Ben nog steeds aan het genieten van mijn simpele setup ( kan de fotoos weghalen als ze niet gewild zijn):
Trends Ta-10 rules!
GoT Index » Audio en HiFi » Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Trends Ta-10 rules!
...any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors
Trends Ta-10 rules!
Volgens mij wil ik dezelfde richting uit als jij met je setup; zoveel mogelijk luisterplezier voor je geld.quote:robert1325 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:56:
Denk bij luidsprekerkabels ook eens aan de anti-cable, is maar 3 euro per meter en is beter dan nordost solar wind speakerkabel! Volle klank met zuiver hoog.
"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk
@Putifar / Alcatrash / Dennis808quote:Putifar schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:01:
[...]
Ik volg dit topic al een tijdje met veel leesplezier en ben zeer geïnteresseerd geraakt in je gemodificeerde dac. Ik draai momenteel met een Squeezbox via de dac van mijn Rotel receiver en denk dat dit stukken beter kan. Ik wil de gok wel nemen door er ook eentje bij je te bestellen. Kosten zijn nog steeds zo rond de ¤200? Wil je me berichten over de details als je zo ver bent?
edit:typo
DIY - klinkt smerig, maar is het niet ;-)
Bedankt, Idd. een ta-10 naar een gemodificeerde squeezebox ( boldercables ) en dat aangesloten op hawthorne audio silver iris OB's.... ( dat 19' inch unit is denk ik mijn dvd spelertjequote:dennis808 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 01:38:
[...]
Volgens mij wil ik dezelfde richting uit als jij met je setup; zoveel mogelijk luisterplezier voor je geld.
Erg leuke foto's trouwens, totaal anders dan de showrooms die je op diverse fora tegenkomt.
Ik zie een TA-10, een audiostramer (soundbridge), een 19" unit (eindtrap of DAC?) en zelfbouw boxen.
Ik lees dit topic ook al sinds deel 1 en nu ik de terminologie een beetje begrijp ben ik erachter dat hifi niet meteen hi-cost hoeft te zijn. ik ga proberen met een klein bugdget een mooie set samen te stellen om op gemiddeld tot laag volume (woon in gehorige flat) van muziek te genieten.
Enige nadeel van een Class-T versterker is dat ze efficientere (en dus vaak duurdere) spekers vereisen.
Anyway, ik ben zeker geinteresseerd in het samen kopen/bestellen/verzenden van apparatuur
Trends Ta-10 rules!
robert1325 wijzigde dit bericht 22-03-2007 13:40 (15%)
Trends Ta-10 rules!
This can no longer be ignored.
http://www.nysound.com/ex...=shopping&category=29quote:Erik Jan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:23:
Zijn er eigenlijk ook goede losse 5.1 DACs? Lijkt me veel handiger om gewoon één goede DAC te hebben, met een aantal inputs. CD, DVD en HTPC kunnen dan goedkoop zijn, aangezien je die toch allemaal digitaal aansluit. Ook kan je dan leuke dingen doen met bijv. twee losse stereoversterkers of monoblokken.
Trends Ta-10 rules!
Dat zijn of amps of stereo DACs, zoals het meeste wat ik kan vinden. Ik ben bang dat ik me hiermee toch op een niche-markt begeef.quote:
This can no longer be ignored.
Deze worden over het algemeen "Processors" genoemd en zijn bijna allemaal slechts bestemd voor de zeer high-end markt, en dat brengt helaas wel een flink prijskaartje met zich mee. Behalve de eerder gelinkte dan, deze zijn nog zeer goed te betalen.quote:Erik Jan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:23:
Zijn er eigenlijk ook goede losse 5.1 DACs? Lijkt me veel handiger om gewoon één goede DAC te hebben, met een aantal inputs. CD, DVD en HTPC kunnen dan goedkoop zijn, aangezien je die toch allemaal digitaal aansluit. Ook kan je dan leuke dingen doen met bijv. twee losse stereoversterkers of monoblokken.
digitalmind wijzigde dit bericht 22-03-2007 18:52 (6%)
Rik
Trends Ta-10 rules!
Yep, kunnen niet meer leveren trouwens,,,,quote:robert1325 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:39:
Alex,
Heb je deze site wellis bekeken? ze hebben ook de SVDAC01 plus en clear plus...
http://www.diykits.com.hk/dac.html
Robert
DIY - klinkt smerig, maar is het niet ;-)
Trends Ta-10 rules!
"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk
Trends Ta-10 rules!
Jan Hoppezak wijzigde dit bericht 24-03-2007 00:21 (23%)
Trends Ta-10 rules!
Hou het alsjeblieft bij je eigen 'waarneming'.quote:robert1325 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:56:
1.Ik heb met mijn blaudio's de standaar jumpers vervangen voor anti-cable jumpers, dit leverde een behoorlijk grote verbetering, vooral in het hoog.
MGSNK wijzigde dit bericht 24-03-2007 13:08 (3%)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
robert1325 wijzigde dit bericht 24-03-2007 16:20 (10%)
Trends Ta-10 rules!
Omdat een speakerkabel enige toegevoegde waarde heeft als verbinding tussen speakers en versterker. Een jumper kabel is hooguit 10 cm lang, zo niet korter. Ik kan me daarbij niet voorstellen dat er op 10cm winst valt te behalen.quote:robert1325 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:19:
die jumpers zijn gemaakt van anti-cable speakerkabel (heeft me misschien 50 eurocent gekost), dit is een forum dus ja mijn eigen waarnemingWaarom wel goede speakerkabels maar geen goede jumpers?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Trends Ta-10 rules!
hard maar opbouwend
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea