Rukapul wijzigde dit bericht 21-02-2007 11:54 (86%)
*** Vicksburg ***
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]De salarisonderhandelingen komen nog...Het salariskompas op intermediair.nl vind ik overigens wel wat karig, maar ik zal het nog een kans geven.quote:The Eagle schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:39:
[...]
Ten eerste: heb je al salarisonderhandelingen gehad? Zo ja, dan ben je nu redelijk laat
Als dat niet zo is, zou ik het salariskompas op intermediair.nl even checken. Geeft je vast meer inzicht
Breaker wijzigde dit bericht 21-02-2007 20:58 (3%)
PC specs || Server specs || MCE specs || Weblog || Clio
Seeing is believing, but even a blind man can believe
Tasma wijzigde dit bericht 23-02-2007 11:13 (10%)
wie heeft er aan mijn signature gezeten!?
Tnx, ben er ook enorm blij meequote:endless schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:42:
@Tasma
Dat ziet er helemaal niet slecht uit denk ik zo.
Ik heb het Intermediar Salariskompas toegevoegd in de TS trouwens.
wie heeft er aan mijn signature gezeten!?
Niet M0kkuh!, lekker W0kkuh!!
Ben je afgestudeerd op het moment van indiensttreding?quote:Contagion schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:17:
Ik heb een baan aangeboden gekregen en studeer dit jaar af.
5 jaar geleden begon ik al met enkele tientjes meer per maand en aanzienlijk betere secundaire arbeidsvoorwaarden (ook TI@UT). Echt slecht is het niet maar er is ruimte voor meerquote:Wat vinden jullie er van?
Opleiding: Technische Informatica (Universiteit Twente)
Maand salaris(bruto): 2250
Rukapul wijzigde dit bericht 22-02-2007 18:53 (7%)
Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Ik vind je salaris niet onredelijk, gezien de functie, je leeftijd en het feit dat je minder dan 40 uur werkt.quote:wiesell schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:34:
Is het verstandig om te onderhandelen over deze vergoeding ?
grun
Dat maakt het niet van zelfsprekend dat hij gewoon onbetaald standby-dienst moet draaien.quote:grun93 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:00:
[...]
Ik vind je salaris niet onredelijk, gezien de functie, je leeftijd en het feit dat je minder dan 40 uur werkt.
Akkoord. Maar ook als het wel betaald zou worden, en de vergoeding samen met de rest van het salaris op 1800 zou uitkomen, dan nog zou ik het niet onredelijk vinden. Maar ja, dat is mijn mening, anderen mogen daar best anders over denken.quote:Abom schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:08:
Dat maakt het niet van zelfsprekend dat hij gewoon onbetaald standby-dienst moet draaien.
grun
HekkeySE wijzigde dit bericht 27-02-2007 13:38 (5%)
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Rukapul wijzigde dit bericht 27-02-2007 12:14 (95%)
Compaq Deskpro EN Desktop PC 6266
artbij wijzigde dit bericht 27-02-2007 11:59 (21%)
ik heb een vraagje over werkervaring... ik neem aan dat er hiermee RELEVANTE WERKERVARING wordt bedoeld en geen bijbaantjes bij de albert heijn, toch ???quote:HekkeySE schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:28:
Leeftijd: 23
Opleiding: HBO Informatica
Certifcaten / trainingen: Bezig met SAP Basis
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Consultancy Bedrijf
Huidige functie: Junior SAP Technical Consultant
Laptop: ja
GSM: ja
Omkosten: ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nee
Auto: Ja
Secundaire arbeidsvoorwaarden: pensioen, opleidingen, bedrijfsuitjes, bonus
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 2100 (onbepaalde tijd contract)
Dat wordt verschillend geintepreteerd! Normaal gesproken wordt gesproken over echte vaste banen met een contract.quote:fbhastasi schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:51:
[...]
ik heb een vraagje over werkervaring... ik neem aan dat er hiermee RELEVANTE WERKERVARING wordt bedoeld en geen bijbaantjes bij de albert heijn, toch ???
ik zie hierboven staan 23 jaar als leeftijd en hbo afgestudeerd.... dus moet ik dan aannemen dat HekkeySE op zijn 20 jarige leeftijd aan de hbo is afgestudeerd en 3 jr werkervaring heeft opgedaan en dat hij nu iets met SAP doet en zoveel verdiend??? of bedoelt hij er mee dat hij 3 jaar bijbaantjes als werkervaring heeft en nu op zijn 23e leeftijd is afgestudeerd en met sap als 1e baan is begonnen???
voor mij is dit wel onduidelik.... want ben ook rond die leeftijd en heb ook hbo afgerond en heb geen RELEVANTE werkervaring (wel 6 jr bijbaantjes gehad niet ict gerelateerd) ... en verdien wel meer... ??? dus ik kan die vergelijking niet echt maken..
Wat heet relevant... Ik heb hiervoor MBO (IT) gedaan. Daarna 1 jaar full-time gewerkt (IT) en heb tevens al 4 jaar een eigen bedrijf (IT). Daarvoor en tussendoor verschillende IT bijbanen en stages gehad. Dus 3 jaar (misschien nog wel langer daardoor) is relevant op het IT werkgebied, niet op SAP. Ben trouwens op 22 jarige leeftijd afgestudeerd.quote:fbhastasi schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:51:
[...]
ik heb een vraagje over werkervaring... ik neem aan dat er hiermee RELEVANTE WERKERVARING wordt bedoeld en geen bijbaantjes bij de albert heijn, toch ???
ik zie hierboven staan 23 jaar als leeftijd en hbo afgestudeerd.... dus moet ik dan aannemen dat HekkeySE op zijn 20 jarige leeftijd aan de hbo is afgestudeerd en 3 jr werkervaring heeft opgedaan en dat hij nu iets met SAP doet en zoveel verdiend??? of bedoelt hij er mee dat hij 3 jaar bijbaantjes als werkervaring heeft en nu op zijn 23e leeftijd is afgestudeerd en met sap als 1e baan is begonnen???
voor mij is dit wel onduidelik.... want ben ook rond die leeftijd en heb ook hbo afgerond en heb geen RELEVANTE werkervaring (wel 6 jr bijbaantjes gehad niet ict gerelateerd) ... en verdien wel meer... ??? dus ik kan die vergelijking niet echt maken..
HekkeySE wijzigde dit bericht 27-02-2007 13:40 (4%)
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos