23 oktober 2007
nou mensen lange tijd niet gesproken.. maar mijn f700 na bijna een jaar in gebruik gaatt dit weekend terug voor reparatie.. ik heb al mijn vorige problemen weer terug, en lock werkt ni meer maar in plaats daarvan heeft een soort "go crazy" mode ontwikkelt 90 van de 100 keer als ik hem wel locken(knop aan de zijkant) freaked ie alle schermen roept achtermekaar op, sluit ze dan weer allemaal af, gat als een gek te keer met schermpjes van geblokkeerd/blokkering opgeheven en begint dan weer gezellig opnieuw met al deze dingen totdat ik hem maar van de blokkering afhaal.
ik had een dikke 2 maanden geen last meer van een f700 software probleem gehad( had eerst af en toe negatief beeld/ of gedraaid beeld als ik browsde. wat nu ook weer terug is). vodafone doet wel moeilijk als je de f700 wil repareren
maar dit weekend gaat het toch gebeuren hoe dan ook, dus za ltevens jullie op de hoogte houden van hoe dat gaat en wat het resultaat uiteindelijk is..
samsung F700.. doe mij die maar :D
Heb het ook wel eens als ik hem ga blokkeren en iets te hard druk dat hij 3 keer geblokkeerd etc. zegt en dan weer normaal is.
zulke dingen let ik al niet eens meer op joh.
ik vind wel dat de touchscreen niet echt lekker werkt bij het internetten..
ik vind wel dat de touchscreen niet echt lekker werkt bij het internetten..
Koffie?
Ja, Lekker
Reg. datum: 22 april 2007
Bij mij gaat hij nu voor de 3e keer terug voor reparatie...
Als ik hem op geblokkeerd zet gaat hij automatisch naar laast gebelde nummers en belt hij het laatst gebelde nummer...
hij is nu 2× gerepareerd in 1 maand, maar het probleem is nooit weggeweest
Als ik hem op geblokkeerd zet gaat hij automatisch naar laast gebelde nummers en belt hij het laatst gebelde nummer...
Feyenoordfreak wijzigde dit bericht 07-09-2008 14:05 (17%)
Ik heb sinds vandaag ook een F700. Eigenlijk wou ik ook wifi erop maar ik had geen zin om bij te betalen dus heb ik voor deze gekozen.
Aangezien het een vodafone toestel betreft staan er alle instellingen van inet etc al erin maar ik wil deze dus saboteren dat ik er niet mee op internet kan gaan. Echter als ik bij de verbindingen kijk kan ik deze niet aanpassen. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen?
Het is me wel gelukt om email en edge uit te schakelen.
Ik heb een oplossing gevonden door een andere verbinding aan te maken en dan deze als eerste te zetten. Niet echt elegant maar het werkt hopelijk.
Aangezien het een vodafone toestel betreft staan er alle instellingen van inet etc al erin maar ik wil deze dus saboteren dat ik er niet mee op internet kan gaan. Echter als ik bij de verbindingen kijk kan ik deze niet aanpassen. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen?
Het is me wel gelukt om email en edge uit te schakelen.
Ik heb een oplossing gevonden door een andere verbinding aan te maken en dan deze als eerste te zetten. Niet echt elegant maar het werkt hopelijk.
Yagermeister wijzigde dit bericht 08-09-2008 20:00 (13%)
Intel E8400, Striker Extreme, 4096 DDR2, 150GB Samsung+ 250GB Samsung + 500GB Samsung, Nec 3540A Brander, Lite-On 16x DVD-rom, Club3D 8800GTS512, Samsung 226BW TFT
Kun je geen nieuwe vragen/krijgen dan?quote:Feyenoordfreak schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:04:
Bij mij gaat hij nu voor de 3e keer terug voor reparatie...
Heb nog een achtergrondje voor de F700, misschien dat iemand hem hier leuk vindt. Ik heb 'm geupload via ImageShack. 
Plaatje op imageshack (popups!)
Plaatje op imageshack (popups!)
pas na 4 keer repareren, en als hij dan nog niet werkt krijg ik pas een nieuwe...quote:
Inmiddels heb ik mijn F700 ingeruild voor een Toshiba G900. Werkt veel prettiger vind ik persoonlijk. Op papier had de F700 veel potentie maar in praktijk valt het toestel gewoon erg tegen. Iemand die een F700 zoekt voor een leuke prijs mag zich bij mij melden 
Reg. datum: 14 september 2008
hallo mensen!
ik heb nu 2 maanden een samsung f700 met onbeperkt internet! Nu heb ik geprobeerd om er google maps op te downloaden, of andere dingen waar je java nodig voor hebt. En heb nu wat gesurft en ben erachter gekomen dat vodafone java blokeerd ! weet iemand hoe ik daar omheen kom?
Groetjes !
ik heb nu 2 maanden een samsung f700 met onbeperkt internet! Nu heb ik geprobeerd om er google maps op te downloaden, of andere dingen waar je java nodig voor hebt. En heb nu wat gesurft en ben erachter gekomen dat vodafone java blokeerd ! weet iemand hoe ik daar omheen kom?
Groetjes !
Daar heb ik ook last van!! ik heb wat gesurft en kwam erachter dat vodafone deze functies waar je java voor nodig hebt, blokeerd !!quote:Ricmel schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:43:
[...]
Nee dat doet miniopera juist niet, dan geeft hij de melding *inhoud word niet ondersteund*
heeft iemand het voor elkaar gekregen een nieuwere versie van google maps mobile op de f700 te krijgen? ik heb een verouderde voorgeinstalleerde versie, maar als ik een nieuwe download, komt hij in games, moet ik heel vaak toestemming geven voor internet gebruik en krijg ik vervolgens een java error...
na bijna een jaar dit toestel is het toch een negatieve ervaring. De vorm, het toetsenbord - en daarmee online internet - werkt als een tierelier.
Maar die software, de onlogische indeling van dingen, het overal op bevestigen en selecteren (verwijder maar eens een sms).
Nee, jammer de bammer. Dit abo loopt nog wel even door maar toch eens nadenken over andere opties.
Maar die software, de onlogische indeling van dingen, het overal op bevestigen en selecteren (verwijder maar eens een sms).
Nee, jammer de bammer. Dit abo loopt nog wel even door maar toch eens nadenken over andere opties.
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Die JAVA error is nogal vreemd...Ik krijg die melding alleen als ik een 3G netwerk heb. Zodra ik mijn telefoon op 2G (gprs) zet, dan werkt hij wel.quote:lukaso schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:57:
heeft iemand het voor elkaar gekregen een nieuwere versie van google maps mobile op de f700 te krijgen? ik heb een verouderde voorgeinstalleerde versie, maar als ik een nieuwe download, komt hij in games, moet ik heel vaak toestemming geven voor internet gebruik en krijg ik vervolgens een java error...
Maar Google Maps vind ik toch echt geen geweldig werkend programma op de Samsung F700...
Pagina: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 last