Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 25 december 2004
quote:Als een bedrijf geen prijsvermelding heeft voor een of meer producten dan wordt de prijs van de goedkoopste (combinaie van leverancier(s) gekozen.
Moet natuurlijk "phishing" en "getrakteerd" zijnquote:De rekeninghouders werden door de virtuele rovers op een phising-e-mail getrackteerd
Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
-> softwarequote:nog geen sofware beschikbaar
gefixtquote:
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Reg. datum: 12 december 2001
nieuws: Sun Microsystems en Intel sluiten serverpactquote:In ruil gaat Intel Suns Solaris als mainstream besturingssysteem voor bedrijfssystemen.
volgens mij mist daar iets.
Waiting for boinc.bakerlab.org...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Hahn wijzigde dit bericht 23-01-2007 13:14 (12%)
nieuws: AMD rondt eerste uitbreidingen Dresden-fabriek afquote:wafers afkomstig uit AMD's Fab 30 en 36 en vervolgens wordt er getest of de verbinding functioneren.
verbindingen.
Zoek een kamer in amsterdam. Weet je wat, dan hoor ik het graag. Tot 650E.
Assemblatie kan ik niet vinden in het woordenboek, assemblage moest het zijn denk ik?quote:De assemblatie van de hiervoor benodigde machinerie
Je was me net voorquote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:57:
Zelfde item:
[...]
Assemblatie kan ik niet vinden in het woordenboek, assemblage moest het zijn denk ik?
Een goede grap mag vrienden kosten.
"Een alternatief is echter nCleaner, van het Roemeense NKProds Software."
In de context past 'echter' niet. Het moet iets als 'namelijk' worden.
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
D'r spoort wel meer niet.quote:bartvl schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:52:
meuktracker: nCleaner 2.1.1
"Een alternatief is echter nCleaner, van het Roemeense NKProds Software."
In de context past 'echter' niet. Het moet iets als 'namelijk' worden.
* Mick slaps Bart with a large trout & gaat fixenquote:Als een Windows computer opgeschoont moet worden zal meenig tweaker, zondir zich ook maar één moment te bedenken,
Mick wijzigde dit bericht 23-01-2007 18:09 (45%)
nieuws: Prins van Sealand verwerpt Pirate Bay-bodquote:eilandje dus geen soevereine staat en is Michael Bates geen prins - omdat de Britse
2x dezelfde fout in een artikel.quote:et als Crap Cleaner ruimt het een groot aantal overbodige systeem- en applicatiebestanden op en kan het register worden opgeschoont.
foei
nieuws: Microsoft geeft Ajax-omgeving ASP.net vrijquote:In oktober 2005 gaf Microsft de eerste preview van het framework vrij
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
Reg. datum: 25 januari 2004
quote:Zo is het bijvoorbeeld mogelijk user accounts te beheren, instellingen te wijzigen voor Apache, MySQL en DNS, en file shares aan te maken
Het lijkt me logischer als op de tweede regel de prijs van de 8600 GT wordt genoemd die slechts dertig dollar goedkoper is. Ik vind het iig een beetje raar dat de prijs twee keer genoemd wordtDe 8600 Ultra, de snelste van de twee, zou voor 179 dollar een coreklok van 500MHz meekrijgen
[...]
waardoor de prijs relatief hoog lijkt: volgens de Chinezen wordt de 8600 Ultra met een prijskaartje van 179 dollar slechts dertig dollar duurder
Edit: de 149 dollar staat er boven al genoemd (overheen gekeken), desondanks vind ik het raar om de prijs twee keer in een alinea te vermelden.
Rafe wijzigde dit bericht 24-01-2007 14:48 (12%)
Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.