Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
TomBergman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:18:

Die winamp en wmp applicatie dingen kan je dus installeren dmv bluetooth ?
Even voor de duidelijkheid, dat we het over hetzelfde hebben :+

Je kan je telefoon als afstandsbediening voor je pc gebruiken bij programma's als winamp, wmp itunes, VLC mediaplayer. Dat gaat via bluetooth.

Je kan ook java applicaties op je telefoon installeren, zoals google maps / spelletjes / zaklampfunctie / opera mini etc. Dat hoeft niet via bluetooth maar kan ook via het meegeleverde usb kabeltje of direct met je telefoon van internet downloaden.

Welk van de twee dingen bedoel je?

Ik wil best helpen, maar in de openingspost van dit topic en op de website die tinux heeft gemaakt vind je misschien ook de antwoorden.
quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:28:
Ok, ik ben al een paar dagen aan het zoeken en kan het antwoord maar niet vinden.
Ik heb een vodafone branded k800i en ik vind de prestaties van de camera ronduit :r ik had er veel meer van verwacht. de foto's bevatten erg veel ruis. Ik heb nu de SEUS gedownload. Kan ik zonder problemen proberen om te updaten ? of gaat me dat mijn telefoon kosten :X. Iemand ervaring mee ?
Balen dat je foto's niet tof zijn, als je zeker weet dat je met de juiste instellingen foto's maakt ligt het misschien aan de hardware? Kan je een foto online zetten?

Als je de aanwijzingen van SEUS volgt kan het updaten niet misgaan, kind kan de was doen.

Als je dan toch tot die 1e procent behoort waarbij het misgaat en je telefoon niet meer bruikbaar is kan je gebruik maken van de garantie. Maar ga er maar gewoon vanuit dat het lukt !

Wanneer je 't niet ziet zitten zelf te updaten en toevallig je dicht bij een Sony Ericsson Flash point woont kan je het daar ook gratis laten doen (aankoopbon meenemen).

Ik weet niet of er een update voor de vodafone branded versie beschikbaar is...

Als je een GPRS verbinding hebt op je telefoon kan je dit ook even checken via Instellingen -> Updateservice -> Zoeken nr update.
Dan weet je zeker dat je niet voor niets aan de "update ellende" begint :)

quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Even voor de duidelijkheid, dat we het over hetzelfde hebben :+

Je kan je telefoon als afstandsbediening voor je pc gebruiken bij programma's als winamp, wmp itunes, VLC mediaplayer. Dat gaat via bluetooth.

Je kan ook java applicaties op je telefoon installeren, zoals google maps / spelletjes / zaklampfunctie / opera mini etc. Dat hoeft niet via bluetooth maar kan ook via het meegeleverde usb kabeltje of direct met je telefoon van internet downloaden.

Welk van de twee dingen bedoel je?

Ik wil best helpen, maar in de openingspost van dit topic en op de website die tinux heeft gemaakt vind je misschien ook de antwoorden.
Ok ik had het dus over een combinatie van die 2, want ik vind de standaard muziekspeler redelijk k*t, ja ik weet het als ik dat niet wou had ik een walkman phone moeten nemen, maar die hebben nou eenmaal niet zo'n chille camera.
Bestaat dit (andere mediaplayer op je telefoon) ?

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

quote:
TomBergman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:26:

Bestaat dit (andere mediaplayer op je telefoon) ?
http://members.home.nl/testwebsite/schater.gif Ik d8 al dat je zoiets bedoelde. Nee dat bestaat niet.

Chris.nl wijzigde dit bericht 18-01-2007 16:14 (4%)

quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:55:
[...]

[afbeelding] Ik d8 al dat je zoiets bedoelde. Nee dat bestaat niet.
:P ok maar toch bedankt.

quote:
Balen dat je foto's niet tof zijn, als je zeker weet dat je met de juiste instellingen foto's maakt ligt het misschien aan de hardware? Kan je een foto online zetten?
Hier dus een voorbeeldje van een foto genomen met de camera, de lens is schoon en telefoontje is nog geen week oud.

Plaatje op imageshack (popups!)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:11:
[...]

Hier dus een voorbeeldje van een foto genomen met de camera, de lens is schoon en telefoontje is nog geen week oud.

[afbeelding]
Dit lijkt me vrij normaal. Dus waarschijnlijk is er niets mis met je hardware. Je weet dat je een telefoon hebt gekocht, en geen camera right?

Tip: druk die plaat eens af op 10x15 ziet er prima uit..

quote:
MrAngry schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Dit lijkt me vrij normaal. Dus waarschijnlijk is er niets mis met je hardware. Je weet dat je een telefoon hebt gekocht, en geen camera right?

Tip: druk die plaat eens af op 10x15 ziet er prima uit..
Ik denk ook idd niet dat ik het moet vergelijken met mijn canon powershot.
Verder, vind ik de muziekspeler van de telefoon juist wel weer een gave optie, zonder dat het al teveel van de batterij duur kost.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:49:
[...]

Ik denk ook idd niet dat ik het moet vergelijken met mijn canon powershot.
Verder, vind ik de muziekspeler van de telefoon juist wel weer een gave optie, zonder dat het al teveel van de batterij duur kost.
tja dan kom ik weer met de vergelijking van w810i en k800i, dan heb ik liever de speler van w810i

Klasgenoot van me heeft de w810i maar veel verschil in kwaliteit is er niet, hoewel die van hem iets harder kan. Overigens gebruik ik mijn sony ex-71 oordopjes.

quote:
Rio schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:39:
Okay; ik heb nu geloof ik inmiddels drie mensen gezien (mezelf incluis) die na de laatste update de volgende symptomen hebben:
- Nederlandse taal is voor de menu's niet meer te selecteren. In t9/sms wel.
- Verlichting die niet meer inschakelt. Dit heb ik opgelost door nogmaals te updaten.

Voor een oplossing voor het selecteren van de Nederlandse taal houd ik me aanbevolen. Master reset heeft niet geholpen in mijn geval.
Ik heb helaas dezelfde problemen na het upgraden...
Heb inmiddels al 2x firmware update uitgevoerd, maar het mag niet helpen.

Kun je ook de firmware ook downgraden ?

paulus4ever wijzigde dit bericht 18-01-2007 19:14 (3%)

quote:
[...]

[afbeelding]
Je kunt je foto's ook oppimpen met http://www.noiseware.com/download.aspx (freeware). Dan wordt tie zo glad als een babyhuidje.

quote:

[afbeelding]
Je hebt de bewuste foto met deze instellingen gemaakt (die info wordt per foto opgeslagen)

File: - C:\Documents and Settings\Chris\Bureaublad\voorbeeldse3.jpg

Make - Sony Ericsson
Model - K800i
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
Software - R1ED001 (Goede firmware, niets meer aan doen !!)
prgCXC1250211_VODAFONE_ 0.0
DateTime - 2007:01:18 17:01:17
YCbCrPositioning - Co-Sited
ExifOffset - 258
ExposureTime - 1/8 seconds
FNumber - 2.80
ISOSpeedRatings - 400
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2007:01:18 17:01:17
DateTimeDigitized - 2007:01:18 17:01:17
ComponentsConfiguration - YCbCr
ExposureBiasValue - 0.00
MeteringMode - Center weighted average
LightSource - Auto
Flash - Flash fired, auto mode, red-eye reduction mode (red-eye reduction hoeft niet bij deze foto)
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 2048
ExifImageHeight - 1536
InteroperabilityOffset - 600
CustomRendered - Normal process
ExposureMode - Auto
White Balance - Manual (kan anders)
DigitalZoomRatio - 0.00 x
SceneCaptureType - Night scene (an sich goed)
SubjectDistanceRange - Distant view

Thumbnail: -
Compression - 6 (JPG)
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
JpegIFOffset - 736
JpegIFByteCount - 5849

Je zou nog met de vetgedrukte instellingen kunnen spelen om er onder dezelfde omstandigheden een iets betere foto uit te krijgen, maar verwacht geen wonderen.

Aan de andere kant is het al met al geen beroerde foto, en tjah... Bij schemer een binnenfoto met flits is altijd beroerder dan overdag een foto maken.

't Is nog steeds een telefoontoestel met camera ipc een camera met telefoontoestel.. succes met klooien. :) Je kan er idd ook software op loslaten om de kwaliteit te veranderen.
quote:
paulus4ever schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:48:

Kun je ook de firmware ook downgraden ?
Helaas niet legaal via SEUS.

Chris.nl wijzigde dit bericht 18-01-2007 20:43 (5%)

quote:
Pellikaan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:15:
[...]

Je kunt je foto's ook oppimpen met http://www.noiseware.com/download.aspx (freeware). Dan wordt tie zo glad als een babyhuidje.
Thnx voor de tip, ik heb um net losgelaten op een foto en hij haalt de ruis er idd verbluffend goed uit !!

quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:31
...
Schrikbarend hoeveel er vastgelegd wordt als je een foto maakt.
Bedankt voor de tip iig ik ga nog effe flink knooien.

waterking wijzigde dit bericht 18-01-2007 20:49 (87%)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
D467 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:15:
De telefoon was net aan het updaten, blijft hij op 1% steken, gaat de telefoon automatisch in usb bestand overdracht en stopt de update service....

Nu de update service en de telefoon opnieuw opgestart en hij gaat weer verder met updaten... raar :/

EDIT

- Hij is nu geupdate, die hightlight is wel grappig, maar nou niet dat je zegt echt handig...
De video folder is echt te traag geworden, als ze nou een optie hadden toegevoegd met ''geen preview'' Ja je kan kiezen voor lijst... maar dan zie je geen miniatuurtje meer...
Nu blijkt dat de update alle geïnstalleerde Games/Java applicaties heeft gesloopt! Als ik een geïnstalleerde Game/Java applicatie wil openen zegt hij dat er geen geheugen meer vrij is... Terwijl er nog dik 64 MB vrij is(en hij is toch al geïnstalleerd dus neemt het toch niet weer geheugen in?:S)! Installeer ik een game/Java applicatie opnieuw dan werkt het wel gewoon.... Dat wordt dus alle Java applicaties opnieuw installeren...

Meer mensen hier last van na de update? ;( ;(

D467 wijzigde dit bericht 18-01-2007 21:04 (3%)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
[...]

[afbeelding]
Die foto is gewoon mislukt! Foto's zijn bij mij vele malen mooier ook in het donker of met schemering, kwestie van juist instellen... ;)
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:41:
[...]

Thnx voor de tip, ik heb um net losgelaten op een foto en hij haalt de ruis er idd verbluffend goed uit !!
en daarbij, Adobe Photoshop jongens...wat je daar al wel niet met de simpelste dingen als contrast en brightness kan doen....

Me broer kreeg fotografische cursus, die fotograaf zei:'ik doe nooit een foto de deur uit zonder hem te bewerken.'

quote:
D467 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:00:
[...]

Nu blijkt dat de update alle geïnstalleerde Games/Java applicaties heeft gesloopt! Als ik een geïnstalleerde Game/Java applicatie wil openen zegt hij dat er geen geheugen meer vrij is... Terwijl er nog dik 64 MB vrij is(en hij is toch al geïnstalleerd dus neemt het toch niet weer geheugen in?:S)! Installeer ik een game/Java applicatie opnieuw dan werkt het wel gewoon.... Dat wordt dus alle Java applicaties opnieuw installeren...

Meer mensen hier last van na de update? ;( ;(
Zoals eerder in dit topic vermeld is dit een "known issue"..
Volgende keer toch even beter het topic doorlezen ;)

Buzzen? | "We got robbed. All they took was the door."

Even dat die foto met ruis door photoshop gehaald... resultaat is wel aardig

Plaatje op imageshack (popups!)

Misschien iets te veel detail gekozen, maar goed

juzzwuzzz wijzigde dit bericht 18-01-2007 23:16 (10%)

quote:
juzzwuzzz schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:15:
Even dat die foto met ruis door photoshop gehaald... resultaat is wel aardig

[afbeelding]

Misschien iets te veel detail gekozen, maar goed
Details details :+ [afbeelding] geen popups, kussentje gewassen met robijntje

- Ben ik al oftopic? -

hoi,

ik denk dat mijn K800i kapot is, iig als ik iemand bel dan hoor ik de ander kraken. ligt niet aan die persoon en ook niet aan de overdracht. immers met een BT headset hoor ik degene perfect.

enig idee wat ik hier aan kan doen? is dit een known problem?

Normaj - <Fleurs De Mal, Darkspear>
I ain't gonna wear the clothes that you like...

Reg. datum: 16 januari 2007

Heb gister me nieuwe geheugenkaartje binnen gekregen (512mb) alleen als ik deze erin stopt herkent hij maar 467MB beetje lomp maargoed... dat is niet me probleem :)
mijn vraag is.. hoe kan ik mijn geheugenkaart aanzetten als staandaard opslagcapiciteit voor me foto's en muziek e.d? dus als ik nu een foto maak dan slaat hij hem automatisch op de telefoon op. ik wil graag dat die hem op mijn geheugenkaart opslaat.

quote:
Danny85 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:36:
dus als ik nu een foto maak dan slaat hij hem automatisch op de telefoon op. ik wil graag dat die hem op mijn geheugenkaart opslaat.
Zit helemaal rechts bij de instellingen in je camera: "opslaan in"
quote:
ik denk dat mijn K800i kapot is, iig als ik iemand bel dan hoor ik de ander kraken. ligt niet aan die persoon en ook niet aan de overdracht. immers met een BT headset hoor ik degene perfect.

enig idee wat ik hier aan kan doen? is dit een known problem?
Wat denk je nou zelf? Gewoon teruggaan met dat ding.

Reg. datum: 16 januari 2007

quote:
MrAngry schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:57:
[...]

Zit helemaal rechts bij de instellingen in je camera: "opslaan in"
top bedankt!! instelling is veranderd 8)

Reg. datum: 17 december 2006

Sinds een aantal weken is met de software van mijn k800i iets vreemds aan de hand. Als ik door verschillende menu's blader, blijven sommige menu's hangen. Zodoende zie ik bijvoorbeeld het berichtenmenu en het instellingenmenu door elkaar :S Erg vreemd... Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb nog de allereerste softwareversie (kan me overigens niet voorstellen dat het daar aan ligt), en dat wil ook graag zo laten..

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws