Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:37:
[...]

'k Heb um ooit hier vandaan geplukt en ietswat aangepast / 'k vond het standby scherm niet mooi omdat er knoppen in zaten en sommige kleuren van de letters wit gemaakt...
Nou dat was een dik uur spitten, deze vond ik erg mooi uitkomen..

rikkienator wijzigde dit bericht 09-02-2007 14:17 (5%)

The bigger the miracle the smaller the audience

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
schaduw schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:48:
nee, het is bij twee personen geweest en 1x bij een T-Mobile nummer (opvragen belbundel)
Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn.

schaduw

Ik las aan het begin van dit topic, dat er nog geen nieuwe T-Mobile firmware was. Maar ik heb SEUS toch maar gestart, en er is een nieuwe T-Mobile firmware! Ik had de eerste firmware, ik na de update posten van het nieuwe firmwarenummer is. En met een beetje mazzel, is mijn belprobleem gelijk opgelost. (het nare van dat probleem is, dat het moeilijk te reproduceren is. ik ben dan ook bang dat hij, als ik naar de winkel ga, voor reparatie wordt opgestuurd...)

edit:
De nieuwe T-Mobile firmware is ook de nieuwste voor de K800i;
R1GB001: (3 januari 2007)

schaduw wijzigde dit bericht 09-02-2007 15:06 (9%)

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Made in NL

Die van mij crashed nu regelmatig... Ben ik bijvoorbeeld een beetje de afbeeldingen map aan het doorspitten en ga ik direct van top naar onderin de map(joystick omhoog drukken ipv omlaag) valt hij ineens uit en reboot hij(gelukkig vrij snel, 2 a 3 seconden).

Heeft iemand anders hier ook last van spontane crashes ??

Ik heb overigens de allerlaatste officiele firmware....

Emiel1984 wijzigde dit bericht 09-02-2007 15:37 (8%)

[LTS][MTS][HTS]

quote:
Emiel1984 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:36:
Die van mij crashed nu regelmatig... Ben ik bijvoorbeeld een beetje de afbeeldingen map aan het doorspitten en ga ik direct van top naar onderin de map(joystick omhoog drukken ipv omlaag) valt hij ineens uit en reboot hij(gelukkig vrij snel, 2 a 3 seconden).

Heeft iemand anders hier ook last van spontane crashes ??

Ik heb overigens de allerlaatste officiele firmware....
Heb hier precies het zelfde sinds de laatste update. lijkt net of het vastloopt, scherm zwart en komt inderdaad binnen 3 sec weer tevoorschijn.
Reg. datum: 08 maart 2002

bloggen met de K800i en www.blogger.com

Toen ik mijn phone net had heb ik een account aangemaakt zodat hij foto's kan doorsturen naar mijn weblog.

Echter weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb. Nu wil ik die instellingen veranderen zodat hij foto's doorstuurd naar een ander weblog. Maar waar doe je dat??

Heb gekeken op blogger en een foto via de K800 naar go.blogger.com doorgestuurd maar krijg geen code terug op de phone. Daarna las ik dat dit enkel voor us customers zou zijn.

Maar het is me dus ooit gelukt want ik kan gewoon foto's posten naar mijn blog.

weet iemand hoe je dit in moet stellen?

edit : thx borix

je moet je blog upgraden en dan lukt het weer om hem op je telefoon te zien

dread wijzigde dit bericht 09-02-2007 22:40 (7%)

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Reg. datum: 17 januari 2007

Als ik tegenwoordig foto's naar mn weblog doorstuur, doet ie iets langer over het posten, en zegt na afloop: Kan weblogpost niet publiceren. Als ik echter naar mn weblog ga, is het gewoon gepost. Ik krijg echter elke keer opnieuw diezelfde melding, en ook al lukt het dus gewoon elke keer, vind ik het ergens gewoon een beetje irritant.

Weet iemand hoe dit kan, of heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb tevens het idee dat ie langer doet over het uploaden sinds ik dit probleem heb.

Volgens mij is het gebeurd sinds ik de naam van het adres van mn weblog veranderd heb (Je krijgt immers zo'n belachelijk rare naam toegewezen) Maar gelukkig werd alles vanzelf doorgestuurd naar het nieuwe adres. Maar toch dit gekke probleem, wat op zich niet echt een probleem is natuurlijk. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt! :)

Reg. datum: 01 januari 2006

als je op je account inlogt, staat er rechts ergens mobile devices. bij mij staat daar onder andere een email adres (als je daarmee mailt naar go@bloggers.com komt het ook op de blog) maar er staat ook een rij rare letters en cijfers (zoiets: 2ocqjtsfaybjlxmc). volgens mij is dat het ''emailadres'' van je mobiel en als je daar op klikt kan je die verplaatsen naar 1 van je andere blogs. je kan hem ook verwijderen mar ik weet niet of dat werkt.

Wat mot je?!?

Mmm heel vervelend. Net de HID voor winamp erop gezet.
Wil ik em installeren, kan et niet :S
Ziet de file wel, maar kan em alleen verzenden.
Weet iemand daar iets op?
File staat gewoon in overige, .jar files werkend wel.
quote:
Ramius23 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:01:
Mmm heel vervelend. Net de HID voor winamp erop gezet.
Wil ik em installeren, kan et niet :S
Ziet de file wel, maar kan em alleen verzenden.
Weet iemand daar iets op?
File staat gewoon in overige, .jar files werkend wel.
Je hebt de HID file niet geinstalleerd maar alleen gekopieerd naar je telefoon. Het installeren schijnt nogal brrrrr te zijn op de een of andere manier.

Als je (toevallig) WIDCOMM bluetooth software gebruikt, kan je de HID-file op je k800i installeren door hem te verslepen naar het " HID Mouse & Keybord " icoon op jou mobiel.
Te vinden door via " Mijn Bluetooth-locaties "

Hier staat een plaatje bij dit praatje.

Wat mot je?!?

THX!

Via widcom heb em dr op gekregen, maar draai nu via bluesoleil, werkt net wat makkelijker...
Reg. datum: 10 februari 2007

Ik heb sinds kort de sony ericcson en gebruik hem sindsdien ook als voicerecorder. Het gebruikte formaat is echter niet door de standaard windows media speler af te spelen. Na lang zoekwerk ook op deze site heb ik een programma gevonden wat het formaat kan converteren en ook nog heel eenvoudig werkt.
Voordat je een bestand kunt converteren moet je het eerst op de telefoon kopieren naar een andere map. Waarom dat is weet ik niet maar het memo bestand wordt niet gevonden als je het niet kopieert????

Het programma heet Mobile Media Converter en staat op de site van miksoft. Misschien een leuke tip voor dit forum

Reg. datum: 28 januari 2007

Wie weet hoe ik videoclips op de K800i kan afspelen?
Ik heb een WMU video erop, maar die speelt die niet af.

quote:
Olic90 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:13:
Wie weet hoe ik videoclips op de K800i kan afspelen?
Ik heb een WMU video erop, maar die speelt die niet af.
je moet die filmpjes naar mp4 of 3gp converten met een programma. ff googlelen

Sony Ericsson's nieuwe telefoons voor dit jaar:

http://www.sonyericsson.com/3gsm/

vanpeltje

Hallo weet iemand of er ook op de K800i (of K810i) in-eardopjes gebruikt kunnen worden? Is de headset daarvan ook zo'n tweedelig ding, waarvan je de oortjes zelf kunt verwisselen (zoals bij de W810i)? Bvd.

quote:
thomaskroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:05:
Hallo weet iemand of er ook op de K800i (of K810i) in-eardopjes gebruikt kunnen worden? Is de headset daarvan ook zo'n tweedelig ding, waarvan je de oortjes zelf kunt verwisselen (zoals bij de W810i)? Bvd.
nee, de headset bestaat uit 1 deel.

wel kun je apart en kort kabeltje kopen zodat er normale oordopjes in kunnen, stond een tijdje geleden in dit topic een link naar iemand die dat voor 7 euro verkocht.

Zou wel de headset van de W810i erop kunnen? Is dat dezelfde aansluiting e.d.? Die heb ik 2 liggen namelijk, en als ik deze verkocht heb zou die andere dus op de K810 kunnen!

quote:
thomaskroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:12:
Zou wel de headset van de W810i erop kunnen? Is dat dezelfde aansluiting e.d.? Die heb ik 2 liggen namelijk, en als ik deze verkocht heb zou die andere dus op de K810 kunnen!
Die past gewoon, al heb je misschien meer aan een headset met remote toetsen voor volgende nummer e.d. voor de muziekplayer zoals de SE hpm-82.

Toen ik mijn K800i had gekocht, kreeg ik er ook een M2 Adaptor bij, wat moet ik hiermee?

quote:
qbix schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:03:
[...]

Zou wel gaaf zijn als je op je telefoon kan zien naar welk nummer je luistert :9~
Is dat mogelijk?
Ik gebruik salling clicker, dan kan je via bluetooth iTunes, WMP, PowerDVD etc. bedienen, je ziet op je telefoon welk nummer je speelt (incl. albumart), je kan op je telefoon zoeken naar nummers, albums etc. echt een superprogramma. (helaas niet gratis...)
quote:
Olic90 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 09:40:
Toen ik mijn K800i had gekocht, kreeg ik er ook een M2 Adaptor bij, wat moet ik hiermee?
Daarmee kun je de geheugenkaart die je bij je SEk800i krijgt in een cardcreader stoppen ;)
Ik heb de k800i nu een maand of 3 en er nooit problemen mee gehad. Sinds kort kan ik alleen niet meer in de games en applicaties map komen. Hij geeft dan 'Bewerking is mislukt' aan. Ik heb al de nieuwste firmware geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
appelsientje schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:52:
[...]

Yup dat heb ik ingesteld... maar hoe weet die telefoon nu wanneer de zomer en wintertijd in moet gaan.. want ik heb een vermoede dat hij dat niet weet namelijk..
Ik dacht dat hij hier via het (tel)netwerk een signaal voor krijgt. maar weet niet zeker. Maar als je het handmatig aanpast blijft de tijd dan verkeerd staan?

animus maximum donatum atque maximum punium est

quote:
schaduw schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:01:
Ik las aan het begin van dit topic, dat er nog geen nieuwe T-Mobile firmware was. Maar ik heb SEUS toch maar gestart, en er is een nieuwe T-Mobile firmware! Ik had de eerste firmware, ik na de update posten van het nieuwe firmwarenummer is. En met een beetje mazzel, is mijn belprobleem gelijk opgelost. (het nare van dat probleem is, dat het moeilijk te reproduceren is. ik ben dan ook bang dat hij, als ik naar de winkel ga, voor reparatie wordt opgestuurd...)

edit:
De nieuwe T-Mobile firmware is ook de nieuwste voor de K800i;
R1GB001: (3 januari 2007)
Waar kan je de nieuwe firmware van T-mobile dan downloaden?
Ik had 2 weken een man aan de lijn van T-mobile en die zei dat ze geen update's o.i.d. hadden voor de K800i, omdat het nieuwe in de assortiment is.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws