Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 23 november 2000

Waarom worden er vaak van die absurde prijzen gevraagd voor SOS equipment? Ik zag laatst zo'n lvl 1 SOS item voor 1,500,000 gold :?

Werkt dat alchemy uberhaubt ooit goed? Best lang bezig geweest om een level 1 rune ding te maken om de critical strike kans te veranderen op m'n lvl 13 speer. Uiteindelijk (na door te hebben gekregen hoe het alchemy systeem werkt) dus m'n speer 'ge-enchant' en toen bleef de crit kans gewoon hetzelfde, sterker nog, niks aan het wapen was veranderd.. is dit gewoon pech of wat? Ik kon overigens ook niet van dat 'luck-poeder' toevoegen aan het alchemy proces.

Qua skills ben ik gegaan voor speer en op magisch gebied voor Force en Ice, nu heb ik vernomen dat het nogal kansloos is om twee spell-trees tegelijk up te levelen. Kan ik op level 20 gewoon 'respeccen' als het ware?

Verder heb ik nog een hele zooi elements gekocht (wel iets van 60, waarvan de ene helft lvl 1 en de andere helft lvl2) voor in totaal 3000 gold. Was die persoon niet goed bij z'n hoofd of zijn elements gewoon weinig waard? Ik heb namelijk tot nu toe elements gekocht en verkocht voor ongeveer 250-300 per stuk voor lvl 1 elements en 500 per stuk voor lvl 2 elements.

RedruM wijzigde dit bericht 09-01-2007 20:29 (33%)

Zyhro @ Silkroad

als je weet hoe je met alchemy werkt dan weet je dat je eigenlijk beter gewoon die drops zoals "Tiger skin, lizard skin, broken spear..." met void rondo in elementen moet veranderen..
quote:
To breakdown items to elements, open the alchemy window again (if you need to know how, look up near the top of this guide), and click on the tab listed ˇ°Material Processingˇ±. What you notice is that there is a box for the tablet/rondo, and eight boxes for the items/elements. Placing the Void Rondo in the right box, the eight boxes will open, and you can place in the items to breakdown into elements. If the Destroyer Rondo is placed, I think only one box opens for the item. Once everything is placed, you can use the two arrow tabs to select how many you want to break down, or you can click Fuse All.
NOTE: Make sure you have enough space for the elements!
Now, once that is done, and the items are broken down, you can check how many elements you received in your inventory.
http://sro.mmosite.com/guides/alchemy/alchemy3.shtml

lv26 Zyhro @ Olypmia @ Silkroad Zoekt nog een guild.

Eh ja, dat weet ik, maar je kan toch gewoon bijkopen als je van een bepaalde soort te weinig hebt.

Kan iemand mijn ou eens uitleggen of het waar is dat je met de fanning series van heuksal nog steeds iemand kan aanvallen?(terwijl je nog steeds draait :S) Ik had het zelf eens geprobeerd, maar ik stond gewoon stil.
Maar nu hoor ik van verschillende high levels, dat dit wel kan en dat ze dit regelmatig in pvp gebruiken??

Reconhell wijzigde dit bericht 10-01-2007 09:33 (5%)

quote:
clifdon schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:21:
[...]

hmm ok dan ga ik over op shield + sword maar dat vindt ik zo sloom gaan ik kill veel sneller met spear :S
Ik heb tot aan de cave een spear gebruikt, toen werd het gebruikt van een spear te moeilijk en ben ik een tijdje overgeschakeld naar sword/shield.

Op het ogenblik gebruik ik sword/shield alleen nog bij veel lag en pvp. Zeker als nuker kun je makkelijk van wapen wisselen, kost alleen wat meer gold.

Shuttle st20g5

quote:
Reconhell schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:32:
Kan iemand mijn ou eens uitleggen of het waar is dat je met de fanning series van heuksal nog steeds iemand kan aanvallen?(terwijl je nog steeds draait :S) Ik had het zelf eens geprobeerd, maar ik stond gewoon stil.
Maar nu hoor ik van verschillende high levels, dat dit wel kan en dat ze dit regelmatig in pvp gebruiken??
Sinds een tijdje kan dat inderdaad ja. Met de update van afgelopen dinsdag hebben ze het uiterlijk van die skill veranderd waardoor je speer niet meer ronddraait maar er een aura om je heen komt. De skill heeft nog hetzelfde effect, alleen ziet het er niet meer zo stom uit.

en hoe zit het met ice guaurd wall ofzo? sta je dan well still??
anders upgrade ik deze skills..
zowiezo nu die fannifn serie... die is eigenlijk gewoon lomp... later bijna 400 mag def...

dus het is eigenlijk gewoon een buff? zo word het behandeld? alleen soms met negatief effect( - mp)

Reconhell wijzigde dit bericht 10-01-2007 13:53 (21%)

Ja, het is eigenlijk een soort buff die erg kort van duur is en een lange cooldown heeft. Met die ice en fire walls (ik weet zo uit mijn hoofd niet hoe die heten) zorgen er wel voor dat je stilstaat ja.

Zyhro @ Silkroad

quote:
RedruM schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:26:
Waarom worden er vaak van die absurde prijzen gevraagd voor SOS equipment? Ik zag laatst zo'n lvl 1 SOS item voor 1,500,000 gold :?
Idd, zou ik ook graag willen weten.. ik wil niet mijn geld verspillen omdat het alleen met geluk gedropt wordt.. Het moet natuurlijk ook uber sterk oid zijn..

ik ben hybrid sword shield,en het bevalt me enorm heb nu ongeveer een week nieuwe char en hijs nu lvl 33 bijna 34 met sos sword en shield,maja dat is niks voor mij die prijzen omdat ik hybrid str hat lvl 55 heb me glavie verkocht 15 mil er bij.om eerlijk te zijn kan hybrid heel sterk zijn,alleen moetje weten hoe je het aan pakt

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

quote:
mc0il schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:46:
[...]

Idd, zou ik ook graag willen weten.. ik wil niet mijn geld verspillen omdat het alleen met geluk gedropt wordt.. Het moet natuurlijk ook uber sterk oid zijn..
Er zijn mensen die zoveel gold hebben dat ze L1 sos gaan verzamelen.

Shuttle st20g5

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Z1ppo schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:08:
ik ben hybrid sword shield,en het bevalt me enorm heb nu ongeveer een week nieuwe char en hijs nu lvl 33 bijna 34 met sos sword en shield,maja dat is niks voor mij die prijzen omdat ik hybrid str hat lvl 55 heb me glavie verkocht 15 mil er bij.om eerlijk te zijn kan hybrid heel sterk zijn,alleen moetje weten hoe je het aan pakt
Wat gebruik jij voorn atackts bij Hybrid, INT of STR atacks. Of door elkaar heen?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Zozo, zo te zien doen jullie het goed. Ik ben net level 15, heb er niet veel verstand van en heb naar mijn weten allemaal troep die ik draag. Is het een aanrader om een schield te gebruiken en wat voor sword?

Zyhro @ Silkroad

quote:
Knowuse schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:04:
[...]
Er zijn mensen die zoveel gold hebben dat ze L1 sos gaan verzamelen.
Hm, dus het is alleen voor de verzameling ofzo?

Of komt het door de seals dat het bv 10x sterker is?

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
mc0il schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:54:
[...]

Hm, dus het is alleen voor de verzameling ofzo?

Of komt het door de seals dat het bv 10x sterker is?
nee, het is dat de SOS wapens armor en ringen enzo de zelfde waardes hebben als wapens van 5 levels hoger. Waardoor ze dus veel sterker zijn.
Seal of Moon is 10 levels hoger.
En Seal of Sun is 15 levels hoger. :P

lel

Reg. datum: 29 augustus 2005

Het is gewoon economy op de server, vraag en aanbod. Bij ons betaal je nu gemiddeld 250k voor alleen maar een weapon elixir. Voorheen was dit 200k. De prijsstijging is te danken aan de lvl 72 wapens, iedereen wilt deze elixirs weer kopen, en hoe meer ze verkopen hoe duurder ze worden. Het zelfde bij de andere elixirs natuurlijk ook. Voor een kale lvl 72 item betaal je al zo'n 2 mil. Op andere servers kan het verschillen bijvoorbeeld de net nieuwe servers, maar bij ons op Greece is het echt erg geworden.

O dit kwam ik nog tegen:
Hebben jullie dit al gezien:
http://www.silkroadforums...postorder=asc&start=0
Eindelijk wat improvement user support :D

xzaz wijzigde dit bericht 11-01-2007 23:53 (15%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Wat is een lvl 8 SOS shield waard ongeveer? Net eentje gevonden ;o

http://img412.imageshack.us/img412/6801/sro2007011209125022uj2.jpg

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
xzaz schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:42:
Het is gewoon economy op de server, vraag en aanbod. Bij ons betaal je nu gemiddeld 250k voor alleen maar een weapon elixir. Voorheen was dit 200k. De prijsstijging is te danken aan de lvl 72 wapens, iedereen wilt deze elixirs weer kopen, en hoe meer ze verkopen hoe duurder ze worden. Het zelfde bij de andere elixirs natuurlijk ook. Voor een kale lvl 72 item betaal je al zo'n 2 mil. Op andere servers kan het verschillen bijvoorbeeld de net nieuwe servers, maar bij ons op Greece is het echt erg geworden.

O dit kwam ik nog tegen:
Hebben jullie dit al gezien:
http://www.silkroadforums...postorder=asc&start=0
Eindelijk wat improvement user support :D
Op onze server is zo'n gm bevriend met de botters, waarom bannen ze niet gewoon alle VN en ATIT guilds, dan zijn ze grotendeels klaar met de bots :9

lel

Reg. datum: 06 december 2006

heeey mensen ik heb Full Int spear 99% mag blanca kan het ook 100%???

Asnkai@DII [SCL]

quote:
asnkai schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:36:
heeey mensen ik heb Full Int spear 99% mag blanca kan het ook 100%???
Ja en er over heen. Geloof dat je op L70 114% of 116% kan hebben afhankelijk of je sword of spear gebruikt.

Op Troy liggen de prijzen tussen de 300 en 400K met uitschieters over de 500K. 250K zie ik op het ogenblik als een aanbieding 8)

Shuttle st20g5

Zyhro @ Silkroad

quote:
RedruM schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:50:

[afbeelding]
wow.. die Blue Critical 18... dat maakt hem al veel waard..

ik durf het niet te zeggen maar 2mil mischien? ^^

quote:
RedruM schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:50:
picture
speel je op aege?

dan koop ik hem wel van je

waarde is ongeveer 1 mil

Pure Int Nuker with a spear

ik zit op greece, jammergenoeg :)

wat betekent die critical trouwens? krijg je dat op je wapen erbij?

RedruM wijzigde dit bericht 12-01-2007 14:17 (51%)

nee als je dat 100 hebt dan betkent daqt dat je 100% geen critical krijgt op je

Pure Int Nuker with a spear

Nee, dan krijg je minder critical hits op je. Je kunt de kans niet met 100% verminderen, ook al heb je crit 100 op je schild.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws