Gathering of Tweakers

Quicksearch
Gsus is my homeboy

Hmm succes ermee! Mocht het niet lukken mail me dan!
email staat in m'n profiel! Hoelang heb je je Zune al dan?
En via welke weg ben je eraan gekomen? Zunespeler.nl/ eBay!??

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Gsus is my homeboy

en al geprobeerd of niet en werkt het...?
Anders wil ik nog steeds je Zune kopen mja dan wil ik het wel zo snel mogelijk weten ivm verjaardag...

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

HAY HAY HAY

Peterkjeld >> kijk eens in je admin logs welke error de zune software afgeeft (start >> run >> compmgmt.msc en dan Logboeken >> Toepassing)

Ik had daar een Fout als type (rood kruisje blabla), en als ik daar keek vond ik dit als error
quote:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (11609) in bron (MsiInstaller) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Product: Zune -- Error 1609. An error occurred while applying security settings. INTERACTIVE is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network connection and click Retry, or Cancel to end the install. Unable to locate the user's SID, system error 1332; (NULL); (NULL); (NULL).
bij mij was het dus de NL windows die 't hem deed en CLB's fix hielp me perfect =)
Nou bleek dus dat toen ik googlede op '11609' (error id) dat er dus meer dingen bleken te zijn met de software. Anyways, als je installatie mislukt kan je iets inklikken dat je hulp wilt. Dan kom je op een MS pagina met errornummers.. van daaruit kan je wat meer bepalen wat je probleem is samen met dat nummer en het evt oplossen...

edit: op de URL die je gaf staat een kopie van de feitelijke pagina Error message when you try to install the Zune software: An error occurred while installing the Zune software met onderop de errormeldingen...

apNia wijzigde dit bericht 01-02-2007 09:49 (4%)

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Reg. datum: 15 december 2006

hier nog even een vraag voor andere zuners...
Merken jullie ook op dat wanneer je de radio meer gebruikt dat de kwaliteit dan steeds beter word??
In het begin namelijk had ik op bijna geen enkele frequentie redelijk ontvangst, maar nadat ik hem een middig per ongeluk aan had laten staan op de radio is de kwaliteit aanzienlijk verbeterdk, en het word steeds beter!! Of zou dit een andere oorzaak hebben???

HAY HAY HAY

Dat klinkt technisch gezien super-onlogisch. Misschien heeft het een andere oorzaak maar ik denk niet dat het langer aanstaan de kwaliteit verbetert. Radiofrequenties werken niet in 'voorrang' ofzo. Misschien klaarde het weer in de loop van de dag op of was er een andere externe factor voor het verbeteren van de kwaliteit...

Reg. datum: 15 december 2006

ja ik weet het, maar het is echt zo, ik luister namelijk elke dag op vaste momenten (tussen 5 en 7 uur 's morgens), en het weer is elke dag ongeveer gelijk, ik loop dezelfde route (krantenwijk), maar toch lijkt de kwaliteit nog steeds langzaam te verbeteren.

Gsus is my homeboy

en volgens mij heb je wel gelijk Kees, hoe stom het ook mag klinken!

@ Peterkjeld: En werktie al?

CLB wijzigde dit bericht 01-02-2007 16:54 (22%)

Reg. datum: 06 september 2001

Oke, ik wil ook gewoon een Zune. Wat raden jullie me aan, bij die Nederlandse shop kopen voor 299 euro? Vind ik wel erg duur eigenlijk gezien de adviesprijs van 249 dollar. Wachten tot 2008 is geen optie.

Ik wil 'm best importeren, maar waar dan? Heeft iemand er goede ervaringen mee? Liefst zo goedkoop (en natuurlijk betrouwbaar) mogelijk en ergens waar ik er 'gift' oid op kan laten zetten zodat ie feilloos langs de douane komt.

Tips gezocht dus ;)

Mijn zune software doet het! Bedankt voor ale tips. Ik heb mijn zune via ebay bij een amerikaan gekocht, de verkoper heeft er op de envelop gezet dat het een cadeau is en de waarde 20 dollar is. Ik had totaal geen problemen met de duoane en had de zune ongeveer na een week binnen.

Hoeveel kostte je dat totaal? En is dat betrouwbaar via Ebay? Ik koop liever gewoon via een echte shop... hoe zit het overigens met garantie?

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
devv05 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:41:
Hoeveel kostte je dat totaal? En is dat betrouwbaar via Ebay? Ik koop liever gewoon via een echte shop... hoe zit het overigens met garantie?
Al die vragen zijn al een aantal keer beantwoord, lees het vorige topic eens door.
CLB, misschien een puntje voor de TS, aangezien het wel weer terug zal komen?

RoD wijzigde dit bericht 01-02-2007 22:19 (10%)

Gsus is my homeboy

is 'n goeie RoD! Zal het morgen in de TS verwerken want je hebt idd gelijk :)

EDIT: Geupdate:
De Zune is sinds 14 november beschikbaar in de USA.
De laatste berichten vertellen ons dat hij pas eind 2007 / begin 2008 in Europa wordt gelanceerd! Gelukkig zijn er genoeg webshops waar de Zune te bestellen is en ook op eBay staan er genoeg. Overigens is de officiele prijs $249,- Mensen die 'm willen importeren via eBay let op de:
  • betrouwbaarheid van de verkoper: dit is te zien aan de zogenaamde 'feedback' die deze verkoper heeft gekregen! Heeft de verkoper een positieve feedback van 99,8% bij +/- 17.000 reacties, dan is hij in mijn ogen zeker te vertrouwen. Is het een verkoper met 'n positieve feedback van 44% bij 17.000 reacties, tsjaa dan is hij in mijn ogen minder te vertrouwen! Let daar dus goed op en maak je eigen keuze!
  • op de verzending: hiermee wil ik zeggen dat niet alle verkopers naar het buitenland exporteren. Denk jij een leuke advertentie te hebben gezien voor je Zune, kom je er later achter dat de verkoper niet naar de EU verscheept! Staat altijd aangegeven in de advertentie dus bekijk dat!
  • verschillende trucjes om te proberen de douane voor de gek te houden: Zodoende kun je aan de verkoper vragen of hij er 'gift' of iets in die trend wil opschrijven, zodat de douane denkt dat er 'n kadootje naar je toe wordt gestuurd wat gewoon mag. Ook kun je vragen of de verkoper de waarde van het pakketje die hij moet noteren faked. Laat hem er bijvoorbeeld $20,- opschrijven ipv de $250,- die je Zune eigenlijk is. Heb je voor de rest nog vragen over importeren/ trucjes/ belastingen/ douane en dergelijke zoek dan eerst op GoT! Er zijn genoeg topics over importeren en dergelijke en zodoende hoeft dat dus niet gevraagd te worden in dit Zune topic zelf!
De Zune is ook in Nederland te bestellen en wel via Zunespeler.nl voor 299,- euro!

CLB wijzigde dit bericht 02-02-2007 11:28 (92%)

HAY HAY HAY

Peterkjeld >> zou wel willen weten wat je fix teweeg heeft gebracht

quote:
devv05 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:41:
Het heeft me in totaal 185 euro gekost.

Reg. datum: 11 februari 2006

Hoe installeer ik nou mijn zune op de vista :( Ik heb de tutorial op modaco gevolgd maar wanneer er staat dat ik via cmd het .msi programma moet starten komik niet uit :X :(

moet beter een tutorial lezen :X 8)7 O-)

kyddil wijzigde dit bericht 04-02-2007 23:06 (13%)

nozem

quote:
Peterkjeld schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:15:
[...]

Ik wil ook graag een Zune, en voor 185 euro.... :*)
Mag ik vragen bij welke verkoper je je Zune hebt gekocht?

eerst koffie

dat is echt goedkoop, voor een iPod 30gb vragen ze op de apple site Eur 289,00

maare.. aan dat liedjes overzet ding heb je toch niet echt iets.
ik heb nog niemand rond zien lopen met een zune

master007 wijzigde dit bericht 05-02-2007 20:46 (42%)

quote:
master007 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:39:
dat is echt goedkoop, voor een iPod 30gb vragen ze op de apple site Eur 289,00

maare.. aan dat liedjes overzet ding heb je toch niet echt iets.
ik heb nog niemand rond zien lopen met een zune
Ach, het blijft een mooi ding om te gebruiken/zien :)

quote:
Peterkjeld schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:15:
[...]

Waar? Heeft iemand wat adressen voor me van bedrijven die 'm wél naar Nederland versturen? Heb er al vele (meer dan 10) geprobeerd, maar niemand shipped naar Nederland, zelfs Amazon niet...

quote:
devv05 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:30:
[...]

Waar? Heeft iemand wat adressen voor me van bedrijven die 'm wél naar Nederland versturen? Heb er al vele (meer dan 10) geprobeerd, maar niemand shipped naar Nederland, zelfs Amazon niet...
Ik denk dat het via Ebay was. Maar lees ook de TS eens door. :)

quote:
RoD schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:45:
[...]

Ik denk dat het via Ebay was. Maar lees ook de TS eens door. :)
Staat niks interessants in. Ik wil winkels weten die 'm naar NL verstuurt en er ook nog gift op wil zetten. Kan het nergens vinden hoor :?

quote:
devv05 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:54:
[...]

Staat niks interessants in. Ik wil winkels weten die 'm naar NL verstuurt en er ook nog gift op wil zetten. Kan het nergens vinden hoor :?
Dat ging eigenlijk over Ebay :P Verder weet ik niks van shops die naar NL versturen. Je kan em ook bij MMport kopen met garantie, maar dat gaat je wel meer kosten.

quote:
RoD schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Dat ging eigenlijk over Ebay :P Verder weet ik niks van shops die naar NL versturen. Je kan em ook bij MMport kopen met garantie, maar dat gaat je wel meer kosten.
Kost 120 euro meer, ik wil 'm gewoon importeren! Is met games enzo ook geen probleem, maar al die sites shippen opeens alleen binnen Amerika :{

Gsus is my homeboy

quote:
devv05 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:54:
[...]
Staat niks interessants in.
Hmm er staat niks intressants in m'n TS :'(

Der zijn genoeg eBay stores die 'm verkopen en versturen naar de EU!
Ook zijn er genoeg sellers die er 'gift' op willen zetten ;)
Dit zetten ze natuurlijk niet in hun advertentie, omdat het eigenlijk niet mag, simpel heh ;)

Ikzelf heb hem bij 'THE-ViDEO-BOX' gekocht, en die schreef er gewoon 'gift' op :)

CLB wijzigde dit bericht 06-02-2007 00:04 (30%)

HAY HAY HAY

Is er eigenlijk geen normale manier om je video's te ordenen in folders ofzo? Bij mij komt alles in de root. Super onoverzichtelijk...

apNia wijzigde dit bericht 06-02-2007 13:36 (6%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws