mmhh...
offtopic:
Ik ga nu waarschijnlijk echt totaal offtopic, maar moet toch echt even wat kwijt Timocloned...
Dit is nu al de zoveelste post, discussie en conversatie die kant nog wal raakt. Je gaat prat op je spullen, de zaken die je krijgt en wil gaan aanschaffen. Daar is helemaal niks mis mee an sich. Alleen is het kennelijk elke keer weer raak als het gaat om zelf wat uit te zoeken, te bekijken of zelfs maar info te geven.
Je praat over SAS controllers, SAS hdd's etc. RAID zus en zo, maar je hebt ( zoals ik uit je berichten kan opmaken altans ) kennelijk een "zeer" beperkte kennis op dit soort gebied. Ik ben zelf zeker geen IT'er maar als ik iets wil weten zoek ik het zelf uit, en probeer dat niet door iemand anders te laten doen.
De meeste van je berichten komen daardoor irritant, zelfingenomen en gewoonweg laks over. Het intereseert eigelijk niemand iets dat '" ik koop geen hd's ik krijg ze alleen maar

" zeker niet met een

... Patserij is niet echt leuk, en meer interesantio doenerij...
Niemand op GoT is te beroerd iemand anders te helpen, ook in dit topic niet. Maar toon eens een keer wat inzet en interesse, ipv alleen maar interesant te lopen doen over de spullen die je wil kopen, krijgt of zegt te hebben.
Op het moment dat jij problemen hebt met je SAS installatie ( of wat dan ook ) is er altijd wel iemand die je kan/wil helpen, maar met berichten als deze en je verleden zullen users eerder geneigd zijn het niet te doen, gewoonweg omdat men je niet serieus zal nemen.
Leer nu eens zelf wat onderzoek te doen, echte reviews te lezen, vergelijken te maken en veel de search te gebruiken. Probeer iig theoriën achter bepaalde zaken te snappen. Zaken als RAID, SCSI, SAS, S-ATA, Controllers noem maar op. Dan kan je een heel waardevolle aanvulling worden op GoT, maar tot die tijd zullen users je met argwaan benaderen ben ik bang.
Ach, ik laat het hier bij, kan nog veel meer schrijven, maar probeer het netjes en min of meer on-topic te houden voor zoveer dat gaat.
Nofi of course, maar wel even wat duidelijkheid scheppen wat moet kunnen denk ik.