Reg. datum: 20 september 2003
Tuurlijk wil ik M2... maar waar ik naar zoek is: Sony memory stick Micro (M2) 2Gbquote:TomBergman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:18:
[...]
gewoon op m2 zoeken, als jetenminste een m2 kaartje wil hebben, maar die biedingen komen vaak al rond de verkoopprijs te liggen hoor...
Maar die kan ik alleen maar hier vinden:
http://www.speurders.nl/t..._pda_psp_digitalecam.html
en hier:
http://www.mobilefun.co.u...cts3&utm_medium=12723
Das wel erg weinig.
Misschien bestaat dat geheugenkaartje wel helemaal niet want op de website van Sony zelf kan ik er ook niets over vinden.
Weet iemand hier misschien meer van, dat het bijvoorbeeld Sony nog niet is gelukt om 2GB te produceren in dit formaat, ik noem maar is een reden.
SanDisk is tenslote wél vollop aanwezig en te vinden.
Het gaat dan ook om een MS DUOquote:qbix schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
[...]
Waar dan? Ik dan alleen maar 2GB Sandisk vinden
Trouwens als ik op de Sony.nl website kijk ....

dan zie ik een typo die erop duidt dat de 2GB M2 stick er aan komt of er al is
Speedy-Andre wijzigde dit bericht 24-01-2007 21:31 (39%)
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 27 oktober 2004
Ik dacht dat de k800 tot 4 gig ondersteunde?quote:TomBergman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:18:
[...]
gewoon op m2 zoeken, als jetenminste een m2 kaartje wil hebben, maar die biedingen komen vaak al rond de verkoopprijs te liggen hoor...
EDIT: werkt 2gb wel in k800i ?
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
Software versie: R1ED001
Is het aanbevolen om te updaten? volgens mij niet namelijk
edit:
Weet iemand trouwens waar ik het beste mijn smsjes mee kan backuppen? En dan niet zoals ik dat met mijn Nokia deed in PC Suite. Want zonder telefoon of pc suite kom je er niet meer bij.
Liefst gewoon in een Excell bestand of iets dergelijks, zodat ik het altijd kan openen.
Executor16 wijzigde dit bericht 25-01-2007 00:22 (56%)
Reg. datum: 29 juni 2006
Kaartje doet het prima daar heb ik geen problemen mee.
Maar er zit een soort van adaptor bij zodat ik hem in me kaartlezer kan zien.
Alleen is het volgens mij dan nog een apart formaat. En kan ik hem alsnog niet in me kaartlezer zien.
Het lijkt een beetje op sdkaart maar dat is het dus niet. Ik kan er ook geen foto van vinden nu.
En dan bedoel ik dus NIET deze van sony:

Wie weet hoe ik hem zou kunnen lezen via me cardreader? (8 in 1)
En anders moet het maar via me telefoon blijven doen, das ook niet zo erg.
gr,
Maurice
Theoretisch volgens mij zelfs 32GB. Maar, aangezien er natuurlijk geen 32GB kaartjes zijn, is het onmogelijk om dat te testen. De theoretische limiet van de M2 kaartjes is in ieder geval 32GBquote:Ultimatexx schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:57:
[...]
Ik dacht dat de k800 tot 4 gig ondersteunde?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Reg. datum: 09 november 2006
Bij mijn kaartje kreeg ik zon adaptertje erbij (sony)quote:madmaus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:35:
Wie heeft hier nog meer een kaartje van scandisk gekocht?
Kaartje doet het prima daar heb ik geen problemen mee.
Maar er zit een soort van adaptor bij zodat ik hem in me kaartlezer kan zien.
Alleen is het volgens mij dan nog een apart formaat. En kan ik hem alsnog niet in me kaartlezer zien.
Het lijkt een beetje op sdkaart maar dat is het dus niet. Ik kan er ook geen foto van vinden nu.
En dan bedoel ik dus NIET deze van sony:
[afbeelding]
Wie weet hoe ik hem zou kunnen lezen via me cardreader? (8 in 1)
En anders moet het maar via me telefoon blijven doen, das ook niet zo erg.
Wii : Wii Sports, Wii Play, Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Mario & Sonic at the Olympic Games, FarCry, The Godfather, Scarface, WarioWare, Paper Mario, Super Mario Bros. (VC), Super Mario Bros. 3 (VC), Street of Rage (VC)
Rio wijzigde dit bericht 26-01-2007 09:35 (3%)
My Phone Explorer werkt perfect voor de k800i (synchroniseren, sms'jes versturen via het programma, etc). Het volgens mij hoger aangeschreven Floats Mobile Agent werkte bij mij zwaar ruk...de helft van de functionaliteit werkt gewoon (nog) niet voor de k800i. En met My Phone Explorer kan je je sms'jes en adresboek prachtig exporteren naar Excel, Word of HTML formaatquote:Executor16 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:55:
Hier weer een nieuwe K800i gebruiker erbijnet een dagje mee gespeeld en ben er wel tevreden mee.
Software versie: R1ED001
Is het aanbevolen om te updaten? volgens mij niet namelijk
edit:
Weet iemand trouwens waar ik het beste mijn smsjes mee kan backuppen? En dan niet zoals ik dat met mijn Nokia deed in PC Suite. Want zonder telefoon of pc suite kom je er niet meer bij.
Liefst gewoon in een Excell bestand of iets dergelijks, zodat ik het altijd kan openen.
haze010 wijzigde dit bericht 25-01-2007 20:03 (12%)
Boe.
lijkt wel op een Pro Duo Adapter (die zou ook moeten werken in een standaard flash drive)quote:madmaus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:02:
Ik heb een foto gemaakt van mijn adaptor
[afbeelding]
Reg. datum: 29 juni 2006
Dan zal ik die flash drive niet hebben op mijn 8-1 cardreader. denk ik.
Naja maakt verder niet zoveel uit.
Kan je ook ergens losse adaptors kopen? Of zijn die duur?
Bedankt voor je antwoord!
Ja bedankt voor de tip.. Had ik zelf ook eigenlijk uit de SP kunnen halen. Maar goed dat exporteren is dus echt relaxedquote:haze010 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:00:
[...]
My Phone Explorer werkt perfect voor de k800i (synchroniseren, sms'jes versturen via het programma, etc). Het volgens mij hoger aangeschreven Floats Mobile Agent werkte bij mij zwaar ruk...de helft van de functionaliteit werkt gewoon (nog) niet voor de k800i. En met My Phone Explorer kan je je sms'jes en adresboek prachtig exporteren naar Excel, Word of HTML formaatDus je bent niet afhankelijk van het programma om je sms'jes te bekijken (en als ik het goed begrijp wilde je dat dus ook niet zijn).
Weet iemand trouwens hoe ik dat icoontje wegkrijg van mijn desktop "Sony Ericsson File Manager" of moet ik dan weer xp powertools installen
Executor16 wijzigde dit bericht 26-01-2007 15:22 (20%)
Reg. datum: 20 september 2003
De Orange site is hier niet bepaald duidelijk over.
Wel kwam ik dit tegen op internet:
http://www.jetelefoongaat.nl/wapinstellingen.php
Hier staat beschreven wat de instellingen zouden moeten zijn:
| Naam set instellingen | Orange |
| Gegevensdrager | Data (GSM-Gegevens) |
| Inbelnummer | +31 628 500 666 |
| IP Adres | 10.250.255.188 |
| Type gegevensoproep | ISDN |
| Snelheid gegevensoproep | 9600 |
| Gebruikersnaam | eigen 06-nummer |
| Aanmeldverzoek | Uit (denk ik) |
| Wachtwoord | PASSWORD (in hoofdletters) |
Dit is te vinden via menu>Instellingen>Verbindingen>Datacommunicatie>Data-accounts> Nieuwe account > bewerken
Opera Mini is al geïnstalleerd op de telefoon. Als ik dan verbinden kies gaat die twee testen doen waarna de melding komt' kan geen verbinding maken'
Wat moet ik doen om het wel te laten werken?
Gebruikersnaam is bij mij voor de WAP account geen eigen nummer, maar 0628000000quote:qbix schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:43:
Wat moet ik doen om het wel te laten werken?
Maar waarom bel je niet gewoon even de KS dat ze je de internetprofielen sturen?
Vond hem eerst nogal zacht, nu valt het wel mee
De updater zegt hier (Kpn unbranded) dat R1ED001 de nieuwste is
Overigens heb ik geen problemen met deze firmware, geluid is prima en hij loopt nooit vast
De problemen met de video filmpjes (traagheid bij lijstweergave met plaatjes) mag SE zelf houden
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Dan weten jullie het
| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!
De vraag is dan ook hoe lang et bij jullie duurt om hem van 0 tot 50% op te laden. Hoe lang is de stand-by tijd bij mensen die ook UMTS hebben? Het kan natuurlijk ook komen door mijn RSS updates elk uur maar dat dat deed ik met GPRS ook en dit is wel een heel groot verschil. Misschien nog andere ideeen? of moet ik hem maar voor service aan gaan bieden?
Reg. datum: 09 juli 2005
Laat je batterij eens helemaal leeg gaan (totdat hij uitvalt), laad hem dan op terwijl hij uitstaat (is en beter voor de accu en laad hij beter). Misschien is het probleem hierna verholpen.quote:Hyphylus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:58:
Ik zit met het volgende. Ik heb 1,5 week oid een keer een error gehad in de trant van "fout bij opladen, stop met opladen". Een dag erna heb ik ook de UMTS sim van Orange ontvangen en ben ik dus continue verbonden met het UMTS netwerk (geen actieve verbinding!) Het probleem is nu dat mijn telefoon niet eens mee een dag op stand-by kan staan. Voorheen kon hij 3 dagen mee en dan belde ik zo af en toe nog en update hij de RSS feed eens per uur vis GPRS. Het updaten van die RSS feed doet hij nu met UMTS ook elk uur. Wat mij ook op viel was dat als ik hem nu in de oplader doe hij binnen ongeveer 3 a 4 minuten van 1 % naar 47% gaat. Daarna blijft hij even op 68% hangen en gaat ie door naar 100% en valt dan weer terug naar ongeveer 62%. Gisteren avond deed hij dat een paar keer en uiteindelijk kwam hij wel op 100%. Ik heb hem vanacht aan laten staan en vanochtend was hij weer helemaal leeg.
De vraag is dan ook hoe lang et bij jullie duurt om hem van 0 tot 50% op te laden. Hoe lang is de stand-by tijd bij mensen die ook UMTS hebben? Het kan natuurlijk ook komen door mijn RSS updates elk uur maar dat dat deed ik met GPRS ook en dit is wel een heel groot verschil. Misschien nog andere ideeen? of moet ik hem maar voor service aan gaan bieden?
Verder klopt het dat je batterij sneller leeg is als je UMTS aan hebt staan omdat hij telkens zoekt naar een verbindingspunt.
Buzzen? | "We got robbed. All they took was the door."
Dat heb ik idd geprobeert maar vooralsnog geen succes gehad. Een verbindingspunt moet hij bij GSM toch ook zoeken? Hoe lang duurt het bij jullie om een lege batterij op te laden?quote:Spike1506 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:09:
[...]
Laat je batterij eens helemaal leeg gaan (totdat hij uitvalt), laad hem dan op terwijl hij uitstaat (is en beter voor de accu en laad hij beter). Misschien is het probleem hierna verholpen.
Verder klopt het dat je batterij sneller leeg is als je UMTS aan hebt staan omdat hij telkens zoekt naar een verbindingspunt.
Bij dit soort batterijen is het juist funest om hem geheel te ontladen, het zou best eens de oorzaak kunnen zijn van de problemenquote:Hyphylus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:21:
[...]
Dat heb ik idd geprobeert maar vooralsnog geen succes gehad. Een verbindingspunt moet hij bij GSM toch ook zoeken? Hoe lang duurt het bij jullie om een lege batterij op te laden?
Theoretisch gezien kan de K800 nog een probleem hebben met de elektronica voor de oplader, dat zou je dan erbij moeten zeggen als je hem weg brengt.
Ik gebruik regelmatig umts en doe een week met de batterij, 's nachts gaat hij wel uit btw.
Reg. datum: 04 augustus 2002