quote:
-NRG- schreef op maandag 28 juli 2008 @ 06:41:
Ik vind zelf de slogan "Welcome to the Social" ook wat overdreven zeker aangezien er niet zoveel zune gebruikers zijn hier niet en in america ook niet plus dat als je een nummer maar 3x kan luisteren het ook een beetje jammer is.
Tsja, maar MS moet toch proberen een hype neer te zetten. De meeste slogans zijn natuurlijk overdreven. Daar moet je als consument ook wel een beetje doorheen prikken.
quote:
Maar ik snap wel waarom Microsoft het daar op gooit aangezien Amerika een enorme "wannabe cultuur" is, er is niet voor niets zo'n krediet crisis mijn buurman heeft een grote auto dan moet ik er ook een hebben (gaan we hier ook wel beetje heen). Dus denk dat de hoop is als je nummers met elkaar mee kan luisteren en je tussen de nummers van vrienden kan kijken of er wat voor jouw bij zit het best leuk kan zijn en dat de consument met een beetje geluk met de rest mee wil doen en daarom ook een Zune kopen. (Wij zijn hier nog iets te nuchter voor?)
Opzich valt er met dat hele social-gebeuren best wel wat te doen. Liedjes naar elkaar sturen is bijvoorbeeld best leuk. Natuurlijk moet dan wel iedereen met een Zune lopen, maar wifi geeft je een boel mogelijkheden. Kijk ook eens naar de Creative Zen X-Fi. Ook wifi, en je kunt er mee streamen en chatten. Nu hebben ze dat een beetje slecht geïmplementeerd, maar je ziet bijvoorbeeld op ABI al dat er een X-Fi social group oid is opgericht. Daarnaast, MS heeft ook al wat verbeterd aan de functionaliteit van het hele socialgebeuren. Ik vind dat zoiets best potentie heeft, alleen door de hype moet je een beetje heenprikken.
quote:
Wat Apple gewoon ontzettend goed doet is het gebruiks gemak waar door elke "debiel" het apparaat kan bedienen en het ziet er gewoonweg goed uit.
Dat is een beetje overrated imo. De iPods zijn eigenlijk ook niet meer dan een grote taglibrary, wat de meeste grote spelers hebben. Als je een iPod kunt bedienen dan kun je de meeste andere spelers ook bedienen. De tijd dat "non-iPods" omslachtige en slechte UI's hadden is (grotendeels!) voorbij.
Uiteraard blijft het persoonlijk welke speler je beter vindt, maar de iPods per definitie gebruiksvriendelijk noemen vind ik een beetje overdreven.
quote:
vandevorst schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:31:
Ja, die fm-radio is het helemaal
Volgens mij moeten je oordopjes als antenne kunnen fungeren anders werkt het niet. Ik krijg iig alleen maar ruis.
Verder luister ik toch eigenlijk nooit radio, dus maakt dat toch niet uit
Inderdaad, dat is altijd zo.
RoD wijzigde dit bericht 28-07-2008 12:29 (7%)