Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 december 2002

quote:
week 19? dat ik de week van de 15de mei al...
Heb je daar een bron van, want ik ben me hier zot aan het zoeken naar een officiële release date, maar nergens te bespeuren...

Reg. datum: 20 oktober 2004

Zou wel mooi zijn als ie al zo snel op de markt komt. Kijk uit naar het toestel!

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
aem kei schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:01:
[...]

week 19? dat ik de week van de 15de mei al...
Heb je daar een bron van, want ik ben me hier zot aan het zoeken naar een officiële release date, maar nergens te bespeuren...
Ik weet niet wie mijn site als officieel ziet, maar op die datum wordt hij wel verwacht: http://daanno.com/verwachtingen :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Volgens mij zit je er meestal wel aardig dicht in de buurt. Dus ik hoop dat je gelijk hebt! :)

Mijn bronnen zeggen week 21.

quote:
Het kan best dat het deze week is aangepast, morgen ben ik op de Televisiebeurs dus dan zal ik ermee kunnen spelen en wederom vragen wanneer hij verkocht zal worden. :)

Google addict
Reg. datum: 03 november 2001

Het toestel ziet er fantastisch uit, dit keer heeft Nokia kwa design en formfactor eindelijk voor elkaar. De 9500 a.k.a "the brick" was voor mij te groot waardoor ik zelf 2 jaar geleden voor een Palm TX en een 6230 ben gegaan. De combi is niet heilig maar biedt wel het beste van beide werelden.

Waar ik alleen een beetje benieuwd naar ben is de CPU van E90. Door de hoge resolutie ben ik benieuwd wat Nokia voor processor erin stopt. Enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is een TI omap of iets dergelijks maar dat zegt me totaal niets.

Ik heb even wat plaatjes gevonden en host ze nu even aangezien de orginele link erg traag is.

-

Miki wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:12 (59%)

Nikon D60 || 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX || Sony Vaio FE11M || Nokia E51 || Sony Bravia 40W4000 || Playstation 3

Hij is echt mooi hoor...
Alleen die prijs ben ik minder blij mee...
Had op rond de 750 gehoopt

1337

Zoals beloofd even mijn eerste indruk:

Na lang zeuren bij Nokia mocht ik eindelijk met de E90 spelen. Ze hadden hem er wel hangen, echter was de batterij dood en kom je hem niet openen dus hij hing er voor niks. Gelukkig wist ik dat een medewerker hem bij zich had en vroeg even of ik ermee mocht spelen.

De eerste indruk is positief! Hij is mooi vormgegeven en ziet er strak uit. Hij is wel groot, maar aangezien het om de communicator series gaat, mag dat. :P Het externscherm is erg groot en overzichtelijk, je kan hem dus goed gebruiken als telefoon. Het internscherm is nog mooier en helderder en het menu is overzichtelijk weergegeven. Verder gaat hij in 2 klikken open, dus je hebt 2 standen om het open te doen en dat is erg handig.

Een waardige opvolger en ik verwacht er veel van!

Negatief:
• Hij is erg groot, maar dat hoort bij de serie
• Hij heeft iets weg van de 6020/6021 en dat gaat niet helemaal goed samen

Positief:
• Mooie grote schermen
• Heerlijk toetsenbord
• Symbian werkt een stukje sneller
• Alle menu`s zijn overzichtelijker weergegeven

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
DaannO schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:15:
Verder gaat hij in 2 klikken open, dus je hebt 2 standen om het open te doen en dat is erg handig.
Dat is juist iets wat mij erg tegen viel. De 'bouw-kwaliteit' viel mij over het algemeen érg tegen!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:30:
[...]

Dat is juist iets wat mij erg tegen viel. De 'bouw-kwaliteit' viel mij over het algemeen érg tegen!
Ik vond hem juist erg robuust overkomen. Hierdoor lag hij lekker in de hand en was ik minder bang om het te laten vallen. :)

Google addict

Hoe is met de snelheid van het OS gesteld? Ik heb 2 jaar terug gekozen voor een Palm TX i.p.v. 9300 juist vanwege de snelheid. Is er daarnaast ook iets bekend over de specs van de CPU, het enige wat ik tegen kom is dat het om een TI Omap cpu gaat.

Nikon D60 || 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX || Sony Vaio FE11M || Nokia E51 || Sony Bravia 40W4000 || Playstation 3

quote:
Miki schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:16:
Hoe is met de snelheid van het OS gesteld? Ik heb 2 jaar terug gekozen voor een Palm TX i.p.v. 9300 juist vanwege de snelheid. Is er daarnaast ook iets bekend over de specs van de CPU, het enige wat ik tegen kom is dat het om een TI Omap cpu gaat.
Symbian is iets sneller geworden dan de N73, maar nog wel traag naar mijn mening. De CPU zal het zelfde zijn als van de N95. :)

Zit er nog verschil in de snelheid van het OS op het binnendisplay en het buitendisplay? En hoe zit het met de tijd die het toestel nodig heeft om er tussen te switchen?

quote:
NiekyG schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:24:
Zit er nog verschil in de snelheid van het OS op het binnendisplay en het buitendisplay? En hoe zit het met de tijd die het toestel nodig heeft om er tussen te switchen?
De tijd die het nodig heeft is evenveel als het open en dichtklappen van het toestel. Het OS is niet sneller of trager aan de beide zeiden. Maar ik had hem hier ook te kort voor in mijn handen. :)

Klinkt goed! Heb je nog wat foto's kunnen schieten? :)

quote:
NiekyG schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:41:
Klinkt goed! Heb je nog wat foto's kunnen schieten? :)
Nee, Nokia had zijn dag Beurs niet ;)

Maar het os is niet snel maar wel gewoon snel genoeg? of zeg je van is wel een tegenvaller? (ben een Qtek9090 gewend)

1337

quote:
ZandBak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:30:
Maar het os is niet snel maar wel gewoon snel genoeg? of zeg je van is wel een tegenvaller? (ben een Qtek9090 gewend)
Vergelijkbaar met WM 2003 inderdaad. Maar hij is gewoon snel genoeg. :)

Mobile-Review heeft een review van de E90. Hij is wel in het Russich. Engelse versie zal ook wel binnenkort verschijnen.

Google addict

quote:
NiekyG schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:17:
Mobile-Review heeft een review van de E90. Hij is wel in het Russich. Engelse versie zal ook wel binnenkort verschijnen.
Ben wel benieuwd wat ze aan opmerkingen hebben. Vind de reviews van mobile-review vrij grondig en duidelijk. Overige review sites vind ik vaak te oppervlakkig en ik vraag me soms wel eens af of en hoelang ze het betreffende mobieltje in hun handen hebben gehad.

Dit toestel staat hoog op mijn verlanglijstje samen met de nieuwe Palm Treo en nieuwe win-mob toestellen van HTC/Imate. Een voordeel vind ik wel dat Nokia sterk is met haar support van haar producten. Producten van Palm en Imate worden bijvoorbeeld slecht onderhouden terwijl hun producten vol met software bugs zitten. De E90 doet me trouwens denken aan mijn oude Psion... :9~

hoe stabiel is nokia eigenlijk? ik ben wm 5.0 gewend, htc p4350, maar dat is iedere week reset reset en nog eens reset... hiervoor ook mda vario en qtek s100 gehad, allemaal vrij instabiel maar wel veel mogelijkheden. Is de communicator echt een beetje vergelijkbaar?

rupzab wijzigde dit bericht 26-04-2007 16:48 (58%)

rupz | C25 | S25 | 909S | CMD-J6 | 6310 | 6610 | 5100 | 6230 | Qtek S100 | 5140i | M65 | MDA Vario | k800i | p4350 |

hele goeie vraag rupzab zit met het zelfde waarom ik dus wil overstappen
klotuh gedoe elke keer!

1337

quote:
rupzab schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:44:
hoe stabiel is nokia eigenlijk? ik ben wm 5.0 gewend, htc p4350, maar dat is iedere week reset reset en nog eens reset... hiervoor ook mda vario en qtek s100 gehad, allemaal vrij instabiel maar wel veel mogelijkheden. Is de communicator echt een beetje vergelijkbaar?
Vastlopers heb je met Symbian nauwelijks. Het os kan echter wel soms vertragen wat tot irritaties kan lieden, maar stabiel is het zeker. Vergeleken met WM is het wel veel minder buggy, maar het heeft dan ook alleen maar voor ingestelde opties waarmee je weinig kan rommelen, dit in tegenstelling van WM. :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws