Reg. datum: 31 oktober 2000
Op dit engelse forum heeft iemand e nieuwe software al uitgeprobeerd, maar hij komt van een heel oude versie (87.0) dus heeft heel wat tussenstappen overgeslagen...quote:
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Philips 37PF9731D/10 [deel 2]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Op dit engelse forum heeft iemand e nieuwe software al uitgeprobeerd, maar hij komt van een heel oude versie (87.0) dus heeft heel wat tussenstappen overgeslagen...quote:Koffiefilter schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:37:
En er is weer nieuwe firmware...Version: 000.101.000.000
geen update history..
ook niet in de engelse (daar zit de update history normaal wel in)
Iemand al geprobeerd?
your signature here!
Beste Darki3,quote:Darki3 schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:32:
[...]
Ik ben er ongeveer 4 maanden mee bezig geweest en ik krijg deze week het nieuwe model (37PFL9732) als vervanging. Kost wat irritaties en brieven en dreigen maar dan krijg je ook wel een nieuwe TV. Mensen neem er geen genoegen mee als iets niet goed werkt.
quote:JX31E_101.0• solved : DVB-T reception problem in Balearic Islands
• improved wake-up behaviour with main switch on side I/O panel
snameroc
Ik zal de servicedesk van Philips dan maar eens bellen en hopen dat het nog onder de garantie valt. Thanks voor de tip in ieder geval.quote:snameroc schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:33:
Van die knop ben je de enige niet.
Mijn zwager had het ook en daarhebben ze een nieuw kunstof knoppen raampje in gezet.(garantie binnen een dag op zaderdag hersteld)
De kunst zit hem in het feit dat je de knop naar achter moet bedienen ipv in het toestel drukken, als je dat niet doet breken de scharniertjes af en in het ergste geval verdwijnt de knop in de tv.
Inmiddels gerepareerd door esk incl. coulance korting kwam het neer op 50 euro, tv was 16 maanden oud en viel dus buiten de garantie. Dat voor een knopje dat je niet mag indrukken maar moet strelen, duidelijk prutskwaliteit van philips, beetje jammer dat dit ook nergens staat in de handleiding.quote:jeeovee schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:45:
[...]
Ik zal de servicedesk van Philips dan maar eens bellen en hopen dat het nog onder de garantie valt. Thanks voor de tip in ieder geval.
quote:sprinter39 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:02:
Hoi Allen,
Na enige tijd hier weer even een bericht van mij. Mijn TV is van december 2006 en nu dus meer dan 1 jaar oud.
Ik kan alleen maar zeggen dat na de problemen in het begin met de kerstboom, en de oplossing met nieuwe instellingen en software, de tv nu probleemloos werkt.
Het beeld is met UPC DVR en Scart, uitstekend!![]()
Intussen heb ik de HDDVR van UPC besteld en ben zeer benieuwd hoe het beeld via HDMI op 1080i zal zijn.
Heeft iemand hier al ervaring mee. Ben benieuwd!
Succes allen met het beeld van de EK wedstrijden.
Hoi Bransbak,quote:bransbak schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:24:
Hi Sprinter39,
Ik ben sinds kort ook van analoog UPC naar digitaal over gegaan omdat de analoge zenders steeds slechter werden. Moet zeggen dat het er nu een stuk beter uit zag. Vergelijkbaar met toen ik de TV 2 jaar geleden heb gekocht (dus voor mijn paneel wisseling, software en firmware updates en alle ellende die dit toestel heeft gehad).
Nog steeds zie ik wel de bekende color-banding in verlooptinten (gradients) en de "ruis" in donkere partijen, maar een stuk minder dan analoog.
Ik wil waarschijnlijk ook overschakelen op de HD DVR van UPC als alle kinderziektes eruit zijn (zie ook het forum www.chelloo.com).
En ben dus ook zeer benieuwd naar ervaringen van UPC HD klanten. Met name omdat er zowel 720p als 1080i wordt uitgezonden, en benieuwd ben naar het verschil hiervan op onze 1080i set
[...]
Ik heb dit probleem jammergenoeg ook. Mijn knopje is echt verdwenen in het toestel. Moest de tv hiervoor naar Philips toe, of kon dit op locatie? Ik zal ook wel buiten de garantie vallenquote:jeeovee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Inmiddels gerepareerd door esk incl. coulance korting kwam het neer op 50 euro, tv was 16 maanden oud en viel dus buiten de garantie. Dat voor een knopje dat je niet mag indrukken maar moet strelen, duidelijk prutskwaliteit van philips, beetje jammer dat dit ook nergens staat in de handleiding.
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Ah ok, dus gaan ze lekker klussen aan dat knopje terwijl die hangt?quote:snameroc schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:27:
kan op lokatie
Ik denk dat je de verkeerde taal hebt gedownload.quote:RaPMaN schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:36:
Ik heb momenteel firmware 100 erop staan, maar wil upgraden naar de laatste nieuwe (101)
Wanneer ik echter het autorun bestand kopieer naar de root van mijn usbstick en hem in de TV plaats dan opent hij gewoon een menu, ipv de upgrade te starten ...
Ik krijg gewoon een beeld van philips te zien met "picture, music, video" en dat is alles![]()
Normaal zou de upgrade toch automatisch moeten starten? Ik heb reeds met 2 verschillende usbsticks geprobeerd, maar geen oplossing gevonden.
Wie weet er raad?
Macbook Pro 15" - 2.5Ghz - 4GB DDR2 - 250 GB HDD - G-Force 8600GT 512MB
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Philips 37PF9731D/10 [deel 2]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius