Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD Deel 35

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 maart 2006

* Topic history:

* Patch 1.09Diablo 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 19
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 20
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 21
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 22
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 23
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 24
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 29
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 30
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 31
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 32
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 33
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 34

* Links
* GOT SPELERSLIJST
* Blizzards Diablo site!
* Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
* The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
* Diablo2.com forum
* Diabloii.net Forums
* D2jsp Trading-forum

* Officiele Downloads
* Diablo II Playable Demo
* Patch 1.11b

* Nuttige Informatie / Tools
* Multi-sessie install uitleg voor dummies
* v1.11 Magic Find guide
* Character Builds/Guides Collection
* Het antwoord op de meeste van je Diablo vragen
* Alles wat je maar wilt weten over items en item drops
* Uber Tristram Guide
* Site met statistieken van item drops e.d.
* Skill Calculator
* Diverse Calculators
* necro pet calculator
* Weapon dam calculator
* Weapon Speed Calculator

* Diablo Clone Forum en Informatie
* Diablo Clone Server List

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

Het is een chaos armor.
Wat houd dat bugged in? Extra veel sockets inbouwen?
quote:
Frunz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:03:
[...]

wat voor 1 was het, denk dat een ornate plate nog wel wat opbrengd, die kan namelijk gebugged worden, maar ik weet niet of dat met al gesoxede armors ook werk

edit: dit was post 999 dus hier gaan we maar weer verder
Reg. datum: 30 maart 2006

quote:
XthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:13:
Het is een chaos armor.
Wat houd dat bugged in? Extra veel sockets inbouwen?

[...]
nee dan wordt de eth bonus van 50% ED nog een keer doorberekend, zo kan je dus 1xxx def armors krijgen
Effe over de startpost, met de standaard tweakers template ziet het er wel leuk uit maar met een willekeurige andere template (beschikbaar voor abonnees) is de tekst van de linkjes zwart. Dit werkt nogal uhm, onhandig zegmaar.

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Reg. datum: 17 december 2002

Workaround, geen ander willekeurige andere template kiezen ;)

Barbje van me is nu level 74 en hakt zich aardig door nm heen, nu nog 2 pul, 1 ist and he's ready for hell :) Hij is iig klaar om wat mules door heel te trekken, samen met die necrolijer van me.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekocht :o meteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:34:
Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekocht :o meteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!
Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).

Ziet alles :|
Reg. datum: 07 juli 2003

Ik sta alweer een paar weken droog, qua D2LoD, maar hoe is het met de lag, nowadays?

Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard

pewpew

quote:
tollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:54:
[...]

Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).
Hehe we kunnen ook samen smiten :>
Ik speel eigenlijk idd altijd mijn turbo rambo ninja enigma zoofy zoofy teleport wind druid maar nadat ik zag hoe kwakke die ubers aant euwnen was wilde ik natuurlijk ook _/-\o_ .. mijn drood haalt namelijk echt helemaal niks uit tegen de ubers, zelfs niet de 3 makkelijke solo ubers voor tristram :S

Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat :')
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.

Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.

Jammer, ik dacht dat we iets van een clan waren, blijkbaar niet.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 14 december 2001

Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee ;)
Lag is niet erg ;) maar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door :S

Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden :D
of een lightsaber vinden ;)

LightSaber is 6frame attack.
GintersRift is 5frame (na upgrade)

Nog steeds geen 4sox chu ko nu / demon crossbow gevonden.
Vigor is wel handig namelijk ;) ren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.

3sox dusk tot whyrm en ap is dat te vinden @ nm cows ?

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

pewpew

quote:
Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:10:
Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat :')
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.

Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.

Jammer, ik dacht dat we iets van een clan waren, blijkbaar niet.
Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doen ;)
En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was ;)
quote:
Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:13:
Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee ;)
Lag is niet erg ;) maar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door :S

Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden :D
of een lightsaber vinden ;)

LightSaber is 6frame attack.
GintersRift is 5frame (na upgrade)

Nog steeds geen 4sox chu ko nu / demon crossbow gevonden.
Vigor is wel handig namelijk ;) ren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.

3sox dusk tot whyrm en ap is dat te vinden @ nm cows ?
Denk niet dat je AP / Dusk / Wyrmhide in nm cows kunt vinden, op hell cows iig zeker ;)

BarryW wijzigde dit bericht 12-01-2007 09:55 (28%)

quote:
BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:20:
[...]

Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doen ;)

En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was ;)
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen :+

Uhm, mijn barb is al weken weer klaar.

Maar goed, solo dus.

Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 09:58 (26%)

pewpew

Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijk :) Heb ik ook tijden gedaan.
quote:
Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]

Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen :+

Maar goed, solo dus.
Kan ik niet ruiken natuurlijk :) ik dacht iets te horen over legit puls en hotos en dat je char nog niet klaar was..

BarryW wijzigde dit bericht 12-01-2007 10:24 (76%)

Canon S2 IS

quote:
[...]

Maar goed, solo dus.
heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!

@ barry; had hem al gezien, maar toen had ik hem al verkocht...

kwakke01 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:18 (6%)

quote:
kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:39:
[...]

heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!
hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jsp ;) mocht ik hem hebben .

Canon S2 IS

quote:
Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:55:
[...]

hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jsp ;) mocht ik hem hebben .
4s flail verkopen voor een hr; welke?

quote:
BarryW schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:09:
Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijk :) Heb ik ook tijden gedaan.
Met een niet-tele necro keyrunnen :') Dan kan ik beter beginnen met alle afleveringen van GTST kijken.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.

Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert ;)

Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.

Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:26 (13%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:
[...]

Met een niet-tele necro keyrunnen :') Dan kan ik beter beginnen met alle afleveringen van GTST kijken.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.

Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert ;)

Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoor :) dus alles kan ;)

kwakke01 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:30 (4%)

pewpew

quote:
kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]

same same..

quote:
kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]

full rejuvs voor .01 fg of zo, daar maken we een klapper mee :')
Dan heb ik 4000 pots nodig om een fatsoenlijke hoz bv te kopen :)

of

22 # Necro 20-15 -> 45 FG FT Special Price -> 35 FG FT
dan maar 3500 :D En eigenlijk wil ik een betere nec torch, bah :)

Pheno79 wijzigde dit bericht 12-01-2007 11:35 (14%)

quote:
kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:19:
[...]

4s flail verkopen voor een hr; welke?
Zat te denken aan een Lo, heb de rest van de runes al wel ;)
Forti op een Bowie zie ik wel zitten i.c.m. WWS bow ( O+ ) (ffkes zoeken ;) ) dat is dan mooi 300% damage extra met op den duur 1xx% Deadly Strike en Amp Damage :P

WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.

quote:
Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:39:
WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.
WWS :9~ Heerlijk voel aan dat mijn SCL bowie een overstap wil nemen naar HCL met een nieuw pakkie.

WildWitch revived :D

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
[...]

Maar goed, solo dus.
Niet zo zuur, Pheno (zelfs voor jouw doen :+ ).
Mijn intentie is/was om het als GoT-team te doen. Omdat Kwakke's Pala's ieder keer een ongelukje krijgen en ik niet wist dat Chaffy er ook een had/maakte ben ik er eentje gaan maken. Niet om solo te spelen. Met mijn Necro ben ik ook aan het key-runnrn. Gaat heel eenvoudig (Enigma) maar de statistieken zijn tegen mij (2xH, 2xD in 70+ runs).
Ik vind zowiezo teamplay veel leuker (zoals gister de GotNM-serie). Het valt me vaak op dat als ik online kom jullie allemaal in verschillende games zitten ipv samen te spelen. Kan toeval zijn natuurlijk..... Enigma is trouwens te krijgen voor het equivalent van 30 Pgems( = 3 fg = 2HR's), mits je zelf armor hebt. Maar Chaffy en Kwakke hebben er allebei dus nog eentje.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: