Gathering of Tweakers

Quicksearch
Aut bibat, aut abeat

quote:
RoD schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:27:
[...]

Volgens mij heb je gelijk, volgens FM minizender, na de zomer ook legaal in Nederland

Het zal allemaal wel gedoogd worden :) Als je die FM-transmitter puur voor je Zune gebruikt zul je er wel mee wegkomen.
Ah, inderdaad. Zoals ik hierboven al zei heb ik er zelf ook een en nog nergens last van gehad, en controleren ze er zeker niet flink op, maar dan nog lijkt een korte melding in de OP me wel op zijn plaats :)

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

Gsus is my homeboy

Staat erbij vermeldt! Als 't niet goed is of je hebt andere suggesties! Laat 't me even weten!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 11 februari 2006

Gebruiken jullie een screenprotector voor de zune?

Gsus is my homeboy

Noop! Scherm van de Zune ligt niet in de behuizing..
Als je er dan 'n screenprotector op plakt, zit die op het apparaat en niet erin zeg maar!
Zodoende lijkt 't me ten eerste lelijk en ten tweede gaan de hoekjes dan toch opkrullen!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
CLB schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:22:
Als je er dan 'n screenprotector op plakt, zit die op het apparaat en niet erin zeg maar!
Zodoende lijkt 't me ten eerste lelijk en ten tweede gaan de hoekjes dan toch opkrullen!
Dat moet geen probleem zijn lijkt me, mits het scherm er niet te diep inligt. Mijn speler heeft dit ook, en een screenprotector werkt perfect, en de hoekjes gaan niet krullen :)

quote:
CLB schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:22:
ben je niet bang dat je zune scherm verkr*cht wordt? :D

Gsus is my homeboy

quote:
kyddil schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:42:
[...]

ben je niet bang dat je zune scherm verkr*cht wordt? :D
Nee hoor, zit netjes in 't bijgeleverde hoesje en is een erg harde coating die erop zit!

quote:
CLB schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Nee hoor, zit netjes in 't bijgeleverde hoesje en is een erg harde coating die erop zit!
true...

weet iemand of je importkosten/btw betaald onder bedragen van 50 euro? Wil namelijk een zune dock halen:

http://cgi.ebay.nl/Micros...egoryZ86536QQcmdZViewItem

Gsus is my homeboy

Volgens mij betaal je gewoon voor alles wat je importeert van buiten de EU!
Alleen dit is wel een heel goedkoop artikel dus deze zullen ze waarschijnlijk niet checken!
Als die bij de douane wordt gepakt, krijg je er hoogstens een tientje bovenop dus gewoon bestellen!

Aut bibat, aut abeat

quote:
CLB schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:50:
Staat erbij vermeldt! Als 't niet goed is of je hebt andere suggesties! Laat 't me even weten!
Nee hoor! Het is prima zo! Zet je dat van die Pass er ook nog even bij!?

;)

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

Gsus is my homeboy

kan gewoon nergens 'n duidelijke bron vinden, dat je muziek niet meer af te spelen is na je abbo!?

quote:
CLB schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:17:
kan gewoon nergens 'n duidelijke bron vinden, dat je muziek niet meer af te spelen is na je abbo!?
Ik meen het wel gelezen te hebben. Zolang je abbo loopt kun je onbeperkt downloaden, zodra die verloopt kan je niets ervan meer afspelen.

Gsus is my homeboy

quote:
Arcanedevil schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Ik meen het wel gelezen te hebben. Zolang je abbo loopt kun je onbeperkt downloaden, zodra die verloopt kan je niets ervan meer afspelen.
Heb het erbij gezet, ben nu weer linkjes aan 't opzoeken en plaatjes aan 't resizen voor de TS!

Aut bibat, aut abeat

quote:
CLB schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Heb het erbij gezet, ben nu weer linkjes aan 't opzoeken en plaatjes aan 't resizen voor de TS!
Hier nog een duidelijke en officiele bron, zodat je het zeker weet:
quote:
The songs you download on your Zune Pass are yours for as long as you hold your Zune Pass subscription. You can still purchase songs or albums individually, too.
http://www.zune.net/en-us/meetzune/zunepass.htm

Ik vraag me overigens wel af wat er gebeurd als je later weer een abonnement neemt.

Wat een bagger apparaat is het toch! Ik ben de hele avond bezig geweest om de software op m'n pc te krijgen. Het wil maar niet lukken en ik heb alles al geprobeerd. Als het zo moet hoeft het van mij niet meer. Ik ga mijn zune verkopen en een ipod kopen. Het is toch te gek voor woorden dat het zo moeilijk is om software van microsoft op een microsoft os te krijgen.

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Peterkjeld schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:51:
Wat een bagger apparaat is het toch! Ik ben de hele avond bezig geweest om de software op m'n pc te krijgen. Het wil maar niet lukken en ik heb alles al geprobeerd. Als het zo moet hoeft het van mij niet meer. Ik ga mijn zune verkopen en een ipod kopen. Het is toch te gek voor woorden dat het zo moeilijk is om software van microsoft op een microsoft os te krijgen.
Er zijn meer mensen geweest met problemen. Heb je de oplossingen in het vorige topic ook al gezien?

Gsus is my homeboy

Haha men kijgt de Zune-software niet geinstalleerd en de Zune zelf is 'n baggerapparaat!

Lekkere simpele redenering is dat!

Ik weet niet hoe ik 'n Porsche moet starten dus het is 'n k*tauto!

Er staan idd genoeg 'solves' in het vorige topic!
Ook in de TS staat het een en ander besproken!

Als je er dan nog niet uitkomt kun je eens kijken op www.zuneportal.nl/forum!

Mocht je 't dan nog steeds een baggerapparaat vinden wil ik 'm wel van je kopen mits het een bruine Zune is!?

Hoezee!

quote:
kyddil schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:47:
weet iemand of je importkosten/btw betaald onder bedragen van 50 euro? Wil namelijk een zune dock halen:

http://cgi.ebay.nl/Micros...egoryZ86536QQcmdZViewItem
http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-03.html

Of je laat 'm versturen als cadeau en laat de verkoper een lagere waarde op het pakketje zetten ;). Alleen als je pakketje wordt gecontroleerd moet je alsnog betalen (dat had ik).

Gsus is my homeboy

Ja had ik ook ;) Leuk zulke requests, totdat de douane erachter komt dat je ze probeert te nakken :+

quote:
CLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 01:11:
Haha men kijgt de Zune-software niet geinstalleerd en de Zune zelf is 'n baggerapparaat!

Lekkere simpele redenering is dat!

Ik weet niet hoe ik 'n Porsche moet starten dus het is 'n k*tauto!

Er staan idd genoeg 'solves' in het vorige topic!
Ook in de TS staat het een en ander besproken!

Als je er dan nog niet uitkomt kun je eens kijken op www.zuneportal.nl/forum!

Mocht je 't dan nog steeds een baggerapparaat vinden wil ik 'm wel van je kopen mits het een bruine Zune is!?
Het is een beetje kort door de bocht maar het is gewoon erg frustrerend als je twee weken op de zune wacht en vervolgens de software niet eens krijgt geinstaleerd. En ik heb echt alles geprobeerd. Ik heb alle updates van windows, de non engelse fix gedaan, de zunesetup van zuneportal gedownload. Ik heb het op m'n pc en laptop geprobeerd te instaleren en bij beide is het mislukt. Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen.

Ik ga het vanvond weer proberen, mocht het nog steeds niet lukken dan mag je mijn bruine zune wel kopen.

Gsus is my homeboy

Ik begrijp het, ik begrijp het!

Leg eens goed uit waar het 'mis' gaat? Krijg je geen setup te zien?
Wordt hij wel geinstalleerd, maar tot een bepaalde aantal %? Welk OS gebruik je?

quote:
CLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:07:
Ik begrijp het, ik begrijp het!

Leg eens goed uit waar het 'mis' gaat? Krijg je geen setup te zien?
Wordt hij wel geinstalleerd, maar tot een bepaalde aantal %? Welk OS gebruik je?
Hij begint gewoon met de setup maar rond de 40 of 45% krijg ik opeens een error en er staat dat de instalatie is mislukt. Ik heb op m'n pc een engelstalige xp pro en op de laptop een nederlandse xp home.

Gsus is my homeboy

Deze Zune Setup had je al gebruikt zei je?

Mocht deze versie ook niet werken probeer dan het volgende:

Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen
en blijft het bericht "no zune software update found" staan.

Vervolgens doe je dit:
-Klik op start -> uitvoeren -> type CMD en druk dan op enter.
-Nu komt er een dos venster, type daar de volgende dingen:
-net localgroup USERS /add
-net localgroup INTERACTIVE /add
-net localgroup USERS piet /add
-net localgroup INTERACTIVE piet /add

Druk na elke regel op ENTER

vervang piet door uw gebruikersnaam
(de gebruikersnaam van uw windows, dus die bovenaan staat als je op start drukt)

Dat heb je ook al geprobeerd dus? (deze kun je dus alleen op je laptop met XP NL gebruiken!)

quote:
CLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:46:
Deze Zune Setup had je al gebruikt zei je?

Mocht deze versie ook niet werken probeer dan het volgende:

Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen
en blijft het bericht "no zune software update found" staan.

Vervolgens doe je dit:
-Klik op start -> uitvoeren -> type CMD en druk dan op enter.
-Nu komt er een dos venster, type daar de volgende dingen:
-net localgroup USERS /add
-net localgroup INTERACTIVE /add
-net localgroup USERS piet /add
-net localgroup INTERACTIVE piet /add

Druk na elke regel op ENTER

vervang piet door uw gebruikersnaam
(de gebruikersnaam van uw windows, dus die bovenaan staat als je op start drukt)

Dat heb je ook al geprobeerd dus? (deze kun je dus alleen op je laptop met XP NL gebruiken!)
Ik heb beide al geprobeerd. Ik ga als ik thuis ben deze proberen, hopelijk lukt die wel.
http://www.kbalertz.com/Feedback_929911.aspx

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws