Reg. datum: 20 oktober 2004
DaannO, succes met je website. Kom zeker een kijkje nemen
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E90 topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 61 62 63 64 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Bedankt voor je reactie.quote:Nowald schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:50:
Ik ben linkshandig en kan prima leven met de communicator.
week 26quote:mvandermeeren schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:44:
wanneer komt deze nu op de markt? Zou hem liefst zo snel mogelijk hebben...
ok bedankt,quote:
week 26 wordt gezegd door medewerkers van pdashop in rotterdam. doorgaans zeer goed geinformeerdquote:mvandermeeren schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:34:
[...]
ok bedankt,
geldt dit ook voor België?
Of is dit gewoon een streefdatum?
Valt dit ergens officieel te lezen? Want met 2e kwartaal 2007 ben je natuurlijk niet veel
Kan je beter in belgie vragen aan je telefoonboer.quote:mvandermeeren schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:41:
dus week 26 (einde Juni) leverbaar, wil zeggen dat hij begin Juli in België te verkrijgen is?
niemand weet hier van iets. Heb mijn toestel besteld en daar zeiden ze eind Juli / begin Augustus. Maar dat is wat té lang naar mijn zinquote:Common.Sense schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:33:
[...]
Kan je beter in belgie vragen aan je telefoonboer.
Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.
ACSP, ACTC & ACSA certified
Ballebek wijzigde dit bericht 02-06-2007 10:27 (16%)
Volgens mij kunnen ze net zo goed zeggen dat ze 64 gig aan kunnen: tegen de tijd dat die betaalbaar op de markt zijn is de E265 al uitquote:Ballebek schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:26:
Had de E61i besteld via Vodafone (was toch gratis met verlengen) maar heb ze net gevraagd of het nog geannuleerd kon worden als ik later de E90 zou nemen. Geen probleem![]()
Bleef toch jeuken, doe best veel met PuTTy en scherm van de E61(i) is eigenlijk net te klein, ook vind ik de grotere hoeveelheid RAM ook heeel fijn. EN hij ziet er heeel strak uit
Ook als telefoonverzamelaar met ook 6 van de 9 (eigenlijk 10) communicators die uitgebracht zijn moet ik hem natuurlijk hebben kan niet anders!
Schijnt overigens dat de E90 tot 8GB aan MicroSD aankan hoorde ik gisterenavond van een marketingknakker van Nokia
Het gaat erom dat die andere telefoons FAT16 gebruiken en dus de limiet hebben van 2GB.quote:john-hendriks schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:02:
[...]
Volgens mij kunnen ze net zo goed zeggen dat ze 64 gig aan kunnen: tegen de tijd dat die betaalbaar op de markt zijn is de E265 al uit
wat ik wil zeggen is dat er nog lang geen 8 gig micro op de markt komt, de 4 is zelfs zeer moeilijk te krijgen. heb er een bestelling in hongkong voor moeten doen. de mini sd van 4 is nog maar net te koopquote:Ballebek schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:28:
[...]
Het gaat erom dat die andere telefoons FAT16 gebruiken en dus de limiet hebben van 2GB.
Je kan ook een 4GB in je E61 proppen maar dan ziet ie er ook maar 2.
john-hendriks wijzigde dit bericht 02-06-2007 17:18 (5%)
Daar gaat het niet om, die telefoon moet ook ff meequote:john-hendriks schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:17:
[...]
wat ik wil zeggen is dat er nog lang geen 8 gig micro op de markt komt, de 4 is zelfs zeer moeilijk te krijgen. heb er een bestelling in hongkong voor moeten doen. de mini sd van 4 is nog maar net te koop
vreemd, want ik was vandaag bij smartphoneshop in Rotterdam en daar hadden ze juist bericht ontvangen dat de E90 juist eerder (2e week juni) zou komen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:DaannO schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:46:
Wederom uitgesteld.Hij staat nu gepland voor Juli. Morgen zal ik een nieuwe toestelverwachting plaatsen met de E90 erin.
Daar ben ik ook bang van. De berichten die ik binnen kreeg omschrijft het als volgt:quote:john-hendriks schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:03:
[...]
vreemd, want ik was vandaag bij smartphoneshop in Rotterdam en daar hadden ze juist bericht ontvangen dat de E90 juist eerder (2e week juni) zou komen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E90 topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 61 62 63 64 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus