Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 89 90 91 92 last
Reageer Nieuw TopicGebruik je pcsuite van de cd of de nieuwste van de SE website
Misschien heeft ie ook nog last van een oude of ontbrekende flash driver.
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Of heeft dat met de provider te maken? Heb nu Hi (Kpn) had ervoor (op mijn oude Siemens) orange.....
Euh, ik denk dat er geen een telefoon is die smsjes kan ontvangen als ie uit staat??quote:D467 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:04:
Echt bale dat hij als de telefoon uitstaat geen smsberichten kan ontvangen... mijn vorige (veeel goedkopere) Siemens kon dat wel![]()
Of heeft dat met de provider te maken? Heb nu Hi (Kpn) had ervoor (op mijn oude Siemens) orange.....
Zodra ie aan gaat echter zal ie wel de smsjes ontvangen die zijn verstuurd in de uit-periode!
Na wat gebel met Sony (2x toegezegd terug te bellen) en Orange heb ik nog steeds geen gratis M2 - heb mijn tel gekocht op 30 januari..
Volgens de Orange shop konden ze geen nieuwe bon uitdraaien ivm een nieuwe actie ofzo die liep met de K800i, maar volgens de klantenservice zou het wel moeten kunnen maar moest ik toch echt langs de winkel en die even de klantenservice laten bellen ivm toestemming... Vandeweek nog maar eens proberen! Toch weer ¤40...
Macbook 4.1 2,4 GHz
Dat gebeurt ook niet, en ik weet 100% zeker dat er een aantal smsjes zijn verstuurd naar mijn nummer....quote:dog4life schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:41:
[...]
Euh, ik denk dat er geen een telefoon is die smsjes kan ontvangen als ie uit staat??
Zodra ie aan gaat echter zal ie wel de smsjes ontvangen die zijn verstuurd in de uit-periode!
Ondersteund ''Hi'' dat soms niet?
D467 wijzigde dit bericht 18-02-2007 19:12 (3%)
Is het mogelijk om laden via usb uit te schakelen?
Lijkt me niet echt goed voor de accu van die korte laadcyclussen.
Heb een branded vodafone k800i, kan ik gewoon een firmware update doen?
HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II
Volledig ontladen is niet goed voor deze batterij dus voorkom dat ie in het rood komt.
Firmware updaten moet via Vodafone om dat ze de nieuwe firmware eerst naar eigen inzicht moeten vershitteren, dit duurt meestal erg lang (is prio 0).
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 24 augustus 2005
Je kan het opladen via de usb uitschakelen in het service menu.quote:Harmen schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:03:
Mensen, vraagje....
Is het mogelijk om laden via usb uit te schakelen?
Lijkt me niet echt goed voor de accu van die korte laadcyclussen.
Heb een branded vodafone k800i, kan ik gewoon een firmware update doen?
In de OP (openings post) onder het kopje "overig" kan je vinden hoe je in het service menu komt.
Onder het kopje "service settings" kan je usb charging op OFF zetten.
Chris.nl wijzigde dit bericht 19-02-2007 02:01 (6%)
Reg. datum: 17 januari 2007
Onzin, ik heb ook Hi, en als mijn telefoon k800i uit heeft gestaan, en ik zet em na een paar uur weer aan, dan krijg ik binnen zo'n 10 minuten wel alles binnen aan smsjes wat er tijdens de uit-periode is verstuurd. Soms duurt het alleen eventjes voor het binnenkomt. Wat bij mij soms helpt (volgens mij is het psychisch) om even "saldo" te smsen naar 1244, vaak krijg ik dan tegelijk met mn saldo, ook mn smsjes binnen die daarvoor verstuurd zijn. Het zou dus niet aan je telefoon of aan hi moeten liggen.quote:D467 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:07:
[...]
Dat gebeurt ook niet, en ik weet 100% zeker dat er een aantal smsjes zijn verstuurd naar mijn nummer....
Ondersteund ''Hi'' dat soms niet?
Ik heb het nog niet nodig gehad maar het kan dus tochquote:Chris.nl schreef op maandag 19 februari 2007 @ 01:57:
[...]
Je kan het opladen via de usb uitschakelen in het service menu.
Onder het kopje "service settings" kan je usb charging op OFF zetten.
Reg. datum: 15 december 2002
Ik krijg dus vaak gewoon geen reactie op het "saldo" smsje. Als ik het tijdens kantooruren verstuur krijg ik nooit meer een reactie (ook niet met een flinke vertraging wat eerder wel het geval was). 's avonds is het geen probleem.quote:marquez schreef op maandag 19 februari 2007 @ 07:25:
[...]
Onzin, ik heb ook Hi, en als mijn telefoon k800i uit heeft gestaan, en ik zet em na een paar uur weer aan, dan krijg ik binnen zo'n 10 minuten wel alles binnen aan smsjes wat er tijdens de uit-periode is verstuurd. Soms duurt het alleen eventjes voor het binnenkomt. Wat bij mij soms helpt (volgens mij is het psychisch) om even "saldo" te smsen naar 1244, vaak krijg ik dan tegelijk met mn saldo, ook mn smsjes binnen die daarvoor verstuurd zijn. Het zou dus niet aan je telefoon of aan hi moeten liggen.
Iemand anders daar ook last van?
Ik zag hem zojuist staan, en ik ga op 14 maart deze telefoon halen, gratis bij abo, dus daarom de vraag of dit dan ook werkt?
hw-photo.nl v2!
40D || 400D || 24-105 F4L IS || 70-200 F4L || 100 F2.8 Macro || 430EX
Toen ik hem eens beter bekeek zag ik dat het filtertje vol troep zat, dit heb ik eraf gewreven en het filtertje werd (weer) zwart van kleur. Toen ff getest en ja hoor, hij speelt weer prima
Het filtertje ligt in een schachtje en hij kan er uit als je hem voorzichtig los trekt met een pincet
Als je de voorwaarden had gelezen...quote:TranceSetter schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:16:
Weet iemand toevallig al meer over deze actie:Aanbieding Sony-Ericsson 1GB MS Micro?
Ik zag hem zojuist staan, en ik ga op 14 maart deze telefoon halen, gratis bij abo, dus daarom de vraag of dit dan ook werkt?
Actie is geldig tot eind maart....
* Harmen doet morgen de bon op de bus.
HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II
Heb ik gedaan. Als ik hem op 14 maart koop dan zou die nog geldig zijn. Ik twijfelde echter omdat het misschien alleen voor los gekochte toestellen ging (dus zonder abo)quote:Harmen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:12:
[...]
Als je de voorwaarden had gelezen...
Actie is geldig tot eind maart....
* Harmen doet morgen de bon op de bus.
hw-photo.nl v2!
40D || 400D || 24-105 F4L IS || 70-200 F4L || 100 F2.8 Macro || 430EX
Reg. datum: 19 maart 2004
(update was in eerste instantie overigens vastgelopen, waarna het opnieuw gedaan moest worden, en waarna de telefoon heel vreemd deed met oplichten van het schermpje, na nog een keer de update uitgevoerd te hebben lijkt hij weer normaal te doen, maar taal is nog steeds Engels)
Timmeah wijzigde dit bericht 20-02-2007 01:41 (12%)
Reg. datum: 11 januari 2004
dit stond in het begin van het topic vermeld..quote:Timmeah schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:57:
Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. [/i]
Johan
Heb ik ook last van. Wees blij dat je verlichting nog werkt :-)quote:Timmeah schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:57:
Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. Zijn er ergens languagefiles om te downloaden of iets dergelijks, dat de taal weer nederlands is? Erg irritant probleem, niet zozeer omdat ik geen Engels kan maar meer omdat ik aan Nederlandse instellingen gewend was.
(update was in eerste instantie overigens vastgelopen, waarna het opnieuw gedaan moest worden, en waarna de telefoon heel vreemd deed met oplichten van het schermpje, na nog een keer de update uitgevoerd te hebben lijkt hij weer normaal te doen, maar taal is nog steeds Engels)
Maar de Nederlandse taal krijgen we (hopelijk) bij de volgende update weer terug. Tot die tijd zullen we het in het Engels moeten zien te redden. Je hoeft SE ook niet te mailen, want die helpen je ook niet, die sturen je door naar een Service Point waar ze volgens mij niks anders kunnen doen dat wat je zelf kunt via SEUS.
Heb ik ook ooit een keer gehad.quote:Timmeah schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:57:
Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. Zijn er ergens languagefiles om te downloaden of iets dergelijks, dat de taal weer nederlands is? Erg irritant probleem, niet zozeer omdat ik geen Engels kan maar meer omdat ik aan Nederlandse instellingen gewend was.
Bij was de oplossing destijds om het toestel een paar keer terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw te flashen met SEUS. Ik weet niet of dat met de K800i ook mogelijk is en of het met de huidige SEUS werkt, maar bij mij was dat vroeger de oplossing.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Zelf heb ik mijn K800i van Orange ook debranded. Nu heb ik onder andere weer de optie "verstuur naar blog" bij de foto's. Simlockvrij maken kan (nog) NIET.
Het is dus mogelijk de toestellen te repareren door middel van een reflash.
Gajescheren wijzigde dit bericht 20-02-2007 12:10 (12%)
Klopt na een tijd wachten kwam er toch wat binnenquote:marquez schreef op maandag 19 februari 2007 @ 07:25:
[...]
Onzin, ik heb ook Hi, en als mijn telefoon k800i uit heeft gestaan, en ik zet em na een paar uur weer aan, dan krijg ik binnen zo'n 10 minuten wel alles binnen aan smsjes wat er tijdens de uit-periode is verstuurd. Soms duurt het alleen eventjes voor het binnenkomt. Wat bij mij soms helpt (volgens mij is het psychisch) om even "saldo" te smsen naar 1244, vaak krijg ik dan tegelijk met mn saldo, ook mn smsjes binnen die daarvoor verstuurd zijn. Het zou dus niet aan je telefoon of aan hi moeten liggen.
Alleen wel jammer dat je dan de datum ziet wanneer je het binnenhaald
Dat ligt toch echt aan de telefoon of niet?
Nee hoor ik heb hier echt nog nooit last van gehad met geen enkele telefoon of provider. Volgens mij is dit echt een probleem bij jou provider ofzoquote:D467 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:
[...]
Klopt na een tijd wachten kwam er toch wat binnen![]()
Alleen wel jammer dat je dan de datum ziet wanneer je het binnenhaald![]()
Opera op de telefoon zetten is geen probleem.
Als ik heb wil starten via "DeviceExplorer" start ie en wordt een netwerktest gedaan.
Op 50% van die test blijft ie steken, paar minuten geeft ie een connection error.
Iemand een idee, heb alles ingesteld volgens de intstructies op de startpagina.
Reg. datum: 20 februari 2007
Ik krijg smsjes die verstuurd zijn terwijl mn telefoon uit was ook gewoon binnen. Soms idd met behulp van het "saldo"-trucje.quote:D467 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:
[...]
Klopt na een tijd wachten kwam er toch wat binnen![]()
Alleen wel jammer dat je dan de datum ziet wanneer je het binnenhaald![]()
Waar ik met Hi ook last van heb is dat als ik het "Saldo"-smsje stuur, ik of helemaal geen reactie krijg (wat vaker voorkomt) of pas heel laat..
Hoort niet volgens mij
De telefoon zelf is wel helemaal top! Heb alleen nog maar niet de update van begin januari geinstalleerd, als ik de ervaringen hier zo lees.
Is er eigenlijk wel iemand die WEL een goede ervaring heeft met de nieuwste update? Dus nog gewoon met nederlandse menu's, niet-vast-lopende gallery's, enz enz?
R1JC002
Improvements
- Updated Java engine
Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone
Maar deze staat nog niet op SEUS, wel op FOTA.
Ik heb eerst met SEUS geupgrade naar R1GB001, toen met FOTA naar R1JC002.
Gajescheren wijzigde dit bericht 21-02-2007 07:24 (29%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 89 90 91 92 last