Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
TomBergman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:18:

Die winamp en wmp applicatie dingen kan je dus installeren dmv bluetooth ?
Even voor de duidelijkheid, dat we het over hetzelfde hebben :+

Je kan je telefoon als afstandsbediening voor je pc gebruiken bij programma's als winamp, wmp itunes, VLC mediaplayer. Dat gaat via bluetooth.

Je kan ook java applicaties op je telefoon installeren, zoals google maps / spelletjes / zaklampfunctie / opera mini etc. Dat hoeft niet via bluetooth maar kan ook via het meegeleverde usb kabeltje of direct met je telefoon van internet downloaden.

Welk van de twee dingen bedoel je?

Ik wil best helpen, maar in de openingspost van dit topic en op de website die tinux heeft gemaakt vind je misschien ook de antwoorden.
quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:28:
Ok, ik ben al een paar dagen aan het zoeken en kan het antwoord maar niet vinden.
Ik heb een vodafone branded k800i en ik vind de prestaties van de camera ronduit :r ik had er veel meer van verwacht. de foto's bevatten erg veel ruis. Ik heb nu de SEUS gedownload. Kan ik zonder problemen proberen om te updaten ? of gaat me dat mijn telefoon kosten :X. Iemand ervaring mee ?
Balen dat je foto's niet tof zijn, als je zeker weet dat je met de juiste instellingen foto's maakt ligt het misschien aan de hardware? Kan je een foto online zetten?

Als je de aanwijzingen van SEUS volgt kan het updaten niet misgaan, kind kan de was doen.

Als je dan toch tot die 1e procent behoort waarbij het misgaat en je telefoon niet meer bruikbaar is kan je gebruik maken van de garantie. Maar ga er maar gewoon vanuit dat het lukt !

Wanneer je 't niet ziet zitten zelf te updaten en toevallig je dicht bij een Sony Ericsson Flash point woont kan je het daar ook gratis laten doen (aankoopbon meenemen).

Ik weet niet of er een update voor de vodafone branded versie beschikbaar is...

Als je een GPRS verbinding hebt op je telefoon kan je dit ook even checken via Instellingen -> Updateservice -> Zoeken nr update.
Dan weet je zeker dat je niet voor niets aan de "update ellende" begint :)

• TomBergman
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 27-10-2010
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Even voor de duidelijkheid, dat we het over hetzelfde hebben :+

Je kan je telefoon als afstandsbediening voor je pc gebruiken bij programma's als winamp, wmp itunes, VLC mediaplayer. Dat gaat via bluetooth.

Je kan ook java applicaties op je telefoon installeren, zoals google maps / spelletjes / zaklampfunctie / opera mini etc. Dat hoeft niet via bluetooth maar kan ook via het meegeleverde usb kabeltje of direct met je telefoon van internet downloaden.

Welk van de twee dingen bedoel je?

Ik wil best helpen, maar in de openingspost van dit topic en op de website die tinux heeft gemaakt vind je misschien ook de antwoorden.
Ok ik had het dus over een combinatie van die 2, want ik vind de standaard muziekspeler redelijk k*t, ja ik weet het als ik dat niet wou had ik een walkman phone moeten nemen, maar die hebben nou eenmaal niet zo'n chille camera.
Bestaat dit (andere mediaplayer op je telefoon) ?

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
TomBergman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:26:

Bestaat dit (andere mediaplayer op je telefoon) ?
http://members.home.nl/testwebsite/schater.gif Ik d8 al dat je zoiets bedoelde. Nee dat bestaat niet.

Chris.nl wijzigde deze reactie 18-01-2007 16:14 (4%)

• TomBergman
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:55:
[...]

[afbeelding] Ik d8 al dat je zoiets bedoelde. Nee dat bestaat niet.
:P ok maar toch bedankt.

• waterking
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19-08 16:01
quote:
Balen dat je foto's niet tof zijn, als je zeker weet dat je met de juiste instellingen foto's maakt ligt het misschien aan de hardware? Kan je een foto online zetten?
Hier dus een voorbeeldje van een foto genomen met de camera, de lens is schoon en telefoontje is nog geen week oud.

Plaatje op imageshack (popups!)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:55
quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:11:
[...]

Hier dus een voorbeeldje van een foto genomen met de camera, de lens is schoon en telefoontje is nog geen week oud.

[afbeelding]
Dit lijkt me vrij normaal. Dus waarschijnlijk is er niets mis met je hardware. Je weet dat je een telefoon hebt gekocht, en geen camera right?

Tip: druk die plaat eens af op 10x15 ziet er prima uit..

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• waterking
quote:
MrAngry schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Dit lijkt me vrij normaal. Dus waarschijnlijk is er niets mis met je hardware. Je weet dat je een telefoon hebt gekocht, en geen camera right?

Tip: druk die plaat eens af op 10x15 ziet er prima uit..
Ik denk ook idd niet dat ik het moet vergelijken met mijn canon powershot.
Verder, vind ik de muziekspeler van de telefoon juist wel weer een gave optie, zonder dat het al teveel van de batterij duur kost.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

• TomBergman
quote:
waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:49:
[...]

Ik denk ook idd niet dat ik het moet vergelijken met mijn canon powershot.
Verder, vind ik de muziekspeler van de telefoon juist wel weer een gave optie, zonder dat het al teveel van de batterij duur kost.
tja dan kom ik weer met de vergelijking van w810i en k800i, dan heb ik liever de speler van w810i

• waterking
Klasgenoot van me heeft de w810i maar veel verschil in kwaliteit is er niet, hoewel die van hem iets harder kan. Overigens gebruik ik mijn sony ex-71 oordopjes.

• paulus4ever
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-04 12:23
quote:
Rio schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:39:
Okay; ik heb nu geloof ik inmiddels drie mensen gezien (mezelf incluis) die na de laatste update de volgende symptomen hebben:
- Nederlandse taal is voor de menu's niet meer te selecteren. In t9/sms wel.
- Verlichting die niet meer inschakelt. Dit heb ik opgelost door nogmaals te updaten.

Voor een oplossing voor het selecteren van de Nederlandse taal houd ik me aanbevolen. Master reset heeft niet geholpen in mijn geval.
Ik heb helaas dezelfde problemen na het upgraden...
Heb inmiddels al 2x firmware update uitgevoerd, maar het mag niet helpen.

Kun je ook de firmware ook downgraden ?

paulus4ever wijzigde deze reactie 18-01-2007 19:14 (3%)

• Pellikaan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-01-2007
quote:
[...]

[afbeelding]
Je kunt je foto's ook oppimpen met http://www.noiseware.com/download.aspx (freeware). Dan wordt tie zo glad als een babyhuidje.

• Chris.nl
  • Niet online
quote:

[afbeelding]
Je hebt de bewuste foto met deze instellingen gemaakt (die info wordt per foto opgeslagen)

File: - C:\Documents and Settings\Chris\Bureaublad\voorbeeldse3.jpg

Make - Sony Ericsson
Model - K800i
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
Software - R1ED001 (Goede firmware, niets meer aan doen !!)
prgCXC1250211_VODAFONE_ 0.0
DateTime - 2007:01:18 17:01:17
YCbCrPositioning - Co-Sited
ExifOffset - 258
ExposureTime - 1/8 seconds
FNumber - 2.80
ISOSpeedRatings - 400
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2007:01:18 17:01:17
DateTimeDigitized - 2007:01:18 17:01:17
ComponentsConfiguration - YCbCr
ExposureBiasValue - 0.00
MeteringMode - Center weighted average
LightSource - Auto
Flash - Flash fired, auto mode, red-eye reduction mode (red-eye reduction hoeft niet bij deze foto)
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 2048
ExifImageHeight - 1536
InteroperabilityOffset - 600
CustomRendered - Normal process
ExposureMode - Auto
White Balance - Manual (kan anders)
DigitalZoomRatio - 0.00 x
SceneCaptureType - Night scene (an sich goed)
SubjectDistanceRange - Distant view

Thumbnail: -
Compression - 6 (JPG)
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
JpegIFOffset - 736
JpegIFByteCount - 5849

Je zou nog met de vetgedrukte instellingen kunnen spelen om er onder dezelfde omstandigheden een iets betere foto uit te krijgen, maar verwacht geen wonderen.

Aan de andere kant is het al met al geen beroerde foto, en tjah... Bij schemer een binnenfoto met flits is altijd beroerder dan overdag een foto maken.

't Is nog steeds een telefoontoestel met camera ipc een camera met telefoontoestel.. succes met klooien. :) Je kan er idd ook software op loslaten om de kwaliteit te veranderen.
quote:
paulus4ever schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:48:

Kun je ook de firmware ook downgraden ?
Helaas niet legaal via SEUS.

Chris.nl wijzigde deze reactie 18-01-2007 20:43 (5%)

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
Pellikaan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:15:
[...]

Je kunt je foto's ook oppimpen met http://www.noiseware.com/download.aspx (freeware). Dan wordt tie zo glad als een babyhuidje.
Thnx voor de tip, ik heb um net losgelaten op een foto en hij haalt de ruis er idd verbluffend goed uit !!

• waterking
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:31
...
Schrikbarend hoeveel er vastgelegd wordt als je een foto maakt.
Bedankt voor de tip iig ik ga nog effe flink knooien.

waterking wijzigde deze reactie 18-01-2007 20:49 (87%)

• D467
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 29-11-2011

D467

[M]

quote:
D467 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:15:
De telefoon was net aan het updaten, blijft hij op 1% steken, gaat de telefoon automatisch in usb bestand overdracht en stopt de update service....

Nu de update service en de telefoon opnieuw opgestart en hij gaat weer verder met updaten... raar :/

EDIT

- Hij is nu geupdate, die hightlight is wel grappig, maar nou niet dat je zegt echt handig...
De video folder is echt te traag geworden, als ze nou een optie hadden toegevoegd met ''geen preview'' Ja je kan kiezen voor lijst... maar dan zie je geen miniatuurtje meer...
Nu blijkt dat de update alle ge´nstalleerde Games/Java applicaties heeft gesloopt! Als ik een ge´nstalleerde Game/Java applicatie wil openen zegt hij dat er geen geheugen meer vrij is... Terwijl er nog dik 64 MB vrij is(en hij is toch al ge´nstalleerd dus neemt het toch niet weer geheugen in?:S)! Installeer ik een game/Java applicatie opnieuw dan werkt het wel gewoon.... Dat wordt dus alle Java applicaties opnieuw installeren...

Meer mensen hier last van na de update? ;( ;(

D467 wijzigde deze reactie 18-01-2007 21:04 (3%)

• D467

D467

[M]

quote:
[...]

[afbeelding]
Die foto is gewoon mislukt! Foto's zijn bij mij vele malen mooier ook in het donker of met schemering, kwestie van juist instellen... ;)

• TomBergman
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:41:
[...]

Thnx voor de tip, ik heb um net losgelaten op een foto en hij haalt de ruis er idd verbluffend goed uit !!
en daarbij, Adobe Photoshop jongens...wat je daar al wel niet met de simpelste dingen als contrast en brightness kan doen....

Me broer kreeg fotografische cursus, die fotograaf zei:'ik doe nooit een foto de deur uit zonder hem te bewerken.'

• Joshua
  • Laatst online: 21-09 15:11
quote:
D467 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:00:
[...]

Nu blijkt dat de update alle ge´nstalleerde Games/Java applicaties heeft gesloopt! Als ik een ge´nstalleerde Game/Java applicatie wil openen zegt hij dat er geen geheugen meer vrij is... Terwijl er nog dik 64 MB vrij is(en hij is toch al ge´nstalleerd dus neemt het toch niet weer geheugen in?:S)! Installeer ik een game/Java applicatie opnieuw dan werkt het wel gewoon.... Dat wordt dus alle Java applicaties opnieuw installeren...

Meer mensen hier last van na de update? ;( ;(
Zoals eerder in dit topic vermeld is dit een "known issue"..
Volgende keer toch even beter het topic doorlezen ;)

Is mijn studenten OV geldig?
Mijn blog.

• juzzwuzzz
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-06-2012
Even dat die foto met ruis door photoshop gehaald... resultaat is wel aardig

Plaatje op imageshack (popups!)

Misschien iets te veel detail gekozen, maar goed

juzzwuzzz wijzigde deze reactie 18-01-2007 23:16 (10%)

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
juzzwuzzz schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:15:
Even dat die foto met ruis door photoshop gehaald... resultaat is wel aardig

[afbeelding]

Misschien iets te veel detail gekozen, maar goed
Details details :+ [afbeelding] geen popups, kussentje gewassen met robijntje

- Ben ik al oftopic? -

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-09 09:46
hoi,

ik denk dat mijn K800i kapot is, iig als ik iemand bel dan hoor ik de ander kraken. ligt niet aan die persoon en ook niet aan de overdracht. immers met een BT headset hoor ik degene perfect.

enig idee wat ik hier aan kan doen? is dit een known problem?

• Danny85
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2007
Heb gister me nieuwe geheugenkaartje binnen gekregen (512mb) alleen als ik deze erin stopt herkent hij maar 467MB beetje lomp maargoed... dat is niet me probleem :)
mijn vraag is.. hoe kan ik mijn geheugenkaart aanzetten als staandaard opslagcapiciteit voor me foto's en muziek e.d? dus als ik nu een foto maak dan slaat hij hem automatisch op de telefoon op. ik wil graag dat die hem op mijn geheugenkaart opslaat.

• MrAngry
quote:
Danny85 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:36:
dus als ik nu een foto maak dan slaat hij hem automatisch op de telefoon op. ik wil graag dat die hem op mijn geheugenkaart opslaat.
Zit helemaal rechts bij de instellingen in je camera: "opslaan in"
quote:
ik denk dat mijn K800i kapot is, iig als ik iemand bel dan hoor ik de ander kraken. ligt niet aan die persoon en ook niet aan de overdracht. immers met een BT headset hoor ik degene perfect.

enig idee wat ik hier aan kan doen? is dit een known problem?
Wat denk je nou zelf? Gewoon teruggaan met dat ding.

• Danny85
  • Laatst online: 06-06-2007
quote:
MrAngry schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:57:
[...]

Zit helemaal rechts bij de instellingen in je camera: "opslaan in"
top bedankt!! instelling is veranderd 8)

• Welle330
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 24-01-2007
Sinds een aantal weken is met de software van mijn k800i iets vreemds aan de hand. Als ik door verschillende menu's blader, blijven sommige menu's hangen. Zodoende zie ik bijvoorbeeld het berichtenmenu en het instellingenmenu door elkaar :S Erg vreemd... Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb nog de allereerste softwareversie (kan me overigens niet voorstellen dat het daar aan ligt), en dat wil ook graag zo laten..

• Graham
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:57
quote:
Welle330 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:03:
Sinds een aantal weken is met de software van mijn k800i iets vreemds aan de hand. Als ik door verschillende menu's blader, blijven sommige menu's hangen. Zodoende zie ik bijvoorbeeld het berichtenmenu en het instellingenmenu door elkaar :S Erg vreemd... Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb nog de allereerste softwareversie (kan me overigens niet voorstellen dat het daar aan ligt), en dat wil ook graag zo laten..
Zou sowieso de firmware eens upgraden. Al zijn er wel wat bugs in de laatste versie (lees daarvoor even terug in dit topic).

gray-um.com | twitter | strava | instagram

• D467

D467

[M]

quote:
Spike1506 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:02:
[...]

Zoals eerder in dit topic vermeld is dit een "known issue"..
Volgende keer toch even beter het topic doorlezen ;)
Zie het nergens staan? ;(
Wachten op de nieuwe update? Alles verwijderen en er opnieuw opzetten? :?
quote:
R1GB001
- Released in SE Service Centres around 15/12/06
- Released on Wotan on 30/12/06
- Released on SEUS 3/1/07 (Some regions only). Note EROM CID changed to 51 through SEUS.

Improvements
- Updated Video folder - video thumbnails now play when they are hovered over.
- Highlighted menu item animation is now supported.

Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.

New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.

Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Leuk voor de mensen die een java spelletje hebben aangeschaft, of de mensen die 300 java-applicaties erop hebben staan :X

D467 wijzigde deze reactie 19-01-2007 21:22 (65%)

• lightningchaser
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 04-09 18:46
als ik via de image editor een foto upload dan wordt deze niet full screen als background. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze wel full screen wordt?

lightningchaser wijzigde deze reactie 19-01-2007 20:26 (5%)

• haze010
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15-03 13:41

haze010

jawatdan

Zo, ik heb 'm vandaag eindelijk binnen. Erg mooi toestel, en ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden. Ook heb ik gelijk Float's mobile agent geinstalleerd. Maar veel functionaliteit werkt nog niet voor de k800i. MyPhoneExplorer doet 't daarentegen perfect :)

Boe.

• Peerke
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

quote:
D467 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:28:
[...]
Leuk voor de mensen die een java spelletje hebben aangeschaft, of de mensen die 300 java-applicaties erop hebben staan :X
Gelukkig kan je ze er gewoon vanaf en opnieuw erop kopieren, en dus gewoon opnieuw installeren.. Het enige waar ik momenteel mee zit, is dat mijn headset (HBH-DS970) nogal snel 'over de zeik' raakt met muziek-bediening.. Iemand nog meer hier last van?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- ę 2

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 22:27
Ik overweeg sterk om de K800i te kopen, mijn huidige abonnement loopt bijna af dus dan mag ik weer wat nieuws uitzoeken van mezelf :-)

Bovendien ga ik binnenkort op reis naar Canada. In plaats van mijn digicam mee te nemen (Canon Powershot A60, 2 MP) wil ik dan de camera op de K800i gebruiken voor de vakantiefoto's. Handig lijkt me ook dat je met dit toestel de foto's meteen op op internet kunt zetten.

Ik heb hier en daar wat voorbeelden gezien van foto's genomen met de K800i en van die laatste foto in dit topic schrik ik toch wel een beetje; andere foto's in reviews zagen er veel mooier uit. Ook opmerkingen als "het is een telefoon met een camera, geen camera met een telefoon" stellen me niet echt gerust over de kwaliteiten van de camera.

Met de foto's van mijn digicam ben ik dik tevreden, dan zouden de foto's van dit toestel toch ook in orde moeten zijn (2 MP vs. 3 MP)? Of is de kwaliteit toch echt minder dan die van een "echte" camera?

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 17:35

Nomad

Admin Foto & Video

a.k.a. Martijn

quote:
migchiell schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:10:
Ik overweeg sterk om de K800i te kopen, mijn huidige abonnement loopt bijna af dus dan mag ik weer wat nieuws uitzoeken van mezelf :-)

Bovendien ga ik binnenkort op reis naar Canada. In plaats van mijn digicam mee te nemen (Canon Powershot A60, 2 MP) wil ik dan de camera op de K800i gebruiken voor de vakantiefoto's. Handig lijkt me ook dat je met dit toestel de foto's meteen op op internet kunt zetten.

Ik heb hier en daar wat voorbeelden gezien van foto's genomen met de K800i en van die laatste foto in dit topic schrik ik toch wel een beetje; andere foto's in reviews zagen er veel mooier uit. Ook opmerkingen als "het is een telefoon met een camera, geen camera met een telefoon" stellen me niet echt gerust over de kwaliteiten van de camera.

Met de foto's van mijn digicam ben ik dik tevreden, dan zouden de foto's van dit toestel toch ook in orde moeten zijn (2 MP vs. 3 MP)? Of is de kwaliteit toch echt minder dan die van een "echte" camera?
Hoi, ik ben geen professioneel fotograaf, maar het is wel mijn hobby. Ik kocht de K800i ook voor erbij als plaatjes schieter. Ik heb de telefoon niet meer.
De k800i schiet met mooi weer mooie plaatjes en met slecht weer slechte plaatjes. Zo simpel is het ongeveer. Nu zijn dingen overdag wel mooi qua kleur, maar scherpte moet je nog steeds niet veel van verwachten. Telefoon schiet niet meer dan avarage foto's en zijn niet te vergelijken met je A60, die schiet veel mooiere pictures :)
Hij schiet liever dingen die dichtbij staan dan veraf en liefst met een flink zonnetje erop.

Dit is een telefoon met camera, geen camera met telefoon. De kwaliteit van een K800i is echt marginaal beter dan die van een andere telefoon. Het is een gadget, geen camera.

disclaimer, ik snap dat je niet de kwaliteit van een spiegelreflex zoekt, maar ook dan is deze camera niet geschikt voor vakanties wanneer je een echte camera hebt, je A60.

het is trouwens niet eens zo duur om een nieuwe camera te kopen, neem je een mooie kleine met een wat kleiner abonnement op je telefoon en ben je totaal net zo duur uit.

Nomad wijzigde deze reactie 20-01-2007 00:22 (4%)

martijnscholtens.nl || bruiloften || portret || workshops ||
YC: "A million stories left untold "

• haze010

haze010

jawatdan

Ik ben nu ff bezig met Bluetooth Remote Controls ( _/-\o_ ). Het is me al gelukt om de winamp 5 remote control erop te krijgen, maar ik wil ook graag die van BSplayer. Het punt is dat ik 'm niet verzonden krijg via bluetooth...Kan iemand misschien even proberen om 'm naar z'n k800i te verzenden?

Boe.

• Han van Berse
  • Laatst online: 15-08 02:06
@haze010, heb je al geprobeerd MyPhoneExplorer , installeren, verbinden (met kabel) en dan met rechtse muisknop op progje, kies: uploaden naar telefoon? Is voor mij de makkelijkste manier ;)

• haze010

haze010

jawatdan

quote:
Han van Berse schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:10:
@haze010, heb je al geprobeerd MyPhoneExplorer , installeren, verbinden (met kabel) en dan met rechtse muisknop op progje, kies: uploaden naar telefoon? Is voor mij de makkelijkste manier ;)
Ik stond op 't punt om dat te doen, maar ik vond ineens een andere bsplayer hid die wel werkt :)

Maar bedankt voor de tip in ieder geval!

Boe.

• maikovanbakel
  • Laatst online: 02-02-2007
Ik heb gisteren de Sony K800i aangeschaft. Bij het installeren van de software ging het meteen mis. het systeem gaf te kennen dat bij het installeren van de pc suite dat software niet voldeed aan de veiligheidsnormen van windows. ik heb toen op 'toch doorgaan' geklikt, maar op het einde werd de installatie afgebroken omdat er geen toegang kon worden gevonden tot een bepaalde sleutel.

toen ik de drivers om ste beurt liet installeren, en mn computer dus steeds zelf naar de software liet zoeken lukte het ook al niet. ik heb het zelfde probleem al eens gehad toen ik een videocamera van sony via usb met mn computer wilde connecten.

heeft iemand een oplossing?
Klopt het trouwens dat de memory micro kaartje van het merk sony moeten zijn? want ik heb er gisteren een 512 mb kaartje van Transcend bijgekocht, maar mn telefoon geeft aan dat er geen memorystick gevonden wordt als ik hem er in steek...

• Speedy-Andre
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:38

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Ik denk dat je Transcend kaartje geen memorystick micro is maar microSD en dat past niet :/
De software gaat bij mij wel goed (xp sp1) maar je geeft niet aan wat je gebruikt.
Voor xp 64 en Vista is nog geen software cq drivers gemaakt.

PVoutput oost west, zuid best!

• maikovanbakel
quote:
Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:40:
Ik denk dat je Transcend kaartje geen memorystick micro is maar microSD en dat past niet :/
De software gaat bij mij wel goed (xp sp1) maar je geeft niet aan wat je gebruikt.
Voor xp 64 en Vista is nog geen software cq drivers gemaakt.
Ik heb inderdaad een microsd kaartje van de verkoper gekregen (wegens inruil van oude mob, kreeg ik dat. Ik ga er vandaag mee terug, dat kan natuurlijk niet.

Ik gebruik xp, maar hoe en wanneer kun je zien welk type (sp 1 of sp2)
Ik heb de installatie net nog eens doorlopen. en op het einde geeft ie deze tekst:

"Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\CLSID\...InProcServer32 niet openen. Controleer of u voldoende toegangrechten hebt voor deze sleutel"?

maikovanbakel wijzigde deze reactie 20-01-2007 12:05 (39%)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Ik zie Inprocserver tig keer in de registry staan en ook bij \program files\common files\MS shared\DAO\ komt hij voor.
Het is een bestand dat bij jou kennelijk door andere software in gebruik is o.i.d.
Welke windows en SP je hebt kan je zien als je de eigenschappen van het My computer icoon op de desktop opvraagt (selekteer icoon en dan linker Alt+Enter indrukken).
Met een beetje geluk installeert de software wel als je in safe mode opstart omdat dan de meeste andere software niet wordt gebruikt.
Daarna werkt iets anders misschien weer niet maar dat is bij xp nu eenmaal zo 8)7

• maikovanbakel
quote:
Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:52:
Ik zie Inprocserver tig keer in de registry staan en ook bij \program files\common files\MS shared\DAO\ komt hij voor.
Het is een bestand dat bij jou kennelijk door andere software in gebruik is o.i.d.
Welke windows en SP je hebt kan je zien als je de eigenschappen van het My computer icoon op de desktop opvraagt (selekteer icoon en dan linker Alt+Enter indrukken).
Met een beetje geluk installeert de software wel als je in safe mode opstart omdat dan de meeste andere software niet wordt gebruikt.
Daarna werkt iets anders misschien weer niet maar dat is bij xp nu eenmaal zo 8)7
Ik heb XP SP2, dus hij zou moeten werken
Bij mij komt in de map \program files\common files\MS shared\DAO\ de inprocserver niet voor. zou het kunnen dat die inprocserver gewoon ontbreekt en de software daarom niet werkt. Het vreemde is, is dat de software op een andere computer van me ook niet werkt. :|

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Misschien heb je de cd gebruikt, kijk eens of het met de nieuwste software op de SE website beter gaat :)

• D467

D467

[M]

quote:
Peerke schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:08:
[...]

Gelukkig kan je ze er gewoon vanaf en opnieuw erop kopieren, en dus gewoon opnieuw installeren.. Het enige waar ik momenteel mee zit, is dat mijn headset (HBH-DS970) nogal snel 'over de zeik' raakt met muziek-bediening.. Iemand nog meer hier last van?
Ik zie die optie niet staan? Ik zie alleen de optie ''verwijderen'' en de optie ''informatie''

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
D467 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:28:

Tjah, als je het van tevoren weet kan je altijd nog de applicaties verplaatsen naar de telefoongeheugen, alvorens te updaten. Maar 't is idd niet echt tof ;)

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Jism

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Even een technische vraag... is het mogelijk de internetverbinding van de K800i te gebruiken ICM Infrarood op bijv een laptop?

Laptop die ik hier heb liggen is de usb poort fysiek van stuk, maar dat is van latere zorg dat ik daar naar kijk.

Joehoe.

• o2h
  • Laatst online: 11-09 11:58
quote:
nomad85 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:21:
[...]

Hoi, ik ben geen professioneel fotograaf, maar het is wel mijn hobby. Ik kocht de K800i ook voor erbij als plaatjes schieter. Ik heb de telefoon niet meer.
De k800i schiet met mooi weer mooie plaatjes en met slecht weer slechte plaatjes. Zo simpel is het ongeveer. Nu zijn dingen overdag wel mooi qua kleur, maar scherpte moet je nog steeds niet veel van verwachten. Telefoon schiet niet meer dan avarage foto's en zijn niet te vergelijken met je A60, die schiet veel mooiere pictures :)
Hij schiet liever dingen die dichtbij staan dan veraf en liefst met een flink zonnetje erop.

Dit is een telefoon met camera, geen camera met telefoon. De kwaliteit van een K800i is echt marginaal beter dan die van een andere telefoon. Het is een gadget, geen camera.

disclaimer, ik snap dat je niet de kwaliteit van een spiegelreflex zoekt, maar ook dan is deze camera niet geschikt voor vakanties wanneer je een echte camera hebt, je A60.

het is trouwens niet eens zo duur om een nieuwe camera te kopen, neem je een mooie kleine met een wat kleiner abonnement op je telefoon en ben je totaal net zo duur uit.
Niet mee eens. Voor 10x15 afdrukken zijn het echt prima foto's. Migchiell, wil je objectieve gegevens? Op Mobile-review.com staat extreem uitgebreide info over de telefoon en de foto-mogelijkheden. (Misschien link voor in startpost?)
En erg groot voordeel van een telefooncamera is dat-ie altijd in je broekzak zit; een fototoestel heb je hooguit vaak bij je.

o2h wijzigde deze reactie 20-01-2007 22:00 (4%)

--== enigmafreak ==--

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
lism schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:59:
Even een technische vraag... is het mogelijk de internetverbinding van de K800i te gebruiken ICM Infrarood op bijv een laptop?
Dat kan gewoon, schakel IR in op je K800 en laat je laptop zoeken naar een IR signaal.
Ik denk wel dat je de modem drivers van de K800 op je laptop moet zetten, anders heb je alleen bestands overdracht via IR ;)

• memphis
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als je 2000 of XP hebt heb je geen drivers nodig, dan ziet die de GSM als een general IR modem

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Jism

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
memphis schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:49:
Als je 2000 of XP hebt heb je geen drivers nodig, dan ziet die de GSM als een general IR modem
Maar je hebt toch de drivers ervoor nodig die bij de PC Suite van SE geleverd worden. Ik kon niets meer dan files versturen of ontvangen. Maar het werkt ! :) Ik zit nu ook in de trein met de k800i over Infra te internetten (T-mobile onbeperkt GPRS).. degelijk te doen.

Joehoe.

• qbix
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-11-2013
MS 1GB Micro M2

Sandisk:
http://www.memoryshop.nl/...morystick-micro-1-gb.html
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s

Sony:
Schrijfsnelheid 1,87 MB/s
Leessnelheid 1,87 MB/s

Klopt hier iets niet 8)7
Waarom is de Sony waarvan ik juist verwacht dat die beter/sneller is dit helemaal niet?

Wat heeft de rest hier op het forum gekocht?

• D467

D467

[M]

quote:
qbix schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:47:
MS 1GB Micro M2

Sandisk:
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s

Sony:
Leessnelheid 1,87 MB/s

Klopt hier iets niet 8)7
Waarom is de Sony waarvan ik juist verwacht dat die beter/sneller is dit helemaal niet?

Dat kan toch nooit kloppen? Ik had ook verwacht dat Sony sneller was? Ik heb een Sony 1 gig kaartje... :?

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Beiden FAT32 geformateerd?
FAT16 zorgt voor lagere snelheid.

PSN: Shiver23 //

• qbix
Heb nog even verder gezocht en kwam dit op de sony sit tegen:
http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start?ProductSKU=MSA1GD
quote:
Minimum write speeds of 15 Mbps on Memory Stick Micro™
Kortom die www.memoryshop.nl site is balle (misschien zijn ze nog wel geodkoop)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
D467 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:28:
[...]

Dat kan toch nooit kloppen? Ik had ook verwacht dat Sony sneller was? Ik heb een Sony 1 gig kaartje... :?
Met een kaartlezer van Sony (en enkele onder Sony licentie) ben je sneller dan Sandisk met de parallelle communicatie.
Ik heb zo'n compatible kaartlezer en ruim 15Mb/s is geen probleem met M2, MSduo en de MS ;)
In o.a. de fototoestellen van Sony wordt dit ook gebruikt.

• Scidd0w
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14-09 00:54

Scidd0w

3000Wp

quote:
Speedy-Andre schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:53:
[...]

Met een kaartlezer van Sony (en enkele onder Sony licentie) ben je sneller dan Sandisk met de parallelle communicatie.
Ik heb zo'n compatible kaartlezer en ruim 15Mb/s is geen probleem met M2, MSduo en de MS ;)
In o.a. de fototoestellen van Sony wordt dit ook gebruikt.
Dus in theorie ben je sneller maar in praktijk maakt het niks uit? Heb je bijvoorbeeld al een Sandisk kaartje in die kaartlezer getest? En wat is de reden dat mensen aannemen dat Sony sneller zou zijn dan Sandisk? (Ze werken toch al tijden samen aan het Memory Stick ontwikkelingen dacht ik)
Ik vraag dit trouwens omdat ik de Sandisk 2GB Memory Stick Micro wil gaan aanschaffen! :)

12x ZN Shine 250Wp & Omniksol 3.0K TL @ ZZW

• quinty
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09-05-2012

quinty

Save the vinyl

Dit wil jullie niet onthouden:

Mijn K800i (heb m een maand) heeft gezwommen.
Hij is zo het toilet in gedoken afgelopen zaterdag (zwemdiploma B dus en nee, ik had nog niets gedaan) ;)

Natuurlijk ontzettend balen!

Nadat ik m er in een flits had uitgehaald had ik allemaal strepen in m'n display.
Gelijk de accu eruit gehaald en het water uit de mob geschud.

Hij heeft nu 3 dagen liggen drogen. Zonet weer aangezet en alles lijkt nog goed te werken! O-)
Het kan natuurlijk zijn dat er later nog problemen tevoorschijn komen maar dat merk ik vanzelf.

• TomBergman
quote:
quinty schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:35:
Dit wil jullie niet onthouden:

Mijn K800i (heb m een maand) heeft gezwommen.
Hij is zo het toilet in gedoken afgelopen zaterdag (zwemdiploma B dus en nee, ik had nog niets gedaan) ;)

Natuurlijk ontzettend balen!

Nadat ik m er in een flits had uitgehaald had ik allemaal strepen in m'n display.
Gelijk de accu eruit gehaald en het water uit de mob geschud.

Hij heeft nu 3 dagen liggen drogen. Zonet weer aangezet en alles lijkt nog goed te werken! O-)
Het kan natuurlijk zijn dat er later nog problemen tevoorschijn komen maar dat merk ik vanzelf.
iemand van school had hem ook al laten zwemmen en alles deed het nog 8)7 wie weet is het wel een zwemtelefoon !

• Emiel1984
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:57

Emiel1984

Made in NL

Sinds een maand heb ik ook een K800i en heb een aantal dingen ondervonden;

- Op vakantie heb ik veel foto's gemaakt en nu werkt bij mij de (maak) foto knop alleen wanneer ik minstens 1 keer de joystick heb gebruikt om een foto te maken. Dit moet dus elke keer wanneer ik de camera functie inschakel(klepje open zet).

- De laatste firmware zorgt ervoor dat de wat grotere video's die ik op de pc heb gerenderd de telefoon laten hangen danwel vastlopen wanneer ik in de videomap erop ga staan. Dit is errug vervelent vind ik zelf. Ik zie de extra functie van het afspelen van de video in de map ook niet helemaal. De firmware hiervoor vond ik denk ik net iets beter.

- Foto's zien er op de camera vaak een stuk beter eruit dan op de computer.. zelfs bij inzoomen. Het is niet erg maar je kan dus niet van het schermpje uitgaan of de foto wel of niet overbelicht is danwel te donker.

Heeft iemand voor ook ervaringen met 1 of meerdere van deze laatste 3 punten, zo ja wat hebben jullie voor oplossing eventueel gevonden. Dat FaceWarp is overigens echt lache.. echt een aanrader voor mensen die het nog neit geprobeert hebben. Gegarandeert dat je gaat lachen.

[LTS][MTS][HTS]

• applein

applein

a800-V525-E630-K800i

Met punt 2 en 3 heb ik wel ervaring.Het 2 de punt komt door de nieuwe firmware zie startpost.--->> wachten op nieuwe firmware.(waar eindelijk eens wat meer wordt opgelost :( )
Het 3 de punt nouu..dat heb ik dus ook.Op de computer zie ik vaak vlekken hoe komt dat?

• waterking
stof op de lens ?

• haze010

haze010

jawatdan

quote:
Scidd0w schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:39:
[...]
Ik vraag dit trouwens omdat ik de Sandisk 2GB Memory Stick Micro wil gaan aanschaffen! :)
Deze toch? Want die ga ik waarschijnlijk ook kopen. Ook ik vroeg me daarom af of iemand ervaring heeft met dit kaartje...

Boe.

• qbix
quote:
haze010 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:22:
[...]

Deze toch? Want die ga ik waarschijnlijk ook kopen. Ook ik vroeg me daarom af of iemand ervaring heeft met dit kaartje...
Maar wat is nu beter om te nemen de Sony en dan 1GB of de Sandisk maar dan wel 2 GB :/

• Daniel Jack
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 18:35
quote:
qbix schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:47:
MS 1GB Micro M2

Sandisk:
Schrijfsnelheid 3 MB/s
Leessnelheid 10 MB/s

Sony:
Leessnelheid 1,87 MB/s

Klopt hier iets niet 8)7

Dit klopt ook niet, naar mijn weten hebben Sony en SanDisk de M2 card samen ontwikkeld en zijn ze qua prestaties, afmeting etc hetzelfde.

Wat ik denk dat er aan de hand is:
Voor beiden geld dat de datarates afhankelijk zijn van welke apparaat gebruik maakt van de M2.

SanDisk zegt wat de max datarates zijn.
http://www.sandisk.com/Pr...y_Stick_Micro_M2_1GB.aspx

Sony zegt wat de standaart datarates zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_Stick

Of het verschil tussen MegaByte en Megabit word niet goed overgenomen... 8)7

Het is btw altijd beter om dit soort dingen te vergelijken met informatie gehaalt vanuit de website van desbetreffende fabrikanten zelf. (In dit geval kan je bij Sony nix nuttigs vinden btw :P)

Mocht iemand trouwens interesse hebben in de 1GB M2 van Sony, ik wil em kwijt voor 45 euro. Hijs net 3maanden oud.

Daniel Jack wijzigde deze reactie 23-01-2007 18:07 (4%)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
Scidd0w schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:39:
[...]

Dus in theorie ben je sneller maar in praktijk maakt het niks uit? Heb je bijvoorbeeld al een Sandisk kaartje in die kaartlezer getest? En wat is de reden dat mensen aannemen dat Sony sneller zou zijn dan Sandisk? (Ze werken toch al tijden samen aan het Memory Stick ontwikkelingen dacht ik)
Toch zijn er verschillen, Sandisk is sneller bij serieel gebruik en de meeste testen gaan daar de mist mee in.
Wat ook telt is de buffering, iets dat bij Sony ok is en bij Sandisk niet (stickje wil wel eens zomaar overlijden bij een 'hot swap').
Voor een gsm maakt het niet uit welke je kiest omdat die relatief traag is, ook laat je hem meestal erin zitten omdat je de gsm met een usbkabel gebruikt voor data overdracht naar een pc.
Laatst kocht ik trouwens op Ebay een 2GB Sony MS duo voor Ą25,- incl. verzendkosten _/-\o_
Het ding werkt prima en is ook in mijn kaartlezer erg snel, geen namaak dus ;)

• madmaus
  • Laatst online: 16-09 20:05
Hoe krijg ik die zaklamp functie werkend?

Ik was al zover dat ik doorhad dat ie in de map others gezet moest worden. En dan via bestandsbeheer installeren.
Alleen komt er bij mij enkel verzenden te staan.
Waar gaat het fout?

Gr,
Maurice

Canon EOS 40D # Tamron 17-50mm # canon 70-200 f4 L IS # Raynox DCR-250 en DCR-150 ** mijn Flickr

• applein

applein

a800-V525-E630-K800i

quote:
madmaus schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:48:
Hoe krijg ik die zaklamp functie werkend?

Ik was al zover dat ik doorhad dat ie in de map others gezet moest worden. En dan via bestandsbeheer installeren.
Alleen komt er bij mij enkel verzenden te staan.
Waar gaat het fout?

Gr,
Maurice
Nouudat probleem heb ik ook

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:16:
[...]

Nouudat probleem heb ik ook
Gewoon 'send to bluetooth' gebruiken, dus geen dir op de gsm aangeven :)

• kennyC
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 25-06-2008
heeft hier al iemand nav4all aan de praat gekregen op zijn K800? of een ander (beter) navigatieprogramma?

• Peterke_f
  • Laatst online: 19-02-2013
Hallo ben sins gisteren in het bezit van een k800i icm abbonement van vodafone . Nu heb ik al veel sony ericssons gehad zoals de v600i f500i t230 etc maar iedere keer heb ik het vodafone menu. Is dit standaard weg te krijge door up te daten enzoja gaan ze dan moeilijk doen over de garantie van het toestel ?

• Emiel1984
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:57

Emiel1984

Made in NL

quote:
Die is stofvrij :p . Ik heb dan ook geen vlekken, doel meer op het kwalteitsverschil van de foto tussen op de telefoon en op de pc. Op de telefoon zijn de dieptes in foto's vaak veel beter te zien dan op de pc.

[LTS][MTS][HTS]

• waterking
de resolutie van je normale beeldscherm ligt *ietsjes* hoger dan die van je telefoon, doe maar x10 ongeveer :P

• MrAngry
quote:
Peterke_f schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:19:
Hallo ben sins gisteren in het bezit van een k800i icm abbonement van vodafone . Nu heb ik al veel sony ericssons gehad zoals de v600i f500i t230 etc maar iedere keer heb ik het vodafone menu. Is dit standaard weg te krijge door up te daten enzoja gaan ze dan moeilijk doen over de garantie van het toestel ?
Nee, die branding is er niet uit te krijgen door (op de normale wijze) up te daten. Het kan wel, maar dan verwijs ik je graag naar google vanwege de regels op tweakers. Of je dan je garantie kwijt bent weet ik niet (bij normaal updaten sowieso niet).

• qbix
quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:07:
[...]

.......
.......
.......
Laatst kocht ik trouwens op Ebay een 2GB Sony MS duo voor Ą25,- incl. verzendkosten _/-\o_
Het ding werkt prima en is ook in mijn kaartlezer erg snel, geen namaak dus ;)
Waar dan? Ik dan alleen maar 2GB Sandisk vinden :o

• applein

applein

a800-V525-E630-K800i

quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:33:
[...]

Gewoon 'send to bluetooth' gebruiken, dus geen dir op de gsm aangeven :)
Sorry maar als ik op send to bluetooth krijg gaat die mensen zoek,met bluetooth verbinding

• MrAngry
quote:
jgoessens schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Sorry maar als ik op send to bluetooth krijg gaat die mensen zoek,met bluetooth verbinding
Hij bedoeld vanaf de pc naar de telefoon "send to bluetooth" gebruiken. Je geeft dan geen dir aan waar die in moet (zoals bijvoorbeeld others). De telefoon ziet dan zelf dat het om een java prog gaat en dan kan je kiezen of je hem in games of toepassingen wilt zetten.
Het zelfde geldt als je via usb kabel connect, de java gewoon in de file manager naar je telefoon slepen en niet naar een bepaalde map dan komt het goed.

offtopic:
@jgoessen: Zou ik je mogen vragen om wat minder dit topic te vervuilen, de bovenstaande reply "Dat probleem heb ik ook" voegt helemaal niks toe en de oplossing op de hierboven gequote reply had je ook makkelijk zelf kunnen vinden, het staat meerdere keren in het vorige topic en de oplettende lezer (die jij dus nog moet worden) had kunnen lezen dat het hier om send to bluetooth vanaf de pc naar de telefoon ging. Volgende keer als je reageert, lees dan eens die blauwe tekst die boven het reply vak staat..

• TomBergman
quote:
qbix schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
[...]

gewoon op m2 zoeken, als jetenminste een m2 kaartje wil hebben, maar die biedingen komen vaak al rond de verkoopprijs te liggen hoor...

EDIT: werkt 2gb wel in k800i ?

TomBergman wijzigde deze reactie 24-01-2007 15:19 (6%)

• Hitman666
  • Laatst online: 16-09 19:01

Hitman666

The winner takes it all

Na mijn k800 2 weken te hebben moeten missen kon ik hem vandaag weer ophalen bij BC. Speaker is gerepareerd en ze hebben mijn telefoon niet eens helemaal leeggemaakt :) en dat alles helemaal gratis :9 Reparatie is trouwens uitgevoerd door ProAssist en niet door Dynafix.

Mijn HTPC

• qbix
quote:
TomBergman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:18:
[...]

gewoon op m2 zoeken, als jetenminste een m2 kaartje wil hebben, maar die biedingen komen vaak al rond de verkoopprijs te liggen hoor...
Tuurlijk wil ik M2... maar waar ik naar zoek is: Sony memory stick Micro (M2) 2Gb

Maar die kan ik alleen maar hier vinden:
http://www.speurders.nl/t..._pda_psp_digitalecam.html
en hier:
http://www.mobilefun.co.u...cts3&utm_medium=12723

Das wel erg weinig.
Misschien bestaat dat geheugenkaartje wel helemaal niet want op de website van Sony zelf kan ik er ook niets over vinden. :(
Weet iemand hier misschien meer van, dat het bijvoorbeeld Sony nog niet is gelukt om 2GB te produceren in dit formaat, ik noem maar is een reden.
SanDisk is tenslote wÚl vollop aanwezig en te vinden.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
qbix schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Het gaat dan ook om een MS DUO :P

Trouwens als ik op de Sony.nl website kijk ....

http://home.versatel.nl/speedy-andre/msmicro2gb.jpg

dan zie ik een typo die erop duidt dat de 2GB M2 stick er aan komt of er al is :9

Speedy-Andre wijzigde deze reactie 24-01-2007 21:31 (39%)

• Ultimatexx
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 10-05-2010
quote:
TomBergman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:18:
[...]

EDIT: werkt 2gb wel in k800i ?
Ik dacht dat de k800 tot 4 gig ondersteunde?

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i - X1i - iPhone 3Gs

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hier weer een nieuwe K800i gebruiker erbij :) net een dagje mee gespeeld en ben er wel tevreden mee.

Software versie: R1ED001
Is het aanbevolen om te updaten? volgens mij niet namelijk :)

edit:

Weet iemand trouwens waar ik het beste mijn smsjes mee kan backuppen? En dan niet zoals ik dat met mijn Nokia deed in PC Suite. Want zonder telefoon of pc suite kom je er niet meer bij.

Liefst gewoon in een Excell bestand of iets dergelijks, zodat ik het altijd kan openen.

Executor16 wijzigde deze reactie 25-01-2007 00:22 (56%)

• madmaus
Wie heeft hier nog meer een kaartje van scandisk gekocht?

Kaartje doet het prima daar heb ik geen problemen mee.
Maar er zit een soort van adaptor bij zodat ik hem in me kaartlezer kan zien.
Alleen is het volgens mij dan nog een apart formaat. En kan ik hem alsnog niet in me kaartlezer zien.
Het lijkt een beetje op sdkaart maar dat is het dus niet. Ik kan er ook geen foto van vinden nu.

En dan bedoel ik dus NIET deze van sony:
http://www.happiness.pwp.blueyonder.co.uk/512mb_m2.jpg

Wie weet hoe ik hem zou kunnen lezen via me cardreader? (8 in 1)

En anders moet het maar via me telefoon blijven doen, das ook niet zo erg.

gr,
Maurice

Canon EOS 40D # Tamron 17-50mm # canon 70-200 f4 L IS # Raynox DCR-250 en DCR-150 ** mijn Flickr

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:40

Ginz

Trek 6500 powered

quote:
Ultimatexx schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:57:
[...]

Ik dacht dat de k800 tot 4 gig ondersteunde?
Theoretisch volgens mij zelfs 32GB. Maar, aangezien er natuurlijk geen 32GB kaartjes zijn, is het onmogelijk om dat te testen. De theoretische limiet van de M2 kaartjes is in ieder geval 32GB

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• CappieL
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 08:46
quote:
madmaus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:35:
Wie heeft hier nog meer een kaartje van scandisk gekocht?

Kaartje doet het prima daar heb ik geen problemen mee.
Maar er zit een soort van adaptor bij zodat ik hem in me kaartlezer kan zien.
Alleen is het volgens mij dan nog een apart formaat. En kan ik hem alsnog niet in me kaartlezer zien.
Het lijkt een beetje op sdkaart maar dat is het dus niet. Ik kan er ook geen foto van vinden nu.

En dan bedoel ik dus NIET deze van sony:
[afbeelding]

Wie weet hoe ik hem zou kunnen lezen via me cardreader? (8 in 1)

En anders moet het maar via me telefoon blijven doen, das ook niet zo erg.
Bij mijn kaartje kreeg ik zon adaptertje erbij (sony)

• Rio
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-09 09:49
Ik heb net deze week een nieuwe 1GB M2 stick binnen gekregen. Daar zaten twee adaptertjes bij; eenmaal Memorystick en eenmaal Memorystick Pro Duo.

Rio wijzigde deze reactie 26-01-2007 09:35 (3%)

• madmaus
Ik heb een foto gemaakt van mijn adaptor

http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albums/userpics/10007/normal_DSC00002.JPG

• haze010

haze010

jawatdan

quote:
Executor16 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:55:
Hier weer een nieuwe K800i gebruiker erbij :) net een dagje mee gespeeld en ben er wel tevreden mee.

Software versie: R1ED001
Is het aanbevolen om te updaten? volgens mij niet namelijk :)

edit:

Weet iemand trouwens waar ik het beste mijn smsjes mee kan backuppen? En dan niet zoals ik dat met mijn Nokia deed in PC Suite. Want zonder telefoon of pc suite kom je er niet meer bij.

Liefst gewoon in een Excell bestand of iets dergelijks, zodat ik het altijd kan openen.
My Phone Explorer werkt perfect voor de k800i (synchroniseren, sms'jes versturen via het programma, etc). Het volgens mij hoger aangeschreven Floats Mobile Agent werkte bij mij zwaar ruk...de helft van de functionaliteit werkt gewoon (nog) niet voor de k800i. En met My Phone Explorer kan je je sms'jes en adresboek prachtig exporteren naar Excel, Word of HTML formaat _/-\o_ Dus je bent niet afhankelijk van het programma om je sms'jes te bekijken (en als ik het goed begrijp wilde je dat dus ook niet zijn).

haze010 wijzigde deze reactie 25-01-2007 20:03 (12%)

Boe.

• SHOOTO!
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 27-07-2008
quote:
madmaus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:02:
Ik heb een foto gemaakt van mijn adaptor

[afbeelding]
lijkt wel op een Pro Duo Adapter (die zou ook moeten werken in een standaard flash drive)

• madmaus
Ik heb hem in elk gleufje geprobeerd. Maar nergens gebeurd iets..... :D

Dan zal ik die flash drive niet hebben op mijn 8-1 cardreader. denk ik.
Naja maakt verder niet zoveel uit.

Kan je ook ergens losse adaptors kopen? Of zijn die duur?

Bedankt voor je antwoord!

• Executor16
  • Niet online
quote:
haze010 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:00:
[...]

My Phone Explorer werkt perfect voor de k800i (synchroniseren, sms'jes versturen via het programma, etc). Het volgens mij hoger aangeschreven Floats Mobile Agent werkte bij mij zwaar ruk...de helft van de functionaliteit werkt gewoon (nog) niet voor de k800i. En met My Phone Explorer kan je je sms'jes en adresboek prachtig exporteren naar Excel, Word of HTML formaat _/-\o_ Dus je bent niet afhankelijk van het programma om je sms'jes te bekijken (en als ik het goed begrijp wilde je dat dus ook niet zijn).
Ja bedankt voor de tip.. Had ik zelf ook eigenlijk uit de SP kunnen halen. Maar goed dat exporteren is dus echt relaxed :)

Weet iemand trouwens hoe ik dat icoontje wegkrijg van mijn desktop "Sony Ericsson File Manager" of moet ik dan weer xp powertools installen :/

Executor16 wijzigde deze reactie 26-01-2007 15:22 (20%)

• qbix
Hoe is het mogelijk om met een K800i op internet te gaan via het GSM netwerk van Orange.

De Orange site is hier niet bepaald duidelijk over.
Wel kwam ik dit tegen op internet:
http://www.jetelefoongaat.nl/wapinstellingen.php

Hier staat beschreven wat de instellingen zouden moeten zijn:
Naam set instellingen Orange
Gegevensdrager Data (GSM-Gegevens)
Inbelnummer +31 628 500 666
IP Adres 10.250.255.188
Type gegevensoproep ISDN
Snelheid gegevensoproep9600
Gebruikersnaameigen 06-nummer
AanmeldverzoekUit (denk ik)
Wachtwoord PASSWORD (in hoofdletters)

Dit is te vinden via menu>Instellingen>Verbindingen>Datacommunicatie>Data-accounts> Nieuwe account > bewerken

Opera Mini is al ge´nstalleerd op de telefoon. Als ik dan verbinden kies gaat die twee testen doen waarna de melding komt' kan geen verbinding maken'

Wat moet ik doen om het wel te laten werken?

• MrAngry
quote:
qbix schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:43:
Wat moet ik doen om het wel te laten werken?
Gebruikersnaam is bij mij voor de WAP account geen eigen nummer, maar 0628000000
Maar waarom bel je niet gewoon even de KS dat ze je de internetprofielen sturen?

• Executor16
  • Niet online
Hebben jullie het ook dat als je de telefoon in bestandsoverdracht modus zet dat de telefoon dan eerst reboot en dat je dan je pincode weer moet invoeren? daarna gaat ie namelijk pas in de bestandsoverdracht modus bij mij.

• D467

D467

[M]

Foontje heeft nu de laatste updates, lijkt nu wel of het geluid harder kan met de hoofdtelefoon functie?

Vond hem eerst nogal zacht, nu valt het wel mee :*)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

Welke sw versie heb je nu?
De updater zegt hier (Kpn unbranded) dat R1ED001 de nieuwste is :/
Overigens heb ik geen problemen met deze firmware, geluid is prima en hij loopt nooit vast :)
De problemen met de video filmpjes (traagheid bij lijstweergave met plaatjes) mag SE zelf houden ;)

• TheRitz
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2013
Voor degene die er eentje willen kopen: ik gebruik de Jabra BT620 stereo bluetooth headset en dat werkt prima!

Dan weten jullie het :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Hyphylus
  • Laatst online: 27-12-2012
Ik zit met het volgende. Ik heb 1,5 week oid een keer een error gehad in de trant van "fout bij opladen, stop met opladen". Een dag erna heb ik ook de UMTS sim van Orange ontvangen en ben ik dus continue verbonden met het UMTS netwerk (geen actieve verbinding!) Het probleem is nu dat mijn telefoon niet eens mee een dag op stand-by kan staan. Voorheen kon hij 3 dagen mee en dan belde ik zo af en toe nog en update hij de RSS feed eens per uur vis GPRS. Het updaten van die RSS feed doet hij nu met UMTS ook elk uur. Wat mij ook op viel was dat als ik hem nu in de oplader doe hij binnen ongeveer 3 a 4 minuten van 1 % naar 47% gaat. Daarna blijft hij even op 68% hangen en gaat ie door naar 100% en valt dan weer terug naar ongeveer 62%. Gisteren avond deed hij dat een paar keer en uiteindelijk kwam hij wel op 100%. Ik heb hem vanacht aan laten staan en vanochtend was hij weer helemaal leeg.

De vraag is dan ook hoe lang et bij jullie duurt om hem van 0 tot 50% op te laden. Hoe lang is de stand-by tijd bij mensen die ook UMTS hebben? Het kan natuurlijk ook komen door mijn RSS updates elk uur maar dat dat deed ik met GPRS ook en dit is wel een heel groot verschil. Misschien nog andere ideeen? of moet ik hem maar voor service aan gaan bieden?

• Joshua
  • Laatst online: 21-09 15:11
quote:
Hyphylus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:58:
Ik zit met het volgende. Ik heb 1,5 week oid een keer een error gehad in de trant van "fout bij opladen, stop met opladen". Een dag erna heb ik ook de UMTS sim van Orange ontvangen en ben ik dus continue verbonden met het UMTS netwerk (geen actieve verbinding!) Het probleem is nu dat mijn telefoon niet eens mee een dag op stand-by kan staan. Voorheen kon hij 3 dagen mee en dan belde ik zo af en toe nog en update hij de RSS feed eens per uur vis GPRS. Het updaten van die RSS feed doet hij nu met UMTS ook elk uur. Wat mij ook op viel was dat als ik hem nu in de oplader doe hij binnen ongeveer 3 a 4 minuten van 1 % naar 47% gaat. Daarna blijft hij even op 68% hangen en gaat ie door naar 100% en valt dan weer terug naar ongeveer 62%. Gisteren avond deed hij dat een paar keer en uiteindelijk kwam hij wel op 100%. Ik heb hem vanacht aan laten staan en vanochtend was hij weer helemaal leeg.

De vraag is dan ook hoe lang et bij jullie duurt om hem van 0 tot 50% op te laden. Hoe lang is de stand-by tijd bij mensen die ook UMTS hebben? Het kan natuurlijk ook komen door mijn RSS updates elk uur maar dat dat deed ik met GPRS ook en dit is wel een heel groot verschil. Misschien nog andere ideeen? of moet ik hem maar voor service aan gaan bieden?
Laat je batterij eens helemaal leeg gaan (totdat hij uitvalt), laad hem dan op terwijl hij uitstaat (is en beter voor de accu en laad hij beter). Misschien is het probleem hierna verholpen.
Verder klopt het dat je batterij sneller leeg is als je UMTS aan hebt staan omdat hij telkens zoekt naar een verbindingspunt.

Is mijn studenten OV geldig?
Mijn blog.

• Hyphylus
  • Laatst online: 27-12-2012
quote:
Spike1506 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:09:
[...]

Laat je batterij eens helemaal leeg gaan (totdat hij uitvalt), laad hem dan op terwijl hij uitstaat (is en beter voor de accu en laad hij beter). Misschien is het probleem hierna verholpen.
Verder klopt het dat je batterij sneller leeg is als je UMTS aan hebt staan omdat hij telkens zoekt naar een verbindingspunt.
Dat heb ik idd geprobeert maar vooralsnog geen succes gehad. Een verbindingspunt moet hij bij GSM toch ook zoeken? Hoe lang duurt het bij jullie om een lege batterij op te laden?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL 2350Wp

quote:
Hyphylus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Dat heb ik idd geprobeert maar vooralsnog geen succes gehad. Een verbindingspunt moet hij bij GSM toch ook zoeken? Hoe lang duurt het bij jullie om een lege batterij op te laden?
Bij dit soort batterijen is het juist funest om hem geheel te ontladen, het zou best eens de oorzaak kunnen zijn van de problemen :/
Theoretisch gezien kan de K800 nog een probleem hebben met de elektronica voor de oplader, dat zou je dan erbij moeten zeggen als je hem weg brengt.
Ik gebruik regelmatig umts en doe een week met de batterij, 's nachts gaat hij wel uit btw.

• thefox154
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
vanaf 1 feb 07 kun je op SE.nl een bon downloaden via welke je en gratis 1gb memorystick bij je telefoon krijgt. Uiteraard moet het toestel wel naar 1-2 gekocht zijn :+
Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013