Reg. datum: 06 augustus 2002
Ja hoor, staat er welquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]Ja hoor, staat er welquote:bstard schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:49:
[...]
Daar heb ik mijn pre order nu staan, maar niets over 3days headstart te vinden
Juist Raffuhl! De guys van forcefeedbackquote:Raffuhl schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:14:
[...]
Moet ik dan denken aan de Eclipse server? Liandri of heette het? De jongens van Forcefeedback?
Ik zag namelijk al wat bekende namen.
Ik speel ook nog steeds met de mensen die ik in SWG ontmoet heb. Echt een hechte club inmiddels. Ik denk ook dat mede daarom onze guild ook blijft bestaan, ondanks de meningsverschillen in de guild ooit en kiddies die af en toe onze guild binnen weten te sluipen. We fungeren al sinds 2004/2005 onder dezelfde guildnaam inmiddels. Best wel iets om trots op te zijn vind ik!
Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
Kan je soms uitleggen waar je dat gevonden hebt, en/of bv quoten waar het staat? Bij voorbaat dank.quote:
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Dantar wijzigde dit bericht 06-04-2008 12:34 (194%)
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Dat klinkt als het probleem waar The Witcher ook last van had in het beginquote:FunkyTrip schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:49:
Over de laadtijden en zones wordt nog wel flink geklaagd ja. Nodeloos lange laadtijden voor een klein instance-event van het type "praat buiten met iemand, ga naar binnen, 1 minuut laden, praat binnen, ga naar buiten, 1 minuut laden, praat buiten en ga weer naar binnen, 1 minuut laden....etc"
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
TheZeroorez wijzigde dit bericht 15-04-2008 16:31 (75%)
Dat hangt er een beetje vanaf, stel dat je in dat huis een quest moet doen, bvb die NPC ligt ziek in zijn bed en jij geneest hem, waardoor hij bvb weer opstaat en vrolijk rondloopt.quote:Raffuhl schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:40:
Inderdaad, soms begrijp ik wel niet waarom men van een npc's huis een instance maakt. Beetje onzin als je het mij vraagt.
www.shieldandfriend.com - AoC Guild on Bori (PvE)
"Thank you, *hero*. I must rest a bit longer but I'll be fine thanks to you."quote:Valkske schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:23:
[...]
Dat hangt er een beetje vanaf, stel dat je in dat huis een quest moet doen, bvb die NPC ligt ziek in zijn bed en jij geneest hem, waardoor hij bvb weer opstaat en vrolijk rondloopt.
Als zijn huis geen instance is en dat is een populaire quest bij het begin van het spel, dan sta je daar dus met een hele rij wachtenden die telkens moeten wachten totdat die NPC weer ziek in bed ligt zodat de volgende die quest kan completen
Afin, 't is toch om zo'n reden dat m'n kleine instances gebruikt in mmorpg dacht ik.
Dantar wijzigde dit bericht 09-04-2008 10:08 (15%)
www.shieldandfriend.com - AoC Guild on Bori (PvE)
Weekend van 18/04 is er een PvP weekend via Gamespot, 15.000 man kunnen er mee doen.quote:Valkske schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:49:
"Registration begins May 2nd"
https://register.ageofconan.com/downtime
Ik gok voor de open beta?
Ik zag nergens iets waarmee ik me kan/kon aanmelden? Misschien een gold account nodig oid?quote:Psyblade schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:25:
[...]
Weekend van 18/04 is er een PvP weekend via Gamespot, 15.000 man kunnen er mee doen.
Donderwolk wijzigde dit bericht 11-04-2008 10:22 (14%)
Pwnd
Iedereen kan meedingen. Er worden 15.000 mensen uit de aanmeldingen gehaald om mee te doen. Dat gebeurt op 16 april.quote:vgroot schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:
kan iedereen meedoen met dat pvp weekend?
of alleen de mensen die in de closed beta zitten??
het tweede lijkt mij aangezien er zich 100.000 personen voor de betas aangemeld hebben.
Pwnd

4th wijzigde dit bericht 12-04-2008 23:59 (25%)
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea