FAT16 zorgt voor lagere snelheid.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 87 88 89 90 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Kortom die www.memoryshop.nl site is balle (misschien zijn ze nog wel geodkoop)quote:Minimum write speeds of 15 Mbps on Memory Stick Micro™
Met een kaartlezer van Sony (en enkele onder Sony licentie) ben je sneller dan Sandisk met de parallelle communicatie.quote:D467 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:28:
[...]
Dat kan toch nooit kloppen? Ik had ook verwacht dat Sony sneller was? Ik heb een Sony 1 gig kaartje...
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Dus in theorie ben je sneller maar in praktijk maakt het niks uit? Heb je bijvoorbeeld al een Sandisk kaartje in die kaartlezer getest? En wat is de reden dat mensen aannemen dat Sony sneller zou zijn dan Sandisk? (Ze werken toch al tijden samen aan het Memory Stick ontwikkelingen dacht ik)quote:Speedy-Andre schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:53:
[...]
Met een kaartlezer van Sony (en enkele onder Sony licentie) ben je sneller dan Sandisk met de parallelle communicatie.
Ik heb zo'n compatible kaartlezer en ruim 15Mb/s is geen probleem met M2, MSduo en de MS
In o.a. de fototoestellen van Sony wordt dit ook gebruikt.
[Sig removed by administrator: Signature can not exceed 20GB]
iemand van school had hem ook al laten zwemmen en alles deed het nogquote:quinty schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:35:
Dit wil jullie niet onthouden:
Mijn K800i (heb m een maand) heeft gezwommen.
Hij is zo het toilet in gedoken afgelopen zaterdag (zwemdiploma B dus en nee, ik had nog niets gedaan)![]()
Natuurlijk ontzettend balen!
Nadat ik m er in een flits had uitgehaald had ik allemaal strepen in m'n display.
Gelijk de accu eruit gehaald en het water uit de mob geschud.
Hij heeft nu 3 dagen liggen drogen. Zonet weer aangezet en alles lijkt nog goed te werken!![]()
Het kan natuurlijk zijn dat er later nog problemen tevoorschijn komen maar dat merk ik vanzelf.
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
[LTS][MTS][HTS]
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Deze toch? Want die ga ik waarschijnlijk ook kopen. Ook ik vroeg me daarom af of iemand ervaring heeft met dit kaartje...quote:Scidd0w schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:39:
[...]
Ik vraag dit trouwens omdat ik de Sandisk 2GB Memory Stick Micro wil gaan aanschaffen!
Boe.
Maar wat is nu beter om te nemen de Sony en dan 1GB of de Sandisk maar dan wel 2 GBquote:haze010 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:22:
[...]
Deze toch? Want die ga ik waarschijnlijk ook kopen. Ook ik vroeg me daarom af of iemand ervaring heeft met dit kaartje...
Dit klopt ook niet, naar mijn weten hebben Sony en SanDisk de M2 card samen ontwikkeld en zijn ze qua prestaties, afmeting etc hetzelfde.quote:qbix schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:47:
MS 1GB Micro M2
Sandisk:
http://www.memoryshop.nl/...morystick-micro-1-gb.html
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s
Sony:
http://www.memoryshop.nl/...morystick-micro-1-gb.html
Schrijfsnelheid 1,87 MB/s
Leessnelheid 1,87 MB/s
Klopt hier iets niet![]()
Waarom is de Sony waarvan ik juist verwacht dat die beter/sneller is dit helemaal niet?
Wat heeft de rest hier op het forum gekocht?
Daniel Jack wijzigde dit bericht 23-01-2007 18:07 (4%)
Toch zijn er verschillen, Sandisk is sneller bij serieel gebruik en de meeste testen gaan daar de mist mee in.quote:Scidd0w schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:39:
[...]
Dus in theorie ben je sneller maar in praktijk maakt het niks uit? Heb je bijvoorbeeld al een Sandisk kaartje in die kaartlezer getest? En wat is de reden dat mensen aannemen dat Sony sneller zou zijn dan Sandisk? (Ze werken toch al tijden samen aan het Memory Stick ontwikkelingen dacht ik)
Ik vraag dit trouwens omdat ik de Sandisk 2GB Memory Stick Micro wil gaan aanschaffen!
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Canon EOS 400D # 18-55mm # 55-250mm IS # raynox DCR-250 en DCR-150
Nouudat probleem heb ik ookquote:madmaus schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:48:
Hoe krijg ik die zaklamp functie werkend?
Ik was al zover dat ik doorhad dat ie in de map others gezet moest worden. En dan via bestandsbeheer installeren.
Alleen komt er bij mij enkel verzenden te staan.
Waar gaat het fout?
Gr,
Maurice
Gewoon 'send to bluetooth' gebruiken, dus geen dir op de gsm aangevenquote:
Die is stofvrijquote:waterking schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:57:
stof op de lens ?
[LTS][MTS][HTS]
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Nee, die branding is er niet uit te krijgen door (op de normale wijze) up te daten. Het kan wel, maar dan verwijs ik je graag naar google vanwege de regels op tweakers. Of je dan je garantie kwijt bent weet ik niet (bij normaal updaten sowieso niet).quote:Peterke_f schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:19:
Hallo ben sins gisteren in het bezit van een k800i icm abbonement van vodafone . Nu heb ik al veel sony ericssons gehad zoals de v600i f500i t230 etc maar iedere keer heb ik het vodafone menu. Is dit standaard weg te krijge door up te daten enzoja gaan ze dan moeilijk doen over de garantie van het toestel ?
Waar dan? Ik dan alleen maar 2GB Sandisk vindenquote:Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:07:
[...]
.......
.......
.......
Laatst kocht ik trouwens op Ebay een 2GB Sony MS duo voor ¤25,- incl. verzendkosten![]()
Het ding werkt prima en is ook in mijn kaartlezer erg snel, geen namaak dus
Sorry maar als ik op send to bluetooth krijg gaat die mensen zoek,met bluetooth verbindingquote:Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:33:
[...]
Gewoon 'send to bluetooth' gebruiken, dus geen dir op de gsm aangeven
Hij bedoeld vanaf de pc naar de telefoon "send to bluetooth" gebruiken. Je geeft dan geen dir aan waar die in moet (zoals bijvoorbeeld others). De telefoon ziet dan zelf dat het om een java prog gaat en dan kan je kiezen of je hem in games of toepassingen wilt zetten.quote:jgoessens schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:32:
[...]
Sorry maar als ik op send to bluetooth krijg gaat die mensen zoek,met bluetooth verbinding
gewoon op m2 zoeken, als jetenminste een m2 kaartje wil hebben, maar die biedingen komen vaak al rond de verkoopprijs te liggen hoor...quote:qbix schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
[...]
Waar dan? Ik dan alleen maar 2GB Sandisk vinden
TomBergman wijzigde dit bericht 24-01-2007 15:19 (6%)
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 87 88 89 90 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos