DII: *Frunz Help het GoT Whatpulse Team
Het is een chaos armor.
Wat houd dat bugged in? Extra veel sockets inbouwen?
quote:Frunz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:03:
[...]
wat voor 1 was het, denk dat een ornate plate nog wel wat opbrengd, die kan namelijk gebugged worden, maar ik weet niet of dat met al gesoxede armors ook werk
edit: dit was post 999 dus hier gaan we maar weer verder
nee dan wordt de eth bonus van 50% ED nog een keer doorberekend, zo kan je dus 1xxx def armors krijgenquote:XthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:13:
Het is een chaos armor.
[...]
Effe over de startpost, met de standaard tweakers template ziet het er wel leuk uit maar met een willekeurige andere template (beschikbaar voor abonnees) is de tekst van de linkjes zwart. Dit werkt nogal uhm, onhandig zegmaar.
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
Workaround, geen ander willekeurige andere template kiezen 
Barbje van me is nu level 74 en hakt zich aardig door nm heen, nu nog 2 pul, 1 ist and he's ready for hell
Hij is iig klaar om wat mules door heel te trekken, samen met die necrolijer van me.
Barbje van me is nu level 74 en hakt zich aardig door nm heen, nu nog 2 pul, 1 ist and he's ready for hell
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekocht
meteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!
Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.quote:BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:34:
Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekochtmeteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).
Ik sta alweer een paar weken droog, qua D2LoD, maar hoe is het met de lag, nowadays?
Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard
Hehe we kunnen ook samen smitenquote:tollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:54:
[...]
Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).
Ik speel eigenlijk idd altijd mijn turbo rambo ninja enigma zoofy zoofy teleport wind druid maar nadat ik zag hoe kwakke die ubers aant euwnen was wilde ik natuurlijk ook
Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.
Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.
Jammer, ik dacht dat we iets van een clan waren, blijkbaar niet.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.
Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee 
Lag is niet erg
maar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door 
Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden
of een lightsaber vinden
LightSaber is 6frame attack.
GintersRift is 5frame (na upgrade)
Nog steeds geen 4sox chu ko nu / demon crossbow gevonden.
Vigor is wel handig namelijk
ren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.
3sox dusk tot whyrm en ap is dat te vinden @ nm cows ?
Lag is niet erg
Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden
of een lightsaber vinden
Vigor is wel handig namelijk
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doenquote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:10:
Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was
Denk niet dat je AP / Dusk / Wyrmhide in nm cows kunt vinden, op hell cows iig zekerquote:Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:13:
Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee
Lag is niet ergmaar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door
of een lightsaber vinden![]()
Vigor is wel handig namelijkren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.
BarryW wijzigde dit bericht 12-01-2007 09:55 (28%)
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doenquote:BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doen
En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was
Uhm, mijn barb is al weken weer klaar.
Maar goed, solo dus.
Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 09:58 (26%)
Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijk
Heb ik ook tijden gedaan.
ik dacht iets te horen over legit puls en hotos en dat je char nog niet klaar was..
Kan ik niet ruiken natuurlijkquote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen
Maar goed, solo dus.
BarryW wijzigde dit bericht 12-01-2007 10:24 (76%)
heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!quote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen
Maar goed, solo dus.
@ barry; had hem al gezien, maar toen had ik hem al verkocht...
kwakke01 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:18 (6%)
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jspquote:kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:39:
[...]
heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!
4s flail verkopen voor een hr; welke?quote:Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:55:
[...]
hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jspmocht ik hem hebben .
Met een niet-tele necro keyrunnenquote:BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:09:
Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijkHeb ik ook tijden gedaan.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.
Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert
Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.
Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:26 (13%)
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!quote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:
[...]
Met een niet-tele necro keyrunnenDan kan ik beter beginnen met alle afleveringen van GTST kijken.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.
Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert
Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoor
kwakke01 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:30 (4%)
same same..quote:kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoordus alles kan
full rejuvs voor .01 fg of zo, daar maken we een klapper meequote:kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoordus alles kan
Dan heb ik 4000 pots nodig om een fatsoenlijke hoz bv te kopen
of
22 # Necro 20-15 -> 45 FG FT Special Price -> 35 FG FT
dan maar 3500
Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:35 (14%)
Zat te denken aan een Lo, heb de rest van de runes al welquote:
Forti op een Bowie zie ik wel zitten i.c.m. WWS bow (
WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.
WWSquote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:39:
WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.
WildWitch revived
Niet zo zuur, Pheno (zelfs voor jouw doenquote:Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Maar goed, solo dus.
Mijn intentie is/was om het als GoT-team te doen. Omdat Kwakke's Pala's ieder keer een ongelukje krijgen en ik niet wist dat Chaffy er ook een had/maakte ben ik er eentje gaan maken. Niet om solo te spelen. Met mijn Necro ben ik ook aan het key-runnrn. Gaat heel eenvoudig (Enigma) maar de statistieken zijn tegen mij (2xH, 2xD in 70+ runs).
Ik vind zowiezo teamplay veel leuker (zoals gister de GotNM-serie). Het valt me vaak op dat als ik online kom jullie allemaal in verschillende games zitten ipv samen te spelen. Kan toeval zijn natuurlijk..... Enigma is trouwens te krijgen voor het equivalent van 30 Pgems( = 3 fg = 2HR's), mits je zelf armor hebt. Maar Chaffy en Kwakke hebben er allebei dus nog eentje.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.