Gathering of Tweakers

Quicksearch
Jammer man :(
Als er iemand is die het spel wel genoeg gezien heeft, of er gewoon geen zak aan vindt:P Mail me :D
Eventueel tegen een kleine vergoeding :>

Carpe Noctem

Heb dus ook de invite

Wil hem wel uitproberen
Ben zelf een Guild Wars ventje, dus ik ben benieuwd.

En dat downen bij Fileplanet duurde idd wel even
En dan wil je hem instaleren (op een andere locatie dan aangegevn) heb je acuut al je eerste errors

Hoop dat het verbetered, maar eerst dit weekend gamen.

Inderdaad, PC nachtje aan laten staan omdat ik anders weer achteraan moest sluiten. Hij was dus vanmorgen binnen, maar installatie was niet geheel probleemloos. Eerst kreeg ik hem niet uit de .rar omdat ik al een error kreeg bij WinRAR. Vervolgens met een andere programmaatje er toch uit weten te halen, maar tijdens installatie ook een error waardoor het niet opstart :(

Stef.NL wijzigde dit bericht 10-01-2007 18:33 (13%)

Hier verliep de installatie probleemloos, vreemd hoor!

quote:
lampjesman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:42:
Hier verliep de installatie probleemloos, vreemd hoor!
Heb jij de standaardinstellingen gebruikt?

Ik dus niet en dat lijkt dus vette problemen te geven

Reg. datum: 06 november 2005

Hoelang duurde het bij mensen die een invite kregen van inschrijven tot toelaten?

quote:
n0isH schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:18:
Hoelang duurde het bij mensen die een invite kregen van inschrijven tot toelaten?
Ik heb mezelf ergens in juni ingeschreven.
quote:
D. Ninjai schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:52:
[...]

Ik heb mezelf ergens in juni ingeschreven.
Ik ook, juni 2004 ofzo :P

KLIK HIER!!! >>> Mooie foto's van mijn vriendinnetje! <<< KLIK HIER!!!

quote:
n0isH schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:18:
Kn het me niet eens meer herinneren

had me al een tijdje geleden ingeschreven het rare was dat ik de dag ervoor mijn gegevens verandert heb van een asherons call 1 guild naar een WoW guild waar ik nu inzit en kreeg promt de volgende dag een invite.....

doet me wel denken waar ze mensen vandaan willen snoepen(en gelijk hebben ze mijn wow server is nu al voor de 6de keer gecrashed en ben hard van plan om te cancelen net als veel van mijn guildleden)

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

Lijkt me eerder stom toeval. Voorheen waren er ongeveer 5000 betatesters, nu met deze invites erbij is dat aantal minimaal verdubbeld.

Carpe Noctem

Woei, Zaterdag spelen, heb een key :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Carpe Noctem

Heb hem ook al gedowned en geinstalled.
Bij mij werkte WinRar ook niet, kreeg errors, WinZip werkte wel, was la bang dat ik het weer opnieuw moest downen :P

Zou iemand zijn account met mij willen sharen dit weekend, zou heel graag even willen spelen :)
Stuur me een emailtje: willem.walder@gmail.com

Heb zojuist de game gepreordert op bol.com :)

Hier trouwens de specificaties:

---------------------------------------------
Minimum Specification:

Minimum Specifications
· Processor: P4 1.6 GHz or AMD equivalent with SSE
· Memory: 512 MB RAM
· Graphics card: Geforce 3 / Radeon 8xxx series or equivalent graphics card with 64MB of memory
· Network connection: 56.6 K modem
· Software: WinXP, DirectX 9c

Recommended Specification:

Recommended Specification
· Processor: P4 3 GHz or AMD equivalent with SSE
· Memory: 1 GB RAM
· Graphics card: Geforce Fx or ATI Radeon 9800 class graphics card or better with 128MB of memory
· Network connection: Cable modem or DSL connection
· Software: WinXP, DirectX 9c

PLAYSTATION 3

dit weekend....ben ik onbereikbaar :P

msn uit, mobiel uit, zuipen en eten in voorraad

check de klok. zucht nog 12 uur

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

tntkiller, ben altijd pessimistisch. Valt het tegen kun je zeggen dat je gelijk had, valt het mee dan kun je alleen maar tevreden zijn :p

Maar goed, ik zit dus nog behoorlijk in de problemen qua installatie. Nadat ik hem eerst niet eens uit de .rar kreeg, is me dat gelukt (mijn WinRAR versie was blijkbaar prehistorisch :p) was het na een update daarmee wel gelukt. Daarna kreeg ik de volgende error bij installatie.

Plaatje op imageshack (popups!)

(Had het al meerdere malen in het Engels geinstalleerd en in een wanhoopspoging had ik het in het Duits gedaan en toevallig bij deze een screen gemaakt).

Ik werd enigszins op het forum van LOTRO geholpen, maar nu ging de site een half uur geleden opeens down :s Weet een van de GoTters hoe dit komt en vooral hoe ik het kan verhelpen?
(Ja, ik heb .NET1.1 +fix en zonder firewall werkte ook niet en ik heb adminrechten).

Stef.NL wijzigde dit bericht 12-01-2007 23:36 (5%)

Hoe laat begint het morgen (Nederlandse tijd) ?

Carpe Noctem

11 uur volgens mij

ondertitel duh

Zucht geen key ontvangen :&#039;(

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

quote:
Stef.NL schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:35:
tntkiller, ben altijd pessimistisch. Valt het tegen kun je zeggen dat je gelijk had, valt het mee dan kun je alleen maar tevreden zijn :p

Maar goed, ik zit dus nog behoorlijk in de problemen qua installatie. Nadat ik hem eerst niet eens uit de .rar kreeg, is me dat gelukt (mijn WinRAR versie was blijkbaar prehistorisch :p) was het na een update daarmee wel gelukt. Daarna kreeg ik de volgende error bij installatie.

[afbeelding]

(Had het al meerdere malen in het Engels geinstalleerd en in een wanhoopspoging had ik het in het Duits gedaan en toevallig bij deze een screen gemaakt).

Ik werd enigszins op het forum van LOTRO geholpen, maar nu ging de site een half uur geleden opeens down :s Weet een van de GoTters hoe dit komt en vooral hoe ik het kan verhelpen?
(Ja, ik heb .NET1.1 +fix en zonder firewall werkte ook niet en ik heb adminrechten).
mijn glas is altijd halfvol :P

ik had geen problemen met uitpakken en installen van de client die ik eergisten van fileplanet afhaalde dus das een opluchting.

Kwam ik laatst ook achter dat winrar vaak problemen geeft met fileplanet downloads. De oplossing is eigenlijk best wel simpel, gebruik windows' ingebouwde unzipper en het werkt perfect :).
Nog een paar uurtjes en we kunnen er tegenaan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit spel. Heb een tijdje D&D online gespeeld toen ie retail ging maar dat viel best wel tegen, in nog geen twee weken max level en niet eens echt veel gespeeld. Hoop dat Turbine er wat van geleerd heeft :).

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

http://www.lotro-europe.c...2485&articletype=News

Voor als je geen key hebt ontvangen, kun je (als je snel bent) er nog een krijgen van Fileplanet zelf. Moet je daar wel subscriber zijn, maar goed.

Veel plezier Qoriox :)
Het spijt me voor de rest, ik heb maar een key en om er zelf niks mee te doen was ook jammer :X

BioHazard wijzigde dit bericht 13-01-2007 11:31 (74%)

Reg. datum: 26 augustus 2004

That would be me! Je hebt een PM!

yay!

Mavado Communicatie - www.mavado.nl

The key you attempted to use has not been enabled yet. This may because:
If the game is a retail product, it may not have been released yet.
If the game is a beta, your phase of the beta may not have started yet.

11uur was de start toch?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws