Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 oktober 2003

quote:
maartend schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:13:
Ik zit vast in een paar missies.
Gata om A new shine, ik kan die dwerg niet vinden in de hall waar ik dat stuk armor moet geven.
En dan kan ik ook die caves bij Winetrheights niet vinden, waar ik voor dat zand moet zoeken.

is er iemand die me kan helpen of is er een site waar ik meer info kan vinden over de missies/
Is het dan niet verstandig dit terug te koppelen aan de developers? Het idee van een beta is dat je het spel test, en helpt fouten en onvolmaaktheden te indentificeren, zodat de makers het spel kunnen verbeteren. Als jij er zonder hulp van anderen niet achter kunt komen hoe je een quest moet oplossen, is dat in mijn ogen een gebrek in het spel waar de developers aan zouden moeten werken.

-=Irresistable=-

quote:
Gata om A new shine, ik kan die dwerg niet vinden in de hall waar ik dat stuk armor moet geven.
En dan kan ik ook die caves bij Winetrheights niet vinden, waar ik voor dat zand moet zoeken.

is er iemand die me kan helpen of is er een site waar ik meer info kan vinden over de missies/
Ik heb beide quests gedaan, die dwerg was ik ook een tijdje mee bezig maar volgens mij staat hij buiten (weet het niet zeker meer, is al een tijdje terug) en die cave in Winterheights is best makkelijk hoor, dat is de cave met die cave prowlers erin (als het goed is loopt er vanuit het dorpje net buiten thorin's hall een weg naar boven, je hebt daar ook merchants en trainers enzo, je moet daar niet linksaf (dus niet richting de merchants) maar rechtsaf en daar vind je de ingang naar de cave.

Maar het is een tijdje geleden het kan best zijn dat ik verkeerd zit met die cave, anders kijk je even bij de cave met goblins erin...Om daar te kunnen komen loop je eerst een weg naar boven waarbij je kleine goblin camps tegenkomt...Het is allemaal vrij makkelijk te vinden, ik vind de quest omschrijving best netjes. Je moet alleen beter opletten bij het aannemen van de quest want daar krijg je meer informatie dan later in je journal. Bij het accepteren van de quest krijg je vaak exact te horen welke richting je op moet lopen terwijl in je journal later vaagjes omschreven wordt in welk gebied het op te zoeken item/monster etc. ligt.

Hi-Sintar wijzigde dit bericht 31-01-2007 14:47 (25%)

Don't hate the game, just hate the player.

Reg. datum: 12 april 2003

quote:

Helemaal north lopen in Thorin's Hall, de trap op en dan naar links. Daar staat hij. Dan moet je naar Gondamon en dat kan met paardje of gewoon de weg south volgen.
Winterheights is vlakbij de refuge town van de elves. Als je de trainers ziet staan daar dan moet je dacht ik west. Zodra je daar van de weg afstapt loop je al in Winterheights.

10100111001

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Komt een nieuwe stresstest aan:

Hi everyone,

I just wanted to give you a heads up that next weekend (10th February) we'll be holding our second stress test event.

I'm preparing an official announcement now to post to the website however I thought I'd let you know informally first.

There will be some special circumstances afforded to all of you guys already in the beta so that you can get your client, avoid the rush and get in-game before the stress test invitees hit.

All being well we should be getting our new version just before that too and this new version will entail a client and character wipe. (The last character wipe before the Early Access wipe at launch).

There will also be prizes available!

More on that as it's confirmed to me ok?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Oh dat is eigenlijk wel balen :/ Ik begon net een beetje hoog level te worden en in de leukere gebieden te komen.

10100111001

Reg. datum: 06 augustus 2002

Ik heb dus echt problemen in Thorin's hall.

Ben nu al een eind, maar 1 ding blijft dus open dat ding met die mortar
Ik moet naar de hall of merchant (north in thorin's hall en dan west, maar dat ik het dus echt niet kan vinden.

Ben wel al met mijn eerste fellowship bezig.
Da's leuk, echt leuk

quote:
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:23:
Ik heb dus echt problemen in Thorin's hall.

Ben nu al een eind, maar 1 ding blijft dus open dat ding met die mortar
Ik moet naar de hall of merchant (north in thorin's hall en dan west, maar dat ik het dus echt niet kan vinden.
Dan moet je eerst langs dat enorme beeld, dan kom je in de grote hal. Dan sla je meteen rechts in een zijgang en daar meteen weer links (als je veel forges en lava ziet ben je te ver), dan loop je een beetje door een tunnel waar gegraven word en dan kom je een verdieping lager uit in de merchant area. Er is daar ook een bard en een mailbox.
quote:
Ben wel al met mijn eerste fellowship bezig.
Da's leuk, echt leuk
Zeker leuk, ik vraag me nou alleen af hoe dat precies zit met conjunctions activeren. Het is me al een paar keer gelukt maar ik weet niet precies hoe. Ent's Strength is de enige die ik nog gedaan heb, die ziet er echt stoer uit.

Dark Lord wijzigde dit bericht 01-02-2007 23:05 (6%)

10100111001

quote:
Dark Lord schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:03:
[...]

Dan moet je eerst langs dat enorme beeld, dan kom je in de grote hal. Dan sla je meteen rechts in een zijgang en daar meteen weer links (als je veel forges en lava ziet ben je te ver), dan loop je een beetje door een tunnel waar gegraven word en dan kom je een verdieping lager uit in de merchant area. Er is daar ook een bard en een mailbox.
Moet je je voorstellen, ben dus bij die bard geweest.
Thnx

maaruh, wat zijn jullie namen, dan kunnen we bij tij den wijlen een fellowship vormen.

P.s. hebben jullie ook gehad dat die Thorin Hall maar 1 maal per sessie te betreden was?
Als ik eruit stapte kon k er niet meer in, is nu niet meer zo

-=Irresistable=-

quote:
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Moet je je voorstellen, ben dus bij die bard geweest.
Thnx

maaruh, wat zijn jullie namen, dan kunnen we bij tij den wijlen een fellowship vormen.

P.s. hebben jullie ook gehad dat die Thorin Hall maar 1 maal per sessie te betreden was?
soms wel, uitloggen + opnieuw inloggen hielp bij mij.

quote:
Hi-Sintar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:38:
[...]

soms wel, uitloggen + opnieuw inloggen hielp bij mij.
Bij mij dus ook.
Zou het een bug zijn?

Weet iemand of je via de pre-order bij Dynabyte (43 euro) ook aan dat lifetime membership kunt komen?
Als ik ze dat zelf vraag leest de beste helpdesk me de info voor die ik ook voor mijn neus heb staan om vervolgens te zeggen dat hij dat niet weet.

quote:
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:22:
Ik ga hier me nickname niet neerzetten, dan word straks me beta account verwijderd vanwege de NDA :P
quote:
Ja, ik heb het ook weleens met andere deuren. Dan verdwijnen ze zomaar in ene en dan kan je het huis/kamer niet meer uit. Relog helpt dan of als iemand anders de deur voor je open doet.

Dark Lord wijzigde dit bericht 02-02-2007 16:47 (39%)

10100111001

quote:
Dark Lord schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:45:
[...]

Ik ga hier me nickname niet neerzetten, dan word straks me beta account verwijderd vanwege de NDA :P
Kun je diit uitleggen.
Heb dat ding nooit gelezen, ik mag dus niet mijn ingame naam bekend maken?

-=Irresistable=-

quote:
maartend schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:42:
[...]

Kun je diit uitleggen.
Heb dat ding nooit gelezen, ik mag dus niet mijn ingame naam bekend maken?
Dat betekend dat je met hen een akkoord sluit dat je tijdens de beta geen informatie of beeldmateriaal over het spel aan derden mag lekken. Wat wij nu doen over de quests en dergelijke mag in principe ook niet, daar hebben ze de speciale beta-forum voor op de website van LOTR Online ;)

quote:
Hi-Sintar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:50:
[...]

Dat betekend dat je met hen een akkoord sluit dat je tijdens de beta geen informatie of beeldmateriaal over het spel aan derden mag lekken. Wat wij nu doen over de quests en dergelijke mag in principe ook niet, daar hebben ze de speciale beta-forum voor op de website van LOTR Online ;)
Volgens mij mag je eigenlijk niet eens tegen de 'buitenwereld' vertellen dat je geaccepteerd bent in de beta.

10100111001

quote:
Dark Lord schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:52:
[...]

Volgens mij mag je eigenlijk niet eens tegen de 'buitenwereld' vertellen dat je geaccepteerd bent in de beta.
Jee, ik wist niet dat het zo streng was.

Reg. datum: 17 april 2006

Ik ben trouwens benieuwd of ze na de officiëele launch ook trialkeys gaan uitgeven..
Bijvoorbeeld van 14 dagen, om de game uit te proberen, voordat je ervoor kiest er geld aan uit te geven.

Is bijv. ook zo met GuildWars.. Daardoor kan je heel goed je mening vormen, als je tot nu toe nooit voor de bèta bent uitgenodigd..

Túnder

Je kunt gratis beta-keys scoren, check het forum, ik heb er al 1 :) en heb nu de client binnen, deed er maar een half uurtje over, kan hem zaterdag activeren en gelijk spelen :D

Carpe Noctem

quote:
izziewizzie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:21:
Je kunt gratis beta-keys scoren, check het forum, ik heb er al 1 :) en heb nu de client binnen, deed er maar een half uurtje over, kan hem zaterdag activeren en gelijk spelen :D
Momenteel kan ik niet spelen

Ik heb trouwens die meels gemist over dat beta forum
Kan iemand me daar aan helpen
PW bijv of hoe in te loggen en waar?

Reg. datum: 02 januari 2007

quote:
izziewizzie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:21:
Hoe kom je dan aan het spel

Carpe Noctem

Hoop dat je gelijk kan spelen
Als het net zo gaat als de vorige keer 8)7

Heb nu weer een Captain gemaakt, lvl6 al :P

Reg. datum: 02 januari 2007

quote:
Cthulhu schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:46:
Hoop dat je gelijk kan spelen
Als het net zo gaat als de vorige keer 8)7

Heb nu weer een Captain gemaakt, lvl6 al :P
Hoe komt het dat jij wel bent toegelaten

Carpe Noctem

quote:
ingmarvdlucht schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:54:
[...]

Hoe komt het dat jij wel bent toegelaten
Zat al bij de vorige stresstest, die mensen kunnen gewoon verder spelen :P
Kunnen ook al inloggen met de nieuwe client

Waarom krijg ik plots bij het opstarten van LotRO een 404 error?
Hij komt niet verder dan Update Programs en daar krijg ik dan een error.

Omdat er een nieuwe client uit is sinds gisteren. Je moet de hele 3.5 GB client van Fileplant of computervideogames.com (ofzoiets) downloaden. Ben alweer lvl 10 Elf Loremaster :)

Van het weekend zal het wel weinig LOTRO worden, gezien de nieuwe stress test.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: