Laat me raden op Babel ? HeroesVM / ATIT zijn er zoveel die bottenquote:
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Laat me raden op Babel ? HeroesVM / ATIT zijn er zoveel die bottenquote:puNxje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:02:
[...]
Op onze server is zo'n gm bevriend met de botters, waarom bannen ze niet gewoon alle VN en ATIT guilds, dan zijn ze grotendeels klaar met de bots
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
w00t Eindelijk een server-genootquote:RedruM schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:14:
ik zit op greece, jammergenoeg
wat betekent die critical trouwens? krijg je dat op je wapen erbij?
Schiet tussen de palen en je scoort!
hoe bereken je die Mag Balance dan?? dus als je een sos of som of sosun hebt heb je meer mag balance dan iemand die normale wapen heb?quote:Knowuse schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:45:
[...]
Ja en er over heen. Geloof dat je op L70 114% of 116% kan hebben afhankelijk of je sword of spear gebruikt.
Op Troy liggen de prijzen tussen de 300 en 400K met uitschieters over de 500K. 250K zie ik op het ogenblik als een aanbieding
Asnkai@DII [SCL]
cool, zal je toevoegenquote:xzaz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:36:
[...]
w00t Eindelijk een server-genootHelaas nemen wij geen nieuwe members meer aan. Als je help nodig heb kan je me wel pm en in de server IGN: xzaz2
Specs: IBM ThinkPad T41 - P-M 1600 2MB - 2GB RAM - 60GB 7200rpm - 14" SXGA+
Kom op de server Alps!quote:clifdon schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:07:
ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen ook op een andere server dus waar zitten de meeste mensen van dit forum in die mij een beetje willen helpen met pots in het begin enz?
en waarom hier zo weinig reacties?
clif
ok ik voeg je zo snel mogelijk toe top ik ga lkkr naar alpsquote:Z1ppo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:03:
uiteraad hehe,ik ben begin dit jaar nieuwe char begon nuker lvl 36 nu
Z1ppoNL is de naam in game
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
dat traag reageren komt vooral de de lag de laatste tijd. Eind vorig jaar was er helemaal geen lag en was de besturing direct. Nu moet je gewoon beetje vooruit plannen in wat je gaat doen en al eerder klikken dan nodig isquote:Hurtebise schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:59:
Op Aeges, char is Bluntorian lvl 6
Vind het wel een aardig spel, maar zo te zien is het serieus grinden (40 stuks, 100 stuks, ...). Heb me tot nu toe al aardig vermaakt, telkens als ik dacht: 'Ouch, saai dit', gebeurde er telkens iets leuk. Nieuwe skill, goeie drop, ...
De controls zijn niet zo responsief als zou moeten, vind ik. Lopen enzo gaat vrij stroef. Eer het spel je commando volgt bijvoorbeeld (2x key drukken vooraleer het lopen start). Steekt beetje tegen. Zeker als je door mob gepwnd wordt, is het niet evident om je snel uit de voeten te maken. Ofwel verbetert dat na verloop van tijd als je de controls in de vingers hebt, ofwel zijn ze gewoon niet zo mijn ding.
Op dat vlak - we moeten het toegeven - is WoW nog altijd onovertroffen. De UI, de controls, ... Heb een beetje liefde-haatverhouding met dat kindje van Blizz. Technisch zo onzettend goed gemaakt, maar niet diep en afwisselend genoeg om er maandelijks voor te blijven betalen. En natuurlijk, veel te verslavend voor een werkende mens.
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Dit is gewoon lag, wat overigens van DH - HT traden erg lastig maakt tegenwoordig.quote:Z1ppo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:51:
ja maar ookal heb je soms geen lag moet je indd twee keer klikken,dan kan je pas weg magoed,als je weet hoe het werkt dan let je daar niet echt meer op![]()
en voor lag btw,kan je beter ff je hp ook op je scroll zettenzodat je met lag je scroll knop af en toen in kan drukken,zo ga je ook niet zosnel dood met lag
Nee je physical balance is alleen afhankelijk van je level en str en je magical balance is alleen afhankelijk van je level en int.quote:asnkai schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:40:
[...]
hoe bereken je die Mag Balance dan?? dus als je een sos of som of sosun hebt heb je meer mag balance dan iemand die normale wapen heb?
Shuttle st20g5
the chase is better than the catch
neey klopt ik merk er ook niets van maar waarscheinlijk merk je het verschil wel tussen 50% en 104% maar jah das moeilijk te testen ene joymax zal het echt niet maken als het geen nut heeft hoor dat zou zonde zijn van het geldquote:Reconhell schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:12:
Umm ik merk helemaal geen verschil in damage bijv 95% tegenover 104%
De damage range is voor een wapen ook redelijk groot, je hebt kans dat je het verschil wel merkt als een wapen met goede attack rating, white hawk en een trigger scroll gebruikt. Als je al je damage zou middelen zou je ook een verschil moeten vinden.quote:Reconhell schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:12:
Umm ik merk helemaal geen verschil in damage bijv 95% tegenover 104%
Shuttle st20g5
beter speer... sword hybrid zuigtquote:Reconhell schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:
Ik zou denk een int hybrid sword+shield willenmaken. Hoe zou ik dit doen? 3 int 1 str? en dan armor dragen?
haha, nooit tegen een hybrid sword gespeeld? die zijn niet plat te krijgenquote:
lel
Probeer je mag balance zonder kleding oid op 85 % te houden, als je dan rond lvl 70 full gear heb met INT en STR dan heb je 70 % STR en 100 % mag. waardoor je meer HP hebt als een full int en dezelfde damage doetquote:Reconhell schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:
Ik zou denk een int hybrid sword+shield willenmaken. Hoe zou ik dit doen? 3 int 1 str? en dan armor dragen?
lel
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos