Gathering of Tweakers

Quicksearch
schaduw

quote:
Olic90 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:05:
[...]

Waar kan je de nieuwe firmware van T-mobile dan downloaden?
Ik had 2 weken een man aan de lijn van T-mobile en die zei dat ze geen update's o.i.d. hadden voor de K800i, omdat het nieuwe in de assortiment is.
gewoon SEUS laten doen, dus het gaat via de standaard SonyEricsson software (je t-mobile toestel wordt gedeteceerd en de juiste firmware wordt gedownload).

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Reg. datum: 01 januari 2006

quote:
schaduw schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:19:
[...]

gewoon SEUS laten doen, dus het gaat via de standaard SonyEricsson software (je t-mobile toestel wordt gedeteceerd en de juiste firmware wordt gedownload).
ik heb hem net ook geinstalleerd, maar ben er op veel vlakken niet echt over te spreken. het scherm word na het toetsenblokkeren niet meer licht bijvoorbeeld. en master reset helpt daar niet tegen. ook met foto's kijken en bluethoot had ik daarnet problemen maar die zijn misshcien verholpen

bp01

ik heb de sony zelf nu ongeveer 1week, erg fijne telefoon. tot nu toe geen problemen tegengekomen.
had alleen 1vraagje, en kon het niet in het topic vinden, en ook niet in de boekjes. en het is best een noob vraag.

Hoe krijg je het klepje los van geheugenkaart? ik kan eraan schuiven, trekken. drukken en doen. maarja. straks sloop ik het. dus als iemand het weet?! :>

life your live!

Wat mot je?!?

Trekken... Tis een verrekte rot klepje...
bp01

klopt! :) harstikke bedankt!

life your live!

bp01

dan nog een vraagje.

de mensen die ik bel, waardoor ik gebelt word, en oproepen die ik mis. worden niet opgeslagen bij gesprekken?! wat af en toe zeer hinderlijk is. weet iemand hoe dat komt?

en de verlichting van de cursor, enz dat is paars. dat kan niet of wel veranderd worden? ik dacht tijd geleden iets groens te hebben gezien. maar kan me vergissen?!

life your live!

Reg. datum: 28 januari 2007

Na de update heb ik wel gemarkt dat ik geen suis meer heb in mijn foto's die ik in de avond maak.
Veder is er niet veel nieuws, behalve dat de joystickje niet meer werkt als die op standby staat.
Voor de update had ik het spel QuadraPop gedownload, maar nu zegt die dat mijn geheugen vol zit, terwijl dit niet zo is.
Iemand enig idee?
Kan je je software versie(firmware) ook downgraden?

Olic90 wijzigde dit bericht 11-02-2007 22:35 (33%)

quote:
garnage schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:30:
dan nog een vraagje.

de mensen die ik bel, waardoor ik gebelt word, en oproepen die ik mis. worden niet opgeslagen bij gesprekken?! wat af en toe zeer hinderlijk is. weet iemand hoe dat komt?
De eerste firmware had dat probleem, na de update naar R1ED001 heb ik het niet meer gehad :)
Met de huidige nieuwste firmware R1GB001 wacht ik nog ff, ik heb nu geen problemen met vastlopers e.d. en die krijg je wel met de nieuwste :/
bp01

ik heb nu de software R1GB001 eropstaan! nog geen problemen gehad met vastlopers. maar hij slaat alsnog niets op. qua bellen en gebelt worden.

life your live!

Reg. datum: 01 januari 2006

quote:
garnage schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:49:
ik heb nu de software R1GB001 eropstaan! nog geen problemen gehad met vastlopers. maar hij slaat alsnog niets op. qua bellen en gebelt worden.
als het niet teveel moeite kost zou ik een master reset proberen.

bp01

quote:
Borix schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:56:
[...]

als het niet teveel moeite kost zou ik een master reset proberen.
ik vind het raar dat ie het in begin wel had gedaan. en toen ineens niet meer! en toen had ik er nog niets mee gedaan (firmware oid)

life your live!

@garnage, probeer eens alle gesprekslijsten wissen, daarna zou die weer normaal moeten werken ;)

bp01

quote:
Han van Berse schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:26:
@garnage, probeer eens alle gesprekslijsten wissen, daarna zou die weer normaal moeten werken ;)
het enige wat ik tegen je kan zeggen is

_/-\o_ _/-\o_ bedankt!! _/-\o_ _/-\o_

het werkt weer!

life your live!

nog meer mensen met het probleem van "bewerking is mislukt" bij applicatie en games mappen?

quote:
erik026 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
nog meer mensen met het probleem van "bewerking is mislukt" bij applicatie en games mappen?
Ja ik.

heb telefoon al geupdate en alles gereset, maar 't probleem blijft hier..

Ik heb 2 vragen:
1. Ik heb de firmware van 3 januari geinstalleert, wilt dat dan ook gelijk zeggen dat de batterijduur langer is, net als bij de update van 5 oktober, of is dit per update verschillend?
2. Ik heb de laatste firmware, maar ik heb helemaal geen kaders bij het maken van een foto, iemand een idee?

Ik volg dit topic al enige tijd maar kan me niet herinneren dat ik het volgende al ben tegen gekomen.
Ik gebruik de k800i met de Tomtom 910. Dat deed ik ook al met mijn vorige telefoon de s700i. De s700i gaf ook de sms berichten door aan de Tomtom en ik kon ze ook schrijven met Tomtom en via bluetooth verzenden. De k800i doet dit echter allemaal niet. Hij ziet de Tomtom als handsfree apparaat en meer niet. Ook het icoontje wat in het scherm staat van de telefoon is een anders dan op de s700i,namelijk een koptelefoontje en bij de s700i waren het van die gekleurde blokjes of zoiets. Heeft iemand hetzelfde of weet hoe je dit kunt oplossen? Ik heb zowel Tomtom als SE bericht gestuurd maar tot op heden geen antwoord.

bp01

goeie vraag. maar ik ga wel ff uitzoeken of k sms kan lezen op me tomtom?! volgens mij werkt de go niet als handsfree apparaat :P wel jammer opzich.

edit:~~ het werkt bij mij ook niet. ik kan ook de sms berichten niet lezen,.

garnage wijzigde dit bericht 12-02-2007 21:09 (21%)

life your live!

quote:
erik026 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
Als je de laatste update geinstalleerd hebt (zoals al eerder aangegeven in dit topic) worden games/apps. die geinstalleerd staan om je geheugenkaartje gedeactiveerd zeg maar.. opnieuw installeren helpt ;)
Is de nieuwe update aan te raden???
quote:
Spike1506 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:40:
[...]

Als je de laatste update geinstalleerd hebt (zoals al eerder aangegeven in dit topic) worden games/apps. die geinstalleerd staan om je geheugenkaartje gedeactiveerd zeg maar.. opnieuw installeren helpt ;)
als ik een installatiebestand wil starten geeft 'ie ook 'Bewerking is Mislukt' aan.

Made in NL

quote:
Executor16 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:46:
Is de nieuwe update aan te raden???
Ik zou het even afwachten, wachten op een nieuwere update...

Ik kan trouwens zonder problemen games en applicaties installeren.

Problemen die ik waarneem zijn:
1. Plotseling rebooten in het menu.
2. Vastlopers bij grotere videobestanden bij miniatuurweergave.
3. Mijn photobutton werkt niet helemaal meer, pas nadat ik een foto al heb gemaakt met de joystick na inschakelen, soms werkt hij dan nog niet meteen.

4. Bij mij worden niet alle afbeeldingen die ik via de pc heb toegevoegt gerezised voor het schermpje... Ik heb al gekeken naar het type afbeelding maar daar lag het niet aan. Weet iemand toevallig hoe dit komt ?

[LTS][MTS][HTS]

quote:
Spike1506 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:40:
[...]

heb ook al tijden last van deze fuckup van sony ericsson. Heb al aardig wat mensen gehoord die er last van hebben en er is (zelf) niets tegen te doen. De nieuwe firmware installeren helpt niet, heb nog steeds hetzelfde geneuzel. Ik heb een unbranded toestel, dus ligt niet aan software van Voda of T-Mobile.

Het is dat ik mijn toestel voor minimaal 2 weken kwijt ben (schandalig KPN!), anders had ik m allang weggebracht.

PSN: Sluuz

Zooi...
Reg. datum: 10 september 2001

kan je bij de sony ericsson k800 ook de kleur van het toetsenbord veranderen?

Kratjes vol Blubjes Blubbers

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws