Mijn K800i is net overleden. Na het wisselen van een sim kaartje wil die niet meer opstarten. Ook als ik hem aan de lader hang gebeurt er niets meer. Nu heb ik de achterkant open geschroeft maar verder dan dat krijg ik hem niet uit elkaar helaas. Als ik nu de telefoon probeer in te schakelen zie ik een klein ledje knipperen aan de binenkant net onder/naast het infarood ledje. Volgens mij knippert die 6 keer, het gaat bijna te snel om te tellen. Zou dit een errorcode kunnen zijn van een zelf diagnostic ofzo? Er zit ook een sneaky druk-schakelaartje net boven de accu en onder de 2 elco's van de flitser. Iemand een idee waar die voor dient? Ik hoopte dat ik'em daarmee kon resetten ofzo maar helaas pindakaas, ding is zo dood als een.... vul maar in. het zal wel hopeloos zijn maar ik baal er behoorlijk van, maarja, niet geschoten is altijd mis. Iemand een idee hoe ik hem weer tot leven krijg mss? PS, ik heb dat ding gekocht in september 2006.
//edit - die schakelaar is blijkbaar om interne geheugen te wissen. En dat rode lampje is dus gewoon het infrarood lampje.
Nu probeer ik software te vinden die de eprom kan updaten maar tis allemaal van die betaalde software. Weet iemand toevallig een proggie hiervoor?
//edit2
WOOOOOT - ocdaan is making a happydance
Na een paar uurtjes zoeken en kutten heb ik hem weer levend....
Via het proggie "Kulankendi client" heb ik een eprom update gedaan en 5 sec later wekte de phone weer.... echt super!!!
//edit3 - wotanclient werkt niet trouwens...
ocdaan wijzigde dit bericht 14-08-2008 14:12 (22%)