Dat wil bij Nokia weinig zeggen.quote:
Als je nou voortaan mijn pret gaat bederven maak er dan ieg een spoiler vanquote:
Nog 2 weken dan moet ie leverbaar zijn bij de Bel Company, vanaf volgende week gaat alles richting distributeurs (info komt bij Nokia zelf vandaan...)
Hoop dat ze gelijk hebben, maar vorige x was het ook zo met de 9500 en de E61 kreeg ik deze info van diezelfde gast.
p.s. De 9300 van le girl is gisteren in 2en gebroken tijdens een laagvliegactie tijdens een stoeipartij dus die wil heeel graag een nieuwe foon nu...
Ballebek wijzigde dit bericht 19-06-2007 10:09 (13%)
ACSP, ACTC & ACSA certified
Reg. datum: 05 februari 2003
Samsung is nog niet bezig met de productie want de tools hebben ze daar nog niet voor.quote:Pe Nis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:14:
[...]
Nee hoor, Sandisk en Kingston hebben al 4GB-tjes, en Samsung is bezig met productie van 8GB. Eind van het jaar in winkel
Draai een MMC+ 4GB van Transcend in mijn 6230i, dus geen mini / micro SD(HC). 4GB-tjes MMC+ zijn wel overal te krijgen.quote:john-hendriks schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:58:
[...]
maar toch niet in nederland te koop, heb dieverse webshops bezocht, maar kan niks vinden. Heb jij een adres?
Reg. datum: 17 april 2004
Reg. datum: 17 april 2004
ik heb al een maand een minisd van 4 gig van transcend, die is ook te koop, maar een microsd nog niet gezienquote:Pe Nis schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:47:
[...]
Draai een MMC+ 4GB van Transcend in mijn 6230i, dus geen mini / micro SD(HC). 4GB-tjes MMC+ zijn wel overal te krijgen.
Reg. datum: 05 december 2003
Reg. datum: 05 december 2003
Ik zie dat op gsm.nl de rode versie een tientje duurder is en dat hij leverbaar is in juli 2007 
Reg. datum: 09 juni 2006
Heb hem besteld bij de vodafone. Nog drie weken. Wat voor extra's nemen jullie erbij?
Bij Vodafone staat het toestel nog niet eens in het systeem (zelfs geen leverdatum) dus waar heb je hem dan besteld?quote:Oof schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:18:
Heb hem besteld bij de vodafone. Nog drie weken. Wat voor extra's nemen jullie erbij?
Volgens Belcomany krijgen ze een eerste lading volgende week vrijdag (nog 7 dagen dus)
BarryMel
Zou best kunnen, echter is de 6110 tot nader orde (!!) uitegesteld en niemand weet wanneer ze hem precies kunnen verwachten. Problemen met transport geloof ik. Ik hoop niet dat de E90 hierdoor uitgesteld wordt.quote:barrymel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:48:
Volgens Belcomany krijgen ze een eerste lading volgende week vrijdag (nog 7 dagen dus)
Reg. datum: 21 november 2006
IK HEB HEM!!!!
Had eerst een N95 maar die beviel helemaal niet en die gelijk maar verkocht.
Nu het toestel los gekocht.
Breng dit weekend nog wel een verslag uit! Ga nu mee spelen!
Oh ja nog effe een uitleg hoe ik eraan ben gekomen.
Ben er via via aangekomen en heb begrepen dat distributeur MCC ze al uitgeeft.
Diverse internet winkels halen hier hun voorraad.
LINK
LINK
bmaarten wijzigde dit bericht 29-06-2007 13:07 (40%)
Dan moet ik je toch teleurstellen: Nokia E90 communicator zwart/mocca 0quote:bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:53:
IK HEB HEM!!!!
LINK
Dat is de voorraad van MCC en die verwacht hem pas over een 2 weken. Ik denk dat die van jou geïmporteerd is.
denk het toch niet, heb hem in mijn hand 
Heb hem via een vriend die zelf een groothandel heeft. Hij had ook nog een rode liggen
Mcc is wat ik zo hoorde zijn leverancier
Heb hem via een vriend die zelf een groothandel heeft. Hij had ook nog een rode liggen
Opmerkelijk omdat ik nu tegen de voorraad zit te kijken van mcc en daar staat het echt op 0. Maar wie weet.quote:bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat er een bedrijf is dat bij mcc altijd voorrang heeft op dat soort toestellen en de eerste batch krijgen zei dan ook. Maar alles kan tegenwoordig.quote:bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Hij kreeg hem vandaag binnen van mcc (wat ik hoorde)...Als ze daar nu op 0 staan komt dat door hem
Zal effe vragen of de rode al weg is, zo niet dan post ik wel een nummer wat je kan bellen.
Reg. datum: 20 oktober 2004
Reg. datum: 20 oktober 2004
Maar, post eens wat mooie foto's
En is het een benelux toestel?
Die vriend van mij besteld daar erg veel. Dat gaat met sommige toestellen per pallet. Hij had de nokia 8600 luna ook al liggen.
Ik moet nu eerst een paar uur werken, zal kijken of ik vanavond foto's kan postenquote:NiekyG schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:29:
Maar, post eens wat mooie foto's![]()
Als mijn vriendin niet om aandacht vraagt
Heb nog steeds het gevoel dat niemand een E90 in zijn handen heeft gehad hier...
Iemand met een paar posts op GoT en er omheen draait...
Iemand met een paar posts op GoT en er omheen draait...
Reg. datum: 13 augustus 2006
Reg. datum: 13 augustus 2006
quote:quote:
bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
Opmerkelijk omdat ik nu
Beste Daan,quote:DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:27:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat er een bedrijf is dat bij mcc altijd voorrang heeft op dat soort toestellen en de eerste batch krijgen zei dan ook. Maar alles kan tegenwoordig.
Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...
peterrrr wijzigde dit bericht 30-06-2007 18:06 (16%)
Zoals het altijd bij Nokia en MCC geld: eerst zien en dan geloven.quote:peterrrr schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:
[...]
[...]
Beste Daan,
Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (uhm) (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...
Ik had inmiddels toch wel een foto verslag plus foto verslag willen zien.
Mijn bron bij Vodafone blijkt niet zo heel erg betrouwbaar.
Mijn bron bij Vodafone blijkt niet zo heel erg betrouwbaar.
Ik ga zaterdag lekker op vakantie en dan zie ik wel of ie er eindelijk is als ik terugkom.