Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Speedy-Andre
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 29-10 23:10

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
Insaniti schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:01:
Speedy-Andre zou jij mij misschien een stukje opweg kunnen helpen om opera mini via bt te laten werken ?

Het w800i topic is een beetje rustig, en met jouw faq kom ik helaas ook niet verder.
Ik denk dat Opera-mini eerst via gprs verbinding moet maken, anders werkt de verbindingstest niet.
Als dat gelukt is dan werkt het waarschijnlijk ook via bluetooth.
Start Opera-mini dus eerst op je foon en laat hem even via gprs verbinding maken.
Je kan ook andere software proberen zoals Nav4all, bij mij werkt die ook via bluetooth :)

PVoutput oost west, zuid best!

• iNSANiTi
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Het probleem is dat ik een pre paid kaartje heb.
Kan ik dan ook gewoon met gprs verbinding maken (zit geen beltegoed op)

Nav4all ken ik niet, maar dat zal ik is uitzoeken.
Moet je met nav4all niet perse eerst een gprs verbinding maken ?

Tnkz voor je reactie :)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Ik heb ff bij T-mobile gekeken en grps werkt gewoon, het kost ¤0,15 per 10KB (T-zones).

• ExTaxi
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-10 22:02

ExTaxi

http://www.autopics.nl

ik heb nu toch iets mafs, als ik opneem horen ze me niet aan de andere kant.
Dan zet ik de speaker aan en dan doet de microfoon het wel en als ik dan probeer de speaker UIT te zetten dan krijg ik 'm niet meer uit.

iemand die dat herkent?

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:54:
Ik heb ff bij T-mobile gekeken en grps werkt gewoon, het kost ¤0,15 per 10KB (T-zones).
Heb een kpn HI pre-paid kaartje zonder beltegoed ( dan kan je toch geen verbinding maken).
Intussen ook de nav4all handleiding gevolgd. Maar helaas geen verbinding.
Ik moet zeggen dat ie het nu wel veel sneller test ( opera mini ) als eerst ( voorheen was het 3 a 4 minuten en nu rond de 10 sec )

Op de site van Sony Ericsson klik kan je ook de wap instellingen naar je toe laten sturen. Zelfs dat doet het niet :/

Maakt dat eigenlijk wat uit Hi / KPN ?

Ik krijg nu wel een soort van verbinding in mijn gewone browser.
Alleen een neppe want heb €0,0 ;)
Ik heb de instellingen van de Hi site ( had ik niet eerder aan gedacht :) ) link 2 HI
Kzal is kijken of het via bt gaat werken :9~

Update :

Nee het werkt nog niet, ik probeer iig de verschilende ip's :?
Moet ik dan na het instellen even mijn telefoon opnieuw starten voor ze in gebruik genomen worden ?

Als je kijkt bij netwerk verbindingen het stukje ''PAN''
dan kan je daar je bt-apparaat toevoegen.
Bij mij wordt die iig niet gevonden. Miss ligt het probleempje daarin ?

[iNSaNiTi]

iNSANiTi wijzigde deze reactie 17-04-2007 23:14 (32%)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
Insaniti schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:10:
[...]

Nee het werkt nog niet, ik probeer iig de verschilende ip's :?
Moet ik dan na het instellen even mijn telefoon opnieuw starten voor ze in gebruik genomen worden ?

[iNSaNiTi]
Wat heb je aan een gsm als je geen beltegoed hebt 8)7
Eerst stel je T-mobile in en je hebt daar niet eens een sim van |:(
Bij Hi zal gprs wel werken, maar alleen met beltegoed natuurlijk.
Een sms van SE moet je wel kunnen ontvangen, kan je dat Hi nummer eigenlijk wel bellen?
Gsm uit en aan wil wel eens helpen, bluetooth loopt wel eens vast na veel klooien en instellingen veranderen.
Ik kan geen touw vast knopen aan je verhaal :z

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Ik heb een mobiel voor DigiD en postbank, en om gebeld & sms te worden + fotos en muziek licht, radio enz :>

Ik heb veel verschillende internet profielen geprobeert.
En ja je hebt gelijk, T-mobile settings op een Hi sim is niet zo slim maargoed ;)

Ben niet echt goed in verhalen ik typ wat ik geprobeerd heb, en ja je kan naar mijn nummer bellen :+
Of ik naar HI nummer kan bellen ? ( welke bedoel je eigenlijk )
Nee bij elk nummer krijg ik het bericht dat ik naar 0612001200 moet bellen. Is mijn sim kaart niet verlopen ?

[Update]

Woot _/-\o_ ik keek zojuist en ik heb verbinding _/-\o_
Is het toch nog goed gekomen. Nu nog een snelkoppeling via HID en its all good.

Ik wil je toch alvast bedanken Speedy-Andre :)

iNSANiTi wijzigde deze reactie 17-04-2007 23:29 (36%)

• _RaXRoX
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 07-12-2013
quote:
Matthi schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:44:
[...]

Je gebruikt best .mp4 ipv 3gp, de kwaliteit is veel beter.
In deze topic kan je de instellingen vinden : http://www.esato.com/boar...?topic=125517&start=0

Ps: Heb jij je kaartje van 1Gb al ontvangen? Ik wacht er namelijk nog steeds op. En ik hoopte dat hij vandaag bezorgt ging worden maar vrees er voor :(
Ik heb het programma M3 gebruikt, het beeld is super en geluid ook, alleen het het probleem dat ik geen ondertiteling te zien krijg, terwijl ik dit wel heb gekozen. hebben meer mensen dit probleem?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
Insaniti schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:19:

Nee bij elk nummer krijg ik het bericht dat ik naar 0612001200 moet bellen. Is mijn sim kaart niet verlopen ?

[Update]

Woot _/-\o_ ik keek zojuist en ik heb verbinding _/-\o_
Is het toch nog goed gekomen. Nu nog een snelkoppeling via HID en its all good.

Ik wil je toch alvast bedanken Speedy-Andre :)
Pff, weer ge-edit maar nu dus goed nieuws :)
Het lijkt idd of je sim niet actief is en dan gaat een netwerktest niet zo lekker ;)
Een HID profiel kan je met send to bluetooth naar je gsm sturen, dat gaat meestal wel goed.

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Ja daar was ik ook al mee aan de slag gegaan.
En een edit is beter als een dubbel-post toch ? :)

[Edit]

Nu ben ik bezig met een snelkoppeling voor mijn hid maar het pad van list.bat en list1.bat klopt niet met die van mij. Ookal vernoem ik hem via bewerken naar de juiste hij vindt hem nog steeds niet.

Mijn pad : C:\Program Files\Sony Ericsson\Java SE SDK\OnDeviceDebug\bin

En de foutmelding :

C:\Documents & Settings\iNSaNiTi\Bureaublad>C:\Program_Files\Sony_Ericsson\Java_
SE_SDK\OndeviceDebug\bin\ejava midlets
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

C:\Documents & Settings\iNSaNiTi\Bureaublad>pause
Druk op een toets om door te gaan. . .

Ik zou java kunnen herinstalleren naar de juiste paden, maar het moet toch op een makkelijkere manier kunnen :)

[Edit]

De ID heb ik (via Midlet info) gevonden maar het entrypoint is me niet gelukt om te vinden. De snelkoppeling doet het alleen start hij opera nog niet automatisch op.
En intussen 5 uur later is het mij niet nog 1X gelukt om nog een keer verbinding te krijgen. Hoe ik 1X verbinding kreeg dat weet niemand, blijkbaar een foutje :+
Ik baal echt, maarja morgen maar weer verder proberen ( wordt nacht 3 _/-\o_ ) Lol nu zeg ik net dat het weer niks wordt en ja hoor een verbinding 8)7, zo nu kan ik rustig slapen en hoop dat het morgen beter gaat. Ik heb ook nog een entrypoint nodig ... :*)
Good :z

iNSANiTi wijzigde deze reactie 18-04-2007 02:18 (106%)

• lordyup
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 00:01
@123123wsjle;hwqye89032 :(

lordyup wijzigde deze reactie 30-03-2008 18:07 (100%)
Reden: foto's te groot

• Rudyyy
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:25
Pruts eens met de instellingen :)

• lordyup
al alles geprobeerd hoor... helpt niet veel

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
lordyup schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:49:
al alles geprobeerd hoor... helpt niet veel
Dat geloof ik graag na 2131 foto's gemaakt te hebben.

Je hebt die 2e foto met standaard instellingen gemaakt, probeer de instelling "Twilight portrait" eens..

• lordyup
neem aan dat dat "schemerportret" in het nederlands is. Zal denk ik niet veel schelen maar ik wil het best proberen! volgens mij heb ik dat al eens gedaan.

Edit: Net even geprobeerd in de kelder, kwaliteit gaat er niet heel veel op vooruit. Ik heb nogsteeds last van een soort van "mist" in de foto. Hebben jullie dat ook? of ligt dit nu gewoon aan mijn telefoon? Het gaat zich hierbij om foto's die in een donkere kamer genomen zijn, of buiten als het donker is. Ik heb dan altijd het zelfde probleem. Net alsof de flits té hard of té fel flitst waardoor ik aan de bovenkant een grijze mist door de foto krijg.

lordyup wijzigde deze reactie 18-04-2007 12:32 (59%)
Reden: nieuwe informatie

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
lordyup schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:21:
-knip- waardoor ik aan de bovenkant een grijze mist door de foto krijg.
Heb ik ook gehad toen ik een crystal case (bescherm plastic) gebruikte... zonder beschermhoesje zou je prima foto's moeten kunnen maken.
De mist die je omschrijft is idd behoorlijk... zou je niet zo erg moeten hebben op de k800i

In nachtfoto's heb je vrijwel altijd "ruis" (grofkorreligheid ipv mist) dat kan je met noiseware automagisch wegpoetsen. (onderste download link is freeware)

• _RaXRoX
quote:
lordyup schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:21:
neem aan dat dat "schemerportret" in het nederlands is. Zal denk ik niet veel schelen maar ik wil het best proberen! volgens mij heb ik dat al eens gedaan.

Edit: Net even geprobeerd in de kelder, kwaliteit gaat er niet heel veel op vooruit. Ik heb nogsteeds last van een soort van "mist" in de foto. Hebben jullie dat ook? of ligt dit nu gewoon aan mijn telefoon? Het gaat zich hierbij om foto's die in een donkere kamer genomen zijn, of buiten als het donker is. Ik heb dan altijd het zelfde probleem. Net alsof de flits té hard of té fel flitst waardoor ik aan de bovenkant een grijze mist door de foto krijg.
Probeer eens de resolutie te wijzigen in 2 MP. ipv 3.. dan worden de fotos ook wat scherper. Verder wat je kan proberen is kijken of de lens goed schoon is, bv geen vettige laag of vinger afdrukken.

_RaXRoX wijzigde deze reactie 18-04-2007 13:11 (6%)

• lordyup
quote:
Chris.nl schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:06:
[...]

Heb ik ook gehad toen ik een crystal case (bescherm plastic) gebruikte... zonder beschermhoesje zou je prima foto's moeten kunnen maken.
De mist die je omschrijft is idd behoorlijk... zou je niet zo erg moeten hebben op de k800i

In nachtfoto's heb je vrijwel altijd "ruis" (grofkorreligheid ipv mist) dat kan je met noiseware automagisch wegpoetsen. (onderste download link is freeware)
Ik gebruik bij mijn telefoon geen crystal case of iets dergelijks dus hier zal het niet aan liggen. Ik denk dat ik eens naar een servicepoint van sony ericsson ga.

• lordyup
bij sony ericsson point konden ze me niet verder helpen. Probeerden me eerst af te wimpelen met " van een telefoon van 500 euro mag je niet echt goede foto's verwachten 't savonds" Dus ik er op door gegaan uiteindelijk hebben ze dan toch een vergelijk gemaakt met een andere k800i en weldra, overbelichting van mijn telefoon. Ben eens benieuwd ga nu Dynafix in Nuth bellen kijken wat deze voor mij kunnen betekenen.

• _RaXRoX
quote:
lordyup schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:23:
bij sony ericsson point konden ze me niet verder helpen. Probeerden me eerst af te wimpelen met " van een telefoon van 500 euro mag je niet echt goede foto's verwachten 't savonds" Dus ik er op door gegaan uiteindelijk hebben ze dan toch een vergelijk gemaakt met een andere k800i en weldra, overbelichting van mijn telefoon. Ben eens benieuwd ga nu Dynafix in Nuth bellen kijken wat deze voor mij kunnen betekenen.
Ik vind het raar zeggen van de winkel dat je geen goeie fotos kan verwachten voor 500 euro.. ik vind dit best veel geld en je betaald voor een goedtoestel en dan moet je ook een goed toestel hebben. Dus ik vind dat dit onder garantie moet vallen.

_RaXRoX wijzigde deze reactie 18-04-2007 14:35 (3%)

• lordyup
quote:
_RaXRoX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:33:
[...]

Ik vind het raar zeggen van de winkel dat je geen goeie fotos kan verwachten voor 500 euro.. ik vind dit best veel geld en je betaald voor een goedtoestel en dan moet je ook een goed toestel hebben. Dus ik vind dat dit onder garantie moet vallen.
Helemaal mee eens en zeker voor die prijs. Ik wilde dynafix bellen, 45 cent per minuut.. en de heletijd "al onze medewerkers zijn in gesprek..." heb hun dus maar een e-mail gestuurd. Ben benieuwd wat de reactie is.

• ttthijs
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11-10-2007
Ik ben nu drie dagen (en nachten) bezig om internet te kunnen gebruiken op m'n k800i via m'n laptop (bluetooth)... en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik wil het voor elkaar krijgen met Ubuntu, inmiddels is het wel al gelukt via windows xp met behulp van de howto's in de topicstart en andere posts in dit topic.

Wat heb ik inmiddels gedaan:
http://www.howtoforge.com/bluetooth_pand_debian_etch gevolgd.
en m'n telefoon verbind nu dus met m'n laptop, bestandjes heen en weer sturen lukt.
-bnep0 verschijnt in m'n ifconfig, en volgens de syslogs krijgt m'n tel ook een ip dat ik kan pingen.

Telefoon ingesteld zoals ook aangegeven op die howtoforge.

Iemand een idee waar ik kan zoeken naar wat er nog mis gaat?
Would really appreciate it!

• Han van Berse
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 28-10 23:41
@Raymond en andere tweakers
In pikkedonker heb ik ter vergelijking deze foto gemaakt met flits vanuit m'n bed :z
Afstand is zo'n 3,5 meter
(post later wel een andere)

Han van Berse wijzigde deze reactie 19-04-2007 09:26 (15%)

• lordyup
deze link is helaas dood Han van Berse, of in iedergeval werkt hij niet naar behoren. Ik zou graag jou resultaat ook willen zien.

• Han van Berse
  • Laatst online: 28-10 23:41
verwijderd i.v.m. "bende" :|

Han van Berse wijzigde deze reactie 19-04-2007 09:19 (81%)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Wat een bende, die foto had ik echt niet gepost :+

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Ik ben bezig met een snelkoppeling voor mijn HID maar het pad van de tooltjes list.bat en list1.bat (Speedy-Andre zijn Tut voor Opera) kloppen niet met die van mij. Ook al vernoem ik hem via bewerken naar de juiste hij vindt hem nog steeds niet.

Mijn pad : C:\Program Files\Sony Ericsson\Java SE SDK\OnDeviceDebug\bin

Mijn ID heb ik kunnen vinden in device explorer zelf, maar ik kan
mijn entrypoint van Opera mini helaas niet bemachtigen.
Weet iemand hoe wel ? :)

[iNsANiTi]

iNSANiTi wijzigde deze reactie 19-04-2007 01:21 (8%)

• Jard
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
1)
Ik heb nu ook een k800i. Ik gebruik MyPhoneExplorer om mijn contacten toe te voegen, eerst ging dat goed, maar nu kan MyPhoneExplorer mijn telefoon niet meer identificeren, terwijl mijn Sony Ericsson PC suite gewoon kan verbinden met mijn telefoon. Wat doe ik hier aan?

Jard wijzigde deze reactie 19-04-2007 20:56 (29%)

Specs

• Mastakilla
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-10 08:56
erg mooie startpost

was zelf 1st van plan om voor de k810i te wachten, maar aangezien dat zolang duurt en ie waarschijnlijk toch te duur gaat zijn vgl met de k800i voor de minieme verschillen

de k800i is ook goedkoper aan het worden

wat ik echter niet in de startpost kon vinden is een overzichtje van de nadelen van de gsm (iedere heeft er toch een paar ;) )
kan iemand ze misschien ff opsommen?

verder vraag ik me ook af of er eigelijk veel verschil is tussen de verschillende 3mpixel gsm's
en zo ja, hoe goed / slecht de k800i het dan doet

bedankt

• _RaXRoX
quote:
Mastakilla schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:28:
erg mooie startpost

was zelf 1st van plan om voor de k810i te wachten, maar aangezien dat zolang duurt en ie waarschijnlijk toch te duur gaat zijn vgl met de k800i voor de minieme verschillen

de k800i is ook goedkoper aan het worden

wat ik echter niet in de startpost kon vinden is een overzichtje van de nadelen van de gsm (iedere heeft er toch een paar ;) )
kan iemand ze misschien ff opsommen?

verder vraag ik me ook af of er eigelijk veel verschil is tussen de verschillende 3mpixel gsm's
en zo ja, hoe goed / slecht de k800i het dan doet

bedankt
Het nadeel van dit toestel vind ik dat het beeldscherm gouw vettig wordt en steeds moet poetsen. maar dit heb ik opgelost door plakfolie op het schermpje te plakken. verder zijn de oordopjes van goed geluid, alleen blijven ze niet echt heel stevig in je oren zitten. (verschild natuurlijk per persoon). Verder over het verschil van MPX, ik vind de k800i fotos mooier dan de nieuwe N95 van Nokia die 5 MPX heeft.. en netzoals bij LG die heeft ook 5 MPX is de K800i is ook veel beter en maakt hele strakke fotos.. Alleen de videoopnamefunctie vind ik helaas tegen vallen van de K800i. dit is wat hokkeliger maar ik wacht op een Firmware upgrade daar voor. (mocht die ooit komen) ;)

_RaXRoX wijzigde deze reactie 20-04-2007 09:26 (7%)

• _RaXRoX
Weet iemand toevallig hoe een adapter naar 3,5 mm Jack plug heet voor de K800i? en welke site?

Edit: Ik heb het terug gevonden in het forum http://www.gsmpunt.nl/det...-Ericsson&model=K800i

_RaXRoX wijzigde deze reactie 20-04-2007 11:32 (41%)

• brrrt
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:56
quote:
_RaXRoX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:21:
[...]

Het nadeel van dit toestel vind ik dat het beeldscherm gouw vettig wordt en steeds moet poetsen. maar dit heb ik opgelost door plakfolie op het schermpje te plakken. verder zijn de oordopjes van goed geluid, alleen blijven ze niet echt heel stevig in je oren zitten. (verschild natuurlijk per persoon). Verder over het verschil van MPX, ik vind de k800i fotos mooier dan de nieuwe N95 van Nokia die 5 MPX heeft.. en netzoals bij LG die heeft ook 5 MPX is de K800i is ook veel beter en maakt hele strakke fotos.. Alleen de videoopnamefunctie vind ik helaas tegen vallen van de K800i. dit is wat hokkeliger maar ik wacht op een Firmware upgrade daar voor. (mocht die ooit komen) ;)
Ik vind om eerlijk te zijn het jammer dat de agenda zo onoverzichtelijk is (ben Samsung gewend, met meerdere kleuren per afspraak-soort). Ook doet bij mij de radio 't niet zo goed, maar dat ligt volgens mij gewoon aan mijn telefoon ofzo, niemand anders heeft hier namelijk last van...
En het is jammer dat de videoplayer alleen "video's afspeeld" je kan dus niet even op pauze zetten of door- en terugspoelen.

Verder vind ik 't gewoon een topding! :D

brrrt wijzigde deze reactie 20-04-2007 12:53 (6%)

• Emiel1984
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 29-10 15:48

Emiel1984

Made in NL

Nadat ik veel foto's heb gemaakt met de K800i doet de foto-maken knop het regelmatig niet. Eigenlijk meer niet dan wel. Het is niet echt erg maar wel vervelent.

De foto's komen beter op het beeldscherm van de telefoon uit dan uiteindelijk op de pc. De telefoon weergeeft ze gewoon veel helderder. Dit kan natuurlijk ook een voordeel zijn.

De telefoon heeft een niet zo standaard geheugenkaartlezer. Het voordeel is wel dat deze M2 kaartjes erg klein zijn.

[LTS][MTS][HTS]

• brrrt
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:56
quote:
Emiel1984 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:24:De telefoon heeft een niet zo standaard geheugenkaartlezer. Het voordeel is wel dat deze M2 kaartjes erg klein zijn.
het tegendeel hiervan is dat de kaartjes wel heel duur zijn, en veel een probleem hebben met de geheugenkaart-lezer. Bij mij leest 'ie 'm wel na een paar keer sjorren, maar niet optimaal.

• Rio
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-10 11:12
Gmail is nu als losse applicatie beschikbaar. Werkt makkelijker en ziet er mooier uit dan de web-based versie al zeg ik het zelf.

• Matthi
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2008
quote:
brrrt schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:52:
[...]
En het is jammer dat de videoplayer alleen "video's afspeeld" je kan dus niet even op pauze zetten of door- en terugspoelen.
Ahnee? Dan heb je je gsm toch nog niet zo goed getest :p

Het klopt wat je zegt als je je video afspeelt bij "bestandsbeheer."
Maar als je je video afspeelt met "Videoplayer" kan je pauzeren, doorspoelen, terugspoelen, slowmotion afspelen........

Pauze is klikken met de joystick
Terugspoelen: naar links inhouden met de joystick
Doorspoelen: naar rechts inhouden met de joystick
Slowmotion: Joystick één maal naar onder bewegen

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
ExTaxi schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:58:
ik heb nu toch iets mafs, als ik opneem horen ze me niet aan de andere kant.
Dan zet ik de speaker aan en dan doet de microfoon het wel en als ik dan probeer de speaker UIT te zetten dan krijg ik 'm niet meer uit.

iemand die dat herkent?
Niemand die hier iets op kan zeggen?
Ik denk dat mijn GSM dan kapot is, zou het niet anders kunnen verklaren.
Of zie ik een instelling over het hoofd?

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 29-10 22:21

vr6-only

Blub Blub

quote:
ExTaxi schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:16:
[...]

Niemand die hier iets op kan zeggen?
Ik denk dat mijn GSM dan kapot is, zou het niet anders kunnen verklaren.
Of zie ik een instelling over het hoofd?
lijkt meer op een software bug.

Probeer is een master reset of firmware opnieuw flashen.

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:38
quote:
Hier kan je niet zien hoe hij open gaat, als ik hem gewoon omhoog wip buigt hij en gaat hij niet echt los, durf nog steeds niet echt kracht te zetten, anders gaat hij mss wel kapot..

Canon EOS 450D | EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM | EF 70-300mm f/4.0-5.6 IS | EF 40mm f/2.8 | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS — 13" MacBook Air 2012

• Mastakilla
  • Laatst online: 15-10 08:56
quote:
_RaXRoX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:21:
[...]

thx voor de leuke reply

oordopjes wou ik zowieso gewone inpluggen met zo'n adaptertje ofzo (stom dat ze er niet een gewone uitgang op hebben gezet)
want geenenkele oordopjes blijven bij mij zitten behalve die groove oordopjes van sony

verder is het fijn om te horen dat de foto kwaliteit nog steeds bij de betere hoort...
vraag me wel af hoe je dit weet, heb je dan zowel de N95 als die nieuwe LG??

al met al is dit een waardige optie aan het worden

misschien dat ik nog ff op de k810 ga wachten om te zien of de prijs toch nog meevalt en / of de foto kwaliteit een nieuwe revolutie inhoudt (prolly not, maar je weet maar nooit eh)

hoe zit het eigelijk met dat joystickje?

ik heb vroeger een tijd de w800 overwogen namelijk, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat er zoveel mensen waren met klachten over het joystickje (en de k800 is toch ongeveer dezelfde generatie als de w800?)

Mastakilla wijzigde deze reactie 20-04-2007 23:16 (8%)

• mobigo
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-02 00:52
Heb de k800i nu een aantal maanden en ben zeer tevreden. Vooral enthousiast tijdens een week La Palma waarbij ik nu eens geen digitale camera mee had maar enkel de phone. De foto's zijn zeer goed, alleen niet gaan zoemen, want daar is het lensje te beperkt voor en flitsen deed ik sowiezo al niet. Fotografeer bij een zonnetje en ga naar het object toe en je krijgt goede foto's met de telefoon. Behalve de video is de rest is ook prima, goed en lekker besturingssysteem.
Het enige waar ik mee zit is ik per ongeluk dat geen internet wil activeren door op de linker knop te drukken. M'n zoontje van 4 is gek op mobieltjes en loopt er zo mee weg waardoor je voor je weet weer on-line bent. Hoe blokkeer ik deze functies? Trouwens het pookje werkt prima en is volgens mij allang gewijzigd t.o.v. oudere SE modellen.

• mobigo
  • Laatst online: 22-02 00:52
Nog een kleine aanvulling: De k800i moet je aanschaffen als je een goede telefoon-camera wilt hebben. Mensen in mijn omgeving klagen over het wat grotere/dikkere formaat en hebben spijt omdat ze de camera functie niet eens zo belangrijk vonden. Als je 2 megapix voldoende vind dan zou ik ook eerder voor een platter model gaan.

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 15:49

rammes

koekebakker 1e klas

weet iemand ook hoe je standaard verzonden berichten niet moet bewaren?

ff nix :(

• schaduw
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

@Mastakilla; ik heb de telefoon vanaf 1 februari, het joystickje doet nu al moeilijk (bij de w800i heb ik er geen last van gehad. Het komt misschien doordat ik op de k800i meer spelletjes speel).

• Arm1n
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 05:11

Arm1n

Zeven over half twee

quote:
mobigo schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:36:

Het enige waar ik mee zit is ik per ongeluk dat geen internet wil activeren door op de linker knop te drukken. M'n zoontje van 4 is gek op mobieltjes en loopt er zo mee weg waardoor je voor je weet weer on-line bent. Hoe blokkeer ik deze functies?
Ik had er ook last van, heb gewoon in de internetinstellingen vanalles verandert zodat hij niet kan verbinden met internet, dus als je op het knopje drukt probeert hij te verbinden wat niet lukt.

Canon 50D | Tamron 17-50 f/2.8 VC | EF-S 55-250 IS | 50 f1.8 | Oude meuk

• Jard
  • Niet online
quote:
Jard schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:33:
Ik heb een probleem met mijn k800i. Ik ben namelijk laatst gevallen waardoor er schade zit op mijn camera schuifje. Nu heb ik op internet een compleet nieuw onderdeel gevonden, maar ik heb geen idee hoe ik die ooit op m'n telefoon kan krijgen.

dit is de link: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k800i-back-cover-p-896.html
Heeft iemand al enig idee hoe ik dat onderdeel op mijn telefoon kan krijgen?

Specs

• QuiCk01
  • Laatst online: 27-07 00:08
Volgens mij heeft een paar pagina's terug iemand z'n k800i helemaal gestript ivm met waterschade.
Moet je ff kijken maar weet het niet zeker.

• jochie79
  • Laatst online: 01:15
quote:
Jard schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:37:
[...]

Heeft iemand al enig idee hoe ik dat onderdeel op mijn telefoon kan krijgen?
Hier staat hoe je de telefoon uit elkaar kan halen.
http://rapidshare.com/files/19433271/K800i_dismantle.pdf

• zizouz90
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-06-2009
hey mensen,

ik heb de k800 nu al driekwart jaar.
in Drachten was ik de eerste die de k800 had in combinatie met een vodafone abbonement.
maar ik vraag me telkens af hoe ik flash-sites kan bekijken. want als ik naar websites ga, bv. www.ozie-n.com, dan kan ik die niet bekijken. zelfs niet met opera mini.

ik weet nokia een flash website wel ondersteunt. maar is het ook mogelijk met de grote K800

• jefster
  • Laatst online: 02-05-2007
Op de walkman phones van sony ericsson staat de functie TrackID, met deze functie kan je een stukje van liedje dat je hoort op de radio, feestje,... opnemen, dit wordt verzonden naar een server en enkele momenten later heb je de titel en uitvoerder van de song. nu heb ik dit bestand gevonden en heb het geinstalleerd op mij gsm.

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=144601

het enige probleem is dat het op mijn gsm niet werkt, ik kan het installeren maar het maar werkt niet. weet er iemand raad?

• ExTaxi

ExTaxi

Ik krijg nu mijn K800i helemaal niet meer aan de praat......power-knopje indrukken heeft wel tot gevolg dat er een rood LEDje gaat knipperen (kun je zien als je de batterij-klap er af hebt) maar GSM doet niets..........lekker vlot na een paar maandjes

• gram501
  • Laatst online: 29-10 14:03
Weet iemand waar je het programma "Facewarp" vandaan kan halen?

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

quote:
ExTaxi schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:36:
Ik krijg nu mijn K800i helemaal niet meer aan de praat......power-knopje indrukken heeft wel tot gevolg dat er een rood LEDje gaat knipperen (kun je zien als je de batterij-klap er af hebt) maar GSM doet niets..........lekker vlot na een paar maandjes
Bekend probleem. Probleem kon je oplossen door jouw toestel's firmware te updaten.
Nu moet je een service center.

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
vr6-only schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:39:
[...]

Bekend probleem. Probleem kon je oplossen door jouw toestel's firmware te updaten.
nou ik heb gisteren een sw-update gedaan en daarna was het goed....vandaag wisselde ik de SIM en toen was dit.

Wat bedoel je dat ik het KON oplossen door fw-update?

ExTaxi wijzigde deze reactie 23-04-2007 23:04 (18%)

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

quote:
gram501 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:02:
Weet iemand waar je het programma "Facewarp" vandaan kan halen?
Staat al standaard op de telefoon. Hij zit onder;
Bestandsbeheer->Applicaties

[LTS][MTS][HTS]

• Executor16
  • Niet online
Ik merk nu pas op dat na synchronisatie de oudere mensen hun verjaardag niet wordt gesynched:
quote:
Itembeschrijving:
Verjaardag van ************ 12-8-1959

Synchronisatie-actie:
Gefilterd

Waar:
Pc

Resultaat van synchronisatie:
Niet gesynchroniseerd

Aanvullende informatie:
Datum agenda-item valt buiten de mogelijkheden van de mobiele telefoon
Lekker gaar :/

Executor16 wijzigde deze reactie 23-04-2007 23:11 (18%)

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

quote:
ExTaxi schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:20:
[...]

nou ik heb gisteren een sw-update gedaan en daarna was het goed....vandaag wisselde ik de SIM en toen was dit.

Wat bedoel je dat ik het KON oplossen door fw-update?
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, me toestel was amper 1.5 maand oud.
Sim kaart eruit om een software update uit te voeren en toen deed ie niets meer.

Bij de service center kreeg ik te horen "had je met een firmware update kunnen voorkomen" maar blijkbaar is de bug er nog niet uit gehaald.

• eM_dzJee
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11-03-2011
Als ik mijn K800i aansluit op de computer via de usb kabel dan zie ik bij Deze computer alleen een icoontje voor Phone en niet voor Phone card terwijl deze er wel in zit. De drivers zijn allemaal geinstalleerd. Kan het een instelling in de telefoon zelf zijn?

• Xcalibur
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
quote:
eM_dzJee schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:41:
Als ik mijn K800i aansluit op de computer via de usb kabel dan zie ik bij Deze computer alleen een icoontje voor Phone en niet voor Phone card terwijl deze er wel in zit. De drivers zijn allemaal geinstalleerd. Kan het een instelling in de telefoon zelf zijn?
Ik krijg in Mijn Computer een Sony Ericsson file manager (oid), met daarin een K800i toestel, met daarin de mappen telefoongeheugen en memorystick (oid), met daarin een hele zooi submappen voor audio / video / etc.

Of was dat niet je vraag? :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 34

• Luxurydiver
  • Laatst online: 29-10 07:24
Heb vorige week vrijdag van Orange mijn k800i ontvangen.
Mooi toestel, zat nog geen m2 kaart bij en heb ik dus apart erbij gekocht (1gig).
Werkt allemaal heel mooi.
Maar waar ik me al jaren lang aan stoor zijn de aanpassingen die een provider uitvoert op de telefoon zelf.
Simlock, Software aanpassingen, Buitenkant telefoon.
Nu wilde ik van die eerste twee punten afkomen, daar ik niet een orange kaart erin wilde steken, maar een kpn kaart en de orange aanpassingen buitengewoon lelijk vind.
Bijna niemand in NL weet of kan die aanpassing doen, maar na speur werk kom je dan toch op sites waar dat wel kan.
Heb wat geld geinvesteerd in programma's en de twee zeer irritante zaken zijn weg en kan mijn telefoon ook updaten met de SUES service.
Eindelijk werkt het toestel zoals het hoort te werken.....

Conclusie: ik koop nooit meer een telefoon via een provider, maar zoek winkels die gewoon de originele versie leveren
Uiteindelijk ook nog wat geld bespaart, want anders had mijn telefoon 1 jaar in de kast gelegen en had ik pas na dat jaar een afkoop premie kunnen inlossen (boven de 100 euro) en zou dan het toestel pas kunnen gebruiken.

Apple and Panerai

• Scighera
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-10 22:43

Scighera

swim-bike-run

Ik heb hem zelf via Vodafone gehaald (contractverlenging, had eerst een K700i)

Ben er op zich tevreden mee. Ook het ontbreken van sluitergeluid als de telefoon op *stil* staat is een pluspunt tov de K700i. telefoon ligt lekker in de hand, en geen gedoe met uitschuiven van display om bij keyboard te komen. Ook handig dat je bij het wegschuiven van gelijk in de foto-modus komt.

1 minpunt. Er mag dan wel een Carl Zeis lens in zitten en hij mag wel 3.2mpix zijn. als zelfs de instelling fijn de foto naar 500kb comprimeerd zijn die instellingen duidelijk te ruw (40-50% JPEG?) wat ook te zien is aan de fotos'het oog te ruw. Wat zonde is, wat qua kleur zijn de foto's wel goed.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? wil gewoon goede fotokwaliteit hebben, dat het 1.5mb/foto wordt boeit me niet :)

www.triathlete.nl

• DarkSavior
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 25-10 21:49
Ik heb nog steeds me 1gig kaartje niet gekregen na 5 weken wachten. Is er iets dat ik eraan kan doen, i s het normaal dat het zolang duurt? :/

Ik word langzamerhand wel zat van het wachten.. Ze beloven iets binnen een maand te leveren en vervolgens moeten we weken langer dan beloofd zitten wachten op dat ding.

• Red
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:05

Red

Blue

quote:
DarkSavior schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:31:
Ik heb nog steeds me 1gig kaartje niet gekregen na 5 weken wachten. Is er iets dat ik eraan kan doen, i s het normaal dat het zolang duurt? :/

Ik word langzamerhand wel zat van het wachten.. Ze beloven iets binnen een maand te leveren en vervolgens moeten we weken langer dan beloofd zitten wachten op dat ding.
Hey, het is gratis! Alles op zijn tijd dan toch? Wil je sneller je geheugenkaartje, ren dan lekker naar de winkel en dan heb je er een. Je had niet mee hoeven doen aan de actie!

| Léon Logt

• DarkSavior
quote:
Red schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:10:
[...]

Hey, het is gratis! Alles op zijn tijd dan toch? Wil je sneller je geheugenkaartje, ren dan lekker naar de winkel en dan heb je er een. Je had niet mee hoeven doen aan de actie!
Dat het gratis is betekent toch niet dat ze de beloofde levertijd maar wijzigingen. Zet dan gewoon neer dat het 2 maanden duurt voordat het kaartje aankomt.

• scvngr
  • Laatst online: 30-12-2010
Ik heb gisteren mijn K800i ontvangen van de webshop gsm24.nl ..
Als ik em aanzet staan in het menu allemaal zaken van de duitse operator E-Plus. Het voicemailnr is ook duits. Hoe kan dit? Ik koop toch een gesimunlockte telefoon. Heb reeds de firmware geupgrade maar dan blijf ik ook die E-Plus shizzle houden. Vet irritant! Als je het mij vraagt neigt dit naar fraude, men zal wel een E-Plus geunlockte sim gewoon te koop hebben aangeboden op de Nederlandse markt of is er een andere mogelijkheid?

• rooie60
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-10 17:05
Bel ze op,en stuur de foon terug.

• _RaXRoX
quote:
Scighera schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:30:
Ik heb hem zelf via Vodafone gehaald (contractverlenging, had eerst een K700i)

Ben er op zich tevreden mee. Ook het ontbreken van sluitergeluid als de telefoon op *stil* staat is een pluspunt tov de K700i. telefoon ligt lekker in de hand, en geen gedoe met uitschuiven van display om bij keyboard te komen. Ook handig dat je bij het wegschuiven van gelijk in de foto-modus komt.

1 minpunt. Er mag dan wel een Carl Zeis lens in zitten en hij mag wel 3.2mpix zijn. als zelfs de instelling fijn de foto naar 500kb comprimeerd zijn die instellingen duidelijk te ruw (40-50% JPEG?) wat ook te zien is aan de fotos'het oog te ruw. Wat zonde is, wat qua kleur zijn de foto's wel goed.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? wil gewoon goede fotokwaliteit hebben, dat het 1.5mb/foto wordt boeit me niet :)
Sinds wanneer heeft een K800i een Carl Zeis lens?? ik heb verder gewoon hele goede fotos voor een telefoon.

• Matthi
quote:
DarkSavior schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:31:

Deze week is het al de 8ste week dat ik aan het wachten ben :)

En ik heb 2-3tal weken geleden gebeld om te vragen wanneer ik precies mijn kaartje zou ontvangen en de voorraad was op zei ze. En de volgende dinsdag gingen ze terug nieuwe kaartjes versturen en zou het nog 2 weken duren. Vorige week moest ik het kaartje dus ontvangen hebben....

Heb dan gisteren nogmaals gebeld om te vragen of er misschien iets is misgelopen. En toen zei ze dat mijn kaartje nog niet verzonden was omdat ze terug uit voorraad waren.. En ze kon me niet zeggen wanneer ik het ging ontvangen..

Dusja... Afwachten maar..... :)

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
vr6-only schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:39:
[...]

Naar het service-centre geweest en die zeggen ook dat 'ie moet worden opgestuurd naar Sony-Ericsson. Dit probleem kunnen ze niet oplossen.

Wat een gekloot zeg, ik baal er vreselijk van. Zal ook niet meer thius een update doen van de software.

• D467
  • Laatst online: 29-11-2011

D467

[M]

Bestaat er een mogelijkheid om de laatste 300 smsjes in 1 x te verwijderen (my-phone-explorer)? Of dat hij dat automatisch doet?

Ben al wezen zoeken in de telefoon maar kon niks vinden... ja handmatig...heb namelijk het limiet bereikt en dan komt er niks meer binnen. En ja ik weet dat je het ook kan verhogen.

En bestaat er een mogelijkheid om de speaker/hoofdtelefoon harder te kunnen zetten dan normaal? Als ik met een hoofdtelefoon luister is het namelijk wel erg zacht, mijn vorige (veel goedkopere) mp3 spelertje kon veeeel harder :P

En is de laatste fimware nog steeds R1GB001, aangezien de startpost nog wel is achterloopt... :D

D467 wijzigde deze reactie 26-04-2007 12:04 (8%)

• victenn
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-10 08:54
Het volume kan je instellen met de knopjes aan de rechter zijkant (waar je ook mee kan in en uitzoomen als je een foto maakt)

mijn blog / Last FM

• Gajescheren
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-10 08:20

Gajescheren

Gamertag: Gajescheren

quote:
ExTaxi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:24:
[...]

Naar het service-centre geweest en die zeggen ook dat 'ie moet worden opgestuurd naar Sony-Ericsson. Dit probleem kunnen ze niet oplossen.

Wat een gekloot zeg, ik baal er vreselijk van. Zal ook niet meer thius een update doen van de software.
Je had mij even moeten mailen, had je zo kunnen vertellen hoe je dat op kon lossen. Is is een halve minuut gebeurd ;)

• DarkSavior
quote:
Matthi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:04:
[...]

Deze week is het al de 8ste week dat ik aan het wachten ben :)

En ik heb 2-3tal weken geleden gebeld om te vragen wanneer ik precies mijn kaartje zou ontvangen en de voorraad was op zei ze. En de volgende dinsdag gingen ze terug nieuwe kaartjes versturen en zou het nog 2 weken duren. Vorige week moest ik het kaartje dus ontvangen hebben....

Heb dan gisteren nogmaals gebeld om te vragen of er misschien iets is misgelopen. En toen zei ze dat mijn kaartje nog niet verzonden was omdat ze terug uit voorraad waren.. En ze kon me niet zeggen wanneer ik het ging ontvangen..

Dusja... Afwachten maar..... :)
Welk nummer heb je precies gebelt? :)

• marinos..
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10-10-2008
quote:
DLP schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:07:
Heb vorige week vrijdag van Orange mijn k800i ontvangen.
Mooi toestel, zat nog geen m2 kaart bij en heb ik dus apart erbij gekocht (1gig).
Werkt allemaal heel mooi.
Maar waar ik me al jaren lang aan stoor zijn de aanpassingen die een provider uitvoert op de telefoon zelf.
Simlock, Software aanpassingen, Buitenkant telefoon.
Nu wilde ik van die eerste twee punten afkomen, daar ik niet een orange kaart erin wilde steken, maar een kpn kaart en de orange aanpassingen buitengewoon lelijk vind.
Bijna niemand in NL weet of kan die aanpassing doen, maar na speur werk kom je dan toch op sites waar dat wel kan.
Heb wat geld geinvesteerd in programma's en de twee zeer irritante zaken zijn weg en kan mijn telefoon ook updaten met de SUES service.
Eindelijk werkt het toestel zoals het hoort te werken.....

Conclusie: ik koop nooit meer een telefoon via een provider, maar zoek winkels die gewoon de originele versie leveren
Uiteindelijk ook nog wat geld bespaart, want anders had mijn telefoon 1 jaar in de kast gelegen en had ik pas na dat jaar een afkoop premie kunnen inlossen (boven de 100 euro) en zou dan het toestel pas kunnen gebruiken.
hey ik heb dus hetzelfde als bij jouw. Ook een k800 met orange firmware, zie post van een week terug. Maar zou je mij een link willen sturen waar staat hoe je die orange firmware er af kan halen?

Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3

• Luxurydiver
  • Laatst online: 29-10 07:24
Marinos,

Links naar dat soort sites mogen hier niet gepost worden.
Wel kan ik zeggen dat het software team de naam hebben gebruikt van de bekende schilder / beelhouwer: davinci.
Succes met het wijzigen van je telefoon!

Apple and Panerai

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
Gajescheren schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:33:
[...]

Je had mij even moeten mailen, had je zo kunnen vertellen hoe je dat op kon lossen. Is is een halve minuut gebeurd ;)
Serieus?? Nou ja ik had ook nog een ander probleem wat opgelost moet worden.

SOMS als ik opnam hoorde de andere partij mij niet. Dan zetten ik de speaker aan en dan deed de mic het wel, echter dan kon ik de speaker niet meer uitzetten.

Maar er is dus een foefje om een softwarecrash op te heffen? Want dat was het volgens het service-point.

• D467

D467

[M]

quote:
victenn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:53:
Het volume kan je instellen met de knopjes aan de rechter zijkant (waar je ook mee kan in en uitzoomen als je een foto maakt)
Goh dat wist ik nog niet :9
Hij staat al op max maar ik blijf hem zacht vinden, heb ook al via mp3 speler equalizer alles op max gezet... :P

---------

Alles werkte eerst prima, nu krijg ik telkens een error als ik windows media player wil besturen...
0x81000015 8)7

D467 wijzigde deze reactie 27-04-2007 18:55 (22%)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Grappig, die error heeft weinig/niets met HID te maken maar wel alles met PAN, wat niet wordt gebruikt in dit geval :/
Kijk eens of de K800 automatisch een verbinding met je pc maakt en zo ja (pc staat bij verbonden apparaten) verbreek deze verbinding eens op de K800.

• Matthi
quote:
D467 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:02:
Bestaat er een mogelijkheid om de laatste 300 smsjes in 1 x te verwijderen (my-phone-explorer)? Of dat hij dat automatisch doet?

Ben al wezen zoeken in de telefoon maar kon niks vinden... ja handmatig...heb namelijk het limiet bereikt en dan komt er niks meer binnen. En ja ik weet dat je het ook kan verhogen.

En bestaat er een mogelijkheid om de speaker/hoofdtelefoon harder te kunnen zetten dan normaal? Als ik met een hoofdtelefoon luister is het namelijk wel erg zacht, mijn vorige (veel goedkopere) mp3 spelertje kon veeeel harder :P

En is de laatste fimware nog steeds R1GB001, aangezien de startpost nog wel is achterloopt... :D
Yep, dit gaat.. En wel heel eenvoudig :p
Je gaat dus naar je inbox en kiest voor alles berichten verwijderen. En halverwege klik je op annuleren.. En dan is de helft gewist..

En er was ook een vraag naar welk nummer ik belde voor het 1gb kaartje. Dat is 043-8800158.
En vergeet 0031 niet voor het nummer te zetten als je vanuit België belt.

• wil75
  • Laatst online: 22-05-2008
Hallo,

Ik probeer jullie beide te PM'en maar dat werkt niet, mijn k800i is ook dood! Kunnen jullie het betreffende programma, of de link ervan naar mij sturen of replyen?
quote:
Gajescheren schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:08:
Mooi dat het gewerkt heeft! Ik heb zo het internet eens rondgestruint, maar de oorzaak van het probleem in niet bekend. Het heeft in ieder geval met de software te maken. Deze zorgt er voor dat de EROM (hier start de telefoon van op, soort van bios) corrupt raakt.

Met deze oplossing schrijf je nieuwe software in die EROM en kan hij weer opstarten.

• D467

D467

[M]

quote:
Speedy-Andre schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:13:
Grappig, die error heeft weinig/niets met HID te maken maar wel alles met PAN, wat niet wordt gebruikt in dit geval :/
Kijk eens of de K800 automatisch een verbinding met je pc maakt en zo ja (pc staat bij verbonden apparaten) verbreek deze verbinding eens op de K800.
Ik krijg bij ''PAN'' de error dat het apparaat niet binnen bereik is of dat de licentie verlopen is...?
Wel vreemd dat de serial port (nog) wel perfect werkt.

Heb bluetooth op de telefoon en op de pc al een aantal keer opnieuw aangezet zonder succes.

• wil75
HOi hoi,

dat is hetzelfde probleem dat ik heb, ik heb je al geprobeerd te mailen maar via deze site lukt het niet, mijn toestel gaat niet aan en ik zit al 2 dagen zonder, help!!!! aub :)

Mijn mail is info apestaartje wdsi punt nl
Ik heb inmiddels het juiste prog. ervoor denk ik,maar omdat ik op al mijn systemen vista heb krijg ik geen juiste usb drivers gevonden, heb al van alles gedownload maar bij het toekennen van de driver blijft het veld blanco
Alvast bedankt voor de moeite !!
quote:
Gajescheren schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:33:
[...]

wil75 wijzigde deze reactie 30-04-2007 17:44 (18%)

• D467

D467

[M]

Wohh iemand dit al geprobeeeeeeeeerd?

http://www.topsony.com/images/menu_icons/menu_equalizer_k790.gif

YOUTUBE FILMPJE

• Red
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:05

Red

Blue

Ik heb het gedownload, maar zou echt niet weten hoe ik het op mijn telefoon zou moeten zetten. Vind het een beetje risky, bovendien omdat mijn Spaans / Portugees niet zo heel best is dat ik die forumthread kan volgen daar.

| Léon Logt

• _RaXRoX
quote:
Red schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:33:
Ik heb het gedownload, maar zou echt niet weten hoe ik het op mijn telefoon zou moeten zetten. Vind het een beetje risky, bovendien omdat mijn Spaans / Portugees niet zo heel best is dat ik die forumthread kan volgen daar.
Het ziet er inderdaad mooi en vet uit, Maar toch raad ik je het niet aan om dit op je telefoon te zetten. Volgens mij is het een aangepaste Firmware versie (maar kan ook een thema bestand zijn). dus je garantie vervalt van je toestel en kan (misschien) eventuele hardware problemen lijden zoals niet meer starten van telefoon bv door bugs enz.. (dan zit je echt met de gebakken peer, of hoe ze dat zeggen). dus mijn advies begin hier niet aan met je mooie k800i toestel. want als je problemen hebt met de officiele SE Firmware kan je nog de schuld naar SE schuiven. met bv garantie.

_RaXRoX wijzigde deze reactie 30-04-2007 00:11 (58%)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Ik kom bekende termen als 'phone xs' en cid49 tegen in het 'equalizer' topic dus je moet e.e.a. flashen.
Met far manager (K750/W800) ging het nog wel eens erg fout (dode foon) als een flash niet lukte :/

• wil75
Hallo,

Sinds eergisteren is mijn telefoon dood! Hij gaat niet meer aan, gewoon gebeurd tijdens het uitzetten en aanzetten. ik lees overal dat het een bekend probleem is, ik heb inmiddels de usb drivers gevonden en geinstalleerd, ik krijg ook verbinding met de telefoon, maar met welk programma kan ik de erom opnieuw flashen? Ik heb de tool van davinci team geprobeerd, maar hij vraagt om credits, is er een ander tooltje om mijn telefoon weer tot leven te wekken? Elke tip is welkom!
zucht

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

quote:
wil75 schreef op maandag 30 april 2007 @ 01:06:
met welk programma kan ik de erom opnieuw flashen? Ik heb de tool van davinci team geprobeerd, maar hij vraagt om credits, is er een ander tooltje om mijn telefoon weer tot leven te wekken? Elke tip is welkom!

Groeten,
W!l _/-\o_
Heb je geen garantie meer ?? Als je nog garantie hebt zou ik gewoon even langs de winkel gaan.

Edit: Je hoeft(mag) niet overal de groetjes onder zetten. Zie ook FAQ.

Emiel1984 wijzigde deze reactie 30-04-2007 16:43 (7%)

[LTS][MTS][HTS]

• wil75
quote:
Emiel1984 schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:10:
[...]

Heb je geen garantie meer ?? Als je nog garantie hebt zou ik gewoon even langs de winkel gaan.
Ik wil het zelf oplossen, dan hoef ik de telefoon niet enkele weken te missen.

wil75 wijzigde deze reactie 30-04-2007 17:46 (34%)

• wil75
Probleem verholpen, thnx but no thnx

• _RaXRoX
quote:
wil75 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:57:
Probleem verholpen, thnx but no thnx
Hoe heb je het opgelost dan? want dan weet ik wat ik moet doen als ik dat probleem krijg in de toekomst.

• Ict-sale
  • Laatst online: 22-04-2008
Is het slim dit toestel nu te nemen? als ik zo naar de k550i kijk en de andere recentere toestellen dan lijkt het erop dat se binnenkort ook een nieuwere (slankere) versie van de k800i gaat uitbrengen.

Heeft iemand toevallig meer info over een eventuele plaatsvervanger van dit toestel?

• Bertuz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20-12-2012
Klopt, de K810i komt binnenkort uit. Google maar eens, genoeg foto's. Wordt alleen een stukje duurder en heeft bijna de zelfde software. Ook de camera is nog een 3,2 megapixel. Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft kan je dus beter de K800 kopen, alleen de K810 is wat platter en heeft een nieuw design.

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
quote:
Bertuz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:28:
Klopt, de K810i komt binnenkort uit. Google maar eens, genoeg foto's. Wordt alleen een stukje duurder en heeft bijna de zelfde software. Ook de camera is nog een 3,2 megapixel. Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft kan je dus beter de K800 kopen, alleen de K810 is wat platter en heeft een nieuw design.
De enige reden waarom dat ding platter is, is omdat er niet zon uitstekende lens cover opzit toch?
Waarschijnlijk komt SE volgende week met een paar nieuwe telefoons op de proppen.
Misschien dan daar de K850i ook tussen zit. (Google maar eens op Sony Ericsson Sofia)

• wil75
de wotanclient gedownload, niks ingevuld, met C, 2, 5 kabel aansluiten en flashen. That's it...

Nu heb ik een probleem met mijn firmware, ik heb de eerste versie, met de service updater van sony krijg ik geen connectie, update currently not available staat er... tips zijn weer welkom, ook hoe ik op een andere manier (gratis) mijn firmware kan updaten, ik heb nu de bekende bugs, geen gemiste oproepen etc.etc.
quote:
_RaXRoX schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:33:
[...]

Hoe heb je het opgelost dan? want dan weet ik wat ik moet doen als ik dat probleem krijg in de toekomst.

• jefster
  • Laatst online: 02-05-2007
Heeft de K800i nu een imagestabilisator, want in de bijlage staat " indien beschikbaar kunt u foto's..."

als ik in de fotostand op het nummer 7 druk( imagestabilisator) gebeurt er niets

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:32
quote:
jefster schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:01:
Heeft de K800i nu een imagestabilisator, want in de bijlage staat " indien beschikbaar kunt u foto's..."

als ik in de fotostand op het nummer 7 druk( imagestabilisator) gebeurt er niets
Image stabiliser kan je alleen aanzetten in de modussen schemer, landschap en strand/sneeuw

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 28-10 20:48
Mijn vriendin heeft een SE K800i die een vervelend probleem heeft. Het toestel geeft maar één gemiste oproep weer, namelijk alleen de laatste. Na wat zoeken in dit topic kwam ik op de oplossing om de oproeplijsten te wissen, dit heeft helaas niet geholpen. Ik heb daarna een master reset uitgevoerd die ook niet heeft geholpen. Dat laatste heeft er alleen maar voor gezorgd dat de standaard geïnstalleerde ringtones nu verdwenen zijn.. (als iemand die doctors ringtone voor me heeft wordt ik daar erg blij van :-)
Ik heb ook de software gecontroleerd maar volgens de update tool van SE staat de laatste software op het toestel.

Weet iemand een oplossing voor het gemiste oproep probleem?

Atheism is a non-prophet organization.

• Saban564
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2013
Wie weet waar ik een originele k800i de zilvere cover kan bestellen??

• _RaXRoX
quote:
Kassad schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:01:
Mijn vriendin heeft een SE K800i die een vervelend probleem heeft. Het toestel geeft maar één gemiste oproep weer, namelijk alleen de laatste. Na wat zoeken in dit topic kwam ik op de oplossing om de oproeplijsten te wissen, dit heeft helaas niet geholpen. Ik heb daarna een master reset uitgevoerd die ook niet heeft geholpen. Dat laatste heeft er alleen maar voor gezorgd dat de standaard geïnstalleerde ringtones nu verdwenen zijn.. (als iemand die doctors ringtone voor me heeft wordt ik daar erg blij van :-)
Ik heb ook de software gecontroleerd maar volgens de update tool van SE staat de laatste software op het toestel.

Weet iemand een oplossing voor het gemiste oproep probleem?
Ik had toevallig vanmiddag het zelfde probleem. uitgaande gesprekken werdt niet meer bij gehouden. toen heb ik een master reset gedaaan toen werkte het weer... denk een bug in de firmware |:(

Trouwens een vraag misschien kan iemand mij raad geven. ik heb een hele zooi spellen op me telefoon, en ik wil schoon schip maken op me telefoon en alle spellen er afhalen. normaal kan dit via een masterreset en worden alle games verwijderd, maar bij mij blijven alle games er nog vrolijk opstaan na een reset :/ weet iemand hoe dit kan, en hoe ik in 1 x alle games er af krijg?
Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013