Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar mijn nokia 9300 en ik ben nog steeds super tevreden er over. Toendertijd met een 2 jarig abbo (22,50 per maand) + 279 euro gekocht. Wat ik miste:
* Snelheid. Het ding heeft nou eenmaal een trage cpu, zo traag dat web browsen zelfs al langer duurde dan noodzakelijk
* Multimedia: Hiervoor had ik een iPaq 2210, hierop kon ik perfect filmpjes kijken en muziek luisteren
* Camera: Mijn nokia 6600's camera gebruikte ik niet vaak, maar miste hem toch.
* Trilalarm
* Beschikbare software: Voor mijn 6600 (S60) was veel meer software te vinden. Hoewel ik wel alle software die ik nodig heb kon vinden voor mijn 9300

* Gebrek aan interactie met de 'bovenkant'. De bovenkant van de telefoon heb ik maar zelden gebruikt omdat je er niets mee kon behalve je telefoonboek openen. Openklappen -> Telefoon knopje -> beginletters van naam -> bellen -> dichtklappen is sneller als de bovenkant van keylock halen en daar het telefoonnummer zoeken.
De E90 zal hopelijk al deze zaken verbeteren en als dat zo is dan zal ik vanaf juni ongeveer met dit toestel op zak lopen.
Wat mij wel opvalt is dat hij wel ietsje groter is als de 9300 (paar mm). Hoop niet dat hij dan door zijn vierkante behuizing als een 'baksteen' aan gaat voelen.
BlackMage wijzigde dit bericht 15-02-2007 17:28 (14%)