Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

[CVSNT - ECLIPSE] History/comments exporteren

Pagina: 1

Reacties: 5
Reg. datum: 26-01-2007

Ik gebruik CVSNT en Eclipse om te programmeren. Graag zou ik een lijst van van comments exporteren naar een delimited file ofzo.

Het zou iets dergelijks moeten zijn:

time;user;file;comments
20070126 11:01;mdbbe;index.jspx;Splash image replaced
...

Bedankt!

RobIII
DT Admin Doktersteam / Moderator DevschuurŽ
^ Romeinse 3 ja!
Reacties: 33.848
Reg. datum: 18-12-2001

Hoi en welkom op GoT :w

Ik wil ook zo veel weten ;)
Maar doorgaans lees ik dan wel even de quickstart voor ik hier een topic open en daarin lees ik dan vooral dat ik eerst zelf een beetje moeite moet doen en moet zoeken naar oplossingen. Dat mis ik helaas in jouw topic en dat zou ik toch écht graag zien. GoT is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen helaas.

Je bent welkom om een nieuw topic te openen, maar dat mag wat mij betreft dan een stuk minder karig en daarin mag je wat mij betreft dan ook een boel meer eigen inzet tonen (wat heb je gezocht, wat heb je gevonden, wat werkt(e) er niet aan de gevonden oplossingen etc.).

RobIII wijzigde deze reactie 26-01-2007 11:10 (26%)

But honey, I wouldn't be up so late on a faster machine.

Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012