quote:
SOEFuture schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:55:
Heb net even mijn build voor lvl 90 gemaakt
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.
Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46.
Dit zijn mijn huidige skills.
Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.
Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven?

Ben hier een poos niet geweest vandaar dat ik reageer op een post van een tijdje terug.
Zelf ben ik pure int sword maar heb laatst mn soul spear en ghost spear ook gelvlt om spear ook eens te proberen. En ik kan zeggen pure int spear zuigt

Het grote voordeel van sword is je shield met crit 100 (100%) erop. Je voorkomt hierdoor zoveel crit waardoor je veel langer overleeft. Met spear met ik tegen glaviers hopeloos, crits zijn rond 6-7k en laatst had ik zelf 9k o.O zoveel hp heb ik geen eens. Maar ook met sword blijft het heel erg lastig om glaviers aan te killen.
Dus als je spear gaat ga hybrid zodat je de crits van glaviers op kan vangen, anders in pvp echt sword en dus ook bicheon nemen, succes