Reg. datum: 23 november 2000
Werkt dat alchemy uberhaubt ooit goed? Best lang bezig geweest om een level 1 rune ding te maken om de critical strike kans te veranderen op m'n lvl 13 speer. Uiteindelijk (na door te hebben gekregen hoe het alchemy systeem werkt) dus m'n speer 'ge-enchant' en toen bleef de crit kans gewoon hetzelfde, sterker nog, niks aan het wapen was veranderd.. is dit gewoon pech of wat? Ik kon overigens ook niet van dat 'luck-poeder' toevoegen aan het alchemy proces.
Qua skills ben ik gegaan voor speer en op magisch gebied voor Force en Ice, nu heb ik vernomen dat het nogal kansloos is om twee spell-trees tegelijk up te levelen. Kan ik op level 20 gewoon 'respeccen' als het ware?
Verder heb ik nog een hele zooi elements gekocht (wel iets van 60, waarvan de ene helft lvl 1 en de andere helft lvl2) voor in totaal 3000 gold. Was die persoon niet goed bij z'n hoofd of zijn elements gewoon weinig waard? Ik heb namelijk tot nu toe elements gekocht en verkocht voor ongeveer 250-300 per stuk voor lvl 1 elements en 500 per stuk voor lvl 2 elements.
RedruM wijzigde dit bericht 09-01-2007 20:29 (33%)