Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 juli 2005

quote:
Boy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:58:
ik bekeek eens wat screenshots hier, maar lijkt erg veel op Lineage 2 (waar ik beta's voor heb gedaan, maar toen ik het gekocht had en speelde, speelde ik niet genoeg om de rest bij te kunnen benen). Dat spel moet je nu dus wel betalen en deze niet? Vraag me af waarom ik niet gewoon deze zou spelen...
Voor dit spel hoef je inderdaad niet te betalen, dus je kan het gewoon proberen en kijken of je het leuk vindt :)

SOEFuture wijzigde dit bericht 17-01-2007 21:43 (0%)
Reden: 't' vergeten

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Reg. datum: 01 november 2005

quote:
puNxje schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:53:
[...]

Probeer je mag balance zonder kleding oid op 85 % te houden, als je dan rond lvl 70 full gear heb met INT en STR dan heb je 70 % STR en 100 % mag. waardoor je meer HP hebt als een full int en dezelfde damage doet :D
maar is dat 3 tot 1? of 5 tot 2? zeg maar wat.

Reg. datum: 18 januari 2007

Klopt het dat de site van Silkroad offline is?
Het kan ook zijn dat Silkroad Online niet op Mozilla kan draaien. :( :( :( :( :(

Reg. datum: 19 oktober 2006

Modbreak:
Onderbouw je mening, of reageer gewoon niet :{

Crash wijzigde dit bericht 18-01-2007 17:06 (70%)

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

quote:
SaphiraV3.1 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:04:
Klopt het dat de site van Silkroad offline is?
Het kan ook zijn dat Silkroad Online niet op Mozilla kan draaien. :( :( :( :( :(
Normaal gesproken doet de site het (en nu ook) uitstekend in firefox.

@klb: volgens mij was silkroad er eerder, maar ik kan me vergissen ;)

hilgo wijzigde dit bericht 18-01-2007 15:09 (10%)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Reg. datum: 19 oktober 2006

Modbreak:
Reageer onderbouwd of reageer niet :X

Crash wijzigde dit bericht 18-01-2007 17:05 (68%)

Nope want Wow kost achtelijk veel per maand , en silkroad niks . SILKROAD FOREVA!=P

nu weer serieus. is er enige info bekend over een nieuwe update bijv euro of islam, in de internation silkroad of korean silkroad.?

Reg. datum: 18 januari 2007

Ik heb niet firefox maar een andere versie van mozzilla

naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen) ;)

Reg. datum: 21 maart 2006

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen) ;)
dude maak een pure gast anders zuig je hard!!!

Pure Int Nuker with a spear

Reg. datum: 25 mei 2005

Hoeft niett persé , een int hybrid kan best elke build 1v1 nemen als je weet hoe je moet spelen . ;)

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
enigste goede hybrid voor pvp is eigk sword/shield int.
als ik mensen boven mijn level tegenkom ongeacht hun build rape ik ze finaal :>

*hoop 57 te worden dan heeft hij full SOS gear :9

lel

Reg. datum: 27 augustus 2003

wat is bij jou hybrid ? Hoeveel heb je aan STR gegeven ? Ik ben nu lvl 42 pure int sword/shield (chainnuker ^^) en heb denk ik 4 of 5 puntjes naar str gedaan. En PURE INT kan ook PURE STR rapen hoor, op babel is iemand lvl 74 sword shield in union en die raped echt iedereen :) Vooral met knockdown en chains

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

woop woop woop

ik ben een tijdje geleden gestopt met het spelen van WoW en wil eigenlijk wat andere MMO's gaan proberen.

Ik las dit topic en wil graag nog wat meer info hebben over het spel dat jullie me misschien wel kunnen vertellen.

* Ik heb voor WoW lineage2 gespeeld en dit lijkt er qua graphics erg veel op. (bijna een copie) is de gameplay ook hetzelfde?

* hoe is de pvp in het spel?

* hoe zit het met de items die je voor echt geld kan kopen? is dit niet brak zodat mensen die betalen 100X sneller gaan en betere items hebben als de mensen die het niet doen?

* hoe is de community? veel kiddies of juist niet. veel harrassing etc?
Reg. datum: 14 april 2006

quote:
THE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:20:

* Ik heb voor WoW lineage2 gespeeld en dit lijkt er qua graphics erg veel op. (bijna een copie) is de gameplay ook hetzelfde?
De gameplay lijkt er op, maar Silkroad Online zit toch wel wat leuker in elkaar en heeft ook originele onderdelen
quote:
* hoe is de pvp in het spel?
Er zijn twee verschillende soorten PVP in Silkroad.
- een van de twee noem je daadwerkelijk PVP. Vanaf lv10 kan je een cape om doen, waarmee je met elkaar kan vechten als de ander ook een cape om doet. Er gaat dan geen EXP van af, als je dood gaat en je ressurect jezelf op de plaats waar je dood bent gegaan.
- de andere soort heet het 'Triangular Conflict' waar je vanaf lv20, 3 verschillende rollen kan spelen.
- Traden (handelen). Vanaf de ene stad naar de andere goederen brengen en daarme winst maken.
- Thiefen (Overvallen). De trader overvallen als hij veel goederen met zich mee brengt (Er wordt bij traden gewerkt met * (stars). Als een trader weinig spullen mee heeft, heeft hij 1*. Dan kan de thief hem niet overvallen. Bij een multistar (2* of meer) kan de thief de trader overvallen. Daarna activeert hij een scroll en gaat hij naar Bandit Den (diefstad) waar hij zijn gestolen goederen kan verkopen.
- Hunten (Beveiligen). De beruchte hunter vermoordt de thiefs en beschermt een trader tijdens zijn reis. Soms wordt een hunter betaald voor zijn daad.
quote:
* hoe zit het met de items die je voor echt geld kan kopen? is dit niet brak zodat mensen die betalen 100X sneller gaan en betere items hebben als de mensen die het niet doen?
Hier heb je niet erg veel last van, alhoewel het wel leuk is als je een Gold Ticket gebruikt. (je levelt dan 2x zo snel dan normaal)
quote:
* hoe is de community? veel kiddies of juist niet. veel harrassing etc?
De kids blijven meestal hangen bij de levels 20-30. Daar heb je bij de hogere levels dus geen last van.
Hoe de community is ligt aan de server. Ik ben de server Alps gewend en ben best tevreden. Genoeg aardige helpvolle mensen.

Ik hoop je hiermee genoeg geinformeerd te hebben. :D

Reg. datum: 13 september 2006

zijn er ook leuke macro's voor dit spel?

mijn computer won van me met schaken,maar met kick boksen maakte hij geen schijn van kans

quote:
inktpot schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:21:
zijn er ook leuke macro's voor dit spel?
waar doel je op?

Reg. datum: 13 september 2006

of ze er zijn
want een heleboel mensen maken gebruik van macro's
en ik wil wel graag weten hoe dat in z'n werk gaat
moet trouwens nu gaan eten

mijn computer won van me met schaken,maar met kick boksen maakte hij geen schijn van kans

quote:
inktpot schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:33:
of ze er zijn
want een heleboel mensen maken gebruik van macro's
en ik wil wel graag weten hoe dat in z'n werk gaat
moet trouwens nu gaan eten
Je bedoelt bijv. een automatisch loginprogramma ofzo?

woop woop woop

nee denk dat hij de macro's die je bij WoW hebt. dit zijn dus bepaalde acties /simpele scripts.

als dit erg op lineage2 lijkt zzitten deze hier niet in.

Nog 1 vraagje aan de ervaren spelers. is het nog leuk om nu te beginnen of is de wereld al zo ver gevorderd dat beginnen eigenlijk nutteloos is omdat je constant geganked wordt door hogere levels.

kun je als low level thiefs nog wel iets doen bijvoorbeeld of komen er dan hoge level hunters die je ff in elkaar slaan :)

quote:
THE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:29:
nee denk dat hij de macro's die je bij WoW hebt. dit zijn dus bepaalde acties /simpele scripts.

als dit erg op lineage2 lijkt zzitten deze hier niet in.

Nog 1 vraagje aan de ervaren spelers. is het nog leuk om nu te beginnen of is de wereld al zo ver gevorderd dat beginnen eigenlijk nutteloos is omdat je constant geganked wordt door hogere levels.

kun je als low level thiefs nog wel iets doen bijvoorbeeld of komen er dan hoge level hunters die je ff in elkaar slaan :)
In de oudere servers heb je weinig kans als low-lvl-thief, maar het is nog wel mogelijk. Je moet gewoon geluk hebben. Als je net lvl 20 bent geworden en dan gaat thiefen word je waarschijnlijk bij elke poort of ferry neergehaald. Ikzelf ben pas geen hunteren toen ik lvl 42 geworden was.
Als je nu op een net nieuwe server gaat spelen heb je ook "last" van hogere lvls, maar nu zijn het bv. de 4x ipv 7x. Dus je moet gewoon gaan spelen op de server waar de meeste bekenden zitten. :)

edit:
Wat je ook kan doen is een guild joinen en dan samen met de guild gaan thiefen.
Dan kan je bijvoorbeeld 2 hoge lvls van de guild meenemen. 1 als hunter en 1 als thief. De thief zorgt dan dat de hunters van je af blijven en de hunter kan andere thiefs killen zodat jij de loot kan pakken.

SOEFuture wijzigde dit bericht 20-01-2007 21:11 (12%)
Reden: toevoeging

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
DeluxZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:51:
wat is bij jou hybrid ? Hoeveel heb je aan STR gegeven ? Ik ben nu lvl 42 pure int sword/shield (chainnuker ^^) en heb denk ik 4 of 5 puntjes naar str gedaan. En PURE INT kan ook PURE STR rapen hoor, op babel is iemand lvl 74 sword shield in union en die raped echt iedereen :) Vooral met knockdown en chains
hoe kan dat nou die zijn phy att...

quote:
Reconhell schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:53:
[...]

hoe kan dat nou die zijn phy att...
Die aanvallen doen met de imbue van een pure int meer damage dan een pure str ermee kan doen.
Ik ben een pure int spear, en ik gebruik soul en ghost spear best veel. Daarmee hit ik bijna hoger als de crit van een pure str. Dus, een pure int gebruikt knockdown + stabs = heel veel damage :)

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
SOEFuture schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:28:
[...]

Die aanvallen doen met de imbue van een pure int meer damage dan een pure str ermee kan doen.
Ik ben een pure int spear, en ik gebruik soul en ghost spear best veel. Daarmee hit ik bijna hoger als de crit van een pure str. Dus, een pure int gebruikt knockdown + stabs = heel veel damage :)
:) Als je ziet ik heb net die lvl 41 knock down gepakt en met pvp sla ik een lvl 49 achter elkaar neer en stab die dan ook :) ERG lekker moet ik zeggen :D

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

woop woop woop

ik heb het nu geinstalleerd om te testen maar krijg een melding dat de servers down zijn voor een update of inspection.

is dit elke zaterdag en hoelang duurt dit meestal?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: