Reg. datum: 11 januari 2007
Samsung Ultra Smart F700 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1.193
Reg. datum: 11 april 2007
Reg. datum: 11 april 2007
Dat zou wel erg jammer zijn, als Wifi zou ontbreken! Het zou een reden zijn (voor mij in ieder geval) om voor een ander toestel te gaan. Verder lijkt het me echt een toptoestel!quote:vandevorst schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:34:
[...]
Dit komt inderdaad daarvan,
maar het is niet de enige site waarvan ik dit heb,
maar op samsung.com staat het niet, dus het zal dan wel niet waar zijn,
Ik zou het niet vaak/nooit gebruiken. Ik heb thuis wel wifi, maar daar maakt mijn notebook gebruik van.quote:Ventieltje schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:36:
[...]
Dat zou wel erg jammer zijn, als Wifi zou ontbreken! Het zou een reden zijn (voor mij in ieder geval) om voor een ander toestel te gaan. Verder lijkt het me echt een toptoestel!
Dus mijn gsm hoeft dat niet ook te kunnen
Via gsm zit ik vooral op gprs netwerk (met de f700 wordt dat umts waarschijnlijk, als dat goed werkt met oranga abbo
Idd was deze GSM mij ook al opgevallen. Wel een gemis als er geen WIFI op zit. Waarom stopt Samsung dan wel WIFI op de i600. Lijkt me wel handig om niet altijd mijn laptop aan te hebben voor Messenger. Want dat is voor mij niet te doen op mijn Qtek 8310 (met WIFI) in vergelijking tot gewoon Qwerty toetsenbord op mijn laptop (WIFI).
Lijkt me wel verstandig van Samsung om de specs van de i600 er ook minimaal op te hebben, als ze niet alleen de zakelijke gebruiker tegemoet willen komen. Maar uiteindelijk zal produktiemodel welke specs er uiteindelijk op zitten. Zo te zien heeft de i600 dus eigenlijk betere specs in mijn geval, al zit de F700 er stukken beter uit. Lijkt me wel ok als op de F700 al WM 6 en toch ook WIFI zit. Maar dan zal hij idd wel een stuk duurder zijn.
Lijkt me wel verstandig van Samsung om de specs van de i600 er ook minimaal op te hebben, als ze niet alleen de zakelijke gebruiker tegemoet willen komen. Maar uiteindelijk zal produktiemodel welke specs er uiteindelijk op zitten. Zo te zien heeft de i600 dus eigenlijk betere specs in mijn geval, al zit de F700 er stukken beter uit. Lijkt me wel ok als op de F700 al WM 6 en toch ook WIFI zit. Maar dan zal hij idd wel een stuk duurder zijn.
Wifi is voor een gsm niet nodig vind ik persoonlijk,
op een plek met wifi (school of thuis) gebruik ik mijn laptop toch wel,
onderweg is daarmee dus hsdpa handig.
Hopelijk valt de prijs wel mee, niet zoals de nokia n95 rond de ¤750,-
op een plek met wifi (school of thuis) gebruik ik mijn laptop toch wel,
onderweg is daarmee dus hsdpa handig.
Hopelijk valt de prijs wel mee, niet zoals de nokia n95 rond de ¤750,-
Ik heb echt totaal geen verstand van Wifi of gp(r)s. Is Wifi nodig om te kunnen internetten (op je mobiel)? Of is het heel ergens anders voor?
I.i.g hoef ik geen internet erop, daar heb ik mn pc voor.
Wat ik wel belangrijk vind is de camera, en hoe het mobieltje eruit ziet. En de rest wat het dingetje allemaal kan.
Mijn abbo loopt tot januari volgend jaar, dus ik zou in oktober kunnen verlengen.
FF nog iets anders wat ik me al langer afvraag:
Als je een abbo hebt (laten we zeggen tot 10 januari 2008), en je zegt die niet op, en je komt ook niet in de winkel/op internet verlengen. Loopt je abbo na 10 januari nog door?
Of sluiten ze m af? Hoe werkt dat eigenlijk? Als ze het abbonement dan door laten lopen, dat kan toch eigenlijk niet, want je hebt nergens aangegeven dat je m wil laten doorlopen? (Stel je bent de datum helemaal vergeten en je kan ook geen papieren meer terug vinden, waarop de datum staat.)
Wie kan mij eindelijk het antwoord hierop geven?
Wat ik wel belangrijk vind is de camera, en hoe het mobieltje eruit ziet. En de rest wat het dingetje allemaal kan.
Mijn abbo loopt tot januari volgend jaar, dus ik zou in oktober kunnen verlengen.
Als je een abbo hebt (laten we zeggen tot 10 januari 2008), en je zegt die niet op, en je komt ook niet in de winkel/op internet verlengen. Loopt je abbo na 10 januari nog door?
Heb een SonyEricsson k800i
meeste verlengen het abbonement stilzwijgend (meestal met periodes van 3 maanden, dus alsnog op te zeggen alleen met een wachttijd van 3 maanden, of onmiddelijk te verlengen met nieuwe telefoon e.d.)quote:Sterretje6 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:
Als je een abbo hebt (laten we zeggen tot 10 januari 2008), en je zegt die niet op, en je komt ook niet in de winkel/op internet verlengen. Loopt je abbo na 10 januari nog door?Of sluiten ze m af? Hoe werkt dat eigenlijk? Als ze het abbonement dan door laten lopen, dat kan toch eigenlijk niet, want je hebt nergens aangegeven dat je m wil laten doorlopen? (Stel je bent de datum helemaal vergeten en je kan ook geen papieren meer terug vinden, waarop de datum staat.)
maarja dat ligt per provider anders
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Wifi is kosteloos internetten op een Wireless accespoint.. bijvoorbeeld thuis.quote:Sterretje6 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:
Ik heb echt totaal geen verstand van Wifi of gp(r)s. Is Wifi nodig om te kunnen internetten (op je mobiel)? Of is het heel ergens anders voor?
Wifi is niks meer dan de afkorting voor draadloos internet.
Tameguchi kitten ja ney o
Reg. datum: 29 november 2004
Hmmm, 240x440 als resolutie? Wat is dat nou weer voor iets aparts? Draait Wm6 hier uberhaupt mee? Ik dacht dat alleen QVGA, VGA en 320x320 oid (iets vierkants iig) ondersteund werden door MS?
maakt niet uit waar wm op draait hequote:koksie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:
Hmmm, 240x440 als resolutie? Wat is dat nou weer voor iets aparts? Draait Wm6 hier uberhaupt mee? Ik dacht dat alleen QVGA, VGA en 320x320 oid (iets vierkants iig) ondersteund werden door MS?
er is toch al bekent dat samsung een eigen besturingssysteem maakt voor deze gsm, dus is dat probleem er niet.
Aha, dat had ik hier nog niet voorbij zien komen. Wel een hoop speculaties, maar geen definitief nieuws over het besturingssysteem. Ik was nog in de veronderstelling dat het een Samsung Skin over WM6 heen was, maar ik vergis me blijkbaar.quote:vandevorst schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 07:57:
[...]
maakt niet uit waar wm op draait he
er is toch al bekent dat samsung een eigen besturingssysteem maakt voor deze gsm, dus is dat probleem er niet.
hmmm gaan nu alweer geruchten op verschillende sites dat het toestel misschien helemaal niet in productie komt en ze een type overslaan. Samsung heeft dit al vaker gedaan
Het is wel gek dat er niks bekend is over " levertijden" het blijft allemaal ERG vaag..
Het is wel gek dat er niks bekend is over " levertijden" het blijft allemaal ERG vaag..
Mijn vriend heeft zo'n soort telefoon als wat de F700 word. Ook met uitschuifbaar toetsenbord en touchscreen. Nou zegt hij over de F700: Niet doen, want zulk soort telefoon zijn gewoon niks.
Hij zegt dat ie sneller kapot gaan, maar hij heeft m nog nooit terug hoeven sturen ofzo. Het scherm zou heel snel beschadigen, maar mijn scherm van de W800i is ook niet krasloos.
En hij gebruikt zelden dat pennetje wat aan kan vinken op het touchscreen. Hij gebruikt voornamelijk zijn vingers. Hij zegt dat dat pennetje alleen maar meer schade aanbrengt aan het touchscreen. (Alsof vingers dat niet doen.
)
Is het echt niks zo'n touchscreen of denkt mijn vriend het allemaal beter te weten?
Hij zegt dat ie sneller kapot gaan, maar hij heeft m nog nooit terug hoeven sturen ofzo. Het scherm zou heel snel beschadigen, maar mijn scherm van de W800i is ook niet krasloos.
En hij gebruikt zelden dat pennetje wat aan kan vinken op het touchscreen. Hij gebruikt voornamelijk zijn vingers. Hij zegt dat dat pennetje alleen maar meer schade aanbrengt aan het touchscreen. (Alsof vingers dat niet doen.
Is het echt niks zo'n touchscreen of denkt mijn vriend het allemaal beter te weten?
Op de site zelf van Samsung staat over de F700: Binnenkort! (Ook met het uitroepteken erachter.)quote:xon schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:09:
hmmm gaan nu alweer geruchten op verschillende sites dat het toestel misschien helemaal niet in productie komt en ze een type overslaan. Samsung heeft dit al vaker gedaan
Waarom zouden ze dat op de site zelf nog steeds aangeven als ie niet binnenkort er is?
Ik gebruik al jaren telefoons met touchscreen en ik heb me nog nooit druk gemaakt over krassen, defecten etc. Ik gebruik gewoon de stylus (het pennetje) en heb nog geen kras op het scherm. Ik gebruik wel een screen protector (dun velletje plakplastic) op mijn scherm, voor het geval dat ik mijn toestel per ongeluk met mijn sleutels of kleingeld in dezelfde broekzak doe, maar die protector zie je niet. Trouwens, mijn non-touchscreen phones zien er over het algemeen ook niet echt fraai meer uit als ze met sleutels etc in 1 broekzak gezeten hebben. Het pennetje zelf heeft bij mij nog nooit krassen veroorzaakt, als dat wel zo was zou ik de fabrikant vragen om een nieuw toestel, want dat pennetje is bedoeld voor gebruik op het scherm. Als het dan krassen zou veroorzaken zou dat een mooie boel zijn.quote:Sterretje6 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:53:
Mijn vriend heeft zo'n soort telefoon als wat de F700 word. Ook met uitschuifbaar toetsenbord en touchscreen. Nou zegt hij over de F700: Niet doen, want zulk soort telefoon zijn gewoon niks.
En hij gebruikt zelden dat pennetje wat aan kan vinken op het touchscreen. Hij gebruikt voornamelijk zijn vingers. Hij zegt dat dat pennetje alleen maar meer schade aanbrengt aan het touchscreen. (Alsof vingers dat niet doen.)
Oke, ik luister dan niet naar mn vriend.
Ik wil dit mobieltje (als ie uitkomt
). Zelf ben ik in het begin altijd supervoorzichtig, maar na verloop van tijd word dat minder. Toch ziet mijn mobiel er nog goed uit.
En ik snap ook wel dat zo'n stylus(?) juist gemaakt is om op zo'n schermpje te drukken
, alleen snapt mijn vriend dat blijkbaar niet. 
Edit: He balen! Ik ontdek net dat deze telefoon wel een camera heeft, maar geen flitser.
Hetzelfde geld voor de M700 (E-Ten). De HTC S710 heeft weer wel een flitser, maar geen touchscreen (wel toetsenbord gelukkig). En ik ben er nog niet uit of ik nou een touchscreen wil, ja of nee.
Ik wil dit mobieltje (als ie uitkomt
En ik snap ook wel dat zo'n stylus(?) juist gemaakt is om op zo'n schermpje te drukken
Edit: He balen! Ik ontdek net dat deze telefoon wel een camera heeft, maar geen flitser.
Hetzelfde geld voor de M700 (E-Ten). De HTC S710 heeft weer wel een flitser, maar geen touchscreen (wel toetsenbord gelukkig). En ik ben er nog niet uit of ik nou een touchscreen wil, ja of nee.
Sterretje6 wijzigde dit bericht 26-05-2007 14:06 (28%)
De flitser van de HTC toestellen zijn toch bagger, die van mijn HTC TyTN schijnt welgeteld 10cm ver, dus als het donker is heb je er nog niks aan voor je foto. Ik zou dus de aanwezigheid van een flitser (op een HTC toestel) niet bepalend laten zijn. Met zowel de F700 als de HTC S710 kun je niet in het donker fotograferen, ook al heeft de HTC een flitser.
NB: de HTC S710 heeft geen touchscreen omdat het smartphone edition is, geen Pocket PC. Dit houdt in dat de applicaties en hun gebruik beperkter zijn dan de apps voor het PPC platform!
NB: de HTC S710 heeft geen touchscreen omdat het smartphone edition is, geen Pocket PC. Dit houdt in dat de applicaties en hun gebruik beperkter zijn dan de apps voor het PPC platform!
Ik zit er ook op te wachten tot hij uit is. Alleen nog even afwachten wat precies de prijs wordt 
Portablegear.nl over Samsung F700
Want zonder intern geheugen, of een kaartje met bijv 1 GB, doet ie het toch niet? Ja hij doet het wel, maar je kunt niks opslaan, en dat zal toch moeten om een aantal programma's erop te zetten, zodat ie goed werkt.
Dus als je geen geld heb om een geheugenkaart te kopen, dan kun je (nog) niks beginnen met deze telefoon?quote:
Want zonder intern geheugen, of een kaartje met bijv 1 GB, doet ie het toch niet? Ja hij doet het wel, maar je kunt niks opslaan, en dat zal toch moeten om een aantal programma's erop te zetten, zodat ie goed werkt.
Reg. datum: 02 november 2005
Reg. datum: 02 november 2005
@sterretje6, me lijkt dat dat bericht met een korreltje zout genomen moet worden aangezien elke telefoon geheugen nodig heeft.
Verder vind ik wifi-compatibiliteit niet zo relevant, wel belangrijke vragen die nog niet echt duidelijk zijn beantwoord:
- WM6? indien nee, wat dan wel?
- processorsnelheid?
- kwaliteit van de fotocamera?
Als deze vragen enigzins positief worden beantwoord wordt dit mijn nieuwe toestel. Tot slot nog een vraag, als ik dit topic zo doorlees zie ik veel mensen de maand mei noemen. Inmiddels is het al juni en ik kan weinig vinden over een release?
Verder vind ik wifi-compatibiliteit niet zo relevant, wel belangrijke vragen die nog niet echt duidelijk zijn beantwoord:
- WM6? indien nee, wat dan wel?
- processorsnelheid?
- kwaliteit van de fotocamera?
Als deze vragen enigzins positief worden beantwoord wordt dit mijn nieuwe toestel. Tot slot nog een vraag, als ik dit topic zo doorlees zie ik veel mensen de maand mei noemen. Inmiddels is het al juni en ik kan weinig vinden over een release?
Ok gelukkig. Ja ben ook maar een leek hoor.quote:Silvos schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 02:26:
@sterretje6, me lijkt dat dat bericht met een korreltje zout genomen moet worden aangezien elke telefoon geheugen nodig heeft.
Tot slot nog een vraag, als ik dit topic zo doorlees zie ik veel mensen de maand mei noemen. Inmiddels is het al juni en ik kan weinig vinden over een release?
Heb jij je aangemeld bij nieuwemobiel.nl bij de F700, om een email te krijgen wanneer die in de winkels ligt? Ik heb dat bij 2 verschillende sites gedaan en nu maar afwachten.
Sterretje6 wijzigde dit bericht 03-06-2007 12:46 (18%)
Reg. datum: 17 november 2004
Reg. datum: 17 november 2004
Denk als je geen geld hebt dit toestel ook niet in je bezit hebt. Als het een toestel is die wm6 gebruikt en een 5 mp camera heeft toch wel een prijskaartje heeft van 600 a 700 euro. Kan een geheugen kaartje er toch ook wel bij....? Kost 20 euro ofzo......quote:Sterretje6 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:05:
Portablegear.nl over Samsung F700
[...]
Dus als je geen geld heb om een geheugenkaart te kopen, dan kun je (nog) niks beginnen met deze telefoon?![]()
Niet over mij, ik heb geld zat.quote:UMTS live schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:54:
[...]
Denk als je geen geld hebt dit toestel ook niet in je bezit hebt. Als het een toestel is die wm6 gebruikt en een 5 mp camera heeft toch wel een prijskaartje heeft van 600 a 700 euro. Kan een geheugen kaartje er toch ook wel bij....? Kost 20 euro ofzo......
Maar ik vroeg me gewoon af, dat als het echt zo was (geen intern geheugen (wat niet eens kan dus)), of je zonder een geheugenkaart de F700 zou kunnen gebruiken.
Inmiddels heb ik ook dit toestel in mijn verwachtingen opgenomen. Waarschijnlijk week 32, net na de zomer. 
DaannO wijzigde dit bericht 03-06-2007 22:25 (3%)
toch nieuwsgierig waar je die datum op baseert?quote:DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:25:
Inmiddels heb ik ook dit toestel in mijn verwachtingen opgenomen. Waarschijnlijk week 32, net na de zomer.
offtopic: Kan je ook eens in je glazen bol kijken of je daar ook de gigabyte Q60 ziet?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last