Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Samsung Ultra Smart F700 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw Topicja.. méér anti-reclame kun je niet hebben voor je product.....
Hij is wel degelijk gewillig, alleen heeft Samsung zo goed als nog geen informatie losgelaten, dus niemand kan nog een zinnig antwoord geven helaas.
Bovendien, als je een paar posts terug kijkt, zie je staan dat DaannO de verwachting maakt dat hij rond mei uit zal komen.....
Bovendien, als je een paar posts terug kijkt, zie je staan dat DaannO de verwachting maakt dat hij rond mei uit zal komen.....
offtopic:
...niemand reageert
...niemand reageert
Wanna play?
windows mobile 6 dusquote: mobil-reviewSamsung Electronic has unveiled its plans to release 6 new smartphones in 2007 at the recent press conference held by the company’s German division. Mr. Norbert Strixner, the marketing manager of Samsung, reported that the current market of ordinary cell phones in Germany is saturated, and he noted the increased demand for smartphones in professional and customer’s segments.
The company doesn’t plan to launch smartphones lacking cameras, on the contrary, the upcoming models will be equipped with high resolution units. Besides all new devices will be powered by Windows Mobile 6 operating system. The OS version hasn’t been specified yet – Standard or Professional, thus communicators might see release as well. The devices will be arriving in the market from this summer onwards, said Mr. Strixner.
It’s still unclear whether Samsung would launch Windows Mobile 6 update for its recent SGH-i600 smartphone
Inmiddels is de eerste telefoon uit de F-series uitgekomen: de F300. Leuk telefoontje en Samsung gaat weer eens een hele andere kant op en dat is best leuk! De F700 zit er inderdaad ook aan te komen, maar we moeten echt rekenen op mei op zijn vroegst, er is immers nog weinig over de telefoon bekend, maar dat hij komt is zeker.quote:F-Tim schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:34:
Hij is wel degelijk gewillig, alleen heeft Samsung zo goed als nog geen informatie losgelaten, dus niemand kan nog een zinnig antwoord geven helaas.
offtopic:
...niemand reageert
Vandaag die f300 in het echt gezien, hoop dat die f700 toch wat beter van kwaliteit wordt....
ach.. ik lees net bij newmobile helemaal NIETS over een besturingssysteem..
F700 bij newmobile
en meestal zijn zij toch wel betrouwbaar.. dus waar blijft nu de windows mobile??????
F700 bij newmobile
en meestal zijn zij toch wel betrouwbaar.. dus waar blijft nu de windows mobile??????
Tja, als je terughoudend bent, heb je het meestal wel goed tegen de tijd dat het daadwerkelijk bekend is. Daarnaast is betrouwbaar natuurlijk erg subjectief.
Of er WM opstaat of niet, daar kan ik geen uitspraak over doen. Op basis van wat ik gezien en gelezen heb, blijf ik bij het standpunt dat ik er WM6 op verwacht.
Of er WM opstaat of niet, daar kan ik geen uitspraak over doen. Op basis van wat ik gezien en gelezen heb, blijf ik bij het standpunt dat ik er WM6 op verwacht.
Reg. datum: 11 april 2007
Ik weet niet of newmobile wel zo betrouwbaar is. Want daar staat bij de specificaties dat de F700 beschikt over Wifi en ondersteuning van excel, Word etc. bestanden.quote:holachica schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:38:
ach.. ik lees net bij newmobile helemaal NIETS over een besturingssysteem..
F700 bij newmobile
Op andere sites (www.gsmhelpdesk.nl en www.gsmarena.com) staat dat de F700 niet over WIFI en ondersteuning van Officebestanden beschikt. Ik hoop de newmobile gelijk heeft, maar ik denk het niet.
Een smartphone die tegenwoordig uitgebracht wordt kan eigenlijk alleen maar WiFi hebben. NewMobile geeft ook aan dat dit erop zit. De vraag van WM6 doet me wel boeien eerlijk gezegd, dan zou het echt een goede/ultieme telefoon worden! Alle functionaliteiten in een mooi design, wat gaat dat met de prijs doen
.
Ik heb gelezen dat de verwachte verkoopprijs tussen de 750 en 800 dollar gaat uitkomen....
Of er nu wel of niet WiFi opzit, maar dit vind ik toch wel érg aan de hoge kant. De precieze website moet ik jullie echter schuldig blijven.... maar voor mij zou dit een reden zijn om dit toestel dit jaar te laten schieten. Dan dit jaar een Samsung i600 te nemen, en volgende zomer evt. dit toestel pakken (aangezien dan een flinke prijsdaling is gekomen gegarandeerd!).
Neemt niet weg dat dit natuurlijk een supergeweldige smartphone wordt! Zeker als er WM6 op komt!
Of er nu wel of niet WiFi opzit, maar dit vind ik toch wel érg aan de hoge kant. De precieze website moet ik jullie echter schuldig blijven.... maar voor mij zou dit een reden zijn om dit toestel dit jaar te laten schieten. Dan dit jaar een Samsung i600 te nemen, en volgende zomer evt. dit toestel pakken (aangezien dan een flinke prijsdaling is gekomen gegarandeerd!).
Neemt niet weg dat dit natuurlijk een supergeweldige smartphone wordt! Zeker als er WM6 op komt!
Wanna play?
Ik mag toch hopen dat ze niet werkelijk die prijzen gaan vragen 
Reg. datum: 12 maart 2005
Reg. datum: 12 maart 2005
Mooie telefoon en ik hoop dat er daadwerkelijk wm6 op draait. Dan zou dit de eerste Windows-based smartphone/pda met een fatsoenlijke camera. Ik heb nu de IPAQ rw6815, wat een leuke telefoon is, maar de camera is klote. De N95 van Nokia hebik nog even overwogen maar ben blij dat ik die niet heb want ik vind Symbian niets vergeleken Windows. (mijn vriendin heeft de N73)
Reg. datum: 17 november 2004
Reg. datum: 17 november 2004
Op de foto's je die telkens ziet lijkt het besturingsysteem vere van wm6. Hij was echt ultiem geweest als er een gps ontvanger in had gezeten. Was het een N95 killer geweest. Grote is trouwens hetzelfde als de nieuwe htc s710. Dat toestelletje lijkt vrij klein.
Ik hoop in ieder geval dat er wel Wifi op zit. iemand die dat weet?quote:F-Tim schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:09:
Ik heb gelezen dat de verwachte verkoopprijs tussen de 750 en 800 dollar gaat uitkomen....
Zoals eerder aangegeven is de interface welke je ziet een skin van Samsung welke draait op WM6. Min of meer vergelijkbaar met Pocket Shell van SPB Softwarehouse.quote:UMTS live schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:03:
Op de foto's je die telkens ziet lijkt het besturingsysteem vere van wm6. Hij was echt ultiem geweest als er een gps ontvanger in had gezeten. Was het een N95 killer geweest. Grote is trouwens hetzelfde als de nieuwe htc s710. Dat toestelletje lijkt vrij klein.
Het ontbreken van GPS is idd een minpuntje, hetgeen natuurlijk wel weer subjectief is.
Reg. datum: 11 januari 2007
zover ik weet geen wifi, en geen gps,quote:Ventieltje schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:22:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat er wel Wifi op zit. iemand die dat weet?
voor de rest veel specs die op de n95 te vinden zijn,
als samsung een eigen os maakt vind ik dat een positief punt,
mijn pc draait al op windows, en dat is eigenlijk al te veel, (geen fan van
Ik ben wel benieuwd wanneer deze uitkomt, en wat de prijs wordt,
in september mag ik een nieuwe gsm uitzoeken, hopelijk is deze dan betaalbaar
infoSyncWorld.com verwacht dat de F700 in mei uitkomt in Europa. Verder denken ze uit de pressrelease te kunnen opmaken dat de F700 niet over WM 6 beschikt.
Bron: http://www.infosyncworld.com/news/n/7463.htmlquote:Interface:
We're very curious to see the Ultra Smart F700 in action, because Samsung has mostly left us in the dark about how it will look and feel. We do mean "feel" literally, because Samsung has integrated VibeTonz technology into the device, so users will feel slight vibrations when they touch the screen. We've played with similar technology from Immersion, and we think it will work well as a supplement to the less-than-tactile touch screen. Samsung's official release describes a "drag and drop" interface, which is a clue that it won't be a Windows Mobile device, as that interface is more "hunt and peck" than "drag and drop." Most telling, Samsung says that the QWERTY keyboard is included "for users who are not yet familiar with a touch-screen-only user interface," which could mean that the interface will shift the focus away from opening the device toward simply using the touch screen by itself.
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Reg. datum: 19 maart 2005
Reg. datum: 19 maart 2005
Iemand al een idee van de processorsnelheid van dit appraatje?
Wel wifi trouwens, als de specs kloppen:
Netwerk Tri band
Beeldscherm Kleuren beeldscherm Instelbare schermhelderheid
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Resolutie: 240 x 440 pixels
Landscape modus
Touchscreen
Externe vormgeving Bedieningstoets
Camera Autofocus
Digitale zoom
Macro modus
Nachtmodus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Soort: 5.0 Mpixel camera
Externe bediening MP3 speler
Geintegreerde antenne
Trilfunctie
Volledig toetsenbord Uniek 2-in-1 concept
Interne vormgeving Dynamisch lettertypeformaat
Thema's Downloadbare thema's
Wallpapers Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen Extern meegeleverd geheugen MicroSD geheugenkaart
Geheugenkaart slot MicroSD geheugenkaart
Audio Handsfree functie
Polyfone beltonen MP3 beltonen
Voice memo
Messaging Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
MMS
Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)
SMS SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten
Video MMS
Connectivity 3G HSDPA
Twin camera
Videobellen/Beeldbellen
Bluetooth
EDGE
GPRS
Internet browser HTML browser
Synchronisatie Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Synchronisatie via WLAN/Wifi
WAP 2.0
WAP browser
Wireless Lan (WLAN/Wifi) 802.11 b/g
Aanwezige programma's Agenda
Alarmklok Alarm radio
Automatische toetsenbordvergrendeling
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Image editor Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)
Java ondersteuning
Kalendernotities
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
Overige ondersteuning Office ondersteuning Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Overige Flight mode
Netwerk Tri band
TFT
Landscape modus
Touchscreen
Camera Autofocus
Digitale zoom
Macro modus
Nachtmodus
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Geintegreerde antenne
Trilfunctie
Kleur
Audio Handsfree functie
Voice memo
Messaging Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
MMS
Video MMS
Connectivity 3G HSDPA
Twin camera
Videobellen/Beeldbellen
Bluetooth
EDGE
GPRS
WAP 2.0
WAP browser
Alarmklok Alarm radio
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Zoom functie
Java ondersteuning
Kalendernotities
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Overige Flight mode
Trouwens,
mij maakt het inmiddels niet veel meer uit wat voor OS er op komt, als het maar werkt;)
hopelijk werkt msn ofzo wel lekker via gprs en dan op zo'n toestel !
En, een belangrijk punt, hopelijk wordt deze ook betaalbaar! niet zoals de nokia n95 dus, tegen de 750 euro.
Met een abbo, van 2 jaar 25 euro, wil ik er toch niet meer dan 100 euro voor betalen
in september mag ik een nieuw toestel halen...
mij maakt het inmiddels niet veel meer uit wat voor OS er op komt, als het maar werkt;)
hopelijk werkt msn ofzo wel lekker via gprs en dan op zo'n toestel !
En, een belangrijk punt, hopelijk wordt deze ook betaalbaar! niet zoals de nokia n95 dus, tegen de 750 euro.
Met een abbo, van 2 jaar 25 euro, wil ik er toch niet meer dan 100 euro voor betalen
in september mag ik een nieuw toestel halen...
quote:vandevorst schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:53:
Wel wifi trouwens, als de specs kloppen:
Netwerk Tri band
TFT
Landscape modus
Touchscreen
Camera Autofocus
Digitale zoom
Macro modus
Nachtmodus
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Geintegreerde antenne
Trilfunctie
Kleur
Audio Handsfree functie
Voice memo
Messaging Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
MMS
Video MMS
Connectivity 3G HSDPA
Twin camera
Videobellen/Beeldbellen
Bluetooth
EDGE
GPRS
WAP 2.0
WAP browser
Alarmklok Alarm radio
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Zoom functie
Java ondersteuning
Kalendernotities
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Overige Flight mode
@ VandeVorst.quote:
Heb je die specificaties van nieuwemobiel.nl? Ik betwijfel of die kloppen (zie mijn eerdere posting) op het punt van Wifi, omdat ik verder nog nergens heb gelezen dat deze functie erop zit, wat wel doodzonde zou zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last