Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
xzaz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Klopt elke botter is er weer 1 minder.
Van de hoeveel ? Alsjeblieft zeg , stop is met dat anti-bot gedrag . Durf te wedden dat je de 70 nog niet eens gepaseerd bent . Neem is een wandeling door Takla met 'Rudolph' , overal bots die de zelfde route nemen naar hun training plek . Één keer in de zoveel tijd zie je een legale speler levelen als je geluk hebt. Get over it ! Dit spel is gemaakt om te botten lol :P

das een ongewoon statement :)
je moet wel toegeven dat botten het spel voor anderen minder leuk maakt...

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Napstar schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:47:
[...]

Van de hoeveel ? Alsjeblieft zeg , stop is met dat anti-bot gedrag . Durf te wedden dat je de 70 nog niet eens gepaseerd bent . Neem is een wandeling door Takla met 'Rudolph' , overal bots die de zelfde route nemen naar hun training plek . Één keer in de zoveel tijd zie je een legale speler levelen als je geluk hebt. Get over it ! Dit spel is gemaakt om te botten lol :P
1. Als je me berichten leest weet je welk lvl ik ben
2. Als je me berichten leest weet je wat ik heb gezecht over Talka. (mag het ook met lvl 60 horse?)
3. Een euro is het begin van 1.000.000 ;)

Edit: Ik dacht dat ik hier altijd te maken had met legale spelers. Helaas is dit niet zo. Valt me zwaar tegen. Gelukkig zijn er ook nog spelers die normaal spelen zonder te botten. Hulde aan die mensen die zonder botten en high lvl zijn geworden _/-\o_

xzaz wijzigde dit bericht 25-01-2007 01:13 (15%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
xzaz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:10:
[...]

1. Als je me berichten leest weet je welk lvl ik ben
2. Als je me berichten leest weet je wat ik heb gezecht over Talka. (mag het ook met lvl 60 horse?)
3. Een euro is het begin van 1.000.000 ;)

Edit: Ik dacht dat ik hier altijd te maken had met legale spelers. Helaas is dit niet zo. Valt me zwaar tegen. Gelukkig zijn er ook nog spelers die normaal spelen zonder te botten. Hulde aan die mensen die zonder botten en high lvl zijn geworden _/-\o_
Bij ons in de guild zitten genoeg mensen van 72 +, die botten niet en zullen het ook niet doen.
Als je geen zin/tijd hebt om te grinden verdien je het ook niet om highlevel te worden, beetje triest geval eigk.

lel

quote:
SOEFuture schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:55:
Heb net even mijn build voor lvl 90 gemaakt :)
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.

Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46. Dit zijn mijn huidige skills.

Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.

Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven? :D
Ben hier een poos niet geweest vandaar dat ik reageer op een post van een tijdje terug.

Zelf ben ik pure int sword maar heb laatst mn soul spear en ghost spear ook gelvlt om spear ook eens te proberen. En ik kan zeggen pure int spear zuigt ;) Het grote voordeel van sword is je shield met crit 100 (100%) erop. Je voorkomt hierdoor zoveel crit waardoor je veel langer overleeft. Met spear met ik tegen glaviers hopeloos, crits zijn rond 6-7k en laatst had ik zelf 9k o.O zoveel hp heb ik geen eens. Maar ook met sword blijft het heel erg lastig om glaviers aan te killen.

Dus als je spear gaat ga hybrid zodat je de crits van glaviers op kan vangen, anders in pvp echt sword en dus ook bicheon nemen, succes :)

Reg. datum: 30 september 2004

Misschien ten overvloede dat ik dit meld, maar ik heb Silkroad nu draaien onder Windows Vista.

Hiervoor hoef je alleen de compatibility op 'Windows XP (Service Pack 2)' te zetten (je weet wel, rechtermuisknop op pictogram, 'Properties', tabblad 'Compatibility') en hij draait als een tiet! :)

lol

quote:
hobsie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:16:
[...]

Ben hier een poos niet geweest vandaar dat ik reageer op een post van een tijdje terug.

Zelf ben ik pure int sword maar heb laatst mn soul spear en ghost spear ook gelvlt om spear ook eens te proberen. En ik kan zeggen pure int spear zuigt ;) Het grote voordeel van sword is je shield met crit 100 (100%) erop. Je voorkomt hierdoor zoveel crit waardoor je veel langer overleeft. Met spear met ik tegen glaviers hopeloos, crits zijn rond 6-7k en laatst had ik zelf 9k o.O zoveel hp heb ik geen eens. Maar ook met sword blijft het heel erg lastig om glaviers aan te killen.

Dus als je spear gaat ga hybrid zodat je de crits van glaviers op kan vangen, anders in pvp echt sword en dus ook bicheon nemen, succes :)
met een goeie armor set doen ze veel minder schade

lel

klopt ik draag een simpel garment+3 setje, staat een stuk beter dan amor :)

quote:
hobsie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:05:
klopt ik draag een simpel garment+3 setje, staat een stuk beter dan amor :)
Dat vind ik ook :) ik heb (als ik nog 1 lvl hoger ben) volledig nieuwe degree garment aan. Waaronder een SOS chest/broek/handgeval. Ook is alles +2 of hoger. Ik hou niet van traag lopen dus ik blijf gewoon garment dragen.
Over een paar lvls maar eens de cave proberen met garment een spear >:) Gaat leuk worden als pure int :9

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:10:
[...]

Dat vind ik ook :) ik heb (als ik nog 1 lvl hoger ben) volledig nieuwe degree garment aan. Waaronder een SOS chest/broek/handgeval. Ook is alles +2 of hoger. Ik hou niet van traag lopen dus ik blijf gewoon garment dragen.
Over een paar lvls maar eens de cave proberen met garment een spear >:) Gaat leuk worden als pure int :9
Daar had ik veel moeite mee weet nog wel, ben toen maar even armor gegaan tot ik nachals goed aan kon. Ik kan trouwens met sword en shield prima overleven vs glaviers. Het duurd wel een poosje voordat hij lucky is met stun+crit en ik tegelijk unlucky als ik geen knockdowns op het goeie moment heb. Gewoon briljante build pure int sword :P

quote:
hobsie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:45:
[...]

Daar had ik veel moeite mee weet nog wel, ben toen maar even armor gegaan tot ik nachals goed aan kon. Ik kan trouwens met sword en shield prima overleven vs glaviers. Het duurd wel een poosje voordat hij lucky is met stun+crit en ik tegelijk unlucky als ik geen knockdowns op het goeie moment heb. Gewoon briljante build pure int sword :P
Dan moet ik misschien maar weer es erover gaan denken om Cold te droppen en Bicheon te nemen :+
Curst hearts here i come 8)7

edit: dat zijn 67 van die potions :9 dus 670 curst hearts... laat maar zitten :O

SOEFuture wijzigde dit bericht 25-01-2007 14:55 (7%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:52:
[...]

edit: dat zijn 67 van die potions :9 dus 670 curst hearts... laat maar zitten :O
dat valt best mee hoor als je dat in delen doet dan heb je het binnen 2-3 lvl's bij elkaar

Pure Int Nuker with a spear

quote:
stoeber schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:02:
[...]

dat valt best mee hoor als je dat in delen doet dan heb je het binnen 2-3 lvl's bij elkaar
Ok, maar hoe ga ik het ooit betalen? ik heb nu net een mil, en moet nog een lvl 48 spear kopen enzo :9 Naja ik zie het wel. Ga dit waarschijnlijk wel doen. Want als je deze gast ziet:
film1
film2
film3
Ziet het er best vet uit. (en verassend) (zijn build is trouwens: 73 fire, 73 lighting, 69 heuksal, 69 bicheon)
Even een keertje overleggen met wat guild-genoten en vrienden :o

SOEFuture wijzigde dit bericht 25-01-2007 15:09 (4%)

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Ok, maar hoe ga ik het ooit betalen? ik heb nu net een mil, en moet nog een lvl 48 spear kopen enzo :9 Naja ik zie het wel. Ga dit waarschijnlijk wel doen. Want als je deze gast ziet:
film1
film2
film3
Ziet het er best vet uit. (en verassend) (zijn build is trouwens: 73 fire, 73 lighting, 69 heuksal, 69 bicheon)
Die gast heeft CCF'ed gear. Zie hoe die als pure int lvl 80 monsters tanked. Onmogelijk met 'normale' gear. Hij heeft zelfs geen cold buffs met extra psy def

dan is het niet per se CCF. ooit van exchangen 'geheurt' ?

quote:
Cheborr schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:35:
De Heaven guild/union staat wel bekend als de CCF'ers van Aege. 1 van de meest gehate guild/union op Aege hoorde ik.

quote:
ja alles +7/8 zeker ?

quote:
nee, het betekent dat je je credit card gaat faken.

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Cheborr schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:43:
[...]

En dus Astral koopt en daarvan een gear makkelijk +7 kan maken :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Reg. datum: 06 december 2006

hey mensen ik wil gaan farmen met een bow waar akn ik best heen? bij die chakji of in bandit den?

Asnkai@DII [SCL]

Reg. datum: 27 augustus 2003

Bandit den :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 06 december 2006

quote:
waarom dan :P daar is vet druk altijd :D

Asnkai@DII [SCL]

Reg. datum: 27 augustus 2003

Ligt aan je server of het druk is.. Op babel zijn meeste mensen daar al voorbij dus het is niet echt druk daar. En als het druk is lopen daar toch nog genoeg mobs rond

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
Exchangen is gewoon iets aan een ander geven of iets krijgen.
quote:
Cheborr schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Dat is dus CCF (credit card fraud).

lol

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:08:
[...]

film1
film2
film3
ik zat zelf te denken om een glavie/bow char te maken. aangezien je crits niet normaal zijn :)
dus heuksal 70 en pacheon ook 70. hierdoor zal je crits van lange afstand doen. of eerst stun in pvp en dan een anti devil attack ( hopelijk crit ^^ ):9

lel

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws