Reg. datum: 12 april 2008
wordt geen open beta, maar ik denk dat je er wel makkelijk in komt, meeste winkels zullen een aantal keys krijgen voor het personeel/ reserveringen zo een stuk of 10-15quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]wordt geen open beta, maar ik denk dat je er wel makkelijk in komt, meeste winkels zullen een aantal keys krijgen voor het personeel/ reserveringen zo een stuk of 10-15quote:Tjukkie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:53:
hmm... die beta die vanaf 21 april ingaat, is dat dan de open beta?
4th wijzigde dit bericht 13-04-2008 20:56 (11%)
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.quote:4th schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:54:
met wat voor systeem draai je atm? weet ik wat ik zelf wel of niet moet upgraden
en hoe kom je al aan client? want heb wel zin om die al ff voor volgend weekend te downloaden en patchen zodat ik dan niet in de drukte kom te zitte en uren moet wachten met patchen
edit: torrent gevonden van 1 april... of is dat 1 april grap?
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.quote:Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
[...]
Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.
Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Dat licht er maar net aan.. dit is wel gemeten met alles op max en 8x AA. Het is mogelijk om de graphics aan te passen. Zelfs op medium en waarschijnlijk low ziet dit spel er beter uit dan WoW, waarbij graphics inmiddels antiek zijn. Ook is beta (volgens geruchten dan) nog niet volledig geoptimaliseerd en wordt framerate nog beter.quote:On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:03:
[...]
Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.
En dan baal ik ook, want ik wil met mijn praktisch zelfde systeem toch gewoon kunnen genieten van mooie graphics en een aanvaardbare framerate bij dit spel.
Ik heb geen idee hoe de itemazation in AoC is, maar ik stel me zo voor dat je na een aantal lvl's andere ringen krijgt en op een gegeven moment ga je die dragen. Meestal met starting gifts van MMO's: draag je een aantal levels , dan verdwijnt 't in de bank totdat je ruimte nodig hebtquote:Dantar schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:06:
XP ring is eigenlijk best belachelijk, meer betalen en sneller levelen.. maar ja, ik krijg hem ook , dus boeiend
Vandaag is er weer een nieuwe patch uitgekomen.. game runt nu een stuk beter hier, alles op max met een resolutie van 1650x1080 en haal 30+ FPS, voorheen moest ik alles op Low hebben.
"maar 5%" ???quote:Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Mja ik heb geen tijd om meerdere chars in verschillende MMOs te onderhouden, in de 3+ jaar die ik WoW speel heb ik ook maar 2 chars, waarvan de laatste pas sinds augustus vorig jaar ofzo wordt gespeeld.quote:dragonspirit schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:19:
Ik vind het altijd zo vreemd dat men zegt "een game die spelers bij WoW weg haalt" ik heb persoonlijk even WoW geprobeerd, dat beviel me gewoon niet, dus ben ik daar weer weggegaan, ik speel momenteel heel veel LOTRO, wat Dungeons & Dragons Online en af en toe wat Archlord, maar ik zou niet weten waarom je niet een game naast een andere kunt gaan spelen. Ik ben van plan om straks in ieder geval ook AoC te gaan checken en als het me bevalt zal ik dat ook gaan spelen...heerlijk toch? Een beetje afwisseling..
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
TroonStaal wijzigde dit bericht 15-04-2008 11:50 (7%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?quote:TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen.
Nee, ik heb liever 10 mensen om me heen waarvan er zeven met iets bezig zijn en drie waar ik mee aan het questen benquote:Tank-a-Holic schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]
Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?
Uiteraard heeft een mmorpg leden nodig om te overleven, maar wow is voor mij het grote voorbeeld dat meer leden niet automatisch een beter spel betekent. Everquest 2 was/is in mijn ogen 100x beter, maar had/heeft wel iets minder leden.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
tja als de hele wereld moet gaan wachten op mensen zoals jij wanneer die een nieuwe pc kopen!quote:TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen. Als ik zo de systeemeisen lees die absoluut niet mals zijn lijkt het me dat ze een aanzienlijk deel van de potentiële markt zullen missen. WoW is immers niet een al te zwaar spel, evenals Guild Wars en vele andere mmorpgs.
Zouden we kunnen spreken van de Crysis onder de mmorpg's? Persoonlijk heb ik er toch maar vanaf gezien om het te gaan spelen, de systeemeisen zijn me toch te gortig (P4, 2,8Ghz, 1gig ram, X1950GT hier) en ik ben voorlopig ook niet van plan te upgraden omdat ik daar geen zin in heb en ook simpelweg het geld niet voor vrij kan maken de komende paar maanden. Misschien over een jaar of twee, tegen die tijd heb ik denk ik wel een nieuwe pc. Als het spel dan nog leeft, that is.
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Pwnd
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos