Leeftijd: 26
Opleiding: Bachelor elektriciteit / elektronica (ITMM) + Master in the electronics (ontwerptechnieken (hardware)
Werkervaring: eerste baan (16 maanden tewerkgesteld)
Werkgever: bedrijf dat smartcards maakt (bankkaarten, visakaarten, simkaarten, enz...)
Huidige functie: Junior Smart Card Application Engineer
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 95% van Brutto Maandwedde
Vakantiedagen: 29 (26 zelf te bepalen + 3 vastgelegd door bedrijf (laatste werkdag van het jaar enz..))
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand + bonus (2 * 66% bruttoloon)
GSM: Nee (niet gewenst)
Auto: Nee (Is gepland voor eind volgend jaar onbeperkt privé benelux/ categorie VW jetta, Seat Leon, opel astra)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding (111¤ / maand), Maaltijdcheques (6¤/ werkdag), 75 ¤ per maand onkostenvergoeding, Groepsverzekering (pensioensparen), volledige hospitalisatieverzekering voor mij en mijn vriendin + 2 * 25¤ per jaar te betalen aan de vlaamse zorgverzekering (voor mij en mijn vriendin), elke opleidingsdag of dag in het buitenland 38.5 ¤ onkostenvergoeding (excl.: maaltijd, hotel, transport (vliegtuig, trein , taxi,...)) ,aankoopbon 35 ¤ bij verjaardag en als laatste voedselpakket bij kerstmis (kaviaar, ganzenlever enzo (bah) + 6 flessen wijn + 2 flessen champagne.
Opleiding: Zelf te bepalen, bedrijf betaald voor relevante opleidingen
Werkweek: 39 uur
Maand salaris(bruto): 2350
Ben redelijk tevreden over mijn salaris, enkel het feit dat je voor een bedrijfswagen 3 jaar dienst (of 5 jaar werkervaring) moet hebben vind ik niet zo tof.
Brutto loon op zich is niet zo geweldig, maar als je alle voordelen optelt kom je toch aan een leuke maandwedde voor iemand zonder ervaring.
PS.: Ik heb dit indertijd aangenomen omdat je hier de kans krijgt om te leren programmeren (kon dit dus totaal niet) en je mag curssussen volgen die je wil.
Alhoewel ik er stillaan aan denk om een andere job te zoeken
Engineer Stewie wijzigde dit bericht 19-03-2007 08:44 (14%)