Reg. datum: 08 maart 2002
Antec P160 / Coolermaster 450Watt / MSI MS-7058 / P4 - 3.4 Ghz / 2x1Gb PC4200 / Asus X850XT 256 Mb / WD 320 Gb SATA / Hitachi 250 Gb SATA / NEC DVD-RW / Lite-on DVD-Rom / Terratec Cinergy 400
GoT Index » Videokaarten & Beeldschermen » Samsung SyncMaster 226BW
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
[Nieuw Topic]Antec P160 / Coolermaster 450Watt / MSI MS-7058 / P4 - 3.4 Ghz / 2x1Gb PC4200 / Asus X850XT 256 Mb / WD 320 Gb SATA / Hitachi 250 Gb SATA / NEC DVD-RW / Lite-on DVD-Rom / Terratec Cinergy 400
Ik heb ook een VGA en DVI kabel gekregen. Op de cd staat de handleiding en drivers. De drivers heb je niet nodig als jouw computer zonder tegenstribbelen de native resolutie van 1680 x1050 ondersteunt. Daar zijn de drivers voor. Ze doen voor de rest niets.quote:Renzo24 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:30:
Ten eerste reactie op bovenstaande post.
Bij mij is er zowel een vga als dvi kabel meegeleverd.
Naar die CD heb ik nog niet gekeken, maar is het nodig om die drivers te installeren, want ook zonder drivers werkt het goed.
Hebben die drivers voordelen, meer opties?
Hann1BaL wijzigde dit bericht 15-02-2007 12:48 (9%)
specs: C2D E6600 @ 2x3GHz, GigaByte P35-DS3P, 4x1 GB Kingston DDR2 800, Asus HD2900XT 512 MB, 2x 320 GB barracuda, 500GB Caviar, Samsung Syncmaster 226BW
Ben je je wel bewust van de definitie van een dode pixel?quote:Renzo24 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:55:
[...]
Dat heb ik vermeld.
namelijk: ... dat ik de monitor bij een dode pixel meteen terug kon brengen ...
Die verkoper van de BCC was echt heel vriendelijk. Hij zei, dat wanneer ik thuis was, meteen de monitor moest testen op dode pixels, als er dan een dode pixel zou zijn, dan kon ik meteen terugkomen om de monitor om te ruilen voor een andere. Als er na twee weken zich iets voor doet, dan is het gewoon garantie vanuit BCC/Samsung en dan krijg je natuurlijk niet meteen weer een nieuwe.
|Its better to lost love, then paint a smile and pretend| Specs | New Found Glory 0wnage!
Ja, die drivers hebben voordelen. Ten eerste installeer je daarmee een default kleurprofiel voor de monitor en hoogst waarschijnlijk zijn zonder de drivers te installeren de instellingen niet via software bereikbaar. Bij de nvidia instellingen (ik weet uit mijn hoofd niet meer precies waar, zit een beetje verstopt) kun je precies dezelfde instellingen benaderen als via de knopjes op je scherm, zoals magiccolor en dergelijke.quote:Renzo24 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:30:
Naar die CD heb ik nog niet gekeken, maar is het nodig om die drivers te installeren, want ook zonder drivers werkt het goed.
Hebben die drivers voordelen, meer opties?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Op de doos van de monitor staat dat de DVI kabel optional is, dus in principe worden niet alle 226BWs standaard geleverd met een DVI kabel ...quote:Hann1BaL schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:44:
Mensen die geen DVI kabel gekregen hebben, raad ik aan even contact op te nemen met Samsung. Toch vaak een bedrijf wat vrij coulant omgaat met klachten en verzoeken. Misschien dat ze je wel een DVI kabel toesturen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ok bedankt, is duidelijk maar met die testsoftware heb ik in alle gevallen met een achtergrond:quote:Gehaktbal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:51:
[...]
Ben je je wel bewust van de definitie van een dode pixel?
Een continu oplichtende rode, groene of blauwe pixel is GEEN dode pixel maar een dode subpixel.
Voor een dode pixel heb je minimaal 3 dode subpixels op 1 plek nodig.... gebeurt lang niet zo snel als een bright dot (= dode subpixel)
Hoe weet je dan of je er wel of niet een krijgt.quote:Weakling schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:55:
[...]
Op de doos van de monitor staat dat de DVI kabel optional is, dus in principe worden niet alle 226BWs standaard geleverd met een DVI kabel ...
< dit stukje webruimte is te huur >
|Its better to lost love, then paint a smile and pretend| Specs | New Found Glory 0wnage!
Dit antwoord kan niemand je geven, omdat je ook bijna geen specs geeft van je scherm uit 2004. Als je met design het uiterlijk van de 226BW bedoelt, dan zit je als je het mij vraagt goedquote:Gehaktbal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:39:
Weet iemand hoe de 226BW presteerd ten opzichte van een MVA paneel uit 2004. Ik heb zelf namelijk een iiyama 19 inch met MVA panel en 20ms response tijd. Dit paneel is een 8 bits paneel..
Ik hecht best wat waarde aan design en aan kleurweergave. Die miliseconden kunnen mij (eerlijk gezegd) gestolen worden.... Iemand ervaringen?
specs: C2D E6600 @ 2x3GHz, GigaByte P35-DS3P, 4x1 GB Kingston DDR2 800, Asus HD2900XT 512 MB, 2x 320 GB barracuda, 500GB Caviar, Samsung Syncmaster 226BW
.: P5B dlx :: E6600 :: Tuniq Tower :: 2GBHZ :: 8800GTX :: 226BW :.
Aan de monitor arm zitten twee van die uitstekende delen die je eerst zeg maar schuin in de voet moet steken, vervolgens draai je die schroef rechtsom vast.quote:heArtbeAt schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:01:
Heb de 226BW net binnen en heb een probleem met de montage(!). Het voetstuk wil namelijk niet aan de monitor vastgedraaid worden. Als ik de schroef aandraai lijkt het wel of ie tekort is. Wanneer er een tikje tegenaan wordt gegeven is ie weer los.
Doe ik iets fout of hebben mensen een oplossing?
Precies, na de twee uitstekende delen op hun plaats te hebben geduwd en de schroef rechtsom te draaien (richting lock) lukt het nog steeds niet. Ik voel wel dat de schroef gedeeltelijk binnenkomt maar 'echt vast' komt ie niet.quote:Renzo24 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:12:
[...]
Aan de monitor arm zitten twee van die uitstekende delen die je eerst zeg maar schuin in de voet moet steken, vervolgens draai je die schroef rechtsom vast.
heArtbeAt wijzigde dit bericht 15-02-2007 16:17 (16%)
Als de ms je gestolen kunnen worden en je echt hecht aan een 8 bits panel, dan moet je niet voor de 226BW gaan ... heel simpel. De 226BW is retesnel, maar niet echt 8 bits (Samsung doet het voorkomen alsof ie dat wel is, maar met een paar simpele tests zie je zo dat dat niet zo is).quote:Gehaktbal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:39:
Weet iemand hoe de 226BW presteerd ten opzichte van een MVA paneel uit 2004. Ik heb zelf namelijk een iiyama 19 inch met MVA panel en 20ms response tijd. Dit paneel is een 8 bits paneel..
Ik hecht best wat waarde aan design en aan kleurweergave. Die miliseconden kunnen mij (eerlijk gezegd) gestolen worden.... Iemand ervaringen?
Dat vroeg ik me dus ook af toen ik de doos bij de MM meenam. Een leuke sticker er op met DVI optional. Ja zit ie er dan wel in of niet? Ik ga er maar vanuit dat als dat stickertje er op zit, de DVI kabel erbij geleverd hoort te worden.quote:aex351 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:33:
Hoe weet je dan of je er wel of niet een krijgt.
Je geeft toch zelf het antwoord al?quote:Gehaktbal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:39:
This is my sick nature...
CoolerMaster Mystique 631 Black - Asus P5B Deluxe WiFi-AP - Corsair 2x1GB CL4 6400 - 2xSamsung SpinPoint T166 320GB NCQ 16MB 300 - Asus 8800GTS 640MB DDR3 - X-Fi XtremeMusic - 9500CLPS Led - Samsung S183A - Samsung S162A - Apacer Floppy - 53:1 Cardreader
"I personally just encourage people to switch to KDE." - Linus Torvalds, Usability
PVA weet ik dat het superieur is...quote:enkrypt schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:14:
[...]
Je geeft toch zelf het antwoord al?
PVA is superieur qua kleurweergave, en dat is net waar jij belang aan hecht. Case solved.
"I personally just encourage people to switch to KDE." - Linus Torvalds, Usability
Nog meer mensen problemen met dit scherm onder Vista? Ik heb zelf een 6600GT en Vista Ultimate. overweeg dit scherm te kopen maar wil dit dan wel optimaal kunnen benutten in Vista!quote:DaannO schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:54:
Ik heb zelf een ander scherm (931BW) echter heb ik wel problemen met Ati 9800 pro onder Vista. Vista schijnt dit scherm niet te pikken omdat hij niet de drivers slikt. Ook wil hij de refreshrate niet op 75hz zetten en kan hij niet opstarten met 1440*900.
Heeft iemand nog meer problemen met zijn Samsung scherm onder Vista? Onder Xp werkt het overgins perfect.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Videokaarten & Beeldschermen » Samsung SyncMaster 226BW
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona