Gathering of Tweakers

Quicksearch
- minimalistic -

Ik zou zeggen: binnenkort wel :)
Perian draait op AppleTV en er staat een nieuwe release van Perian op stapel (versie 1.0) die o.a. support voor subs via .srt bestanden levert. Wanneer die versie uitkomt, is helaas nog onbekend.

Zin in een leuke en uitdagende baan? Solliciteer via mij bij Sogeti en verdien een leuk bedrag cash!

Perian (wat gebruikt is bij de hack om xvd af te spelen) ondersteunt nog geen subtitles. Dus voorlopig niet. Maar Perian gaat die ondersteuning wel krijgen :)

Edit: spuit 11 :p

tweak_dude wijzigde dit bericht 28-03-2007 16:39 (6%)

the alien you never expected

265euro in Nieuw Zeeland komt ook nog eens uit Australie :(

alienfruit wijzigde dit bericht 29-03-2007 02:05 (36%)

Reg. datum: 03 december 2001

Wij (YouMac Eindhoven) hebben nu een AppleTV op demo staan, heb het ding net geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het er allemaal wel fancy uitziet. Installatie en koppelen van een machine ging 100% vlekkeloos, nu mooi even wat HD content downloaden en gaan met die banaan!

quote:
Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:21:
Wij (YouMac Eindhoven) hebben nu een AppleTV op demo staan, heb het ding net geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het er allemaal wel fancy uitziet. Installatie en koppelen van een machine ging 100% vlekkeloos, nu mooi even wat HD content downloaden en gaan met die banaan!
Hebben jullie ook al ATV's te koop staan?

Bite my shiny metal ass!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:21:
Tof! Eens kijken of ik straks uit werk kan sneaken om even te komen kijken ;-)

ik werk op een paar honderd meter van jullie vandaan

Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.

quote:
Finwe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:32:
[...]

Hebben jullie ook al ATV's te koop staan?
Nope dat nog niet, als het goed is in de loop van de volgende week.

Hij is trouwens al wel een keer vastgelopen daarnet 8)7

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:23:
[...]

Nope dat nog niet, als het goed is in de loop van de volgende week.

Hij is trouwens al wel een keer vastgelopen daarnet 8)7
Vreemd, enig idee waar dat aan lag?

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Misschien aan de warmte, hij wordt op den duur best heet. Maar ik ga het iig even in de gaten houden.

zal komende tijd even in Leeuwarden kijken of ze hem daar ook al hebben staan. (Macme) Lijkt me wel leuk om ff te kijken hoe het precies werkt

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Is het eigenlijk mogelijk om met Quicktime Pro ook een .TS bestand om te zetten zodat ik het met de Apple TV kan bekijken? Dat zou voor mij DE reden zijn om een Apple TV te kopen, lekker alle Amerikaanse series in HD kijken op mijn LCD-TV...

.avi omzetten werkt perfect met Quicktime Pro maar een Transport Stream heb ik nog niet geprobeerd... Iemand die het weet? Alvast bedankt.

JustPlay.nl

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

quote:
eriktiekstra schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:08:
zal komende tijd even in Leeuwarden kijken of ze hem daar ook al hebben staan. (Macme) Lijkt me wel leuk om ff te kijken hoe het precies werkt
Op de website bieden ze hem nu aan, dus denk het wel. Zullen we samen gaan? :D

Hoe is het beeld van dit soort dingen op een "gewone" TV.

Heb een zwarte :+ gewoon 55 cm tv maar heeft die gevolgen als ik hem uitsluit over composit -> scart voor de kleuren?

Kan nl mijn laptop niet in kleur krijgen op de TV dmv s-video -> scart.
Op de nieuwere tv van me ouders is het beeld wel in kleur.
dus mogelijk ondersteund mijn tv geen NTSC (?)
Hoe zal dit uitpakken met een ATV

De AppleTV werkt alleen met HDTV's dus met een component of HDMI aansluiting.

quote:
Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:34:
Die tulp stekkers kan je aansluiten op een scart blok en het scart blok op de tv
aansluiten gaat lukken maar krijg ik ook goed beeld

quote:
Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:34:
component standaard definitie (SD) werkt als je TV op component (YCrCb) een bepaald type 'scaling' ondersteund - de meeste oude TV's ondersteunen dat niet dus houdt Apple het veilig op 'HDTV only'. Dus niet op composiet (als in S-VHS).

[BRON]

franssie wijzigde dit bericht 29-03-2007 15:58 (18%)
Reden: comp en comp verward + bron

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

hm.. om zomaar zo ding op de gok te kopen vind ik te riskant..

Maar even in de buurt rond vragen wie hem heeft zodat ik dat kan testen.:)

Bij A-Mac in Den Bosch hebben ze nu ook een AppleTV ter demonstratie.

Hail to the king, baby

Bij alle APR's komen demo's tegenwoordig gelijk binnen, dus in principe zou iedereen 'm nu wel moeten hebben.

I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.

Ik zie ook al steeds meer hacks voorbij komen, van SSH toegang tot webservers en de AppleTV software op een Macbook.

Ik heb net ook al even geprobeerd een Miglia TV micro in de USB poort te steken, hij boot gewoon maar er gebeurt verder niks :'(

Freek wijzigde dit bericht 29-03-2007 17:43 (36%)

quote:
wd200 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:05:
Hoe is het beeld van dit soort dingen op een "gewone" TV.

Heb een zwarte :+ gewoon 55 cm tv maar heeft die gevolgen als ik hem uitsluit over composit -> scart voor de kleuren?

Kan nl mijn laptop niet in kleur krijgen op de TV dmv s-video -> scart.
Op de nieuwere tv van me ouders is het beeld wel in kleur.
dus mogelijk ondersteund mijn tv geen NTSC (?)
Hoe zal dit uitpakken met een ATV
SD TV's die component signaal op de scart accepteren zijn zeer zeldzaam, ik geloof dat Loewe een paar modellen heeft gehad.
Erg kleine kans dat jou TV dat ook doet dus.

iMac 20" C2D 2gb - 250Gb || iMac G3 "Flower power" || Powermac Dual G4 450 (OSX Server 10.4) || iPod 5g 30Gb

Reg. datum: 24 juni 2003

Het hele Apple TV concept is wel leuk bedacht vind ik. Alleen hadden ze het geen Apple TV moeten noemen maar iTunes TV. Het hele ding is opgezet om de omzet van de iTunes store te boosten. Slim wel, maar ik vind het niets. Wat ik eigenlijk gehoopt had is dat je inderdaad TV kon opnemen. Zoals MCE op een PC. Dat mis ik echt nog met Apple. Natuurlijk, er is EyeTV maar dat is niet te vergelijken met MCE. Ik hoop echt dat het nog eens van de grond komt, ik weet zeker dat er nog meer PC/MCE gebruikers zullen overstappen naar Mac.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Voor degenen die het nog niet gezien hebben, er is al een plugin beschikbaar, een file browser met de mogelijkheid om non-iTunes bestanden (ook andere codecs) af te spelen. Nu kan je dus gewoon lekker je remote diskje mounten, browsen en afspelen maar!!

Zie http://duggmirror.com/app...ys_movies_video_included/

Definitely I'm getting one now :)

quote:
RIRE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:48:
Het hele Apple TV concept is wel leuk bedacht vind ik. Alleen hadden ze het geen Apple TV moeten noemen maar iTunes TV. Het hele ding is opgezet om de omzet van de iTunes store te boosten. Slim wel, maar ik vind het niets. Wat ik eigenlijk gehoopt had is dat je inderdaad TV kon opnemen. Zoals MCE op een PC. Dat mis ik echt nog met Apple. Natuurlijk, er is EyeTV maar dat is niet te vergelijken met MCE. Ik hoop echt dat het nog eens van de grond komt, ik weet zeker dat er nog meer PC/MCE gebruikers zullen overstappen naar Mac.
Nah, dat is een verouderd concept. Al mijn muziek, films en series haal ik binnen via het internet, daar heb ik best wat geld voor over. Ik mis alleen de actualiteitenprogramma's nog, maar ik kan me voorstellen dat het niet lang meer zal duren voordat ook die op eenzelfde wijze beschikbaar zijn.

"I personally just encourage people to switch to KDE." - Linus Torvalds, Usability

Vader van Sophie en Lucas!

quote:
Finwe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:56:
Voor degenen die het nog niet gezien hebben, er is al een plugin beschikbaar, een file browser met de mogelijkheid om non-iTunes bestanden (ook andere codecs) af te spelen. Nu kan je dus gewoon lekker je remote diskje mounten, browsen en afspelen maar!!

Zie http://duggmirror.com/app...ys_movies_video_included/

Definitely I'm getting one now :)
Dat is zeker goed nieuws.... kan ik m'n NAS blijven gebruiken voor MP3/movie storage

/edit: nog wel even verdiepen in wat ik allemaal moet doen om dit voor elkaar te krijgen... ben niet zo thuis in Linux/OSX enzo...

Spyro_the_Dragon wijzigde dit bericht 30-03-2007 10:22 (10%)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws