Gathering of Tweakers

Quicksearch
hoe zit het nou eigenlijk met films kijken op dat schermpje... is dat te doen denken jullie?

1337

Reg. datum: 20 oktober 2004

Ik zou eens kijken bij de review van My-Symbian. Daar gaan ze in op de schermverhouding van de E90.

Reg. datum: 08 december 2002

De review van mobile-review staat trouwens sinds gisteren in het engels op de site...

Review ziet er veelbelovend uit!!

http://www.mobile-review.com/review/nokia-e90-en.shtml

Google addict
Reg. datum: 03 november 2001

Kwaliteit van de vertaling laat is niet denderend, ben beter van ze gewend. Dit lijkt meer op een bablefish vertaling :(

Hmm als je het stukje over de Performance leest wordt je er niet heel vrolijk van. Ondanks dat de cpu van de E90 gelijk is aan de N95 blijkt er toch een behoorlijk verschil te zijn.

Copy/paste uit de review:
Much to our surprise, nothing like that actually happened – results of all JBenchmark tests are identical for either mode. At that, faced off against the figures of Nokia E61i, Nokia N95, Nokia E90 ended up beaten by a wide margin, being three or four times weaker. For example, in the 3D test Nokia E90 put up 340 points in HQ and 356 in LQ (Nokia N95 – 1145 and 1012 respectively). In the second version of the kit, the gap made up 151 and 522 points.

Miki wijzigde dit bericht 02-05-2007 18:33 (74%)

Nikon D60 || 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX || Sony Vaio FE11M || Nokia E51 || Sony Bravia 40W4000 || Playstation 3

Kwaliteit van de vertaling had idd beter gekund.

Het is te hopen dat ze bij mobile-review een oude firmware op het toestel hebben staan. Er zit voglens hun ook geen A2DP op.. :/

quote:
rupzab schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:44:
hoe stabiel is nokia eigenlijk? ik ben wm 5.0 gewend, htc p4350, maar dat is iedere week reset reset en nog eens reset... hiervoor ook mda vario en qtek s100 gehad, allemaal vrij instabiel maar wel veel mogelijkheden. Is de communicator echt een beetje vergelijkbaar?
Ik had een Nokia 9300i, was er erg happy mee al was hij soms als je veel dingen tegelijk aan het doen was best traag. Heb nadat ik hem per ongeluk zelf nogal onhandig van het balkon had laten vallen (van 5 hoog ... kon ie niet tegen) een HP iPaq 6915 gehad. Dat ding stoorde me zo mateloos dat ik hem na 2 maanden verkocht heb. Toen een tijdje van mijn baas een SE p990i gehad, maar dat is een rampen-toestel... constant reboots, software upgrades er is steeds weer iets met de software aan de hand. Ik ga zeker weer terug naar een Nokia Communicator. Hetzij een 9300i of een E90. Hangt beetje van de prijs af.

Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.

Mijn 9300i heb ik een liefde/haat verhouding mee. Het eerste jaar alleeeeen maar vastlopers. Op een gegeven moment was het dusdanig erg dat ik een andere simpele tel gekocht heb tot de nieuwe firmware uit is gekomen. Ik kon soms niet opnemen, vaak niet bellen, tomtom crashte op het moment dat ik een inkomende telefoontje kreeg en het contact met de bluetooth gps module is ook waardeloos. Ook is de cpu bizar traag en heeft s80 helaas erg weinig software.

Daarnaast hou ik weer van de communicator, sms'en, even (traag ;)) mail checken en de navigeermogelijkheid, geweldig! Ik ben ook zeer benieuwd naar de e90, maar ben ook bang voor bugs. De overstap naar s60 ben ik erg blij mee, net als het trilalarm. Ik ga waarschijnlijk een order plaatsen als hij uitkomt en de reviews een beetje positief zijn.

BarryMel

ik hoor en zie overal dat hij is opgeschoven naar week 25 (18 t/m 25 juni)

BarryMel

hmmm das minder... maar ik wil toch de eerste user ervaringen afwachten..

1337

bij de n95 heeft t 7 mnd geduurd voordat ie in de winkels lag.. zal wel september, oktober worden.. nokia kennende..

kwam deze nog tegen....

mooie foto's van de rode versie..... :9 wat een exemplaar..

holachica wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:45 (44%)

toestel ziet er veel belovend uit.
goede stap van nokia.

Ik wil hem wel eens in het echt zien...zo hij niet in duitsland of belgie te koop zijn...

Ik wil hem wel eens in het echt zien...zou hij niet in duitsland of belgie te koop zijn...???

Neen, ook in Dubai nog niet te verkrijgen. we zullen nog even moeten wachten.

ik had de 9300i, maar vond hem wegens verschillende redenen niet goed genoeg,

nl:

- te traag: met WLAN een inet pagina laden duurde eeuwen en vaak bleef hij hangen met herstart ten gevolge, bovendien was de algemene snelheid van het geheel net niet goed genoeg.
- geen flash op de explorer
- gebrek aan trilfunctie
- af en toe reboots
- te groot: in je zak laten zitten en met de auto rijden of op een stoel zitten was gewoon pijnlijk.
- de degelijkheid liet te wensen over. eens op de grond laten vallen en je kreeg hem niet mooi meer dicht. (steeds een spleet tussen de twee delen door het scheef zitten van een van de scharnieren)

dat van 'te groot' kunnen ze natuurlijk niet oplossen, maar voor de rest zijn er ongelooflijk veel verbeteringen toegevoegd aan dit model.

zo denk ik aan :

-de camera
-de trilfunctie
-de ingebouwde GPS
-de verbeterde scharnieren
- het volwaardige frontscherm
- de hoge kwaliteit van beide schermen
- de ingebouwde FM radio
- bluetooth 2.0 en stereo bluetooth

en zo vergeet ik zeker nog enkele zaken.

ik kijk er naar uit !

Iemand al enig idee wanneer hij verkrijgbaar zal zijn? Verwachting van DaanO is nog steeds week 20/21, dus deze week verwacht?

Of is het wederom uitgesteld?

Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
FvH schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:08:
Iemand al enig idee wanneer hij verkrijgbaar zal zijn? Verwachting van DaanO is nog steeds week 20/21, dus deze week verwacht?

Of is het wederom uitgesteld?
Jammer genoeg is het uitgesteld. Het wordt nu halverwege juni. Nokia zal eind volgende week beginnen met het uitdelen aan importeurs en 2 weken later kunnen we hem verwachten. Omdat ik bezig ben met mijn eigen site, loop ik wat achter met de verwachtingen. Dit probleem zal aan het eind van de week zijn opgelost. ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:18:
[...]

Jammer genoeg is het uitgesteld. Het wordt nu halverwege juni. Nokia zal eind volgende week beginnen met het uitdelen aan importeurs en 2 weken later kunnen we hem verwachten. Omdat ik bezig ben met mijn eigen site, loop ik wat achter met de verwachtingen. Dit probleem zal aan het eind van de week zijn opgelost. ;)
ik hoorde anders van een nokia-vertegenwoordiger dat de nederlandse versie wel eens eind juli- begin augustus zou worden

quote:
john-hendriks schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:51:
[...]

ik hoorde anders van een nokia-vertegenwoordiger dat de nederlandse versie wel eens eind juli- begin augustus zou worden
Ik hoor hier net wat anders. We zullen wederom zien. ;)

Ben toch wel erg benieuwd wanneer het toestel dan ook echt verkrijgbaar is. Spreken we hier over beide kleur varianten of alleen de bruine of de rode?

quote:
DaannO schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:56:
[...]

Ik hoor hier net wat anders. We zullen wederom zien. ;)
hoop dat jij gelijk hebt. Heb nu een E61i in gebruik. Ook leuk toestel maar kan niet tippen aan de E90 (heb er een keer mee mogen spelen). Succes met je site!

quote:
john-hendriks schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:15:
[...]

hoop dat jij gelijk hebt. Heb nu een E61i in gebruik. Ook leuk toestel maar kan niet tippen aan de E90 (heb er een keer mee mogen spelen). Succes met je site!
Bedankt! Ik hoop dat ik jou daar ook kan verwachten. ;)

quote:
DaannO schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:30:
[...]

Bedankt! Ik hoop dat ik jou daar ook kan verwachten. ;)
Absoluut. Geef tzt wel even je website door.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws