Zoals Graham al opmerkte is dit al besproken.
Reg. datum: 08 april 2003
Het wil bij mij maar niet lukken? programma blijft hangen bij het scherm van c indrukken etc...
iemand tips?
WHWWLMXP
Een van de dingen die me direct opvallen is dat ik nu de titel van 't huidige liedje op m'n bluetoothheadset zie. Erg handig.
Hopelijk crashed m'n telefoon nu ook minder. (wilde nog wel eens crashen bij 't bellen van iemand)
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
Jahoorquote:Red schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:07:
[...]
Zou je misschien een foto willen maken van het dingetje.... want ik zie de HPM-70, maar hoef de dopjes in principe niet want ik heb hier een Sennheiser koptelefoon liggen. En een foto zegt bij een indier of surinamer vaak meer dan woorden ;-).
(clickable)

--== enigmafreak ==--
Reg. datum: 06 mei 2004
Ik heb zojuist m'n K800i opgehaald. Ik verwachtte heel veel van de flits maar als ik het vergelijk met de K750i is het niet bepaald een vooruitgang. De hoeveelheid licht die eruit komt is een stuk minder, maar dat is nog niet eens het ergste. Als ik met de K800i een foto maak en daarbij de flits gebruik is het maar afwachten of de flits 'op tijd' is. Sommige foto's zijn bijna pikdonker en andere foto's (10 seconden later genomen met op exact hetzelfde punt gefocust) zijn prima. Het lijkt wel alsof de flitser niet op hetzelfde moment afgaat.. Is dit een sw-probleem? Mijn telefoon heeft de R1CF001 versie en is van 06W36 (ook al best oud eigenlijk, maar goed)
Heeft iemand ervaring met dit te vroeg/te laat flitsen?
Reg. datum: 01 november 2006
Vandaag mijn k800i gsm opgehaald bij het postkantoor, daar ik 'm aan de deur mis was gelopen. Ik blij. Kom ik thuis, zegt mijn vriendin: "Je telefoon is bezorgd!". Heb ik nu dus twee exemplaren!
Met twee leverings/order-nummers. Heb er toch echt 1 besteld. Wat te doen? Bellen naar Vodafone? Of houden als back-up?
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Het is me niet vreemd dat ik eens wat dubbel opgestuurd kreeg.
Reg. datum: 15 oktober 2005
Houden natuurlijk! Hou het wel netjes in de doos voor als ze moeilijk gaan doen..quote:Friendly_Ghost schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:07:
Heb ik nu dus twee exemplaren! /.../ Wat te doen? Bellen naar Vodafone? Of houden als back-up?
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Ik heb dit ook gehad met kpn ..En 4 dagen later kreeg ik mijn contract voor beiden telefoons op de deurmatquote:Friendly_Ghost schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:07:
Hey,
Vandaag mijn k800i gsm opgehaald bij het postkantoor, daar ik 'm aan de deur mis was gelopen. Ik blij. Kom ik thuis, zegt mijn vriendin: "Je telefoon is bezorgd!". Heb ik nu dus twee exemplaren!
Met twee leverings/order-nummers. Heb er toch echt 1 besteld. Wat te doen? Bellen naar Vodafone? Of houden als back-up?
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Het is me niet vreemd dat ik eens wat dubbel opgestuurd kreeg.
De electronica in de accu/telefoon geeft aan wanneer de accu op 0% is maar dat is geen 0 volt maar een veilige grens voor de accu. En ja, iedere soort accu heeft wel een vorm van een geheugen effect en is een regelmatige ontlading goed voor een langere werking.quote:Han van Berse schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:44:
@D467 (en anderen), de (LiPo) accu niet helemaal leegtrekken!!! (= n.l. slecht i.p.v. goed),
Ik heb net de update gedaan. De telefoon lijkt op sommige punten sneller geworden maar mis ook het wakker maken met de joystick. Ach, een knop er omheen is ook zo gedrukt. Wat wel hinderlijk is is dat in toetsblockstand het display bij het wakker maken op een laag pitje blijft en is het wat moeilijker kijken naar de tijd en andere info wat op je scherm staat, is dat nog ergens instelbaar ?
Beter is dit niet te doen (0%) maar dat is allemaal al besproken.
(zie deze link en zie link onderaan)
Han van Berse wijzigde dit bericht 13-01-2007 17:43 (19%)
Reg. datum: 19 december 2004
De MPS-60 kun je alleen met je mobiel gebruiken en bijvoorbeeld niet met een andere mp3-speler of je laptop. Klopt dat?
Zo ja, dan lijkt het me heel handig om gewoon een ander setje te gebruiken icm een musicadapter. Een algemeen setje, met oplaadbare AA batterijtjes, welke ik ook kan gebruiken bij een mp3-speler en laptop. Gebaseerd dus op de mini-jack. Welk setje zou prima kunnen zijn, met lekker geluid (hoge tonen en full-bass)?
Kan iemand me iets vertellen over de oplader. Is het alleen een 220v oplader? 2 jaar geleden kreeg ik gelijk een wereldoplader (reisoplader) bij mijn Nokia 6230.
Reg. datum: 01 november 2006
Hm, ja, maar in mijn geval gaat het om telefoons zonder sim kaart. Die had ik namelijk al. Het betrof een verlenging van mijn abbo.quote:Ik heb dit ook gehad met kpn ..En 4 dagen later kreeg ik mijn contract voor beiden telefoons op de deurmat
Ik wacht het nog even een weekje af.
Nooit last van gehad. Die flitser moet oa net na het 'aanzetten' van de camera wel even opladen he, ik neem aan dat je dat weet.quote:Maykel1972 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:10:
Hoi,
Ik heb zojuist m'n K800i opgehaald. Ik verwachtte heel veel van de flits maar als ik het vergelijk met de K750i is het niet bepaald een vooruitgang. De hoeveelheid licht die eruit komt is een stuk minder, maar dat is nog niet eens het ergste. Als ik met de K800i een foto maak en daarbij de flits gebruik is het maar afwachten of de flits 'op tijd' is. Sommige foto's zijn bijna pikdonker en andere foto's (10 seconden later genomen met op exact hetzelfde punt gefocust) zijn prima. Het lijkt wel alsof de flitser niet op hetzelfde moment afgaat.. Is dit een sw-probleem? Mijn telefoon heeft de R1CF001 versie en is van 06W36 (ook al best oud eigenlijk, maar goed)
Heeft iemand ervaring met dit te vroeg/te laat flitsen?
Reg. datum: 19 oktober 2004
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Float's Mobile Agentquote:Mandrake466 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:00:
Iemand een tip om sms te versturen op de pc via de gsm? Ik zoek eigenlijk een simpele programma. Miscrosoft SMS Sender herkent de telefoon niet
Reg. datum: 24 augustus 2005
Door de video folder update (bewegende preview) loopt m'n toestel bij hoge kwaliteit video's enorm vast, of geeft een wit scherm, dus de weergave maar op "lijst" ingesteld ipv "thumbnails".
Met de vorige firmware geen enkele vastloper gehad, maar heb er nu gewoon een bug bijgekregen.
Die geanimeerde menu items vind ik meer druk dan mooi.
Op het esto forum kwam ik ook de volgende waarschuwing tegen.
jaja was al bekend, maar ik zeg het nog maar een Xquote:Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Thx Rio!quote:
Ik krijg bij het installeren de foutmelding: Microsoft.com/.../scripten.exe SERVER RETURNED STATUS CODE 404
Edit: Ik heb FMA geinstalleerd zonder de scripts en opgestart in Phone Mode. Wordt nu wel herkent
Mandrake466 wijzigde dit bericht 14-01-2007 10:35 (20%)
focus van de camera is wat langzaam
maar gelukkig werkt deze s.w. verder goed, ben nog nooit "gecrashed"
Han van Berse wijzigde dit bericht 14-01-2007 12:45 (53%)
Dit is een bekent probleem met de nieuwe firmware. Staat ook in de update van o2h in het vorige deel. Zie hier.quote:Chris.nl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:12:
Hmz, ik heb net geupdate naar de nieuwste firmware, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben.
Door de video folder update (bewegende preview) loopt m'n toestel bij hoge kwaliteit video's enorm vast, of geeft een wit scherm, dus de weergave maar op "lijst" ingesteld ipv "thumbnails".
Met de vorige firmware geen enkele vastloper gehad, maar heb er nu gewoon een bug bijgekregen.
Reg. datum: 23 februari 2000
http://www.sonyericsson.com/downloads/PC_Suite_1.30.53.exe
EOS 350D+RC+BG-E3+430EX (glas: Peleng 8mm - EF-s 17-85 IS USM f4-5.6 - Sigma 50 f2.8 DG Macro - EF 70-200L USM f4) - Macbook 1.83, 2GB, 160GB