Als je ff gezocht had dan had je op de LG site het boekje van de LF65 kunnen vinden. Dit is de voorloper van de LF75. In dat boekje staat dat er 1:1 pixelmapping is.quote:
PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [lcd-tv] Het grote LG LCD TV topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Als je ff gezocht had dan had je op de LG site het boekje van de LF65 kunnen vinden. Dit is de voorloper van de LF75. In dat boekje staat dat er 1:1 pixelmapping is.quote:Sappie schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:39:
[...]
Weet jij (of iemand anders) toevallig of deze tv (de 37LF75) 1:1 pixelmapping ondersteunt via HDMI? Ik wil de tv namelijk via mijn htpc aansturen op 1920x1080 via HDMI, zonder daarmee last van over- of underscan te hebben.
Verder ben ik ook nog wel geïnteresseerd in ervaringen; er is erg weinig te vinden over deze tv op internet.
Zoals je zelf al zegt, de voorloper. Ik nam ook aan dat de LF75 min of meer dezelfde specs heeft, maar dat het een opvolger is van de LF65 hoeft nog niet te betekenen dat alle mogelijkheden intact zijn gebleven. Vandaar de vraag.quote:Paxlie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:46:
[...]
Als je ff gezocht had dan had je op de LG site het boekje van de LF65 kunnen vinden. Dit is de voorloper van de LF75. In dat boekje staat dat er 1:1 pixelmapping is.
je hebt dus zelf niet eens gekeken want de manual van de LF75 staat ook gewoon daar:quote:Sappie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:09:
[...]
Zoals je zelf al zegt, de voorloper. Ik nam ook aan dat de LF75 min of meer dezelfde specs heeft, maar dat het een opvolger is van de LF65 hoeft nog niet te betekenen dat alle mogelijkheden intact zijn gebleven. Vandaar de vraag.
Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.
Hmm, ik probeer goed te begrijpen...quote:brama schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:31:
USB is geen aansluiting voor beeld. Je bedoelt waarschijnlijk DVI of HDMI.
Deze aansluiting is beter dan VGA, omdat deze niet zo storingsgevoelig is. Bovendien is deze verbinding volledig digitaal, en gaat er geen kwaliteit verloren door omzettingen van digtaal naar analoog, en andersom.
Echter, VGA ziet er ook goed uit met een goede kabel.
Alle TV's met een full hd resolutie hebben overigens beide soorten ingangen.
rainai wijzigde dit bericht 19-01-2008 13:18 (6%)
Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.
I'm just taking care of business
I'm just taking care of business
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Op de 32LC51 zit wel een auto-functie, maar deze werkt niet in combinatie met onze digitale ontvanger. Ik heb geen idee of dit aan de ontvanger ligt of aan de TV, maar goed. Het is bij mij in ieder geval een nadeel, omdat ze dus niet lekker samenwerken. Of dat ook voor andere ontvangers of voor kabel geldt kan ik je niet zeggen, dat heb ik nooit geprobeerd.quote:KlaasHof schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:15:
Hallo allemaal,
ik overweeg een 32' LG lcd te kopen
32LB75
32LC41/42
32LC51/52
Vraag me echter af of er ook een otpie opzit welke het beeld automatisch 'oprekt' / beelvullend maakt?
Poltergeist wijzigde dit bericht 01-02-2008 22:03 (9%)
Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro
Ik, ik, ik..! Nou ja, in bepaalde mate. heb dezelfde TV (dacht al dat ik de enige in NL was met de tv..) en heb een Samsung digitale reciever staan (dcb p850r) en deze doet het WEL goed i.c.m. de tv en een reciever.. Echter, als ik gebruik maak van een dvd speler welke achterin de digitale reciever zit aangesloten d.m.v. een scart.. En vanuit de samsung reciever loopt weer een scart naar de tv + een optische kael naar mijn Harman Kardon reciever.. Dan heb ik wel last van een audio delay. Geluid op de tv loopt dan een halve seconden achter op dat uit mijn HK reciever. Ben ook al met de audio delay aan het klooien geweestop de tv maar kan daarop niet al te veel aanpasen naar mijn idee..quote:ACG schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:30:
[...]
Helaas, ik heb nog geen oplossing.
Maar jij lijkt de enige die kennelijk ook last heeft van dit probleem. Het speelt bij mij enkel bij de ontvangst van digitale TV via een DVB-c ontvanger.
Via het servicemenu de 'delay' op 0 zetten en het probleem is weg. Maar helaas, de TV houdt de instelling niet vast wanneer hij op standby gaat.
2 Vragen:
- Zijn er nog meer menden die de 32LC25R bezitten (of een andere LG) die dit probleem ervaren;
- Is er iemand die al een blijvende oplossing gevonden heeft?
ACG
Gotharan wijzigde dit bericht 14-02-2008 18:05 (114%)
Paxlie wijzigde dit bericht 13-02-2008 18:55 (26%)
Uiteraard ken ik Google ook, had gehoopt dat iemand uit ervaring iets kon aanbevelen. De achterkant is redelijk lomp qua aansluitingen. De powerkabel steekt namelijk recht naar achteren richting de muur, dus ik vraag me af of je hem uberhaupt wel kan ophangen met al die kabels die tegen de muur aankomen.quote:
Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?
Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [lcd-tv] Het grote LG LCD TV topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos