Zou sowieso de firmware eens upgraden. Al zijn er wel wat bugs in de laatste versie (lees daarvoor even terug in dit topic).quote:
Zie het nergens staan?quote:Spike1506 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:02:
[...]
Zoals eerder in dit topic vermeld is dit een "known issue"..
Volgende keer toch even beter het topic doorlezen
Wachten op de nieuwe update? Alles verwijderen en er opnieuw opzetten?
Leuk voor de mensen die een java spelletje hebben aangeschaft, of de mensen die 300 java-applicaties erop hebben staanquote:R1GB001
- Released in SE Service Centres around 15/12/06
- Released on Wotan on 30/12/06
- Released on SEUS 3/1/07 (Some regions only). Note EROM CID changed to 51 through SEUS.
Improvements
- Updated Video folder - video thumbnails now play when they are hovered over.
- Highlighted menu item animation is now supported.
Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.
New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.
Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
D467 wijzigde dit bericht 19-01-2007 21:22 (65%)
Reg. datum: 13 april 2006
Reg. datum: 13 april 2006
als ik via de image editor een foto upload dan wordt deze niet full screen als background. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze wel full screen wordt?
lightningchaser wijzigde dit bericht 19-01-2007 20:26 (5%)
Zo, ik heb 'm vandaag eindelijk binnen. Erg mooi toestel, en ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden. Ook heb ik gelijk Float's mobile agent geinstalleerd. Maar veel functionaliteit werkt nog niet voor de k800i. MyPhoneExplorer doet 't daarentegen perfect 
Boe.
Gelukkig kan je ze er gewoon vanaf en opnieuw erop kopieren, en dus gewoon opnieuw installeren.. Het enige waar ik momenteel mee zit, is dat mijn headset (HBH-DS970) nogal snel 'over de zeik' raakt met muziek-bediening.. Iemand nog meer hier last van?quote:D467 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:28:
[...]
Leuk voor de mensen die een java spelletje hebben aangeschaft, of de mensen die 300 java-applicaties erop hebben staan
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Reg. datum: 21 augustus 2003
Reg. datum: 21 augustus 2003
Ik overweeg sterk om de K800i te kopen, mijn huidige abonnement loopt bijna af dus dan mag ik weer wat nieuws uitzoeken van mezelf :-)
Bovendien ga ik binnenkort op reis naar Canada. In plaats van mijn digicam mee te nemen (Canon Powershot A60, 2 MP) wil ik dan de camera op de K800i gebruiken voor de vakantiefoto's. Handig lijkt me ook dat je met dit toestel de foto's meteen op op internet kunt zetten.
Ik heb hier en daar wat voorbeelden gezien van foto's genomen met de K800i en van die laatste foto in dit topic schrik ik toch wel een beetje; andere foto's in reviews zagen er veel mooier uit. Ook opmerkingen als "het is een telefoon met een camera, geen camera met een telefoon" stellen me niet echt gerust over de kwaliteiten van de camera.
Met de foto's van mijn digicam ben ik dik tevreden, dan zouden de foto's van dit toestel toch ook in orde moeten zijn (2 MP vs. 3 MP)? Of is de kwaliteit toch echt minder dan die van een "echte" camera?
Bovendien ga ik binnenkort op reis naar Canada. In plaats van mijn digicam mee te nemen (Canon Powershot A60, 2 MP) wil ik dan de camera op de K800i gebruiken voor de vakantiefoto's. Handig lijkt me ook dat je met dit toestel de foto's meteen op op internet kunt zetten.
Ik heb hier en daar wat voorbeelden gezien van foto's genomen met de K800i en van die laatste foto in dit topic schrik ik toch wel een beetje; andere foto's in reviews zagen er veel mooier uit. Ook opmerkingen als "het is een telefoon met een camera, geen camera met een telefoon" stellen me niet echt gerust over de kwaliteiten van de camera.
Met de foto's van mijn digicam ben ik dik tevreden, dan zouden de foto's van dit toestel toch ook in orde moeten zijn (2 MP vs. 3 MP)? Of is de kwaliteit toch echt minder dan die van een "echte" camera?
Hoi, ik ben geen professioneel fotograaf, maar het is wel mijn hobby. Ik kocht de K800i ook voor erbij als plaatjes schieter. Ik heb de telefoon niet meer.quote:migchiell schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:10:
Ik overweeg sterk om de K800i te kopen, mijn huidige abonnement loopt bijna af dus dan mag ik weer wat nieuws uitzoeken van mezelf :-)
De k800i schiet met mooi weer mooie plaatjes en met slecht weer slechte plaatjes. Zo simpel is het ongeveer. Nu zijn dingen overdag wel mooi qua kleur, maar scherpte moet je nog steeds niet veel van verwachten. Telefoon schiet niet meer dan avarage foto's en zijn niet te vergelijken met je A60, die schiet veel mooiere pictures
Hij schiet liever dingen die dichtbij staan dan veraf en liefst met een flink zonnetje erop.
Dit is een telefoon met camera, geen camera met telefoon. De kwaliteit van een K800i is echt marginaal beter dan die van een andere telefoon. Het is een gadget, geen camera.
disclaimer, ik snap dat je niet de kwaliteit van een spiegelreflex zoekt, maar ook dan is deze camera niet geschikt voor vakanties wanneer je een echte camera hebt, je A60.
het is trouwens niet eens zo duur om een nieuwe camera te kopen, neem je een mooie kleine met een wat kleiner abonnement op je telefoon en ben je totaal net zo duur uit.
Nomad wijzigde dit bericht 20-01-2007 00:22 (4%)
Ik ben nu ff bezig met Bluetooth Remote Controls (
). Het is me al gelukt om de winamp 5 remote control erop te krijgen, maar ik wil ook graag die van BSplayer. Het punt is dat ik 'm niet verzonden krijg via bluetooth...Kan iemand misschien even proberen om 'm naar z'n k800i te verzenden?
Boe.
@haze010, heb je al geprobeerd MyPhoneExplorer , installeren, verbinden (met kabel) en dan met rechtse muisknop op progje, kies: uploaden naar telefoon? Is voor mij de makkelijkste manier 
Ik stond op 't punt om dat te doen, maar ik vond ineens een andere bsplayer hid die wel werktquote:Han van Berse schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:10:
@haze010, heb je al geprobeerd MyPhoneExplorer , installeren, verbinden (met kabel) en dan met rechtse muisknop op progje, kies: uploaden naar telefoon? Is voor mij de makkelijkste manier
Maar bedankt voor de tip in ieder geval!
Boe.
Reg. datum: 20 januari 2007
Ik heb gisteren de Sony K800i aangeschaft. Bij het installeren van de software ging het meteen mis. het systeem gaf te kennen dat bij het installeren van de pc suite dat software niet voldeed aan de veiligheidsnormen van windows. ik heb toen op 'toch doorgaan' geklikt, maar op het einde werd de installatie afgebroken omdat er geen toegang kon worden gevonden tot een bepaalde sleutel.
toen ik de drivers om ste beurt liet installeren, en mn computer dus steeds zelf naar de software liet zoeken lukte het ook al niet. ik heb het zelfde probleem al eens gehad toen ik een videocamera van sony via usb met mn computer wilde connecten.
heeft iemand een oplossing?
Klopt het trouwens dat de memory micro kaartje van het merk sony moeten zijn? want ik heb er gisteren een 512 mb kaartje van Transcend bijgekocht, maar mn telefoon geeft aan dat er geen memorystick gevonden wordt als ik hem er in steek...
toen ik de drivers om ste beurt liet installeren, en mn computer dus steeds zelf naar de software liet zoeken lukte het ook al niet. ik heb het zelfde probleem al eens gehad toen ik een videocamera van sony via usb met mn computer wilde connecten.
heeft iemand een oplossing?
Klopt het trouwens dat de memory micro kaartje van het merk sony moeten zijn? want ik heb er gisteren een 512 mb kaartje van Transcend bijgekocht, maar mn telefoon geeft aan dat er geen memorystick gevonden wordt als ik hem er in steek...
Ik denk dat je Transcend kaartje geen memorystick micro is maar microSD en dat past niet
De software gaat bij mij wel goed (xp sp1) maar je geeft niet aan wat je gebruikt.
Voor xp 64 en Vista is nog geen software cq drivers gemaakt.
De software gaat bij mij wel goed (xp sp1) maar je geeft niet aan wat je gebruikt.
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Ik heb inderdaad een microsd kaartje van de verkoper gekregen (wegens inruil van oude mob, kreeg ik dat. Ik ga er vandaag mee terug, dat kan natuurlijk niet.quote:Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:40:
Ik denk dat je Transcend kaartje geen memorystick micro is maar microSD en dat past niet![]()
Ik gebruik xp, maar hoe en wanneer kun je zien welk type (sp 1 of sp2)
Ik heb de installatie net nog eens doorlopen. en op het einde geeft ie deze tekst:
"Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\CLSID\...InProcServer32 niet openen. Controleer of u voldoende toegangrechten hebt voor deze sleutel"?
maikovanbakel wijzigde dit bericht 20-01-2007 12:05 (39%)
Ik zie Inprocserver tig keer in de registry staan en ook bij \program files\common files\MS shared\DAO\ komt hij voor.
Het is een bestand dat bij jou kennelijk door andere software in gebruik is o.i.d.
Welke windows en SP je hebt kan je zien als je de eigenschappen van het My computer icoon op de desktop opvraagt (selekteer icoon en dan linker Alt+Enter indrukken).
Met een beetje geluk installeert de software wel als je in safe mode opstart omdat dan de meeste andere software niet wordt gebruikt.
Daarna werkt iets anders misschien weer niet maar dat is bij xp nu eenmaal zo
Het is een bestand dat bij jou kennelijk door andere software in gebruik is o.i.d.
Welke windows en SP je hebt kan je zien als je de eigenschappen van het My computer icoon op de desktop opvraagt (selekteer icoon en dan linker Alt+Enter indrukken).
Met een beetje geluk installeert de software wel als je in safe mode opstart omdat dan de meeste andere software niet wordt gebruikt.
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Ik heb XP SP2, dus hij zou moeten werkenquote:Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:52:
Ik zie Inprocserver tig keer in de registry staan en ook bij \program files\common files\MS shared\DAO\ komt hij voor.
Bij mij komt in de map \program files\common files\MS shared\DAO\ de inprocserver niet voor. zou het kunnen dat die inprocserver gewoon ontbreekt en de software daarom niet werkt. Het vreemde is, is dat de software op een andere computer van me ook niet werkt.
Misschien heb je de cd gebruikt, kijk eens of het met de nieuwste software op de SE website beter gaat 
Ik zie die optie niet staan? Ik zie alleen de optie ''verwijderen'' en de optie ''informatie''quote:Peerke schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:08:
[...]
Gelukkig kan je ze er gewoon vanaf en opnieuw erop kopieren, en dus gewoon opnieuw installeren.. Het enige waar ik momenteel mee zit, is dat mijn headset (HBH-DS970) nogal snel 'over de zeik' raakt met muziek-bediening.. Iemand nog meer hier last van?
Reg. datum: 24 augustus 2005
Reg. datum: 24 augustus 2005
Tjah, als je het van tevoren weet kan je altijd nog de applicaties verplaatsen naar de telefoongeheugen, alvorens te updaten. Maar 't is idd niet echt tofquote:D467 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:28:
Leuk voor de mensen die een java spelletje hebben aangeschaft, of de mensen die 300 java-applicaties erop hebben staan
Even een technische vraag... is het mogelijk de internetverbinding van de K800i te gebruiken ICM Infrarood op bijv een laptop?
Laptop die ik hier heb liggen is de usb poort fysiek van stuk, maar dat is van latere zorg dat ik daar naar kijk.
Laptop die ik hier heb liggen is de usb poort fysiek van stuk, maar dat is van latere zorg dat ik daar naar kijk.
Niet mee eens. Voor 10x15 afdrukken zijn het echt prima foto's. Migchiell, wil je objectieve gegevens? Op Mobile-review.com staat extreem uitgebreide info over de telefoon en de foto-mogelijkheden. (Misschien link voor in startpost?)quote:nomad85 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:21:
[...]
Hoi, ik ben geen professioneel fotograaf, maar het is wel mijn hobby. Ik kocht de K800i ook voor erbij als plaatjes schieter. Ik heb de telefoon niet meer.
De k800i schiet met mooi weer mooie plaatjes en met slecht weer slechte plaatjes. Zo simpel is het ongeveer. Nu zijn dingen overdag wel mooi qua kleur, maar scherpte moet je nog steeds niet veel van verwachten. Telefoon schiet niet meer dan avarage foto's en zijn niet te vergelijken met je A60, die schiet veel mooiere pictures
Hij schiet liever dingen die dichtbij staan dan veraf en liefst met een flink zonnetje erop.
Dit is een telefoon met camera, geen camera met telefoon. De kwaliteit van een K800i is echt marginaal beter dan die van een andere telefoon. Het is een gadget, geen camera.
disclaimer, ik snap dat je niet de kwaliteit van een spiegelreflex zoekt, maar ook dan is deze camera niet geschikt voor vakanties wanneer je een echte camera hebt, je A60.
het is trouwens niet eens zo duur om een nieuwe camera te kopen, neem je een mooie kleine met een wat kleiner abonnement op je telefoon en ben je totaal net zo duur uit.
En erg groot voordeel van een telefooncamera is dat-ie altijd in je broekzak zit; een fototoestel heb je hooguit vaak bij je.
o2h wijzigde dit bericht 20-01-2007 22:00 (4%)
--== enigmafreak ==--
Dat kan gewoon, schakel IR in op je K800 en laat je laptop zoeken naar een IR signaal.quote:lism schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:59:
Even een technische vraag... is het mogelijk de internetverbinding van de K800i te gebruiken ICM Infrarood op bijv een laptop?
Ik denk wel dat je de modem drivers van de K800 op je laptop moet zetten, anders heb je alleen bestands overdracht via IR
Als je 2000 of XP hebt heb je geen drivers nodig, dan ziet die de GSM als een general IR modem
Maar je hebt toch de drivers ervoor nodig die bij de PC Suite van SE geleverd worden. Ik kon niets meer dan files versturen of ontvangen. Maar het werkt !quote:memphis schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:49:
Als je 2000 of XP hebt heb je geen drivers nodig, dan ziet die de GSM als een general IR modem
Reg. datum: 20 september 2003
Reg. datum: 20 september 2003
MS 1GB Micro M2
Sandisk:
http://www.memoryshop.nl/...morystick-micro-1-gb.html
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s
Sony:
Schrijfsnelheid 1,87 MB/s
Leessnelheid 1,87 MB/s
Klopt hier iets niet
Waarom is de Sony waarvan ik juist verwacht dat die beter/sneller is dit helemaal niet?
Wat heeft de rest hier op het forum gekocht?
Sandisk:
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s
Sony:
Leessnelheid 1,87 MB/s
Klopt hier iets niet
Waarom is de Sony waarvan ik juist verwacht dat die beter/sneller is dit helemaal niet?
Dat kan toch nooit kloppen? Ik had ook verwacht dat Sony sneller was? Ik heb een Sony 1 gig kaartje...quote:qbix schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:47:
MS 1GB Micro M2
Sandisk:
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s
Sony:
Leessnelheid 1,87 MB/s
Klopt hier iets niet![]()