Reg. datum: 01 januari 2006
Als ik jouw was zou ik dan naar een smarthphone kijken. Filmpje kijken op de K800i kan wel maar het scherm is naar mijn idee niet echt groot genoeg. Heb zelf is een keer een aantal Pixar filmpjes geconverd in Xilisoft. Dit werkte best wel goed om eerlijk te zijn.quote:Gumball schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:39:
Kort vraagje, kun je fatsoenlijk films afspelen op deze telefoon?? zit namelijk veel in de trein en dan is dat wel zo handig
Het is wel even wat spelen met de instellingen in het programma want bij mij liep het geluid niet na elke conversie gelijk met het beeld. Ik ben wel is filmpjes tegengekomen op het internet waarbij de K800i filmpjes aan het afspelen is en die zagen er wel weer een stuk beter uit dan bij mij. Mijn conclusie was is dat 'macro' filmpjes erg goed overkomen maar bewegen er echt veel te veel pixels tegelijk dan is het echt even blijven testen tot het wel lukt.
Hier een link : VIDEO-ON-K800i-nr1
[LTS][MTS][HTS]
Remember, remember the fifth of November,
The gunpowder, treason and plot,
I know of no reason
Why gunpowder treason
Should ever be forgot.
Reg. datum: 10 maart 2004
PCSuite werkt nu bij me, maar hij herkent de k800i driver niet. Dus ik heb er eigelijk nog niks aan. Weet jij waar ik de vista driver kan vinden?quote:
Staat op de CD die erbij zit, er zijn geen vista drivers voor, ik heb de XP drivers van de CD gebruikt, even naar toe wijzen als hij nieuwe hardware vind.quote:Destronica517 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:09:
[...]
PCSuite werkt nu bij me, maar hij herkent de k800i driver niet. Dus ik heb er eigelijk nog niks aan. Weet jij waar ik de vista driver kan vinden?
The bigger the miracle the smaller the audience
Dus meer in de richting van de N73 of de N80, zit namelijk tussen deze 3 te twijfelen...quote:Emiel1984 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:32:
[...]
Als ik jouw was zou ik dan naar een smarthphone kijken. Filmpje kijken op de K800i kan wel maar het scherm is naar mijn idee niet echt groot genoeg. Heb zelf is een keer een aantal Pixar filmpjes geconverd in Xilisoft. Dit werkte best wel goed om eerlijk te zijn.
Het is wel even wat spelen met de instellingen in het programma want bij mij liep het geluid niet na elke conversie gelijk met het beeld. Ik ben wel is filmpjes tegengekomen op het internet waarbij de K800i filmpjes aan het afspelen is en die zagen er wel weer een stuk beter uit dan bij mij. Mijn conclusie was is dat 'macro' filmpjes erg goed overkomen maar bewegen er echt veel te veel pixels tegelijk dan is het echt even blijven testen tot het wel lukt.
Hier een link : VIDEO-ON-K800i-nr1
iCal en agenda synchroniseren, foutieve tijd (dit topic dus)
Maar het volgende is het geval.
Ik gebruik iCal en de agenda van mijn telefoon.. het synchroniseren gaat perfect... alleen.
Na 1 April 2007 geeft hij de tijd verkeerd aan... het lijkt wel of hij moeilijk loopt te doen met de winter/zomer tijd.
Dus in iCal stel ik de tijd op 15:00 in ... en op mijn telefoon verschijnt 14:00
Nu heb ik op mijn Mac ingesteld:
- time zone (+ 1)
- set date & time automatically
bij iCal
- Turn on time zone support
Mijn telefoon staat ook ingesteld dat hij moet werken met time zone...
Maar dat mag niet baten...
Na 1 April gebruiken ze niet dezelfde tijd
Dus ik heb een vermoede dat het de zomer/winter tijd is op de telefoon... maar volgens mij kan je nergens in je telefoon zetten wanneer die zomer en wintertijd moet ingaan.
Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz
Reg. datum: 07 februari 2005
Reg. datum: 11 april 2000
Ik hoef niks in te stellen op mijn pc. Behalve dan de meegeleverde drivers installeren zodat je telefoon goed herkent wordt onder windows. Dus hij zal wel via dhcp een ip krijgen, oftewel stel je pc in op automatisch ip verkrijgen.quote:Guidomei schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:28:
Weet iemand wat je moet instellen om te kunnen internetten via usb-kabel?
Op je telefoon zorg je dat je een goed werkend data acccount heb en onder setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> usb dataccounts zorg je ervoor dat je dit account gebruikt voor usb internet. Hierna zet je usb internet aan onder de menu optie setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> turn on.
Je telefoon zal nu een ethernet modem emuleren onder windows en daarmee kan je dan zonder problemen internetten. Ikzelf moet op mijn werk laptop nog even alle proxies uitschakelen onder internet explorer settings.
[Sig removed by administrator: Signature can not exceed 20GB]
Reg. datum: 23 november 2004
Bij tijd en datum instellingen kun je wel voor zomer/winter kiezen maar neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt.quote:Na 1 April gebruiken ze niet dezelfde tijdiemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Dus ik heb een vermoede dat het de zomer/winter tijd is op de telefoon... maar volgens mij kan je nergens in je telefoon zetten wanneer die zomer en wintertijd moet ingaan.
animus maximum donatum atque maximum punium est
Reg. datum: 06 november 2002
Nu wil ik nog wel eens mijn telefoon aan de pc hangen via de bijgeleverde usb-kabel om spellen of films erop te zetten. Terwijl de gsm aan de pc hangt begint hij automatisch de accu op te laden. Het lijkt me alleen niet erg goed voor de accu om 'm af en toe voor een paar procenten op te laden via de usbkabel en dan weer eraf te halen (laad 'm liever in 1 x op via de lader of de usbkabel). Hoe doen jullie dit? gewoon de oplaadfunctie via usb uitzetten of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
Is Li-polymer accu. Dat is geen enkel probleem om het zo op te laden. Is zelfs beter om een dergelijke accu nooit te leeg te laten lopen.quote:Silent1 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:34:
Ik heb sinds kort ook de k800i, erg fijne gsm kan ik wel zeggen.
Nu wil ik nog wel eens mijn telefoon aan de pc hangen via de bijgeleverde usb-kabel om spellen of films erop te zetten. Terwijl de gsm aan de pc hangt begint hij automatisch de accu op te laden. Het lijkt me alleen niet erg goed voor de accu om 'm af en toe voor een paar procenten op te laden via de usbkabel en dan weer eraf te halen (laad 'm liever in 1 x op via de lader of de usbkabel). Hoe doen jullie dit? gewoon de oplaadfunctie via usb uitzetten of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Yup dat heb ik ingesteld... maar hoe weet die telefoon nu wanneer de zomer en wintertijd in moet gaan.. want ik heb een vermoede dat hij dat niet weet namelijk..quote:jozejas schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:56:
[...]
Bij tijd en datum instellingen kun je wel voor zomer/winter kiezen maar neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt.
Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz
Reg. datum: 20 oktober 2001
helaas is mijn cd-rom beschadigd. heb nu problemen met het installeren van de usb verbinding.
als ik de appliacties van de website haal werkt het ook niet. computer blijft maar vragen naar de drivers.
P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker
Reg. datum: 20 oktober 2001
quote:rhermans schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:12:
tweakers,
helaas is mijn cd-rom beschadigd. heb nu problemen met het installeren van de usb verbinding.
als ik de appliacties van de website haal werkt het ook niet. computer blijft maar vragen naar de drivers.
P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker
Gelukkig kan je het nog wel via de file manager versturen... maar toch
Net geprobeerd en het werkt schitterend met internet access van orange, helaas niet met het orange world gratis internet grapje...... dus na 25 mb is het betallenquote:Scidd0w schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:36:
[...]
Ik hoef niks in te stellen op mijn pc. Behalve dan de meegeleverde drivers installeren zodat je telefoon goed herkent wordt onder windows. Dus hij zal wel via dhcp een ip krijgen, oftewel stel je pc in op automatisch ip verkrijgen.
Op je telefoon zorg je dat je een goed werkend data acccount heb en onder setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> usb dataccounts zorg je ervoor dat je dit account gebruikt voor usb internet. Hierna zet je usb internet aan onder de menu optie setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> turn on.
Je telefoon zal nu een ethernet modem emuleren onder windows en daarmee kan je dan zonder problemen internetten. Ikzelf moet op mijn werk laptop nog even alle proxies uitschakelen onder internet explorer settings.
Reg. datum: 20 september 2003
Deze word gebruikt als wekkermelodie, dat heb ik dus veranderd.
Maar steeds als ik deze 'song' wil wissen dan komt de melding "Mislukt"
Dat nummer staat dus in de playlist van de telefoon en ik vind het niet eens een leuk melodietje
Maar je hebt niets...........quote:rhermans schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:12:
computer blijft maar vragen naar de drivers.
Zelfde verhaal, snel bij zijn tis zo weer weg........
Via je PC met bestandsoverdracht ook niet?quote:qbix schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:01:
Heeft iemand de song Greeting al kunnen verwijderen?
Deze word gebruikt als wekkermelodie, dat heb ik dus veranderd.
Maar steeds als ik deze 'song' wil wissen dan komt de melding "Mislukt"
Dat nummer staat dus in de playlist van de telefoon en ik vind het niet eens een leuk melodietje
T610i >> K750i >> W810i >> K800i >> W960i
Reg. datum: 17 maart 2001
http://www.sonyericsson.c...amp;zone=pp&pid=10407#
Iemand hier trouwens al een antwoord op voor me?
quote:Imperial_Master schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:22:
Heb afgelopen week mijn K800i (bruine) binnengekregen, fantastisch toestel!
Klein vragje: moet ik BT altijd aan hebben (BT icoontje zichtbaar) om gebruik te kunnen maken van een BT headset? Bij mijn vorige telefoon (Motorola V3) kon ik mijn headset laten connecten wanneer ik wilde (stond BT in een ssort van slaapstand zeg maar); bespaarde batterij leven
Kan dit ook met de K800i, of niet?
Imperial_Master wijzigde dit bericht 06-02-2007 21:18 (58%)
Proud manager of Lzzrd FC (1225901)
Reg. datum: 28 juni 2006
Ik heb er zelf nu ook een (paar weken) bevalt goed, eigenlijk behalve dat 't camera klepje regelmatig opengaat in m'n broekzak
Binnenkort meer info
Ik vind van niet (gelukkig heb hem net) het zijn wel renders volgens mij. doet wat meer plastic aan dan de K800. ben benieuwd naar hi-res fotos.quote:Daniel Engelaer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:20:
Wat naar hij is net weer even mooieren het klepje van de camera steekt niet uit