Gathering of Tweakers

Quicksearch
Prijs is rond de 800 Euro.

Link

quote:
Rubie-The-Sysop schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:21:
Wat ik me alleen afvraag, hoe alle geinstalleerde applicaties en spellen eruit gaan zien als je het scherm openklapt. Bijvoorbeeld je start TomTom gewoon op de telefoon, je klapt het toestel open, en hoe gaat het dan eruit zien?

BTW: Veel mensen missen de fax functie op dit toestel. Volgend programma mischien een oplossing? => http://www.mobilefan.net/...eFAX-V102-for-Symbian-S60
Niet want TT is niet landscape gebouwd...

quote:
nils7 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:24:
[...]

Niet want TT is niet landscape gebouwd...
Als je review goed leest staat dat alles gewoon werkt, TT5 is er ook voor de 9300/9500, dus waarom zal er geen versie komen voor e90

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:07:
[...]

Als je review goed leest staat dat alles gewoon werkt, TT5 is er ook voor de 9300/9500, dus waarom zal er geen versie komen voor e90
TomTom voor de 9300/9500 (S80) is een ander product dan voor de S60. Mogelijk is het dus in de S80 versie de mogelijkheden voor landscape wel ingebouwd, maar niet in de S60 versie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Ginz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:22:
[...]

TomTom voor de 9300/9500 (S80) is een ander product dan voor de S60. Mogelijk is het dus in de S80 versie de mogelijkheden voor landscape wel ingebouwd, maar niet in de S60 versie.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.

Als ik onderstaande lees dan ga ik er vanuit dat het wel werkt en anders gewoon navigeren op kleine scherm. Dat werkt 100%[als ingebouwde gps wordt herkend].

It means that on the external screen you can not only access all your data and run all system applications (e.g. Calendar, Web browser, Messaging) but also all installed 3rd party applications. There are absolutely no restrictions, the external display simply gives you access to EVERYTHING you get on the large screen inside. Switching between the screens couldn't be simpler: open the lid and the application you worked with on the small screen becomes visible on the large screen, and vice versa. The user interface is fully scalable and all applications and UI elements adjust themselves to different screen sizes and proportions fully automatically and almost imperceptibly.

quote:
kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:32:
[...]

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.

Als ik onderstaande lees dan ga ik er vanuit dat het wel werkt en anders gewoon navigeren op kleine scherm. Dat werkt 100%[als ingebouwde gps wordt herkend].

It means that on the external screen you can not only access all your data and run all system applications (e.g. Calendar, Web browser, Messaging) but also all installed 3rd party applications. There are absolutely no restrictions, the external display simply gives you access to EVERYTHING you get on the large screen inside. Switching between the screens couldn't be simpler: open the lid and the application you worked with on the small screen becomes visible on the large screen, and vice versa. The user interface is fully scalable and all applications and UI elements adjust themselves to different screen sizes and proportions fully automatically and almost imperceptibly.
Wat ik heb gehoord is dat zodra je het 'm open doet (dus eerst TomTom start vanuit het buitenste scherm en dan de commi open klapt) dat ie dan crasht.

quote:
nils7 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Wat ik heb gehoord is dat zodra je het 'm open doet (dus eerst TomTom start vanuit het buitenste scherm en dan de commi open klapt) dat ie dan crasht.
Wie crasht? De telefoon, of jij met je auto omdat je bezig bent met je telefoon.

@kennani inmiddels staat hij bij futuregsm voor ¤ 1000,- :S Vanochtend stond hij er nog voor ¤ 797....

Reg. datum: 08 augustus 2006

Ik zou gewoon even afwachten. Diverse betrouwbare bronnen hebben het over een prijs rond de ¤800,- voor een los toestel. Ben vooral benieuwd naar de prijs in combinatie met de verschillende abonnementen bij verschillende providers...

quote:
kenniani schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Wie crasht? De telefoon, of jij met je auto omdat je bezig bent met je telefoon.
;(

Mijn koelkast begrijpt me niet
Reg. datum: 10 maart 2002

@ ginz

Ik denk het nog niet dat ze in Duitsland leverbaar zijn. In de grotere webshops zie ik hem nog niet staan met de mogelijkheid om hem te bestellen. Daarnaast op ebay Duitsland zie je hem ook nog niet staan terwijl meestal ze hier het eerst "makkelijk" (maar duur) te verkrijgen zijn.

iemand al een idee van een leverdatum in nederland.. ik heb me contract opgezegd bij orange dus moet op 22 juli wel een ander abbo. afsluiten(vodafone)..

1337

quote:
ZandBak schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:08:
iemand al een idee van een leverdatum in nederland.. ik heb me contract opgezegd bij orange dus moet op 22 juli wel een ander abbo. afsluiten(vodafone)..
op pdatotaal.nl spreekt men over oktober

Ik mocht een paar weken geleden mijn abonnement al verlengen (bij Vodafone) en daar zeiden ze eind april. Dus daar wacht ik nu op...
quote:
Rubie-The-Sysop schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:20:
Ik mocht een paar weken geleden mijn abonnement al verlengen (bij Vodafone) en daar zeiden ze eind april. Dus daar wacht ik nu op...
Denk zelf dat deze begin 3e kwartaal uitkomt.

Nokia zegt 2e kwartaal, 2e kwartaal is voor hun laatste week juni, maand vertraging is eind juli.

Ik moet voor half september verlengen. Ideale opvolger voor mij. :)

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Ik hoop dat ik hem op de televisiebeurs in mijn handen kan houden en even een paar pics kan schieten. Ik laat het nog wel even weten. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

uymmm ebay duitsland staan er een paar maar vreemde prijs..
en vodafone zelf denkt deze maand..

1337

Prijs is inmiddels ook op betrouwbare sites rond de 1000 euro.

Link

Nu wordt het zeker de N95 voor mij.

Mooie opvolger voor mn 9300i als ik dat zo lees.
Nu nog ff wachten totdat ie goedkoper is :)

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

mijne staat al lang gereserveerd,

jammer alleen dat er nog nergens echt een datum bekend is

ook bij nokia zelf niet

Heb inmiddels op verschillende pages datums gezien die allemaal zeggen dat het product op voorraad zal zijn in mei. Varierend tussen 1 en 23 mei.

Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.

quote:
FvH schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:43:
Heb inmiddels op verschillende pages datums gezien die allemaal zeggen dat het product op voorraad zal zijn in mei. Varierend tussen 1 en 23 mei.
zal gissen blijven, hij de Nokia N95 staan nu al ruim 2100 posts over de release-datum....

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Week 19 wordt hij verwacht. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws