Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 05 november 2006

quote:
[b][message=27362804,noline]

Alsof jij niet gebot hebt, hypocriet mannetje.

Ohnee je gebruikte hem alleen voor autopot toen ofniet :X

En dit is geen bash dutchelites topic ofwel ?
gast je hebt gelijk ik gebuikte het alleen voor autopot :9
en alsnog toen was ik nub... dat is wat anders dan een lvl 70 die bot

Reg. datum: 03 oktober 2001

quote:
kadooosh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:
[...]

Ik gebruik het alleen om mn wolf automatisch te healen kerel.

Reg. datum: 14 april 2006

quote:
THE_CR0SS schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:31:
Ik heb silkroad online gisteren even gedownload en geprobeerd,

Nadat het spel 3x vastgelopen was in het eerste uurtje spelen ben ik maar gestopt. Elke minuut tijdens het spelen zat ik maar te bedenken waarom ik dit zou doen ipv WoW waarmee ik gestopt ben.

Ok ik heb maar eventjes gespeeld maar ik merkte al dat de gameplay stukken slechter is als WoW dus ik ga denk ik over een paar weekjes WoW casual spelen ipv hardcore zoals ik eerst deed.
WOW is ook stukken beter, maar het is ook duur voor een 'gemiddelde' gamer.

Reg. datum: 20 juni 2006

quote:
kadooosh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:
[...]

auto pot maar dat zit toch ook ingame als je op T drukt ? of heb ik dat nou verkeerd?

Reg. datum: 04 juli 2005

quote:
clifdon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:26:
[...]

auto pot maar dat zit toch ook ingame als je op T drukt ? of heb ik dat nou verkeerd?
Toen had je die functie nog niet. Is pas later erbij gekomen :) _/-\o_
Volgens mij is autopot er nu bijna een jaartje...

SOEFuture wijzigde dit bericht 23-01-2007 22:34 (8%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Reg. datum: 29 juli 2000

Dit is wel een leuke discussie zo :P
quote:
Loop naar de Guild mannetje in de stad en stem op een andere leader. Wijs iemand aan die niet bot.
Volgens mij kun je de GM pas wegstemmen nadat deze 45 dagen (of iets in die trend) niet online is geweest.

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
SOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:51:
[...]

Ik vind de post hierboven erg kinderachtig overkomen.
Ben het met je over eens dat botten het spel verneukt. Maar dat vind ik geen reden om zo te reageren. Je bent gestopt met silkroad, dus waarom zou je dan nog mensen gaan reporten? Je hebt er toch niks meer mee te maken. Dat je botten not-done vindt, is nu wel duidelijk. Vind ikzelf ook.
Supremage is trouwens al een paar weken offline. Waarschijnlijk stopt hij er zelfs mee. Stoeber bedoelt dat Supremage erg aardig is en veel organiseerd. Ook heeft hij de DE van een ondergang gered. Daardoor heeft hij best veel respect van mij.

Ik speel dit spel omdat het leuk is. Niet om beter of hoger te worden als iemand anders. Als ik het saai vind stop ik gewoon.
Als je de hacks en guild storage plunderaars zat bent, kan je toch ook een eigen guild beginnen met vrienden die je vertrouwd? Ook een goed password doet wonderen. Reclame en noob-requests moet je gewoon niet op letten.

Veel plezier met het spelen van andere spellen :)

edit:
Laten we nu maar stoppen met de discussie en gewoon weer gezellig on-topic gaan, voordat er een modje met een slotje langs komt :)
Sorry haak hier nog wel even op in als je het niet erg vindt :)
Het spel is echt tof, gameplay is goed lvl-en gaat moeilijk maar daar wordt je ook sterk mee en moet je dus ook even over doen. Botters is gewoon 1 groot probleem. Misschien heb ik het al eerder gemeldt. Een gast bij mij in de Union was gehackt. Moesten ze 350mil terug betalen om z'n account weer terug te krijgen. En de bovenstaande redenen

Ik zal niemand respect geven die bot zelfs niet flamed of scammed. Onze guild leader heeft vorige week (ik dacht) 12 mensen gekickt voor alleen maar scammen. Als je bij ons scamt lig je er dus gewoon uit. Dat botten bij jullie mag snap ik dus ook niet. Het is alsof jij voor een moeilijke toets moet leren en de gast naast jouw alle antwoorden al heeft. Ik weet niet welk lvl je bent, maar in Takla sterft het van de bots. Ook in de Cave is het bijna niet te doen. Bij Bungwangs sterft het ook van de bots. Die stenen monsters (heyoungoes ofzo) ook en nog op andere plaatsen. Bijdragen aan een probleem is geen oplossing en weten waar het probleem is en dan nog geen eens zeggen vindt ik helemaal dom. Je zal toch ook zeggen dat die andere gozer de antwoorden al heeft!

Ik heb er niets aan dat ik hem report, klopt. Maar andere gasten wel die wel eerlijk spelen. In de wereld draait het niet altijd om ik ik ik. Maar denk ook eens aan de andere zelfs digitaal. Sorry het is een botter en je moet het met mee eens zijn dat het niet mag en daar kan het gevolg voor zijn een ban. Als je wat te vragen hebt kan je ook op TS komen of me bij Xfire toevoegen.

Sorry dat ik kwaat (en misschien wel overdreven) uit de hoek kwam. Maar dit is 1 van de grootste redenen dat ik "gestopt" ben. Iedereen loopt te zeuren dat hij nooit in de server kan komen, dat er lag is. Maar hiernaast loopt de leider van de guild wel lekker te botten. Heel dubbel lijkt mij.

xfire: xzaz2
TS: 82.170.196.198:8767

Schiet tussen de palen en je scoort!

Je kan uit dit spel geen fun halen als je laag lvl bent. Je kan niet traden, je kan niet pvpen of je word wel gekilled door een high lvl.

lvlen kost zoveel tijd en het is saai in dit spel.. zo slecht gemaakt, ik zie het als werken... en ik speel geen spel om te werken, maar om fun te hebben.

Anyways... eindeloze discussie. Ik heb scheit aan mensen die botten, hacken, scammen. Ik heb 80% zelf geleveld van mn char en kwam ook bots tegen... maar ik d8 fuck it.

Deze opmerking zal wel een hoop ophef veroorzaken hier omdat iedereen zo heilig is. Maar ik stop hier met de discussie want het heef toch geen zin. Deze discussie was er in deel 1 of 2 ookal... lees maar terug.

Dus stop gewoon.
quote:
SOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:28:
[...]

Toen had je die functie nog niet. Is pas later erbij gekomen :) _/-\o_
Volgens mij is autopot er nu bijna een jaartje...
Nee, half jaar.. of minder

Supreme wijzigde dit bericht 23-01-2007 23:33 (56%)

quote:
Supreme schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:25:lvlen kost zoveel tijd en het is saai in dit spel.. zo slecht gemaakt, ik zie het als werken... en ik speel geen spel om te werken, maar om fun te hebben.
Dit is niet slecht gemaakt dit is een game waar je veel moet grinden. En zo sterker wordt en lvl't. Dat hoort bij de game. En aan reacties van morningdew te lezen gaan ze dat ook niet veranderen.

Waarom moet met deze discussie gestopt worden trouwens? Eindeloze discussies zijn soms ook goed.

Iederen die bot of gebot heeft:
Waarom doe je mee aan praktijken wat gewoon illigaal is? Omdat iedereen steelt ga ik ook stelen? Wat is de reden erachter?

xzaz wijzigde dit bericht 24-01-2007 00:54 (12%)

quote:
xzaz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:51:
[...]

Dit is niet slecht gemaakt dit is een game waar je veel moet grinden. En zo sterker wordt en lvl't. Dat hoort bij de game. En aan reacties van morningdew te lezen gaan ze dat ook niet veranderen.

Waarom moet met deze discussie gestopt worden trouwens? Eindeloze discussies zijn soms ook goed.

Iederen die bot of gebot heeft:
Waarom doe je mee aan praktijken wat gewoon illigaal is? Omdat iedereen steelt ga ik ook stelen? Wat is de reden erachter?
Als je leest wat ik hier boven gepost heb, had je die vraag niet hoeven stellen. Grinden = werken. Werken = geen spel spelen. Waarom veel tijd erin stoppen, als je toch niet high lvl kan worden, omdat iedereen je voorbij bot.

Supreme wijzigde dit bericht 24-01-2007 01:07 (9%)

tot hiervoor wist ik (member van DE) zelfs niet eens met zekerheid of Supremage ook echt botte,
er waren wel geruchten over maar er kon nooit iets aangetoond worden en iedereen was te laf om het hem beleefd te vragen...

nu hij zelf heeft toegezegd kan je hem verwijten tot in het oneindige maar daar kom je niets verder mee
als je het spel dan toch eerlijker wilt maken kun je evengoed vriendelijk vragen of hij er niet mee wil stoppen... maar daar zijn jullie blijkbaar te agressief voor.

ik heb veel respect voor supremage hij heeft idd veel voor onze guild gedaan
maar ik vind botten ook niet kunnen, ik zal het zelf ook nooit doen (ik hoop dan ook dat het nieuwe inlogsysteem zijn vruchten afwerpt)

quote:
Supreme schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 01:07:
[...]

Als je leest wat ik hier boven gepost heb, had je die vraag niet hoeven stellen. Grinden = werken. Werken = geen spel spelen. Waarom veel tijd erin stoppen, als je toch niet high lvl kan worden, omdat iedereen je voorbij bot.
Grinden is spelen hoor. Grinden hoort bij deze game. Als je dat niet leuk vindt waarom ben je dan niet geslopt bij lvl 20? En niet als een noob gaan lopen botten om hoger te komen.

ps: Ik heb je trouwens echt ge-report. Als je daar nog enige twijfel over had.

xzaz wijzigde dit bericht 24-01-2007 01:17 (12%)

Reg. datum: 25 mei 2005

quote:
Supreme schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:11:
[...]

Ik gebruik het alleen om mn wolf automatisch te healen kerel.
LOL! Je had ook een goldticket toen item mall nog niet open was ? Laat me raden je gebruikte het alleen om een kléíne voorsprong te hebben ?

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

Om even in huis te vallen tijdens de hevige discussies, ben ik begonnn op Aege aangezien de meeste mensen niet meer op Troy spelen. Ik heb dus overnieuw moeten beginnen, niet erg, aangezien ik een heleboel gemist heb in de afgelopen tijd.

Ik ben alleen aan het twijfelen over een nieuwe build. Mijn vorige character had een bow en een bow is niet echt bedoeld voor Int, alleen het was tijden lekker om de vijanden voor je neus neer te zien vallen. Echter ben ik benieuwd wat ik het best kan nemen voor een Full Int build, Sword of Spear.

Ik heb begrepen dat een speer uiteindelijk de meeste damage doet, echter is het voordeel van een zwaard dat je er een schild bij kan nemen. Bow vind ik nog steeds erg leuk, alleen je moet zo tering veel pijlen meenemen, dus uiteindelijk moet je met een volle inventory op pad.

Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat zij het beste vonden werken, ben momenteel nog maar level 7, echter heb vanwege de keuze nog geen enkele punt uitgegeven aan een specifiek wapen voor ik een keuze heb gemaakt. (ik weet hoe het zit met sp farmen, het gaat mij om het wapen)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Er zijn al miljoen mensen die me report hebben. Ik hoop dat je jezelf bevredigend gevoel hebt gehad tijdens het reporten, want zo komt het wel over.
quote:
Napstar schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:20:
[...]

LOL! Je had ook een goldticket toen item mall nog niet open was ? Laat me raden je gebruikte het alleen om een kléíne voorsprong te hebben ?
nee om SP te farmen 8)7

Reg. datum: 21 maart 2006

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:06:
Om even in huis te vallen tijdens de hevige discussies, ben ik begonnn op Aege aangezien de meeste mensen niet meer op Troy spelen. Ik heb dus overnieuw moeten beginnen, niet erg, aangezien ik een heleboel gemist heb in de afgelopen tijd.

Ik ben alleen aan het twijfelen over een nieuwe build. Mijn vorige character had een bow en een bow is niet echt bedoeld voor Int, alleen het was tijden lekker om de vijanden voor je neus neer te zien vallen. Echter ben ik benieuwd wat ik het best kan nemen voor een Full Int build, Sword of Spear.

Ik heb begrepen dat een speer uiteindelijk de meeste damage doet, echter is het voordeel van een zwaard dat je er een schild bij kan nemen. Bow vind ik nog steeds erg leuk, alleen je moet zo tering veel pijlen meenemen, dus uiteindelijk moet je met een volle inventory op pad.

Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat zij het beste vonden werken, ben momenteel nog maar level 7, echter heb vanwege de keuze nog geen enkele punt uitgegeven aan een specifiek wapen voor ik een keuze heb gemaakt. (ik weet hoe het zit met sp farmen, het gaat mij om het wapen)
je hebt bij beide een vorrdeel en ik denk dat je zelf de keus moet maken tussen meer def dus minder dood of meer damage en iets vaker door

ik ben spear drager en nu met die nieuwe buff van heaksal krijg ik veel mag def erbi jdus ik maak gehakt van pure int sowrd gasten, maar glaviers zijn nu nog veel sterker tegen ons en daar kun je weer goed tegen als je pure int sworder bent dus je moet zelf kiezen ik voor spear

Pure Int Nuker with a spear

quote:
stoeber schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:37:
[...]

je hebt bij beide een vorrdeel en ik denk dat je zelf de keus moet maken tussen meer def dus minder dood of meer damage en iets vaker door

ik ben spear drager en nu met die nieuwe buff van heaksal krijg ik veel mag def erbi jdus ik maak gehakt van pure int sowrd gasten, maar glaviers zijn nu nog veel sterker tegen ons en daar kun je weer goed tegen als je pure int sworder bent dus je moet zelf kiezen ik voor spear
Die buff is niet zo heel erg effectief. Het scheeld wel een hoop kwa damage maar als je gewoon nadat iemand de buff heeft geactieveerd even een rondje loopt oid, moet diegene weer een minuut wachten. En kan jij diegene dus makkelijk even killen :)
Mijn ervaring is dat spear sneller lvled. Als je er goed mee omgaat tenminste. Je moet weten wat je character wel en niet kan hebben en hoe je een groep mobs aanvalt. Anders ga je te vaak dood. Dit maakt het grinden wel leuker, omdat je erg hoge damage hebt maar toch mote oppassen met wat je doet en hoe je alles aanpakt.

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:06:

ik ben zelf pure int bow geweest tot lvl 32, wat mij tot nu toe niet heeft tegen gevallen. Alhoewel ik naar sword/shield ben overgeschakelt. vind ik zelf pure int bow ook leuk. Het kutten is dat je geen kloot waard bent in PVP :'(

lel

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
stoeber schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Draag je toevallig garment? :>

lel

quote:
puNxje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:16:
[...]

Draag je toevallig garment? :>
Nee, hij is pas geleden overgestapt op Armor :P
Ik draag wel garment, wat is er mee dan?

Reg. datum: 27 augustus 2003

Full INT met garment na lvl 52+

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

[DPC]Happy Hour

quote:
puNxje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:16:
[...]
ik ben zelf pure int bow geweest tot lvl 32, wat mij tot nu toe niet heeft tegen gevallen. Alhoewel ik naar sword/shield ben overgeschakelt. vind ik zelf pure int bow ook leuk. Het kutten is dat je geen kloot waard bent in PVP :'(
Klopt dat had ik ook met mijn oude character. Kon me altijd wel vermaken met een boog, zeker aangezien ik absoluut niet hoefde te bewegen in het farmen van quests in sommige gevallen.
quote:
SOEFuture schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:57:
[...]
Mijn ervaring is dat spear sneller lvled. Als je er goed mee omgaat tenminste. Je moet weten wat je character wel en niet kan hebben en hoe je een groep mobs aanvalt. Anders ga je te vaak dood. Dit maakt het grinden wel leuker, omdat je erg hoge damage hebt maar toch mote oppassen met wat je doet en hoe je alles aanpakt.
Ik denk dat hetzelfde geld voor een boog, daar moest je ook niet te veel attracten, aangezien je health en armor niet bepaald denderend zijn met Garment, ik zal er ook even over te denken om over te stappen naar protector, maar ik weet niet echt of het handig zal zijn. Moet nog eens goed naar de stats kijken.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Reg. datum: 28 juli 2005

ik zie duidelijk dat ik teveel heb gemist en hier ook me steentje bij wil neer gaan leggen ik heb een stukje ff opgevongen,..

maar botters zien etc,tja het is ookal op ander forum zoiets geweest,als de ene bot moet de andere ook maar botten.vind dat pure onzin ,als jij rpg niet leuk vind moetje het ook niet doen lijkt mij,guildwars ik ken dat spel niet echt helemaal maar dat is iets waar je niet kapot hoefd te lvlen,zie sro als een console game,daar heb je ook spellen waar je moet lvlen,. hier precies het zelfde en nee dat is niet werken maar gewoon lekker lvlen,thats the game,en waneer je lekker full farmed bent of waneer dan ook ga je lekker fun maken lijkt mij?

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

[DPC]Happy Hour

quote:
Z1ppo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:14:
maar botters zien etc,tja het is ookal op ander forum zoiets geweest,als de ene bot moet de andere ook maar botten.vind dat pure onzin ,als jij rpg niet leuk vind moetje het ook niet doen lijkt mij,guildwars ik ken dat spel niet echt helemaal maar dat is iets waar je niet kapot hoefd te lvlen,zie sro als een console game,daar heb je ook spellen waar je moet lvlen,. hier precies het zelfde en nee dat is niet werken maar gewoon lekker lvlen,thats the game,en waneer je lekker full farmed bent of waneer dan ook ga je lekker fun maken lijkt mij?
Zelfs met Guildwars heb je botters, alleen die zijn niet geintereseerd in Exp, maar in items. Echter doordat de wereld alleen betreden wordt heb je nooit last van een botter aangezien je ze niet tegen kan komen tenzij je bij hun in de party zit.

Echter door level requirements te stellen voor items, wordt dit juist in de hand gewerkt. In guildwars heb je ook dat je bepaalde items bij een bepaald level kan hanteren, echter kan het ook bij een lager level, alleen doe je minder damage.

Daarnaast gaat Guildwars niet om de levels, maar om de skills (ze hadden het ook beter skill wars kunnen noemen). SRO is echter een spel dat grinden in de hand werkt, maar ik kan me er ook weer mee vermaken (alleen al door alle nieuwe items, nieuwe alchemy, pets en nog meer dingen die ik niet eerder heb meegemaakt).

quote:
Supreme schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
Er zijn al miljoen mensen die me report hebben. Ik hoop dat je jezelf bevredigend gevoel hebt gehad tijdens het reporten, want zo komt het wel over.
Klopt elke botter is er weer 1 minder.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: