Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 juli 2005

quote:
DeluxZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:34:
[...]

:) Als je ziet ik heb net die lvl 41 knock down gepakt en met pvp sla ik een lvl 49 achter elkaar neer en stab die dan ook :) ERG lekker moet ik zeggen :D
Ja idd, de damage is erg hoog. Mijn Soul spear Truth doet bijan evenveel damage als een nuke. Als hij mijn tegenstander stunned, heb ik erg grote kans op overwinning. _/-\o_
Maar nukes blijven het meest damage doen. Die gebruik ik dan ook bij het lvlen. :)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

lv5x full str Glavie@Alps
Reg. datum: 10 augustus 2006

quote:
THE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:42:
ik heb het nu geinstalleerd om te testen maar krijg een melding dat de servers down zijn voor een update of inspection.

is dit elke zaterdag en hoelang duurt dit meestal?
De reguliere inspecties zijn (onze tijd) op dinsdagochtend en duren een uur of 3. Er kunnen echter af en toe "emergency inspections" zijn. Dat kan bijv. het geval zijn als er plotseling veel lagg op een server is. Ik heb echter vandaag op Alps geen inspectie gezien. :)

hoppeldepop wijzigde dit bericht 21-01-2007 00:31 (35%)

the chase is better than the catch

Reg. datum: 14 april 2006

quote:
hoppeldepop schreef op zondag 21 januari 2007 @ 00:30:
[...]

De reguliere inspecties zijn (onze tijd) op dinsdagochtend en duren een uur of 3. Er kunnen echter af en toe "emergency inspections" zijn. Dat kan bijv. het geval zijn als er plotseling veel lagg op een server is. Ik heb echter vandaag op Alps geen inspectie gezien. :)
op Alps? :D
Wat is je IGN?

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
inktpot schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:33:
of ze er zijn
want een heleboel mensen maken gebruik van macro's
en ik wil wel graag weten hoe dat in z'n werk gaat
moet trouwens nu gaan eten
Macro's zijn zo'n beetje verboden. Ze denk dan dat je bot. Er zit zo'n gameguard bij en als je bijvoorbeeld autohotkey zou gebruiken dan zorgt gameguard dat disabled.

Een inlogscript maken heeft dan ook niet veel zin, maar voor bijvoorbeeld health en mana heb je een autopot systeem, die stel je in op bij 70% health en dan als ie eronder komt dan doet de computer er automatisch een health potion bij.

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Reg. datum: 29 augustus 2005

Macro's mochten nog wel toen het nog in Beta versie was, helaas door alle hackers, botters tegenwoordig hebben ze het uitgezet dmv GG.

Over Islam en Europe is nog niks bekend, aankomende dinsdag zijn ze eerst bezig met security van de website. Als je op het forum kijkt zie je vaak vragen over de nieuwe updates. Ze hebben tijd te weinig bij JoyMax om echte nieuwe delen toe te voegen. Kijk maar naar Taklamakan dat heeft een half jaar geduurt. Zoals hierboven al staat staat er dat er een autopot is toegevoegd.

In KSRO zijn er wel macros beschikbaar om tussen de F1 - F4 toetsen te schakelen. Een paar filmpjes op YouTube laten dat zien. Hierdoor krijg je een snelle pvp. Als je dit spel gaat beginnen zal ik wachten tot woensdag dan is de security een beetje beter.

Verder enkele tips:
- Heb nooit de zelfde inlognaam als char name
- Lastig full lenght wachtwoord (dus niet qwerty ofzo)
- Nooit je id naam, of wachtwoord weggeven, zelfs niet aan je moeder :)
- Geen bug report sturen, blijkt een bug in te zitten :D
- Je zelf een beetje anoniem houden.
- Niet botten :)
- NIet hacken
- Niet scammen
- Have fun :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen) ;)
Hybrids zijn naar mijn mening overrated. Als je toch per se een hybrid wilt zijn, wordt dan een 2:1 int spear nuker. 2:1 str glaiver is gewoonweg slecht, omdat je als str player toch vertrouwd op je crits en phy dmg. En dan heb je ook nog eens minder hp dan een pure str.

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
Cheborr schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:36:
[...]

Hybrids zijn naar mijn mening overrated. Als je toch per se een hybrid wilt zijn, wordt dan een 2:1 int spear nuker. 2:1 str glaiver is gewoonweg slecht, omdat je als str player toch vertrouwd op je crits en phy dmg. En dan heb je ook nog eens minder hp dan een pure str.
int spear is zo neer te krijgen, nog nooit een echt goeie int spear gezien eigenlijk :?

puNxje wijzigde dit bericht 21-01-2007 18:46 (7%)

lel

lol

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen) ;)
ik geloof dat als je 100 % phy balance hebt , dat je crits even hoog zijn als 116 % phy balance, dus inpricipe zou je die 16 % naar je int kunnen stoppen ,maar ik weet het niet zeker :'(

btw wie is die 74 hybrid int in je union dan? en welke union zit je ? :>

puNxje wijzigde dit bericht 21-01-2007 18:46 (5%)

lel

quote:
puNxje schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:44:
[...]

int spear is zo neer te krijgen, nog nooit een echt goeie int spear gezien eigenlijk :?
Lol, ik kan je nu honderden filmpjes laten zien. Het beste voor een nuker (pure int) is spear en s/s te mixen. Voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=73-WbY4w0p4

mooi voorbeeld dat je daar toont
die gast is lvl 77 mice he
maar das van de heaven guild en die zit vol botters
ik zit bij DutchElites >:) en we hebbe ook heel effe in hun union gezeten maar daar zijn we snel uitgegaan om geen doelwit van murderers te worden... :)

Reg. datum: 05 november 2006

quote:
Decarlo schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:17:
ik zit bij DutchElites >:) en we hebbe ook heel effe in hun union gezeten maar daar zijn we snel uitgegaan om geen doelwit van murderers te worden... :)
hehe alsof DE geen botters heeft :z

quote:
Decarlo schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:17:
De Heaven guild is inderdaad één van de meest gehaatte guild van Aege ja. Zijn we gelukkig snel uitgestapt.

@kadooosh:
tsss, niet de DE beledigen jij :( :9

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Sorry Future
maarja hebben dat tijdig ingezien he

quote:
kadooosh schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:23:
[...]

ik zou het niet weten de
er zijn er wel die GT gebruiken die lvlen dan ook wel snel
zoals supremage ferankor en stoeber

Heb net even mijn build voor lvl 90 gemaakt :)
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.

Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46. Dit zijn mijn huidige skills.

Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.

Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven? :D

Reg. datum: 29 juli 2000

quote:
Decarlo schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:44:
[...]

ik zou het niet weten de
Supremage bot. :)

Reg. datum: 21 maart 2006

quote:
Decarlo schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:44:
[...]

ik zou het niet weten de
nee onze guild is gezellig en actief en natuurlijk zijn er soms mensen die botten maarja ach als zij dat willen
ik bot in ieder geval niet wil graag alles zelf doen

en pure int nuker ownen dik!

Pure Int Nuker with a spear

quote:
stoeber schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:33:
[...]

nee onze guild is gezellig en actief en natuurlijk zijn er soms mensen die botten maarja ach als zij dat willen
ik bot in ieder geval niet wil graag alles zelf doen

en pure int nuker ownen dik!
Nu lijkt het erop alsof je zegt dat er veel mensen botten in de DE, maar dat is helemaal niet het geval!

Ben het wel met je eens dat pure int nukers ownen >:)
quote:
Als dat waar is hebben we één botter :/
De rest van de DE bot in ieder geval niet. Dus ga niet de DE beledigen! :P

SOEFuture wijzigde dit bericht 22-01-2007 09:27 (21%)

Reg. datum: 29 juli 2000

Ik beledig DE ook niet, zou niet durven :P

De damage die een pure int spear doet is echt geweldig xD Ik ben alleen bang dat je in PVP later echt wat HP tekort komt.

quote:
saviour schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:51:
De damage die een pure int spear doet is echt geweldig xD Ik ben alleen bang dat je in PVP later echt wat HP tekort komt.
De damage is inderdaad erg mooi om te zien! Op latere lvls moet je zorgen dat je veel strengt en hp op je equip hebt en daaarbij gewoon hp-scrolletje aan hebt staan. Dan maak je nog een redelijke kans met de juiste taktiek.
Sword + shield is wel veiliger, maar spear heeft zo'n hoge damage. Als je dat één keer ziet wil je niet meer terug naar dat zwakke zwaardje! :D

lol

quote:
SOEFuture schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:56:
[...]

De damage is inderdaad erg mooi om te zien! Op latere lvls moet je zorgen dat je veel strengt en hp op je equip hebt en daaarbij gewoon hp-scrolletje aan hebt staan. Dan maak je nog een redelijke kans met de juiste taktiek.
Sword + shield is wel veiliger, maar spear heeft zo'n hoge damage. Als je dat één keer ziet wil je niet meer terug naar dat zwakke zwaardje! :D
een pure int spear kan 1000 hp meer hebben als een sword/shield
maar, ik leer heuksal ipv ice , zodat ik die 1000 hp ook extra heb :>

lel

lol

quote:
Cheborr schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:03:
[...]

Lol, ik kan je nu honderden filmpjes laten zien. Het beste voor een nuker (pure int) is spear en s/s te mixen. Voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=73-WbY4w0p4
hij speelt nu alleen tegen full str, een nuker zal hij moeite mee hebben omdat als hij armor draagt en spear dat hij finaal tegen de grond gaat. Op Babel heb ik zelf een lvl 71 spear account maar sword/shield is dus wel beter :)

lel

quote:
puNxje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:03:
[...]

een pure int spear kan 1000 meer hebben als een sword/shield
maar, ik leer ipv ice heuksal, zodat ik die 1000 hp ook extra heb :>
quote:
puNxje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:05:
[...]

hij speelt nu alleen tegen full str, een nuker zal hij moeite mee hebben omdat als hij armor draagt en spear dat hij finaal tegen de grond gaat. Op Babel heb ik zelf een lvl 71 spear account maar sword/shield is dus wel beter :)
Hij draagt protector hoor ;) Hierboeven zeg je eerst dat een int spear meer kan hebben en nu beweer je dat sword/shield beter is? Ik volg je niet meer.
Voor pvp is sword en shield denk ik beter doordat je dan net die extra defence hebt om de aanvallen van een pure str te overleven :) maar dat merk ik op hoger lvl wel. Ben nu pas lvl 46 dus dat duurt nog wel even :+

Reg. datum: 06 december 2006

hey mensen ik ben lvl32 op eldorado, ik heb tot nu toe gebruik ik nog spear maar ben overwegen om over te gaan naar sword en shield (pure int) i.v.m veel lag een vaak dood. heeft iemand tips voor me en kill pure int mob veel slomer als spear?? en is de dmg veel heel groot tussen spear en sword??
en welk skillz zou ik best kunnen gebruiken van sword/blade aanval?

alvast bedankt :D

Asnkai@DII [SCL]

Reg. datum: 25 mei 2005

quote:
kadooosh schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:23:
[...]

Boeien , bot / niet bot . 90% van de hogere level spelers botten in dit spel . Simpelweg omdat het ZIEK is om zonder bot naar 80 , later 90 te levelen .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: