Reg. datum: 22 mei 2004
Niet want TT is niet landscape gebouwd...quote:Rubie-The-Sysop schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:21:
Wat ik me alleen afvraag, hoe alle geinstalleerde applicaties en spellen eruit gaan zien als je het scherm openklapt. Bijvoorbeeld je start TomTom gewoon op de telefoon, je klapt het toestel open, en hoe gaat het dan eruit zien?
BTW: Veel mensen missen de fax functie op dit toestel. Volgend programma mischien een oplossing? => http://www.mobilefan.net/...eFAX-V102-for-Symbian-S60
Als je review goed leest staat dat alles gewoon werkt, TT5 is er ook voor de 9300/9500, dus waarom zal er geen versie komen voor e90quote:
TomTom voor de 9300/9500 (S80) is een ander product dan voor de S60. Mogelijk is het dus in de S80 versie de mogelijkheden voor landscape wel ingebouwd, maar niet in de S60 versie.quote:kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:07:
[...]
Als je review goed leest staat dat alles gewoon werkt, TT5 is er ook voor de 9300/9500, dus waarom zal er geen versie komen voor e90
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.quote:Ginz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:22:
[...]
TomTom voor de 9300/9500 (S80) is een ander product dan voor de S60. Mogelijk is het dus in de S80 versie de mogelijkheden voor landscape wel ingebouwd, maar niet in de S60 versie.
Als ik onderstaande lees dan ga ik er vanuit dat het wel werkt en anders gewoon navigeren op kleine scherm. Dat werkt 100%[als ingebouwde gps wordt herkend].
It means that on the external screen you can not only access all your data and run all system applications (e.g. Calendar, Web browser, Messaging) but also all installed 3rd party applications. There are absolutely no restrictions, the external display simply gives you access to EVERYTHING you get on the large screen inside. Switching between the screens couldn't be simpler: open the lid and the application you worked with on the small screen becomes visible on the large screen, and vice versa. The user interface is fully scalable and all applications and UI elements adjust themselves to different screen sizes and proportions fully automatically and almost imperceptibly.
Wat ik heb gehoord is dat zodra je het 'm open doet (dus eerst TomTom start vanuit het buitenste scherm en dan de commi open klapt) dat ie dan crasht.quote:kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:32:
[...]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Als ik onderstaande lees dan ga ik er vanuit dat het wel werkt en anders gewoon navigeren op kleine scherm. Dat werkt 100%[als ingebouwde gps wordt herkend].
It means that on the external screen you can not only access all your data and run all system applications (e.g. Calendar, Web browser, Messaging) but also all installed 3rd party applications. There are absolutely no restrictions, the external display simply gives you access to EVERYTHING you get on the large screen inside. Switching between the screens couldn't be simpler: open the lid and the application you worked with on the small screen becomes visible on the large screen, and vice versa. The user interface is fully scalable and all applications and UI elements adjust themselves to different screen sizes and proportions fully automatically and almost imperceptibly.
Wie crasht? De telefoon, of jij met je auto omdat je bezig bent met je telefoon.quote:nils7 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:16:
[...]
Wat ik heb gehoord is dat zodra je het 'm open doet (dus eerst TomTom start vanuit het buitenste scherm en dan de commi open klapt) dat ie dan crasht.
Reg. datum: 04 oktober 2005
Reg. datum: 04 oktober 2005
@kennani inmiddels staat hij bij futuregsm voor ¤ 1000,-
Vanochtend stond hij er nog voor ¤ 797....
Reg. datum: 08 augustus 2006
Reg. datum: 08 augustus 2006
Ik zou gewoon even afwachten. Diverse betrouwbare bronnen hebben het over een prijs rond de ¤800,- voor een los toestel. Ben vooral benieuwd naar de prijs in combinatie met de verschillende abonnementen bij verschillende providers...
quote:kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:29:
[...]
Wie crasht? De telefoon, of jij met je auto omdat je bezig bent met je telefoon.
@ ginz
Ik denk het nog niet dat ze in Duitsland leverbaar zijn. In de grotere webshops zie ik hem nog niet staan met de mogelijkheid om hem te bestellen. Daarnaast op ebay Duitsland zie je hem ook nog niet staan terwijl meestal ze hier het eerst "makkelijk" (maar duur) te verkrijgen zijn.
Ik denk het nog niet dat ze in Duitsland leverbaar zijn. In de grotere webshops zie ik hem nog niet staan met de mogelijkheid om hem te bestellen. Daarnaast op ebay Duitsland zie je hem ook nog niet staan terwijl meestal ze hier het eerst "makkelijk" (maar duur) te verkrijgen zijn.
iemand al een idee van een leverdatum in nederland.. ik heb me contract opgezegd bij orange dus moet op 22 juli wel een ander abbo. afsluiten(vodafone)..
1337
Reg. datum: 17 april 2004
op pdatotaal.nl spreekt men over oktoberquote:ZandBak schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:08:
iemand al een idee van een leverdatum in nederland.. ik heb me contract opgezegd bij orange dus moet op 22 juli wel een ander abbo. afsluiten(vodafone)..
Ik mocht een paar weken geleden mijn abonnement al verlengen (bij Vodafone) en daar zeiden ze eind april. Dus daar wacht ik nu op...
Denk zelf dat deze begin 3e kwartaal uitkomt.quote:Rubie-The-Sysop schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:20:
Ik mocht een paar weken geleden mijn abonnement al verlengen (bij Vodafone) en daar zeiden ze eind april. Dus daar wacht ik nu op...
Nokia zegt 2e kwartaal, 2e kwartaal is voor hun laatste week juni, maand vertraging is eind juli.
Ik moet voor half september verlengen. Ideale opvolger voor mij. 
Ik hoop dat ik hem op de televisiebeurs in mijn handen kan houden en even een paar pics kan schieten. Ik laat het nog wel even weten. 
uymmm ebay duitsland staan er een paar maar vreemde prijs..
en vodafone zelf denkt deze maand..
en vodafone zelf denkt deze maand..
1337
Prijs is inmiddels ook op betrouwbare sites rond de 1000 euro.
Link
Nu wordt het zeker de N95 voor mij.
Link
Nu wordt het zeker de N95 voor mij.
Reg. datum: 31 maart 2006
Reg. datum: 31 maart 2006
mijne staat al lang gereserveerd,
jammer alleen dat er nog nergens echt een datum bekend is
ook bij nokia zelf niet
jammer alleen dat er nog nergens echt een datum bekend is
ook bij nokia zelf niet
Reg. datum: 08 oktober 2001
Reg. datum: 08 oktober 2001
Heb inmiddels op verschillende pages datums gezien die allemaal zeggen dat het product op voorraad zal zijn in mei. Varierend tussen 1 en 23 mei.
Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.
zal gissen blijven, hij de Nokia N95 staan nu al ruim 2100 posts over de release-datum....quote:FvH schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:43:
Heb inmiddels op verschillende pages datums gezien die allemaal zeggen dat het product op voorraad zal zijn in mei. Varierend tussen 1 en 23 mei.
Weet iemand ondertussen al wat meer over de release-datum ?
Week 19 wordt hij verwacht.